MiejscowośćWarszawa
strona 97 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »
-
~Tomasz / 2019-09-02 23:14
żenująca obsługa klienta, brak kontaktu. Ponad miesiąc czekania na rozwiązanie prostej usterki -
-
~BARTOLOM3O / 2019-09-02 19:58
mi się cały czas zacina filmik nawet jak mam bardzo bobry sygnał wolno mi się aplikacje instalują lepiej mi działają dane na poziomie EDGE (najsłabszy możliwy poziom) niż internet w domu gdy by nie to że miałem wybór z wyborem internetu to nawet nie wiedział bym że istniejecie. Zaletynie maWadyjak oglądam filmiki to musi mi się załadować internet 10 razy zanim dobrze zadziaMiejscowośćkatowice -
~Ktos / 2019-09-01 21:09
Najgorsze gówno z jakim miałem styczność zaczyna się nowy miesiąc razem z tym raz jakieś problemy raz jakieś konserwacje po prostu masakra szybkość internetu tak samo sfałszowana na umowie inna a w rzeczywistości inna ZaletyNicWadyZa dużo by wymieniaćMiejscowośćSosnowiec -
~Paweł / 2019-08-31 15:33
Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać MiejscowośćWarszawa -
~Lari / 2019-08-30 22:19
Internet bardzo czesto przerywa, zwlaszcza wieczorami. Nowy router, zglaszajac problem przez 2 dni dziala a.potem znowu to samo... MiejscowośćGdańsk -
~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę
Warszawa WolaZaletyBrakWadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne -
~UPCŚCIERWO / 2019-08-30 15:55
Nie polecam w żadnym stopniu internetu od UPC. Nigdy w życiu się nie spotkałem się z tak złym, ułomnym i słabym usługodawcą. ZaletyBRAKWady- Obsługa z mniej niż 5IQ, strzelam, że nawet gimnazjum nieskończone większość tam ma
- Internet przez WiFi (Obiecywali zasięg w całym domu, spk zasięg jest tylko w połowie 1 pokoju, w tym samym pokoju z 10m od routera jest już 1 kreska zasięgu a w reszcie pokoi to już nie wspomnę brak totalnie)
- Jeżeli jest awaria w jakimś mieście naprawiają ją czasami miesiąc
- Trzeba czekać czasami parę godzin na ich infoliniMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Szumixx. / 2019-08-29 16:17
Świetny internet do grania w gry, prędkościami nie oszukują. Zaletypraktycznie niezawodny, pełny profesjonalizm, nie ma problemówWadybrakMiejscowośćKielce -
-
~Dariusz / 2019-08-28 16:17
I jeszcze jedno...Przedstawiciel próbował "obniżyć" mi cenę "doskonałej promocji" i powiedział, że to wszystko, co może zrobić, już więcej obniżyć naprawdę się nie da.
Za trzy godziny, gdy ponownie dzwonił i gdy ostatecznie powiedziałem stanowczo, że nie, dziękuję, nagle dało się jeszcze obniżyć ( oczywiście i tak byłby to abonament podwyższony ).
Nie wiem, kto go szkolił i czy w ogóle go szkolił, ale ja z takimi osobami - cwaniaczkami - nie współpracuję.Zaletyjak napisałem poniżej: żadnych zaletWadyJak napisałem poniżej - mnóstwoMiejscowośćKraków -
~Dariusz / 2019-08-28 15:54
Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!! ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.WadyCałe mnóstwo:
- przerwy w dostawie internetu
- zanikanie sygnału internetu
- zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
- podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
- lekceważenie reklamacji klienta
- totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
- brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej ofertyMiejscowośćKraków -
~Kostek / 2019-08-28 12:13
Przed wymianą routera miałem połączenie sieciowe aż do przyjścia montera z UPC. Po założeniu nowego routera przy zmianie opcji związanej ze zwiększeniem prędkości, internet przestał działać. Dowiedziałem się, że to wina przewodu. Na nic się zdało tłumaczenie, że przy poprzednim routerze działał przez wiele lat bez zarzutów, i pewnie gdybym nie zmienił pakietu działałby nadal. Kupiłem przewód i założyłem na własną rękę. Przy okazji przestała działać drukarka a wcześniej również działała. UPC nie poczuwa się do naprawy systemu, którego anulowanie spowodowała przez wymianę routera. Zaletynie jestem zadowolonyWadyprzerwy w nadawaniu sygnału, przeważnie wieczoremMiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolona / 2019-08-26 11:44
Zdecydowanie nie polecam usług UPC. Nie dość, że w sprawach najmniej ważnych, konsultanci są w stanie 10 x dziennie dzwoniń z tą samą propozycją a w sytuacjach, gdzie naprawdę była mi potrzebna odpowiedź ze strony firmy, czekałam/upominałam się/prosiłam o kontakt przez prawie pół roku. Ostatecznie dowiedziałam się, że jeśli mój dom jest nowy, to musze zapłacić 1200-1500 zł za podłączenie internetu, ponieważ nie widnieje mój dom w bazie. Jak się każdy domyśla, mało zachęcająca propozycja :)
Podczas korzystania z usług pod innym adresem, miałam cały czas problemy z internetem.
Zdecydowanie nie polecam :)ZaletyBRAKWadyNiestety, ale same wady od konsultantów po same usługi.MiejscowośćRuda Śląska -
~Petlona / 2019-08-25 13:47
jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem Zaletyw miarę ceny co do prędkościWadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyćMiejscowośćBydgoszcz -
~jb / 2019-08-24 16:46
kicha jakich mało, jak muszę mieć stabilne połączeniue to ciągne z telefonu - inna sieć , obsługa katastrofa , internet rwie uniemożliwiając kożystanie Zaletynie maWadyrwie strasznie , przesył danych to 1/4 zawartego w umowie co uniemozliwia obejżenie filmu nie mówiąc o peracy, obsługa wciska kitMiejscowośćwarszawa -
~Tomasz / 2019-08-21 14:51
Obsługa klienta jest tragiczna, na prostą odpowiedz dotyczącą możliwości rozwiązania umowy czekałem 30 dni, zostało to wykonane specjalnie z uwagi na to bym musiał zapłacić za kolejne miesiące korzystania z ich usług.
Korzystałem z UPC 6 lat, może się często nie psuło ale podejście do klienta i obsługi jest kary godne !ZaletyBrak zaletMiejscowośćWarszawa -
~Ksenon / 2019-08-20 18:57
Od kilku lat klient niestety od 4-5 miesięcy po wymianie routera na nowy non stop tracę pakiety i po prostu internet przerywa 2x od tamtej sytuacji wzywałem kogoś do naprawy tego jednak ciągle przychodził "fachowiec" i po prostu wymieniał router na nowy co w ogóle nie pomogło teraz od tygodnia proszę się ich żeby coś z tym zrobili bo płacę za internet do którego nie mam dostepu jednak nikt nie odpowiada na wiadomości MiejscowośćMikołów -
-
~Strzyżanka / 2019-08-20 16:06
Mam usługę dla biznesu.Internet przerwya. Nie ma możliwości prowadzenia szkoleń online czy telekonferencji, bo regularnie w godzinach popołudniowych problemy z sygnałem. Dobrze że zatrzymałem stary internet od Netii jako zapasowy, bo inaczej bym się pogrzebał, a tak lecę dalej na Netii 1/20 bo biznesowy od UPC po prostu nie działa tak, jak powinien.
Parametry łącza kiedy działa są ok 300/30
Cena jest bardzo ok bo 80 zł brutto
Ale obsługa klienta to 0 gwiazdek, bo mimo wysyłania wiadomości ZERO odpowiedzi. Za to ostatnio dzwonił sprzedawca naciągając mnie na szybszy internet na bardziej stabilnym łączu. Bezczelność.WadyPrzerwy w ciągu dnia roboczego. Brak odpowiedzi na reklamacje.MiejscowośćGdańsk, Strzyża -
~Rys / 2019-08-19 18:59
Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC! MiejscowośćMińsk Mazowiecki -
~trippy / 2019-08-19 12:17
Prędkość internetu cały czas poniżej umówionej, przerwy w dostawie internetu nawet 2-3 razy w tygodniu na dobrych kilka godzin, operatorzy jak zwykle nie widzą u siebie problemu z łączem. Cena jakimś cudem cały czas wzrasta, a z nią ciągle spada jakoś oferowanej usługi. Wadyprędkość niższa niż w umowie, ciągłe i nagłe przerwy w dostawie internetuMiejscowośćKowary -
~Precz z UPC / 2019-08-17 15:03
Fatalnie działający internet. Przerywa, znacznie odbiegające parametry od deklaracji ZaletybrakWadypowolny internet, obsługa klienta jako lekarstwo naciąga na wyższy pakietMiejscowośćKraków
strona 97 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 95
- 96
- 97
- 98
- 99
- nastepna »