WadyTragiczny kontakt z klientem
strona 95 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- nastepna »
-
~Paul / 2019-10-08 17:38
Tragiczny kontakt z klientem. Nie ma maila, nie odpwowiadaja na reklamację, duży problem z dodzwonieniem się na infolinię... -
-
~zadowolony / 2019-10-07 18:07
nie ma problemu się skontaktować z BOA. Zostawiasz swój nr telefonu i oddzwaniają w ciągu minuty bo się podziewają nowego klienta. Wtedy podajesz o co ci chodzi i cę przełączają do właściwej osoby. Plus taki że nie płacisz zapołączenie i nie słuchasz muzyki i reklam.
PozdrawiamMiejscowośćwarszawa -
~Cierpliwy / 2019-10-07 11:40
Dodzwonienie się do obsługi klienta nie jest możliwe dla nawet cierpliwego człowieka. To duży dyskomfort kiedy trzeba coś wyjaśnić. ZaletyJest internet, keiedy jest.WadyBrak telefonicznego kontaktu z klientem. Zamiast tego puszczają muzykę do tańca przerywaną swoimi reklamami i komunikatami z prośbą o cierpliwość.MiejscowośćGdańsk -
~zadowolony / 2019-10-06 18:33
Dariusz jak ci się będzie kończyć umowa skontaktyj się nimi i bez problemu dostaniesz taką ofertę jak dla nowych klientów. Ci co dzwonią to akwizytorzy i mają za zadanie wyciągnąć jak najwięcej. Zawsze bez problemu dostawałem to co dla nowych klientów po skontaktowaniu się z BOA. teraz mam 500Mb/s za 59,00 a mam UPC od 6 lat i umowę przedłużałem niedawno.
Pozdrawiami nie sugrruj się tym co akwizytorzy mowią jak dzwonią.
Jestem bardzo zadowolony z UPC. Przez te wszystkie lata żadnych awarii i parametry jak w umowie.Zaletystabilność parametry netu jak w umowieWadybrakMiejscowośćwarszawa -
~Dariusz / 2019-10-06 01:22
Jestem w UPC już od kilku lat i szczerze odradzam. Za niecały rok kończy mi się umowa i nie podpiszę następnej. UWAŻAJCIE na UPC! Dla nowych klientów proponuje się świetne warunki, ale zobaczycie, jak będzie, jak już zostaniecie stałymi klientami. Firma UPC, jeśli już pozyska klienta, to traktuje go po macoszemu, liczy się dla nich tylko to, że mają z niego pieniądze. Dzwonią w połowie umowy potencjalnie proponując "lepsze" warunki. Oczywiście droższe. W konsekwencji każą sobie płacić o więcej za to, co w POŁOWIE tylko dostaje nowy klient. Przykład: nowy klient za 120 zł dostanie tv do 165 kanałów, internet do 1 GB/s, nagrywarkę i pakiet HBO z umową na 24 miesiące, a bez umowy za 110 zł takie samo tv jak wyżej, internet do 500 mb/s i nagrywarkę. Dla mnie, jako stałego klienta, płacącego bez opóźnień rachunki dostaję propozycję przy umowie na 24 miesiące za 120 zł mam tv do 125 kanałów ( nowy klient 165 kanałów ), internet do 500 mb/s ( nowy klient do 1 GB/s ) i nagrywarkę. A jak chcę tyle samo kanałów, czyli 165, to internet do 300 mb/s. I instalacja 50 zł ( nowy klient 1 zł ).
Absolutnie się nie opłaca, nie szanują klientów, widać, że zależy im tylko na pieniądzach.ZaletybrakWadyliczą się dla nich tylko pieniądze. Jak już pozyskają klienta, to już ich on nie obchodzi, ale oczywiście pieniędzmi klienta są jak najbardziej zainteresowani.MiejscowośćKraków -
~Barbapapa / 2019-10-04 19:57
Jestem abonentem od 20 lat tym 5 na nowym mieszkaniu wcześniej zawieszały się nagrywarki od czasów horizon tv jest spoko i stabilnie jedyny minus to cena przy dzisiejszej konkurencji troche za wysoka Zaletystabilność usługWadycena brak możliwosci korzystania z oferty dla nowych klientów - nonsens jak w reklamieMiejscowośćKielce -
~Szymon / 2019-10-04 17:25
Nie polecam. Oszukują ludzi na 50 zł radzę uważać przy oddawaniu sprzętu MiejscowośćSosnowiec -
~zadowolony / 2019-10-04 15:28
mam upc od 6 lat i nigdy żadnych kłopotów. Od jakiegoś czasu mam 500Mb/s za 59,99 zł i wszystko działa bez problemów Zaletystabilność i prędkość zgodnie z umową. gora cena jak ne te parametryWadybrakMiejscowośćwarszawa -
-
~USER / 2019-10-04 01:14
Gdańsk Forum
Pan Mateusz bardzo miła i rzetelna obsługa, bez marketingowych gadek i "kręcenia wałków". ;) Szybko i sprawnie.MiejscowośćGdańsk -
~Justyna / 2019-10-02 17:43
Tragedia... TAURON wymieniał słup w naszej okolicy oczywiście nikt z UPC się nie pojawił (mimo że UPC zostali wcześniej poinformowani) żeby ten kabel zdemontować i zawiesić ponownie... Teraz od tygodnia nie możemy doprosić się żeby ktoś łaskawie przyjechał przymocować spowrotem kabel... Umawiali się już 3 razy i nikt się nie pojawił. Za drugim razem jak dzwoniłam dopytać co z naszym zgloszeniem powiedzieli że zgłoszenie zostało zamknięte mimo że nikt nie przyjechal... wyglada na to że sami zamykają sobie zgłoszenia żeby klient nie miał prawa do reklamacji... Żenada... ZaletyBrakWadyZero przepływu informacji pomiędzy UPC a podwykonawcami... Bardzo zła jakość obsługi klientaMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Hehejrr / 2019-10-02 16:34
Obsługa klienta na odległość fatalna. Lepiej też zmieniać umowę co te dwa lata, raz na jednego lokatora raz na innego bo dla stałych klientów mają tylko dobre słowo ;).
Internet i tv śmigał bez problemu, ksw czy coś wykupić na ostatni moment się udawało zawsze.
Największa wada teraz, brak youtube i nagrywanie.
Ustawiam nagrywanie i nagrywa z dupy pół odcinka i pół jakiegoś innego... padakaMiejscowośćJastrzębie Zdrój -
~Damian / 2019-10-02 14:05
Internet nie działa po 3 dniach od montażu nie działa... Bo inny serwisant z UPC nas wypiął Ktoś przyszedł z UPC to naprawić i powiedział że nie umie.. Sprzedawca internetu mówi że to nasz problem nie jego i jest bardzo nie miły wręcz chamski. Brak słów. MiejscowośćKatowice -
~L / 2019-09-29 14:26
Wasza strona to najwolniejsza strona, z jakiej kiedykolwiek korzystałam. Wiele to mówi też o internecie, jaki dostarczacie. Nie ma dnia, żeby internet po prostu przestał działać. Wystarczy, że wiatr zawieje. MiejscowośćWrocław -
~M / 2019-09-28 12:28
Coraz szybszy Internet ale chyba tylko w nazwie. Komputer stoi przy routerze a wciąż się zacina. UPC jak jest możliwość omijać szerokim łukiem ! MiejscowośćBydgoszcz -
~Kanabis / 2019-09-27 15:16
Czekam pół dnia na montera nie dociera żadnych info łaskę człowiekowi robią jak by byli jedynym dostawca nie polecam tragedia ZaletyBrak jakich kolwiekWadyChamstwoMiejscowośćDąbrowa -
~Aleksandra / 2019-09-26 13:00
Obsługa klienta to jakieś nieporozumienie - nie da się dodzwonić, nie odpisują na wiadomości fb, a maila nie mają nigdzie podanego. Z infolinii kierują na czat, a tam cały czas wisi info, że konsultanci są zajęci. Kpina WadyNajgorsza obsługa klientaMiejscowośćKraków -
-
~Użytkownik / 2019-09-25 23:09
Najgorszy internet na świecie podejrzewam w krajach 3 świata chodzi szybciej. Pakiet kupiony za ponad 100 zł. Żenada. Zero poprawy mimo wielu próśb NIE POLECAM nikomu. A jeszcze jedno..jeśli przeprowadzicie się tam gdzie nie mogą oni dostarczyć to musicie płacić mimo że nie korzystacie z usług. DRAMAT. Zaletyżadnych zaletWadysame wadyMiejscowośćGdynia -
~kvba / 2019-09-24 16:18
Nie polecam.. najgorsze co może być Pan Sebastian z upc.. mówił, ze montaż kosztuje 1zl po czym wchodzę na maila i okazuje się ze montaż kosztuje 59,90zl.. internet jest do bani ciagle zacina.. wywala itd.. polecam rozsądnie przemyśleć nad wybraniem tego dostawcy internetu 1/10 ZaletyŻadneWadyOszusta w upc.. słaby internet ciagle zacina wywala itpMiejscowośćRydułtowy -
~Lol / 2019-09-23 05:21
Mam internet UPC już od pół roku i jestem zadowolony na umowie 150/10 i jest tak właśnie 90% czasu jeśli chodzi o awarie lub jakieś serwisy są one krótkie i nie do odczucia, ping ok 11ms ZaletyWiększość czasu stała prędkość
Nie wysoki ping
Rzadkie awarie
Internet nie przerywa jest cały czasWadyCiężko znaleźć -
~Alfons / 2019-09-22 17:22
Z UPC nie jestem zadowolony gdyż jestem u nich 19 lat płacę 140 zł za internet 120mb/s i telewizję cyfrową kanały podstawowe 160 bez żadnych dodatków typu HBO, Canal plus itp. bez multiroomu. Stary dekoder Mediabox, stary modem Thomson. Nie chcą nic zmienić, żeby płacić mniej czy dać nowy dekoder horizon z replay tv też nie chcą dać. Rozmowa na chat tragedia. Nie chcą oddzwaniać. Nie można skorzystać z promocji dla nowych klientów jeżeli się jest obecnym Abonentem. Także stary abonamencie płać i płacz, bo nic ci nie damy ani nie obniżymy ceny. Jedyne rozwiązanie rezygnacja i ponowne podłączenie usług jako nowy klient za miesiąc czyli miesiąc okres wypowiedzenia plus okres karencji czyli za dwa miesiące, bo nie podłącza od razu. A i internet tylko w rzeczywistości prędkość 40mb/s a nie 120mb/s tak jaka deklarują. ZaletyCeny promocyjne dla nowych klientów bardzo niskie i atrakcyjne, replay tv i telewizja mobilna horizon go.WadyKoszt usług wysoki bardzo dla obecnych starych klientów, Rozmowy bezsensowne. Nie chce się przyjeżdzać technikowi zainstalować usługi. Nic nie dają. Brak komunikacji z nimi. Internet zbyt wolny do deklarowanego.MiejscowośćGdańsk
strona 95 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 93
- 94
- 95
- 96
- 97
- nastepna »