Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciej / 2016-12-02 15:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Od dluzszego czasu mam problem z tym dziadowym upc internet ledwo co chodzi od 2tygodni byl umnie 4 razy monter i mowil ze to wina upc utylizacja trwa juz tez nie wiadomo ile scierwo jakich duzo ostnio
    ZaletyBrak
    WadyObsluga inernet to lazarz firma ktora dyma ile moze
    13 lat pierw byl aster dzialal jak talala upc to szmelc problemy od startu
  • ~Maciek / 2022-12-08 16:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Postanowili odłączyć Internet i telewizję na tydzień bo nie umią poradzić sobie z awarią a rachunek pewnie przyjedzie 100% NAJGORSZA FIRAM OD INTEWRNETU
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Magnus / 2022-07-29 20:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Odkąd UPC połączyło się z Playem ich usługi z najlepszych spadły na TRAGICZNE! Nie polecam, będę próbował wydostać się z umowy bo to jest po prostu TRAGEDIA! Pracuję zdalnie i nie mogę sobie pozwolić na coś takiego!
    MiejscowośćWrocław
  • ~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia .
  • ~Marco / 2020-07-10 18:42
    Ocena: 1.25 / 5
    Worry company ever never choose it I got the new modem doesn t connect to my work vpn in 15 Calls no one was able to help or find a solution tomorrow tech Will come in place and i m sure He Will not solve it so Will end i Will have to come back to 250 and in the positive case work from office 1 week before they install my old modem so piss off don t choose especialy if u dont speak polish good luck with comunication in polenglish
    ZaletyNo one
    WadyTerrible Costumer service
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marek / 2023-05-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Od wielu lat jestem klientem firmy UPC . Na początku nie miałem większych problemów . A na ta chwile klient jest traktowany w szczególności przez zespół techniczny UPC w sposób arogancki chamski a jak sadze powinien raczej pomagać klientom a nie na nich podnosić głos .Oczywiście za nim uda się w końcu połączyć z tak zwana pomocą techniczna najpierw trzeba przetrwać i zmarnować czas na rozmowy z wirtualnym pomocnikiem ale ten choć nie pomaga to przynajmniej nie prosi głosu na klienta
    Niestety upc jest na ta chwile wciąż jedynym dostawca usług na moim osiedlu wiec nie mogę zrezygnować z ich ofert .A szkoda . Wiec cóż mogę powiedzieć dział sprzedaży fajnie i miło wciska oferty a później człowieku radź sobie PORAŻKA
    Co zaś tyczy się oferowanych usług telewizja względnie do przyjęcia choć bez szału co zaś tyczy się internetu KOLEJNA PORAŻKA wieczne problemy z połączeniem nie stabilny sygnał WIFi bardzo słabo działa w mieszkaniu choć i po kablu szału nie robi . Co zaś do tel stacjonarnego również można się przyczepić bo dźwięk jak ze studni . Wiec reasumując Nie polecam tego operatora - ale oczywiście każdy oceni to na swój sposób
    ZaletyBRAK
    WadySame wady - słaby internet kiepskie łącze problemy ze stabilnością . Telewizja jako taki . Telefon nie polecam
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marek Jackowski / 2013-11-24 00:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam. Najgorsze polaczenie z siecia. I za jaka "niska" cene????
  • ~marekk-wes / 2015-12-13 00:01
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam
    Kablówka nie reaguje na opinie klientów. Kasę pobiera za powtarzane programy czyli płaci się za to samo parę razy.nie ma zmiany propozycji programów, kasa coraz wyższa za nonstop to samo.Zrobcie coś sensownego w ofercie bo kosztuje cie naprawdę duże pieniadze.
    Zaletydekoder z nagrywaniem
    Wadybiorą dużą kasę za specialny repertuar programowy powtarzały co 2 dni dlaczego mam płacić nonstop za to samo
    mam go bardzo długo i za drogo
  • ~Mariusz / 2017-01-25 12:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Klientom proponuję zawiadomić właściwy urząd o blokowaniu telewizji naziemnej przez UPC. To UPC decyduje jakie programy klient ma dostępne w czasie trwania umowy ( wybrany przez klienta pakiet). W dniu zawarcia umowy dostajemy luźną kartkę o programach dostępnych tylko w chwili podpisania umowy (pakiet).UPC nie ma w zwyczaju zawiadamiać klienta, że zostają wyłączone programy telewizyjne z pakietu.
    Zaletyżadne
    Wadywysokie ceny, zabieranie programów TV bez powiadomienia, blokowanie telewizji naziemnej, UPC na zgłoszenie wysłane e-mailowo, informuje automatycznie o jego rozpatrzeniu w terminie nawet do 30 dni!
    7 lat Wrocław
  • ~Mariusz / 2017-04-01 13:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma jest niepoważna. Umawiam montaż przez stronę, a okazuje się, że ktoś zmienia datę montażu o dwa dni. Na meilu mam potwierdzeniu montażu w wyznaczonym terminie a oni informują, że to nie obowiązuje, bo nie ma już terminów. Proponuję zastanowić się nad sensem korzystania z ich usług, bo już na samym początku pokazują w jakim poważaniu mają klienta.
    Zaletytrudno powiedzieć, bo nie zależy im na podłączeniu
    Wadyniepoważne podejście, niesłowność,
    przez internet
  • ~Masia / 2018-06-08 16:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Gorszego internetu w życiu u mnie nie było. Płacę jak za internet z prędkością 250Mb/s, a tak naprawdę mam max 9Mb/s. Cały czas jakieś przerwy w działaniu i modem, który proponują nie dociąga na odległości całego mieszkania.
    Po zakończeniu umowy nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy
  • ~Mateusz / 2020-09-04 15:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Fajny internet, gdy jest. Z reguły gdy go potrzeba to nie działa. Mimo że to centrum Warszawy to tempo naprawy usterek jest żenujące.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~meh / 2015-09-03 01:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Odnowiłem umowę z UPC na internet, bo niestety nie ma u mnie żadnego innego dostawcy... Jak przeklinałem UPC tak dalej będę przeklinać, bo dalej jest poniżej miernego to czym jest ten internet. A co UPC na to? No nic, bo zawsze jest 'postaramy się naprawić ten problem'.
  • ~Michał / 2022-10-26 08:39
    Ocena: 1.25 / 5
    W tym roku przeniosłem sie z Vectry gdzie miałem 50 mbs, obecnie w UPC mam 500 ale nie widze jakiejkolwiek różnicy w szybkości działania. Nie działa płynnie, często bardzo wolno, poza tym brak jakiegokolwiek kontaktu poza robotem, nawet wysłac maila, czy formularza nie można. Trochę rzadziej niz w poprzedniej firlmie, wystepuja przerwy w dostawie internetu. Za duża cena w stosunku do słabej jakości.
    Wadybrak kontaktu z firmą, częste zacinanie, strony otwieraja sie wtedy bardzo wolno
    MiejscowośćTychy
  • ~Mirek / 2022-03-03 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar
  • ~Mkmbmk / 2017-10-11 00:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Czekam 3 tygodnie i dalej nie mam internetu. Ciagle wymowki. NIE POLECAN
    WadyBrak mozliwosci montazu. Nieprofesjonalna obsluga.
  • ~Mks-ka / 2023-08-08 16:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra... awaria awarię awarią pogania. Router wymieniany już 3 razy. Po ostatnim zgłoszeniu wykłócali się, że nam się wydaje, że wszystko działa sprawnie, a rechnik zasugerował, żebyśmy sobie kabel wymienili (tak, ten w ścianie). Uparliśmy się na wizytę i... kolejna wymiana routera.Co z tego, skoro znowu awaria. Już się nie możemy doczekać końca umowy i spadamy do konkurencji!!!
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, niekompetentni pracownicy
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Monika / 2024-09-16 18:39
    Ocena: 1.25 / 5
    UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co.
    WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.
    Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10
  • ~Moris / 2021-06-27 08:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Po wymianie rutera na nowy szybszy same problemy z internetem , brak usług lub mocno obniżony transfer ,brak internetu po kablu .Mimo posiadania gwarancji S L A 6 h wizyta serwisanta za 2 dni żenada podejście do klienta nie zgodnie z umowa . Zamian zamówisz usługi od UPC dobrze to przemysł jak kupujesz usługi to super a potem martw sie sam .
    WadyBrak zrozumienia problemu
    MiejscowośćSopot
  • ~Mr / 2021-06-22 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok
    ZaletyFaktura na czas
    WadyNawet za takie g. trzeba słono płacić
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307