strona 93 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2017-12-17 17:22
Upc jest profesjonalne tylko wtedy gdy chce coś sprzedać, cała reszta to wielka improwizacja. Wymagają płatności w terminie ale oni mogą mieć awarie kiedy im to pasuje i nie przypominam sobie abym mogła sobie odliczyć kwotę za to že nie było internetu przez kilka dnia . -
-
~Marco / 2020-07-10 18:42
Worry company ever never choose it I got the new modem doesn t connect to my work vpn in 15 Calls no one was able to help or find a solution tomorrow tech Will come in place and i m sure He Will not solve it so Will end i Will have to come back to 250 and in the positive case work from office 1 week before they install my old modem so piss off don t choose especialy if u dont speak polish good luck with comunication in polenglish ZaletyNo oneWadyTerrible Costumer serviceMiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2023-05-24 11:30
Od wielu lat jestem klientem firmy UPC . Na początku nie miałem większych problemów . A na ta chwile klient jest traktowany w szczególności przez zespół techniczny UPC w sposób arogancki chamski a jak sadze powinien raczej pomagać klientom a nie na nich podnosić głos .Oczywiście za nim uda się w końcu połączyć z tak zwana pomocą techniczna najpierw trzeba przetrwać i zmarnować czas na rozmowy z wirtualnym pomocnikiem ale ten choć nie pomaga to przynajmniej nie prosi głosu na klienta
Niestety upc jest na ta chwile wciąż jedynym dostawca usług na moim osiedlu wiec nie mogę zrezygnować z ich ofert .A szkoda . Wiec cóż mogę powiedzieć dział sprzedaży fajnie i miło wciska oferty a później człowieku radź sobie PORAŻKA
Co zaś tyczy się oferowanych usług telewizja względnie do przyjęcia choć bez szału co zaś tyczy się internetu KOLEJNA PORAŻKA wieczne problemy z połączeniem nie stabilny sygnał WIFi bardzo słabo działa w mieszkaniu choć i po kablu szału nie robi . Co zaś do tel stacjonarnego również można się przyczepić bo dźwięk jak ze studni . Wiec reasumując Nie polecam tego operatora - ale oczywiście każdy oceni to na swój sposóbZaletyBRAKWadySame wady - słaby internet kiepskie łącze problemy ze stabilnością . Telewizja jako taki . Telefon nie polecamMiejscowośćGdynia -
~Marek Jackowski / 2013-11-24 00:55
Nie polecam. Najgorsze polaczenie z siecia. I za jaka "niska" cene???? -
~marekk-wes / 2015-12-13 00:01
Witam
Kablówka nie reaguje na opinie klientów. Kasę pobiera za powtarzane programy czyli płaci się za to samo parę razy.nie ma zmiany propozycji programów, kasa coraz wyższa za nonstop to samo.Zrobcie coś sensownego w ofercie bo kosztuje cie naprawdę duże pieniadze.Zaletydekoder z nagrywaniemWadybiorą dużą kasę za specialny repertuar programowy powtarzały co 2 dni dlaczego mam płacić nonstop za to samomam go bardzo długo i za drogo -
~Mariusz / 2017-01-25 12:32
Klientom proponuję zawiadomić właściwy urząd o blokowaniu telewizji naziemnej przez UPC. To UPC decyduje jakie programy klient ma dostępne w czasie trwania umowy ( wybrany przez klienta pakiet). W dniu zawarcia umowy dostajemy luźną kartkę o programach dostępnych tylko w chwili podpisania umowy (pakiet).UPC nie ma w zwyczaju zawiadamiać klienta, że zostają wyłączone programy telewizyjne z pakietu. ZaletyżadneWadywysokie ceny, zabieranie programów TV bez powiadomienia, blokowanie telewizji naziemnej, UPC na zgłoszenie wysłane e-mailowo, informuje automatycznie o jego rozpatrzeniu w terminie nawet do 30 dni!7 lat Wrocław -
~Mariusz / 2017-04-01 13:50
Ta firma jest niepoważna. Umawiam montaż przez stronę, a okazuje się, że ktoś zmienia datę montażu o dwa dni. Na meilu mam potwierdzeniu montażu w wyznaczonym terminie a oni informują, że to nie obowiązuje, bo nie ma już terminów. Proponuję zastanowić się nad sensem korzystania z ich usług, bo już na samym początku pokazują w jakim poważaniu mają klienta. Zaletytrudno powiedzieć, bo nie zależy im na podłączeniuWadyniepoważne podejście, niesłowność,przez internet -
~Masia / 2018-06-08 16:14
Gorszego internetu w życiu u mnie nie było. Płacę jak za internet z prędkością 250Mb/s, a tak naprawdę mam max 9Mb/s. Cały czas jakieś przerwy w działaniu i modem, który proponują nie dociąga na odległości całego mieszkania.
Po zakończeniu umowy nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy -
-
~Mateusz / 2020-09-04 15:38
Fajny internet, gdy jest. Z reguły gdy go potrzeba to nie działa. Mimo że to centrum Warszawy to tempo naprawy usterek jest żenujące. MiejscowośćWarszawa -
~meh / 2015-09-03 01:15
Odnowiłem umowę z UPC na internet, bo niestety nie ma u mnie żadnego innego dostawcy... Jak przeklinałem UPC tak dalej będę przeklinać, bo dalej jest poniżej miernego to czym jest ten internet. A co UPC na to? No nic, bo zawsze jest 'postaramy się naprawić ten problem'. -
~Michał / 2022-10-26 08:39
W tym roku przeniosłem sie z Vectry gdzie miałem 50 mbs, obecnie w UPC mam 500 ale nie widze jakiejkolwiek różnicy w szybkości działania. Nie działa płynnie, często bardzo wolno, poza tym brak jakiegokolwiek kontaktu poza robotem, nawet wysłac maila, czy formularza nie można. Trochę rzadziej niz w poprzedniej firlmie, wystepuja przerwy w dostawie internetu. Za duża cena w stosunku do słabej jakości. Wadybrak kontaktu z firmą, częste zacinanie, strony otwieraja sie wtedy bardzo wolnoMiejscowośćTychy -
~Mirek / 2022-03-03 18:52
Upc to dramat 2 dni działał nam internet po czym była awaria i już internetu nie ma 10 dni a niby technicy mówią że naprawuone koszmar -
~Mkmbmk / 2017-10-11 00:50
Czekam 3 tygodnie i dalej nie mam internetu. Ciagle wymowki. NIE POLECAN WadyBrak mozliwosci montazu. Nieprofesjonalna obsluga. -
~Mks-ka / 2023-08-08 16:55
Masakra... awaria awarię awarią pogania. Router wymieniany już 3 razy. Po ostatnim zgłoszeniu wykłócali się, że nam się wydaje, że wszystko działa sprawnie, a rechnik zasugerował, żebyśmy sobie kabel wymienili (tak, ten w ścianie). Uparliśmy się na wizytę i... kolejna wymiana routera.Co z tego, skoro znowu awaria. Już się nie możemy doczekać końca umowy i spadamy do konkurencji!!! ZaletyBrakWadyCzęste awarie, niekompetentni pracownicyMiejscowośćJaworzno -
~Monika / 2024-09-16 18:39
UPC to totalna porażka. Internet jest tragiczny, ciągłe przerwy w dostawie i śmiesznie niska prędkość, która nawet w połowie nie odpowiada temu, co obiecują. Serwis klienta to jakiś żart – zero pomocy, tylko przerzucanie odpowiedzialności. Jak ktoś chce się denerwować na co dzień, to polecam. Jeśli jednak zależy Ci na stabilnym internecie, to omijaj UPC szerokim łukiem. Ch*jowy jak mało co. WadyUPC ma sporo do poprawy. Internet często przerywa, a prędkość jest daleka od obiecanej – zwłaszcza wieczorami, kiedy korzysta z niego więcej osób. Obsługa klienta to osobny dramat – czas oczekiwania na rozwiązanie problemu potrafi być bardzo długi, a często kończy się na nieudanych próbach naprawienia sytuacji. Dodatkowo, przy przedłużaniu umowy, ceny idą w górę bez większych korzyści dla użytkownika. Szczerze mówiąc, za te pieniądze można znaleźć lepsze opcje na rynku.Miejscowośćos,a, mickiewicza 22d, 10 -
~Moris / 2021-06-27 08:31
Po wymianie rutera na nowy szybszy same problemy z internetem , brak usług lub mocno obniżony transfer ,brak internetu po kablu .Mimo posiadania gwarancji S L A 6 h wizyta serwisanta za 2 dni żenada podejście do klienta nie zgodnie z umowa . Zamian zamówisz usługi od UPC dobrze to przemysł jak kupujesz usługi to super a potem martw sie sam . WadyBrak zrozumienia problemuMiejscowośćSopot -
-
~Mr / 2021-06-22 22:32
Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok ZaletyFaktura na czasWadyNawet za takie g. trzeba słono płacićMiejscowośćWarszawa -
~Nick / 2012-07-03 15:06
Pozytywne opinie o UPC pochodzą chyba tylko od osób, u których nigdy nie wystąpiły żadne problemy natury technicznej, czy finansowej ze strony tego beznadziejnego dostawcy. Przez 5 lat korzystałem z usług Aster i wszystko było w porządku. To co kryje się pod marką UPC to niskiej jakości i wadliwy sprzęt przenoszony od klienta do klienta, żenująca obsługa telefoniczna i bezpośrednia (brak podstawowej wiedzy i wciąż powtarzane jak mantra zlepki wyuczonych komend - konsultantów mógłby bez żadnej straty zastąpić system IVONA.Po 3 miesiącach użerania się z niedziałającym dekoderem i dziesiątkach złotych wydanych na telefon do BOK (puszczanie ofert reklamowych dzwoniącemu ws. porady technicznej to jawne sk*****ństwo) zrywam z nimi umowę i nie chcę mieć nic więcej do czynienia. ZaletybrakWadysprzęt, obsługa klienta, obsługa techniczna, "promocje",3 miesiące (UPC) - 130 zł/mc, wcześniej 5 lat Aster -
~Nick / 2021-03-25 05:54
Internet wogóle nie działa a kasę trzeba płacić za usługi. Porażka. Technik zagłada co drugi dzień i nie naprawia błędów.
Dziwi mnie tylko to ze przy tak zaawansowanych technologiach (a twierdzą ze taką mają) nie można korzystać z internetu. To jest smutneZaletyBrak zaletWadyBrak internetuMiejscowośćKielce -
~NIE NIE NIE UPC / 2020-08-11 07:41
po prostu ręce opadają. Miałem internet 300 MB/s jakoś to działało ale zrywało połączenie wi-fi w pokoju obok 7 metrów dalej. Sprawdziłem ofertę 1000/MB/s w dość dobrej cenie i tu się zaczął mój koszmar technik przyszedł podłączył modem był u mnie dosłownie 5 minut nawet nie weryfikując czy usługa działa czy nie. dwukrotnie wzywałem serwisanta każdy przychodzi na 5 minut i albo mówi że jest wszytko ok albo zmienia jakieś ustawienia i mówi że musi iść i żeby zweryfikować czy działa. Tragedia połącznie Wi-fi zrywa sięco kilka minut. Odstępuję od umowy i zmieniam operatora
Ludzie trzymajcie się od tej firmy z dalekaZaletybrakWadyrozłączenie internetu fi-fi
Niekompetentni serwisanciMiejscowośćKatowice
strona 93 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 91
- 92
- 93
- 94
- 95
- nastepna »