MiejscowośćWrocław
strona 92 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »
-
~Agata22 / 2019-11-25 11:01
Konsultanci nie oddzwaniają w ustalonych godzinach. Wciskają mało korzystne oferty - za każdym razem jak przedłużałam umowę oferowano mi gorsze parametry za wyższą cenę, wciskając dodatkowo opcje z telefonem i telewizją, mimo że informowałam, że tych usług nie potrzebuję. -
-
~Brak cierpliwości / 2019-11-23 20:06
Obskuga na infolinii trwa długo, zamiast rozwiązać problem wciskają droższe usługi. Nie działa Ci Internet kup większy prędkość. Wi do nie będzie działać proszę kup sobie router i zwiększ prędkość. Co z tego że na starym tuterze działał ale teraz nie działa na horizon. Nie mówią, że tylko niektóre programy wchodzą w horizon go. Sprzedają kota w worku. ZaletyBrakWadyInternet w horizon wbudowany, wi fi bardzo spada faluje. Na oddzielnym Wi-Fi działał ale powiedzieli że mam stary i do wymiany. Jest gorzej. Pracuję domu i wszyscy teraz są w jednym pokoju, w którym jest wifi bo w pozostałych brak. Pani na infolinii kaze zwiększyć prędkość i dokupić router. Cud bo wcześniej na tej samej prędkości co mam Internet był w każdym pokoju.MiejscowośćWarszawa -
~calineczka / 2019-11-23 18:22
MASAKRA! Obsługa klienta to dno i jakaś kpina. Chamska infolinia no jakiś żart. Dekoder został wymieniony na taki który kompletnie nie działa. Poprzedni router rozprowadzał wi-fi po całym domu a teraz wi-fi przy tym HORIZONIE jest tylko w salonie. NIE KUPUJCIE TEGO! Zaletyabsolutny brakWadymnóstwo aż za wieleMiejscowośćWarszawa -
~Alfons2 / 2019-11-23 09:58
Nie warto być Abonentem UPC, kilkanaście lat płacenia za usługi w tej samej cenie tj. telewizja 165 kanałów dekoder mediabox + internet 150Mb/s za 140zł. Nowi klienci dostają telewizja 165 kanałów + internet 300mb/s za 80zł + dekoder horizon. Czemu nie zrobią żeby każdy płacił tyle samo nowi i starzy klienci. Nie chcą zejść z ceny, jak się zamówi to nie chcą podłączać leniwi monterzy technicy nie przyjeżdzają wcale. Lepiej rezygnować. Uwaga po wysłaniu pisma z rezygnacja nękają telefonami nawet w nocy po pięć razy, lepiej nie odbierać, jak się już odbierze to pytają o wszystko do jakiego operatora chce się przejść, jak sie powie że do orange to twierdzą, że orange nie ma telewizji cyfrowej, że tylko w upc maja cyfrówke żałosne. Nie da się nic wytłumaczyć konsultant chrypie zipie smarka. kaszle. Normalnie absurd i parodia. Chcą wcisnąć telewizje z pakietem hbo canal plus i internet 150mb/s za 180zł, kto tyle zapłaci, jak się pytałem czy da się taniej nie, można zrezygnować z pakietu hbo i canalplus nie, konsultant chamsko mówi, ze kanały się spodobają na co mi aż tyle. nie ma nic taniej więc rezygnacja. Mówią ze nie znasz ich oferty. Uwaga okres karencji ponownego podłączenia usług to miesiąc. Żenada. Idę do innego operatora. ZaletyBezawaryjność internetu o telewizji, Nowi Abonenci atrakcyjna cena, dekoder horizon, kablówka, internet bez limitu.WadyTechnicy monterzy nieroby, zgraja banda chapaczy pieniędzy bo tylko na tym im zależy, nie na kliencie, Cena usług zbyt wysoka, tragiczny kontakt,MiejscowośćGdańsk -
~Adam / 2019-11-22 00:15
Masakra. Jakość łącza do dupy. Zrywa co chwilę ZaletyZeroWadySame wadyMiejscowośćGdynia -
~Tychy / 2019-11-20 17:51
Często wiesza się dekoder częsty brak internetu WadyZrywanie połączeniaMiejscowośćTychy -
~Szpak / 2019-11-19 20:23
Dzisiaj internet i telewizja brak całe popołudnie. Początkowo mówią że będzie o 20.10. spotkanie zatem będzie mecz w telewizji. O 20.10 informacja że media będą jutro o 12.10. co za precyzja!!! 12.10!!! Bez meczu!!! Mogę sobie po reklamacji jeden dzień odliczyć od abonamentu. Tak mówi niegrzecznie pan z obsługi klienta. Drugi raz na przestrzeni miesiąca.Nie wiem co się dzieje, ale trzeba szukać alternatywy. MiejscowośćWarszawa -
~Wolny / 2019-11-19 00:04
Jak nie ma internetu no to trzeba do nich dzwonić co dziennie. Az nie przyjdą i nie naprawią. Prędkość rzeczywista o połowe mniejsza niż jest zadeklarowana. ALE Uwaga!!!! Chyba zaczęli coś testować, bo kiedy internet nie działa - wystarczy zadzwonić do nich - jak internet się uruchamia. Więc trzeba dzwonić. Bo jak wszystko działa sprawnie, to wszystko i w życiu jest ok ZaletyCałodobowa obsługaWadyPrędkośćMiejscowośćWarszawa -
-
~Magdalena / 2019-11-18 17:13
ŻE NA DA
Nikt nic nie moze poradzic,bo nikt nie wie co sie dzieje,gdzie jest awaria i jak dlugo bedzie ona usuwana. Dzis mija trzeci! dzien z problemem odbioru telewizji i internetu. Przy zmianie adresu i przelaczeniu uslug z poprzedniego mieszkania pol miesiaca im zajelo podlaczenie "bo nikt tutaj w bloku nie ma upc" no i? Skoro jest skrzynka itd to w czym problem? Czlowiek sie 1dzien spozni z zaplata to odrazu bombarduja,ale zeby naprawic swoje uslugi to juz nie sa tacy szybcy.
NIE POLECAMMiejscowośćOświęcim -
~Konrad / 2019-11-16 11:16
Największa lipa jaka może być!!! nie dajecie się przedstawicielom co pukają do drzwi i namawiają na podpisanie umowy! Zmieniłem z lokalnego operatora i to był błąd, wieczorami nie mam 300 mb tylko o połowę mniej, do tego tnie TV i net... czekam na koniec umowy, bo nie idzie się dodzwonić na infolinię, a najbliższe biuro prawie 20 km ode mnie... jakaś masakara ZaletybrakWadyspadki transferu, szczególnie wieczorami, brak serwisu i biura na miejscu, wspaniała infolinia na której nabijam rachunki telefoniczne i nikt mi nie pomagaMiejscowośćŚwidnik -
~Smyku / 2019-11-15 20:53
Internet 150mb/s,makx jaki z siebie dał to przy pobieraniu 3.3mb/s,kanaly blokowane, porostu szkoda slow ZaletyJedyna zaletą to taka że kończy mi się umowaWadyCałe UPC jest wadaMiejscowośćGdańsk -
~End / 2019-11-15 10:07
Dekoder Horizon uszkodzony od początku,instalator nie potrafił połączyć pilota z dekodera z telewizorem.Konsultanci notorycznie dzwonili z nową ofertą,do dnia kiedy dostali info o wciśnięciu mi uszkodzonego dekodera.Brak jakiegokolwiek zainteresowania ani oferty pomocy zmiany dekodera ze strony konsultanta.Dekoder miał być z nagrywarką,jest bez.Nie można dodzwonić się na infolinie.Dekoder notorycznie się tnie,blokowanie kawałów Puls i Puls 2.Moja ostatniaostatnią umowa UPC,prędkość internetu też inna już w umowie. ZaletyBrakWadySłabszy internet,problemy z dekoderem,częste awarie,utrudnienia na infolinii,brak dekodera z nagrywarką co było ustalone z konsultantkąMiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~Buba / 2019-11-13 14:31
3xDNO. Router raz działa raz nie, dodzwonić się ciężko, jeszcze dłużej czeka się na serwis, a za dni kiedy brak jest usługi płacić trzeba. W infolinii/BOK telefoniczny wprowadzają notorycznie w błąd, co przy byle problemie nakręca skalę tworzących się kolejnych problemów.
Za to ze sprzedażą usług wręcz NĘKAJĄ telefonami: jednego dnia dzwoni konsultant, mówię że nie jestem zainteresowana, następne 3-4 dni dzwonią kolejni konsultanci z tą samą ofertą. Nie radzę wdawać się w jakiekolwiek pytania lub próbę uzyskania informacji bo w kolejnym okresie rozliczeniowym może się okazać, że oferowana usługa jest doliczona do rachunku i samo odbycie rozmowy uznano za potwierdzenie chęci jej zakupu. Najlepiej kontakt na piśmie bo potem nie da się u nich nic odkręcić!
Poza tym ze zgłoszeniami mają totalny bałagan, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem i problem trzeba tłumaczyć od stworzenia Gór Świętokrzyskich, to chyba tak, żeby zmęczyć Klienta żeby dał sobie spokój z roszczeniami.
Uważajcie też przy wypowiadaniu Umowy, bo zawrzeć można telefonicznie ale żeby rozwiązać to już trzeba się nachodzić i jeszcze mogą nie uznać złożonego wypowiedzenia wg własnej oceny!
RADZĘ się trzymać z daleka, obługa i poziom usług jak za komuny.ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćwarszawa -
~Agnieszka / 2019-11-12 16:30
4 dni bez internetu i telewizji. Moja praca = dostęp do internetu. Kto mi zapłaci za poniesione straty? ZaletyBrakWadyBardzo dużoMiejscowośćTarnowskie Góry -
~Damian / 2019-11-12 10:45
W panelu klienta nie ma możliwości rozwiązania umowy, trzeba zadzwonić do nich i czekać pół godziny na konsultanta, żeby się dowiedzieć, że on musi odblokować mi tą opcję i wtedy będę mógł sobie wyklinać, że chcę rozwiązać umowę, poza tym trzeba do nich było wysłać pismo. Ta opcja nie działała poprawnie, coś się chyba wtedy wysypało na ich serwerze. W każdym razie dzisiaj dostałem sms, że brakuje im jakiejś wpłaty jak by naliczyli mi to i myśleli, że umowa nie jest rozwiązana. Życzę tej firmie upadłości, niech się ode mnie odczepi raz na zawsze.
W przypadku wyprowadzki nie dali żadnej możliwości negocjowania, ani możliwości przeniesienia usług, ani ich zamrożenia na pewien czas.ZaletyBrakWady- najgorsza obsługa na świecie
- pół godziny czekania aby odblokowali mi opcję rozwiązania umowy w panelu
- panel klienta lubi nie działać
- internet się zacinaMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2019-11-10 17:08
Nie wiem jak u innych, który tu piszą swoje opinie, u mnie teraz wszystko działa bardzo dobrze. Wcześniej były opisywane przez Innych problemy, ale od czasu jak wymieniono skrzynki i przewody w całym bloku nie mogę narzekać.
Nagrywarka Horizon zacięła się tylko raz w ciągu ostatnich 4 miesięcy. Niestety potrafi nie nagrać niektórych programów. Większość da się obejrzeć tydzień wstecz ale włącznie z reklamami. Przerwy w dostępie do internetu było 2 po około 15 minut - resetował się ruter.
Obsługa klienta wydaje mi się dobra jak już się człowiek dodzwoni, ale czas oczekiwana to porażka!ZaletyWynik Speed Testu
Ping opóźnienia * 9 ms
Download predkość pobierania * 859.22 Mb/s
Upload prędkość wysyłania * 40.89 Mb/sWadyObsługa klienta
Oprogramowanie w dekoderze przydały by się dodatkowe funkcjeMiejscowośćWarszawa -
-
~emil / 2019-11-08 21:44
jakość obsługi, możliwość skontaktowania się z kimś na infolinii graniczy z cudem, oczkiwałem 15 minut na połączenie telefoniczne, tak samo wygląda możliwość skontaktowania się online z konsultantem, czas oczekiwania, to 25 minut i brak reakacji, nie udało mi się z nikim skontaktować
ODRADZAM komukolwiek korzystać z usług tej firmy, brakuje słów do komentarza, bo cisną mi się na usta inwektywy, bo UPC POLSKA, to żenująco zarządzana "instytucja", Proszę unikać jakiegokolwiek kontaktu z Tą "firmą", emil
Awarie za awarią, dwa, trzy dni nie ma telewizji i nikt nie podejmuje żadnych działań, aby zrekomensować ten fakt klientowiZaletynie ma żadnych zalet, jest żenadaWadytak jak napisałem w opinii, proszę z daleka trzymać się od tych ludziMiejscowośćnie korzystam z internetu, korzystam z TV -
~Kams / 2019-11-08 21:37
Odradzam zakup UPC. Naciągają tylko klientów na kasę. Robią niby ulepszenia, a w efekcie zmniejszają liczbę kanałów i uważają że to klienta problem że coś nie działa. Żenada i kpina z klienta ZaletySame wadyWadyZbyt dużo wad żeby wymienićMiejscowośćLublin -
~marzena / 2019-11-08 11:11
Witam,
Odradzam z calego serca firme UPC! jest to najgorsza firma z jaka mialam do czynienia. Bez wczesniejszej informacji co miesiac podwyzszaja oplaty, wylaczaja kanaly nawet dostepne w podstawowym pakiecie takie jak polsat czy tvn7, internet bardzo wolny o tak slabym zasiegu, ze w mieszkaniu 50m2 nie dziala w pokoju obok. Unikajcie tej firmy! -
~Mała mi / 2019-11-07 12:39
W momencie łapania nowego klienta,wszystko jest super pieknie,korzystne oferty po latach bycia klientem jestes traktowany jak piąte koło u wozu,niemile obslugiwany a proponowane pakiety to jakas kpina.
Jestem w trakcie rozwiazywania umowy z w/w powodów.Zaletynie maWadywymienione wyzejMiejscowośćKraków
strona 92 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 90
- 91
- 92
- 93
- 94
- nastepna »