Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~złoty / 2013-02-28 18:53
    Ocena: 1.50 / 5
    awaria goni awarie!,
    czlowiek potrzebuje internet do pracy a Ci bezczelnie wylacza na caly dzien i tak dla zasady co jakis czas zrobia abys nie mial za dobrze
    nie polecam, szkoda nerwow
    Zaletylogotyp
    Wadywszystko
    dlugo, za dlugo
  • ~zniesmaczony / 2014-09-17 17:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Miejscowość: Zielona Góra. Na początku września zamówiłem usługę Internet Fiber 10mb/s + wifi. Mimo telewizyjnych deklaracji "dzisiaj telefon, jutro instalacja" najbliższy wolny termin odbiegał 3 dni robocze od daty złożenia zamówienia. Pakiet ten reklamowany jest na głównej stronie upc jako "Internet 10 Mb/s za 49 zł z modemem Wi-Fi gratis ". Technik po dotarciu do domu i podłączeniu modemu nie wiedział czy może włączyć wifi (tak jakby podłączał tą usługę pierwszy raz) - uwaga! (u nich robi się to też zdalnie). Na umowie wyraźnie napisane jest że usluga wifi jest w pakiecie i jest na nią upust 100%. Po ok. 20 minutach udało się jakoś włączyć wifi. Mija 10 dni -> nagle w środku dnia, o godz. 12 rozłącza się wifi. FIRMA STAJE. WSZYSTKO STAJE. Podstawowa diagnostyka we własnym zakresie (panel routera, restart, twardy reset) - nic nie daje efektu. Telefon na infolinię (oczywiście nie jest bezpłatna). 5 minut oczekiwania żeby ktoś odebrał + kolejne 2 żeby przebrnąć przez system nad wyraz przydatnych informacji o promocjach. Dział techniczny. Pani z obsługi łopatologicznie tłumaczy co należy zrobić z routerem żeby wifi działało. Dopiero po przejściu procedur Pani rozumie że wina leży po ich stronie. Pani sprawdza -> wifi zostało wyłączone przez nich? Ale czemu? "Bo Pan tego chyba nie ma w umowie". Po 10 minutach boju przełączono mnie do działu umów, gdzie dowiedziałem się, że te wifi w ogóle nie powinno zostać włączone w dniu instalacji. Ale jak to? Przecież na głównej stronie jest, że pakiet ten jest z "wifi". Okazuje się, że technik "bezprawnie" włączył wifi w dniu instalacji i zostało teraz ono wyłączone. Po kolejnych 10 minutach w końcu Pani z obsługi przywraca mi wifi.
    Podsumowując -> JEDEN WIELKI BURDEL. Ludzie pracujący tam nie wiedzą co reklamują i sprzedają! Straciłem 30zł na telefon z ich winy, mnóstwo nerwów i kilka godzin przestoju w pracy. Kto mi za to zapłaci? Oczywiście 10mb/s to bzdety. Najwyższa odnotowa prędkość nie przekroczyłą 4mb/s.
    ZaletyBRAK
    Wadywszystko
  • ~Zniesmaczony / 2019-08-30 18:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet rwie 4awaria i brak internetu w tym miesiącu. Chamstwo i kłamstwo na infolini. Szkoda nerw dobrze że kończę z nimi współpracę

    Warszawa Wola
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej wifi to jakiś śmiech rwie co chwilę ciągle awarie brak rekompensat żałosne
  • ~Zuzanna / 2019-03-27 18:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracownicy nie kompetentni, nie potrafią korzystać z telefonu kontaktowego aby zorientować się czy odbiorca jest obecny w domu.Nie dość, że człowiek płaci za przesyłkę to jej nie dostaje pod pretekstem, że nikogo nie zastał w domu.A awizo albo inną informacja gdzie paczka trafia to nie bo kurier niepiśmienny i nie raczy poinformować.Człowiek sam musi wydzwaniać i pytać gdzie jest jego przesyłka.No Proszę! w dwudziestym pierwszym wieku kurier pisać ani dzwonić nie umie SZOK
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćBytom
  • ~ac / 2019-04-01 18:02
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 15.03.2019roku czekam na przeniesienie numeru telefonu z Netii do UPC. Netia przekazała do dyspozycji UPC nr. telefonu w dniu 15.03.2019r. Konsultanci przyjmują zgłoszenia reklamacyjne i nic się nie dzieje.
    Codziennie ponawiam zgłoszenie i za każdym razem konsultanci przyjmują je jako nowe zgłoszenie mimo tego,że było już wielokrotnie zgłaszane.
    Lekceważą klientów. Najważniejsze, żeby podpisać umowę a potem klient idzie w ,,odstawkę''.
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta; zupełny brak reakcji na zgłoszone problemy techniczne.
    MiejscowośćPodkowa Leśna
  • ~Adammo / 2021-04-16 09:36
    Ocena: 1.33 / 5
    Od 10 dni nikt z UPC nie jest w stanie mi pomóc w ponownym włączeniu usługi eleven sport
    WadyRążąca niekompetencja konsultantów infolinii UPC
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Andrzej / 2022-06-09 12:23
    Ocena: 1.33 / 5
    UWAGA I
    Ostrzegam wszystkich przyszłych użytkowników przed cenami promocyjnymi,a mianowicie ja zamówiłem pakiet za 119 zł
    internet + tV + 2 dekodery 14,99 zł/ szt. montaż gratis .Okazało się ,po otrzymaniu pierwszej faktury okazało się,że
    pakiet 119 zł , montaż 49 zł, a za każdy dodatkowy dekoder multi rum 29. zł z kawałkiem. z uzyskanych informacji z bura obsługi klienta wynikło ,że koszt dodatkowego dekodera 14,99 dotyczy dekodera z połączeniem kablowym ( w ofercie nie było o tym wzmianki) i teraz z planowanych wydatków w wysokości ok. 150 zł / miesiąc ( jest to duża kwota ale miałem nadzieję ,że wybrany abonament spełni moje i rodziny potrzeby) będę płacił ok. 180 zł.
    Ponadto zamontowane bezprzewodowe dekodery często odmawiają połączenia i trzeba je na nowo konfigurować, również , często odbywa się tzw. buforowanie co nie należy do przyjemnych chwil przed tv.Jak chcecie UPC to dobrze się zastanówcie. Decyzja należy do Was. Mam nadzieję,że Wy będziecie zadowoleni.
    Zaletymałe gabaryty,ładny wygląd, proponowana łączność bezprzewodowa ( pomijając działanie które ma wiele do życzenia)
    Wadykonieczność częstej ponownej konfiguracji, częste buforowanie , częsty brak połączenie między odbiornikiem a telewizorem i dekodera głównego z internetem
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Małgorzata / 2015-12-03 12:31
    Ocena: 1.33 / 5
    UPC przez kilka miesięcy nie pobierało opłat z konta ( polecenie zapłaty złożone w banku ) Comiesięcznie nękano mnie smsami z ponagleniami o zapłate . Często wyjeżdzamy na kilka miesięcy dlatego bank dokonuje opłat.W UPC przez cztery miesiące nie realizowało polecenia zapłaty . Ze zdaniem sprzętu problem . W Gdyni w Rivierze pracownik albo się spóżnia albo " zaraz wraca" . Naczekaliśmy się zeby okazało się ze sprzętu zdać nie można . Na infolinii kazano mi podać pesel męża ( to on zawierał umowę , teraz jest w morzu ) kiedy odszukałam pesel i ponownie zadzwoniłam okazało się , że nie ma takiego w systemie UPC. Jestem starszą osobą i odsyłanie mnie do szukania w internecie to jakaś kpina . Na maile wysłanego tydzień temu nadal nie mam odpowiedzi . Koszmarna firma . Unikać !
    Zaletynie ma
    Wadyzbyt dużo , koszt , zla organizacja , zla obsluga klienta ,
    4 lata w różnych miejscach .
  • ~michał / 2020-07-23 07:56
    Ocena: 1.33 / 5
    nie polecam blokują ci internet bez przyczyny wezwania technika odwołują albo udają że nie było infolinia to strata czasu ustawiają twój numer pod automatyczną sekretarką z błędnymi informacjami-twój numer jest przekierowany na błędne połączenie i dzwonisz jak idiota cały dzień nie zobowizuja się do zapewnienia ci sieci według umowy, wpuszczają obce osoby do twojej sieci głównie hakerów i udają głupa ustawienia modemu zmieniają tak by nie wykrył żadnych błędów
    Zaletybrak
    Miejscowośćkraków
  • ~opiniator, / 2012-08-05 22:06
    Ocena: 1.33 / 5
    jak juz uda sie wbic do netu to chodzi,ciagle przycinki netu to norma, absolutnie nie polecam. jak aster zostal wchloniety przez upc-dramat. napewno za dwa lata zmieniam operatora.uwaga na kiepskie dekodery.jak podpisalismy umowe z upc wymienili dekoder-efekt- ginie dzwiek, oczywiscie po resecie wraca, super po prostu.
    Zaletybrak
    Wadyoferta do bani, zero przejrzystej oferty, serwis wiecznie sciemnia,
  • ~Tomasz / 2022-03-14 10:27
    Ocena: 1.33 / 5
    Od blisko 2 tygodni mają problem z sygnałem neta - jest i go nie ma, i tak na przemian. Gdyby chodziło o lokalizację w jakiejś gajówce w środku puszczy to jeszcze bym zrozumiał, ale nie w przypadku największego miasta w Polsce po wschodniej stronie Wisły. Pracuję zdalnie w domu i szlag mnie trafia. Jaki diabeł mnie podkusił by taki szajs wybrać?
    ZaletyMaja w TV fajną opcję, pauzowania, cofania i programowania nagrywania programów.
    WadyInternet tragedia. Jak działa to prędkość jest bardzo zbliżona do deklarowanej w ofercie, jednak ostatnio działa w kratkę w zależności do faz Księżyca, plam na słońcu i cholera wie co jeszcze.
    MiejscowośćLublin
  • ~tralala / 2012-04-15 23:47
    Ocena: 1.33 / 5
    Szkoda, że prosta instalacja przerasta tę firmę. Telefon nie działa, internet nie działa, tv się rwie. Na serwis trzeba czekać kilka dni. Jak zwykle tylko kłopotu nie ma ze zbieraniem KASY. Bardzo drogo i awaryjnie. Szkoda, że Vectra jest mniej rozpowszechniona w Warszawie niż tandem UPC/Aster a w zasadzie to UPC.
    Zaletyże co?
    Wadywszystko
  • ~uzytkownik / 2011-01-28 11:06
    Ocena: 1.33 / 5
    cena niby dobra ale parametry masakra...mieszkam we wroclawiu w centrum niby dobre miejsce powinno byc ok ale jest masakra...co chwile gubi sygnal - granie w rozne gry online to same nerwy a nie przyjemnosc..25 mbit nigdy nie bylo nawet 20 nie udalo sie osiagnac...a na dodatek centrum obslugi nie obchodza te przykrosci...szczerze odradzam...
    6 miesiecy
  • ~? / 2022-02-21 16:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Obsługa klienta jest tragiczna
    Chcesz coś oglądnąć? Nie dasz rady bo z tym internetem wszystko ci się zatnie.
    Chcesz coś zainstalować? Po 3dniach może będziesz mieć 40%
    Podsumowując internet upc jak i całe upc jest ścierwem nad ścierwami.
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie
    MiejscowośćPoznań
  • ~#@ / 2022-04-02 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia nie ma co pieniędzy marnować na takie gówno.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćRaków
  • ~3767718 / 2016-02-02 15:31
    Ocena: 1.25 / 5
    Zapytałem w ich systemie wiadomości dlaczego mam w rachunku 27,06 zł za Microsoft ® Office 365 i jak z tego zrezygnować ?
    I co ?
    I cisza ...
    Zaletyyyyy ...
    Wadyobsługa - dramat, cena - horror, pilot - nie działa, apka - nie loguje
    4 lata, 190 PLN
  • ~Adam / 2017-10-16 18:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Tak beznadziejnej firmy jeszcze nie widziałem. Zwiększyłem moc internetu do 120Mb/s po namowie Pana z infolinii, że to uzdrowi moje problemy. Internet mam średnio z prędkością 25Mb/s i to w centrum Warszawy. Kpina i paranoja. Ludziki na infolinii są niekompetentne, forma rozmowy poniżej zera. Jedynym ich rozwiązaniem na wszystko jest twardy reset routera, co zmusza mnie potem do długotrwałych procesów ustawiania wszystkiego od nowa: drukarki, komputery itp. Skandal i żenada. Nigdy więcej tego badziewia.
    ZaletyBrak
    WadyCzasu by zabrakło, żeby wymieniać.
  • ~adam / 2017-09-15 14:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragiczna firma. Umowa to jak podpisanie cyrografu. Oferują cudawianki, ale gdy przyjdzie płacić nagle duże rachunki to - aby zweryfikować umowę na podstawie przeprowadzonej rozmowy - zasłaniają sie brakiem archiwizacji rozmowy!!!
    UWAGA.OSZUŚCI! Zerwanie umowy 2 tys złotych!!!
    WadyNie dbają o klienta. Tylko kasa.
    za długo
  • ~Adam / 2022-07-27 11:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Gdańsk, Oliwa. Od dwóch lat korzystam z internetu od UPC i szczerze, to najgorszy dostawca z jakiego korzystałem. Pracuję zdalnie z domu i absolutnie nie polecam. Połączenie często zrywane na długi czas. Bardzo często internetu nie ma godzinami żeby wrócić na kilka minut i znowu się rozłączyć.
    Nigdy nie byłem tak niezadowolony z czegoś żeby dodać negatywną opinię w internecie, ale UPC to inny poziom - poziom poniżej każdej krytyki. Uciekam od nich i nigdy nie wrócę gdy tylko skończy się umowa.
    ZaletyComiesięczny odpływ pieniędzy z konta za usługę, której często nie ma.

    Częste rozmowy na infolinii - można nawiązać nowe znajomości.
    WadyZdanie sobie sprawy, że jesteś głupi na tyle żeby podpisać z nimi umowę.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Adi / 2022-08-10 19:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy nie korzystałem z gorszego internetu, taki syf, że to niemożliwe, że testerzy zaakceptowali to gówno, zawiodłem się
    ZaletyNie ma
    WadyNie starczyło by mi życia na opisanie wad, jest ich za dużo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307