Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3502 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ASAP / 2020-03-25 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Długo długo doili mnie za ich przeciętne usługi, na szczęście pojawiła sie konkurencja i wypowiedziałem umowę.
    Okazało się że dają mi dotychczasowe usługi za połowę ceny żeby mnie zatrzymać. Co za patologia UPC.
    Powiedziałem grzecznie ... goodbye never again. Nie polecam tego szajsu.
  • ~firenn / 2020-03-23 15:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Superszybki o ile działa.
    Cały czas zacina, nie działa, traci połączenie. NIE POLECAM!
    ZaletySuperszybki
    WadyNie działa
    MiejscowośćKatowice
  • ~Five / 2020-03-23 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści oszukali mnie wysylajac e-mail z kodem na darmowe filmy (vod) , przy czym ten sam kod jest do płatnych jak i bezplatnych filmów o czym rzecz jasna niepoinformowali z e-mail wynikało ze z powodu pandemi (wostapienia w polsce koronawirusa) za pomoca tego kodu bede mogl ogladac filmy za darmo po czym wpisalem kod obejrzalem film i jeszcze takich pare wiec rzeruja na niedoinformawaniu ludzi choc sami powinni o tym informowac w e-mail a teraz poinformowali telefonicznie o dopłacie ,a nie po fakcie rozwiazuje umowę z oszustami tego juz za wiele , a i braki w internecie jak i w tv na stacjonarny jedynie nie moge narzekać bo z niego nie korzystałem
    ZaletyStacjonarny dziala bez zastrzeżeń
    WadyInternet, tv, podejscie do klienta
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~0387376 / 2020-03-23 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta
    (niby to zwiększając prędkość internetu)
    Zaletynie ma
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Yolo / 2020-03-22 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Czekam juz drugi dzień na serwis. Kiedy do nich dzwonie ( oczywiście czas oczekiwania jest długi ) to za zapierają się, że na 100% ktoś jutro będzie i jest lipa nikogo nie ma to jest czysta kpina. Naprawdę nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~Klopsik23 / 2020-03-21 22:58
    Ocena: 1.25 / 5
    Pracownicy siedzą w domach i pracują .
    Internet obniżona predkości
    ZaletyNie polecam
    WadyNie polecam
    MiejscowośćKatowice
  • ~Tom / 2020-03-21 08:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Wprowadzili po cichu ograniczenie transferu. Mam 600 a po tescie wychodzi ze 45. Kto za to odpowiada?. Chca by placic a nie wywiazuja sie z umowy.
  • ~Wojtek / 2020-03-20 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo ciężko uzyskać połączenie z obsługą w przypadku awarii. Za to obsługa jest bardzo miła i konkretna. Często są kłopoty z telefonem, słyszymy nie ma takiego numeru, lub abonent niedostępny, podczas gdy w tym samym momencie z komórki uzyskujemy połączenie.

    ZaletySpora korzyść przy korzystaniu z trzech usług. Duży wybór programów.
    WadyZbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Zresztą tak naprawdę, jest to wada u wielu dostawcow, nie tylko medialnych.
    MiejscowośćKarczew
  • ~upc / 2020-03-19 18:52
    Ocena: 1.25 / 5
    nie polecam nikomu, ujemny download, wahania pingu
  • ~Andrzej / 2020-03-18 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet działa tragicznie. Obsługa fatalna. Po rozmowie telefonicznej Pani stwierdziła, że coś jest nie tak i zadecydowała, że wyśle serwisanta. Podczas wizyty serwisanta sprawdził prędkość internetu i według niego jest jak w umowie bez zarzutów prawie 500Mbs na połączeniu LAN oraz wi-fi, a na naszych urządzeniach ledwie 50MBS,a może to zbieg okoliczności. Serwisant kazał nam wyrzucić sprzęt bo mamy przestarzały i powiedział, że będzie opłata 50PLN. Nikt nie poinformował o jakichkolwiek kosztach związanych z wizytą. Kolejna sprawa związana z koronawirusem, Pani z obsługi zapytała czy ktoś jest na kwarantannie, a serwisant podczas wizyty ma zdezynfekować ręce, oczywiście niczego takiego nie zrobił.
    ZaletySame wady
    WadyFatalna obsługa - arogancja i brak poszanowania do klienta.
    MiejscowośćWrocław
  • ~zawiedziona / 2020-03-16 15:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeden wielki dramat! Przerwy w dostępie do internetu notoryczne. Nie ma dnia, żeby wszystko sprawnie działało. Przychodzisz po 8 h z pracy, chcesz włączyć internet i po 30 min się zawiesza i koniec.
    Zaletybrak
    Wadynie działa
    MiejscowośćTychy
  • ~hmm / 2020-03-15 20:03
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo fajna sprawność internetu tylko lekkie wahania między 0 mB/s a 20 mb/s, przy czym częściej prędkość sieci wifi znajduje się bliżej dolnego zakresu. I tak w zasadzie wszędzie gdzie mam do czynienia z tą firmą. Dekodery też super wypuszczają, normą o której wiedzą jest błąd przy próbie odtworzenia programu z powtórki, po prostu wyskakuje raz na kilka uruchomień i trzeba resetować dekoder.
    ZaletyZ zalet używając tego czegoś doceniamy bardziej ofertę konkurencji
    WadyZ wad to przede wszystkim brak prawdziwych zalet i duża niestabilność sieci wifi
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~gt / 2020-03-10 09:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny usług; naliczanie pakietu bezpieczeństwa na kolejny miesiąc bez akceptacji ze strony klienta; brak akceptacji przedłużenia oferty i samowolka ze strony UPC; wprowadzanie usługi telefonicznej by "dobić abonament"
    Zaletybrak
    Miejscowośćwarszaw
  • ~John łejn / 2020-03-09 11:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Któryś raz w miesiącu nie ma internetu. Chcę porozmawiać, ale oczywiście się nie da. Można porozmawiac jak chce coś kupic. Nie będę przedłużał z nimi umowy. UPC ma najgorszy internet
    MiejscowośćOlkusz
  • ~Alicja / 2020-03-08 16:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa, montaż przekładany 4-krotnie. Miała być instalacja w ciągu 48 h, minął tydzień i nadal nikt się nie zjawił... Infolinia nieprofesjonalna, arogancka, olewa klienta. Strata czasu. Jeśli tak się traktuje klienta zanim jeszcze podpisze umowę, to boję się myśleć, jaka jest obsługa posprzedażowa... Nie polecam.
    Wadynieprofesjonalna obsługa, brak opieki i jakiejkolwiek pomocy na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Łukaszeq / 2020-03-06 20:49
    Ocena: 3.50 / 5
    Kupiłem nowy internet od UPC w umowie było napisane 1000 mb/s a ledwie jest 300 mb/s i w dodatku po 3 dniach sam się wyłancza
    ZaletyBrak
    WadyWyłacza się
    Nie prawdziwe parametry
    MiejscowośćRumia
  • ~_DuzY_ / 2020-03-04 18:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Internet od UPC posiadam od kilku lat. Początkowo były problemy ze stabilnością. Obecnie posiadam 1Gb/s i zero problemów. Download cały leci pełną przepustowością, nie ważne czy szczyt czy też nie. Pingi w grach niskie. Modem działa bez zarzutu. Żadnych niekontrolowanych resetów itp. Jedyne do czego mogę się doczepić to mały upload. 40 mb/s w dzisiejszych czasach to zdecydowanie za mało
    Wadyzbyt mały upload
    MiejscowośćSzczecin/Centrum
  • ~bmaz / 2020-03-04 09:29
    Ocena: 1.00 / 5
    internet caly czas chodzi tragicznie, wieczne lagi i slaba predkosc, dodajac ze kiedy mialem tansza oferte wszystko dzialalo lepiej, nie polecam nikomu :)
    MiejscowośćKatowice
  • ~Andrzej / 2020-03-03 21:32
    Ocena: 1.75 / 5
    Warszawa Górczewska/Płocka. Awarie tu występują średnio raz na dwa miesiące.
    Lecz dziś przebili wszystko. Jaka to awaria że tak długo trwa przywrócenie usług.
    Co najmniej od 9-tej nie ma internetu, wg komunikatów miał być o 11,46, 14,00 18,00 teraz jest 21,18 i ciągle nic.
    ZaletyModuł CI z TV
    WadyBardzo słaba obsługa informacyjna klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Natalia / 2020-03-01 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta. Montaż internetu zamówiłam miesiąc wcześniej. Czekałam na montera 2 godziny i zadzwonił do mnie dopiero po moim kontakcie z UPC. Nigdy nie raczył mnie poinformować, że montażu usługi nie będzie o umówionego dnia. Zadzwoniłam na infolinię UPC i poinformowano mnie, że firma nie może nic zrobić bo monter to podwykonawca a oni nie mają na nich wpływu. Konsultanci na infolinii nie starał się mi pomóc tylko raczej zakończyć rozmowę. Przez ponad pół godziny przełączano mnie od jednego do drugiego konsultant. Wiem, że UPC ma monopol na usługę dostarczania internetu w pewnych lokalizacjach ale konsultacji na infolinii mogliby chociaż trochę próbować pomóc klientowi a nie "spławiać " i próbować jak najszybciej zakończyć rozmowę.

    Niestety w moim budynku UPC jest jedynym dostawcą internetu. Gdybym miała możliwość wyboru innego dostawcy to nigdy, nigdy nie skorzystałabym z usług UPC.

    Nie polecam !
    Wadyfatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4457
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4607
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2985
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2582
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017