Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Radek / 2018-11-30 00:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeżeli ktoś lubi nie mieć internetu bez powodu bez możliwości kontaktu z infolinia to śmiało brać. Nie polecam.
    WadyWszystko
    MiejscowośćRumia
  • ~Radoslaw / 2017-09-11 16:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Praktyczny brak uslugi wskutek wadliwej instalacji (np. koniecznosc przeladowowania strony wielokrotnie przez 5-10 min, zeby zaladowac strone np. UPC). Technik UPC podczas wizyty stwierdzil wadliwa izolacje kabla zainstalowanego przez UPC wewnatrz sciany, ktora powoduje przerywanie sygnalu na kablu. Zamiast rozbijac sciane w celu naprawy, wypowiedzialem umowe i zawarlem nowa z innym dostawca, z lepszymi parametrami i podobna cena. Przy zerwaniu umowy UPC nie zgodzil sie z faktem, ze ich winy usluga nie jest dostarczana i wymaga kary za zerwanie umowy. Tlumaczenie UPC: awaria to calkowity brak internetu.
  • ~Rafal / 2017-06-28 23:11
    Ocena: 1.50 / 5
    Pakiet internet telewiza za 100 zl
    Niby nie tak duzo, ale jakosc tych uslug to tragedia.
    BOK to jakaś parodia. Kabaret przez telefon.

    UPC| Dzwoni w sprawie awari technicznej, wcisnij 1 ...
    JA | 1
    UPC| Dzwonisz w sprawie polsat spot night ... wcisnij, 1 w innej sprawie, wcisnij *
    JA | *
    UPC| Informujemy iż kanały ble ble ble ... 1, w innej sprawie, 2
    JA | 2
    UPC| ble ble ble 1 ... w innej sprawie, 2
    JA | 2

    I tak z 10 pytań o ofertę żeby się połączyć z kosultantem który z pretensjami do Nas (klienta) że jak to nam usługa nie działa.

    ODRADZAM
    ZaletyCena
    WadyBOK
    JAKOSC
    STABILNOSC
    Rydułtowy
  • ~Rafał / 2022-05-09 23:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie chciałbym używać przekleństw, ale ,,kuriwca" mnie bierze przy funkcjonowaniu z tym internetem. Od zrywania połączenia, poprzez skoki pingu, aż do utraty połączenia na x czasu. Przechodząc do meritum, najgorszy internet z jakim się w życiu spotkałem. Z całego serca nie polecam
    ZaletyBrak
    WadySky is no limit
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Rłonaldo / 2021-02-04 22:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam,

    na umowie 500 mGps - rzeczywistość 90.... fakt czasem bywa i więcej ale tak na 20% czasu korzystania. Pracuję z domu i już kilka razy musiałem zbierać zabawki i zapinać do biura bo (ta-da ) Internetu nie było.
    W dzisiejszych czasach UPC to Upośledzona Parszywa Ciemnota

    niestety stabilność łącza to jakiś żart

    Obsługa klienta to fakt rosyjska ruletka gadzie na 90% kończy się strzałem w głowę.

    Czekam do zakończenia umowy i ciao UPS

    Złodziejski badziew z kłamliwą i robiącą z człowieka idiotę pomoc ze strony UPC.
    Generalnie wszystko inne jest lepsze .
    MiejscowośćChorzów
  • ~Robert / 2016-10-24 12:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem użytkownikiem tv telefon internet od samego początku UPC w Krakowie i zawsze chwaliłem niestety obecnie od około pół roku totalna kompromitacja internetu , ciągłe zrywki , spadek transferu . Serwis wymienił router i dalej nic . Ogólnie rzecz biorąc zmierza to w złym kierunku i nad następną umową mocno się zastanowię . Miejsce Kraków Mistrzejowice.
    ZaletyTv jest OK ale na Mediabox.
    WadyCoraz gorszy zrywający się internet 250Mb . Serwis wymienia router i nic .
  • ~Rys / 2019-08-19 18:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC!
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~Ryszard / 2021-02-03 16:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
    Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
    Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
    Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
    W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:

    Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
    Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.

    Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
    Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.

    Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.

    Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
    Pozdrawiam
    MiejscowośćKraków
  • ~Sadam / 2021-12-06 22:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!!
    ZaletyBRAK !!!
    Wadyściek i mół
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Saea / 2018-08-14 19:36
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC nie umie nic naprawić, wysyłają technika który tylko psuje.
    ZaletyDobry transfer
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sem / 2018-09-29 15:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Ciągle rwie połączenie-kilka-kilkanaście razy na dzień ,tak internet jak telewizja
    prędkość niby 150 a więcej niż 40 nie ma. czekam do końca umowy i podziękuję.
    Zaletyodkąd mam upc mniej oglądam tv i mniej używam internetu.
    Wadywzrost ciśnienia.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~sin / 2021-01-30 00:58
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno.
    Miejscowośćwarszawa
  • ~siwa / 2015-06-12 08:58
    Ocena: 1.50 / 5
    OKRADAJĄ LUDZI CZŁOWIEK ZAMAWIA TELEWIZJĘ I INTERNET A ONI JESZCZE DOKŁADAJĄ TELEFON Z KTÓREGO I TAK NIE KORZYSTAM A KAŻĄ PŁACIĆ .MASAKRA JAKAŚ.
    ZaletyBRAK
    WadyDUŻO
    120
  • ~Slawek / 2017-12-12 20:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
    Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
    Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~sniper / 2018-05-01 19:18
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. 250Mb na każdym speedteście wychodzi ok 20 Mb. NIE POLECAM>
    Zaletybrak
    WadyInternet UPC to jedna wada
    MiejscowośćTychy
  • ~spyder / 2016-12-19 21:10
    Ocena: 1.50 / 5
    To co się obecnie dzieje w UPC to jest poprostu kpina i czasy PRL-u. Klienta mają za dno totalne i szacunku nawet najmniejszego. Od 10 lat jestem związany z UPC i stawiałem ich za wzór jako firma. Jednak obecnie poprostu nie poznaje tej firmy. Brak szacunku i dobrego wychowania wobec klienta to jedno natomiast jakość usług i sprzęt to drugie. Stałem sie rok temu jak mi się wydawało szczęśliwym posiadaczem cuda zwanego Horizon. Od tego czasu rozmowa z biurem obsługi abonenta stała sie główną pozycja na fakturze rozmów komórkowych. Non stop problemy i z telewizją i z internetem. Człowiek płaci kupę kasy jednak tak naprawdę nie wiem za co. W końcu powiedziałem dość i z nowym rokiem pożegnam się z tą firmą. Nie mam nerwów i czasu na użeranie sie z BOA i nie pozwolę siebie traktować jak gowniarza z piaskownicy a tak niestety UPC traktuje swoich klientów. W dzisiejszych czasach to niedopuszczalne. Odradzam wszystkim wiązanie się umową z tą firmą chyba, że stać ich na wyrzucanie pieniędzy na coś czego nigdy nie otrzymają.
    ZaletyObecnie brak
    Wadyszkoda nerwów na ich wymienianie
  • ~Stachu / 2022-08-26 19:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie).
  • ~Stanley / 2017-04-20 04:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa klienta fatalna, łaskę robią że udzielą jakichkolwiek informacji. Serwisem nie można się połączyć. Za wszystko każą płacić klientowi. Cena wysoka.
    ZaletyZalet nie zuważyłem
    WadyWszystko do kitu
    Z usług upc.pl korzystam przeszło 10 lat i na tym koniec
  • ~Staszek / 2014-11-11 13:35
    Ocena: 1.50 / 5
    A mnie już kolejny raz próbują oszukać na rachunku, dodając jakieś dziwne opłaty. Najpierw chcieli abym zapłacił 2 razy za Internet, reklamacja została uznana. Ostatnio nagle na rachunku zamiast 29 pojawiła się kwota 160PLN za Internet? Liczą na głupich co płacą bez sprawdzania rachunku?
    Zalety-
    Wadyoszukują na rachunakach
    1 rok
  • ~Svitlana / 2020-02-25 19:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Od tygodnia nie mam internetu. Technik spóźnia się bo o 9 śpię jeszcze w domu ( tak sam powiedział ). Przyszed ale nic nie zrobił prawidłowo, bo internet nadal nie działa. Kolejna wizyta technika została odwołana firmą podwykonawcza. No coś, tydzień bez internetu i trzy dni rezygnacji z pracy, bo czekam na TECHNIKA! !!.Jutro kolejna wizyta. Będzie? Nie wiadomo.
    ZaletyDo podwyżki o 10 zł w 2019 internet działał poprawnie, po podwyżce miała być większa prędkość, a zrobiła się mniejsza
    WadyZero wyrozumiałości i propozycji rozwiązania problemów
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4544
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4759
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2043
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307