Nie chciałbym używać przekleństw, ale ,,kuriwca" mnie bierze przy funkcjonowaniu z tym internetem. Od zrywania połączenia, poprzez skoki pingu, aż do utraty połączenia na x czasu. Przechodząc do meritum, najgorszy internet z jakim się w życiu spotkałem. Z całego serca nie polecam
ZaletyBrak
WadySky is no limit
MiejscowośćWarszawa
~Rłonaldo / 2021-02-04 22:49
Ocena: 1.50 / 5
Witam,
na umowie 500 mGps - rzeczywistość 90.... fakt czasem bywa i więcej ale tak na 20% czasu korzystania. Pracuję z domu i już kilka razy musiałem zbierać zabawki i zapinać do biura bo (ta-da ) Internetu nie było.
W dzisiejszych czasach UPC to Upośledzona Parszywa Ciemnota
niestety stabilność łącza to jakiś żart
Obsługa klienta to fakt rosyjska ruletka gadzie na 90% kończy się strzałem w głowę.
Czekam do zakończenia umowy i ciao UPS
Złodziejski badziew z kłamliwą i robiącą z człowieka idiotę pomoc ze strony UPC.
Generalnie wszystko inne jest lepsze .
MiejscowośćChorzów
~Robert / 2016-10-24 12:06
Ocena: 1.50 / 5
Jestem użytkownikiem tv telefon internet od samego początku UPC w Krakowie i zawsze chwaliłem niestety obecnie od około pół roku totalna kompromitacja internetu , ciągłe zrywki , spadek transferu . Serwis wymienił router i dalej nic . Ogólnie rzecz biorąc zmierza to w złym kierunku i nad następną umową mocno się zastanowię . Miejsce Kraków Mistrzejowice.
ZaletyTv jest OK ale na Mediabox.
WadyCoraz gorszy zrywający się internet 250Mb . Serwis wymienia router i nic .
~Rys / 2019-08-19 18:59
Ocena: 1.50 / 5
Dziś po raz kolejny przez cały dzień nie było ani internetu ani tv.Gdy zadzwoniłem,to przysłali mi maila,że zanim zadzwonię,powinienem sprawdzić czy nie są planowane właśnie prace modernizacyjne.Bezczelność!To ich obowiązkiem jest poinformować,że coś takiego planują.Już nigdy więcej UPC!
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~Ryszard / 2021-02-03 16:09
Ocena: 1.50 / 5
Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:
Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.
Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.
Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.
Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
Pozdrawiam
MiejscowośćKraków
~Sadam / 2021-12-06 22:53
Ocena: 1.50 / 5
Totalne ścierwo !!!. Szybciej mi działa internet z komórki na szczerym polu. Złodzieje i oszuści y3b4ć !!!
ZaletyBRAK !!!
Wadyściek i mół
MiejscowośćSzczecin
~Saea / 2018-08-14 19:36
Ocena: 1.50 / 5
UPC nie umie nic naprawić, wysyłają technika który tylko psuje.
ZaletyDobry transfer
WadyOBSŁUGA KLIENTA
MiejscowośćWarszawa
~sem / 2018-09-29 15:39
Ocena: 1.50 / 5
Ciągle rwie połączenie-kilka-kilkanaście razy na dzień ,tak internet jak telewizja
prędkość niby 150 a więcej niż 40 nie ma. czekam do końca umowy i podziękuję.
Zaletyodkąd mam upc mniej oglądam tv i mniej używam internetu.
Wadywzrost ciśnienia.
MiejscowośćBydgoszcz
~sin / 2021-01-30 00:58
Ocena: 1.50 / 5
Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno.
Miejscowośćwarszawa
~siwa / 2015-06-12 08:58
Ocena: 1.50 / 5
OKRADAJĄ LUDZI CZŁOWIEK ZAMAWIA TELEWIZJĘ I INTERNET A ONI JESZCZE DOKŁADAJĄ TELEFON Z KTÓREGO I TAK NIE KORZYSTAM A KAŻĄ PŁACIĆ .MASAKRA JAKAŚ.
ZaletyBRAK
WadyDUŻO
120
~Slawek / 2017-12-12 20:15
Ocena: 1.50 / 5
Internet niestabilny, od 20 października kilkukrotnie zrobilem test. Wyniki (download) 19,47; 69,67; 2,58; 2,13; 74,58. Do tego wielokrotnie siec znika na kilkanascie sekund (zrywajac np polaczenie). Dodzwonic sie na infoline zajmuje duzo czasu. Oferta na przedluzenie umowy jest istotnie gorsza niz dla nowych klientow!!! A tej dla nowych klientow nie moge podpisac!!!
Dekoder horizon i jego obsluga fatalna, zawiesza sie.
Wiele osob pisze o Orange że mają słabą obsługę - zapewne nigdy nie zetknęli sie z UPC. poznałem obie - Orange jest lepszy
MiejscowośćWarszawa
~sniper / 2018-05-01 19:18
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia, tragedia i jeszcze raz tragedia. 250Mb na każdym speedteście wychodzi ok 20 Mb. NIE POLECAM>
Zaletybrak
WadyInternet UPC to jedna wada
MiejscowośćTychy
~spyder / 2016-12-19 21:10
Ocena: 1.50 / 5
To co się obecnie dzieje w UPC to jest poprostu kpina i czasy PRL-u. Klienta mają za dno totalne i szacunku nawet najmniejszego. Od 10 lat jestem związany z UPC i stawiałem ich za wzór jako firma. Jednak obecnie poprostu nie poznaje tej firmy. Brak szacunku i dobrego wychowania wobec klienta to jedno natomiast jakość usług i sprzęt to drugie. Stałem sie rok temu jak mi się wydawało szczęśliwym posiadaczem cuda zwanego Horizon. Od tego czasu rozmowa z biurem obsługi abonenta stała sie główną pozycja na fakturze rozmów komórkowych. Non stop problemy i z telewizją i z internetem. Człowiek płaci kupę kasy jednak tak naprawdę nie wiem za co. W końcu powiedziałem dość i z nowym rokiem pożegnam się z tą firmą. Nie mam nerwów i czasu na użeranie sie z BOA i nie pozwolę siebie traktować jak gowniarza z piaskownicy a tak niestety UPC traktuje swoich klientów. W dzisiejszych czasach to niedopuszczalne. Odradzam wszystkim wiązanie się umową z tą firmą chyba, że stać ich na wyrzucanie pieniędzy na coś czego nigdy nie otrzymają.
ZaletyObecnie brak
Wadyszkoda nerwów na ich wymienianie
~Stachu / 2022-08-26 19:02
Ocena: 1.50 / 5
Kilkuminutowe zaniki internetu, kilkanaście razy w ciągu dnia, od około 3 miesięcy (podczas pisania tej opinii, połączenie zostało utracone dwukrotnie).
~Stanley / 2017-04-20 04:30
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta fatalna, łaskę robią że udzielą jakichkolwiek informacji. Serwisem nie można się połączyć. Za wszystko każą płacić klientowi. Cena wysoka.
ZaletyZalet nie zuważyłem
WadyWszystko do kitu
Z usług upc.pl korzystam przeszło 10 lat i na tym koniec
~Staszek / 2014-11-11 13:35
Ocena: 1.50 / 5
A mnie już kolejny raz próbują oszukać na rachunku, dodając jakieś dziwne opłaty. Najpierw chcieli abym zapłacił 2 razy za Internet, reklamacja została uznana. Ostatnio nagle na rachunku zamiast 29 pojawiła się kwota 160PLN za Internet? Liczą na głupich co płacą bez sprawdzania rachunku?
Zalety-
Wadyoszukują na rachunakach
1 rok
~Svitlana / 2020-02-25 19:30
Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia nie mam internetu. Technik spóźnia się bo o 9 śpię jeszcze w domu ( tak sam powiedział ). Przyszed ale nic nie zrobił prawidłowo, bo internet nadal nie działa. Kolejna wizyta technika została odwołana firmą podwykonawcza. No coś, tydzień bez internetu i trzy dni rezygnacji z pracy, bo czekam na TECHNIKA! !!.Jutro kolejna wizyta. Będzie? Nie wiadomo.
ZaletyDo podwyżki o 10 zł w 2019 internet działał poprawnie, po podwyżce miała być większa prędkość, a zrobiła się mniejsza
WadyZero wyrozumiałości i propozycji rozwiązania problemów
MiejscowośćWarszawa
~Sylwia / 2019-11-07 07:59
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam to jakiś żart ciągle awarie na serwis czekam 1-2 dni
Zaletybrak
Wadyserwis
MiejscowośćŚwidnik
~teren / 2010-12-13 22:18
Ocena: 1.50 / 5
problem jak energetyka siada wówczas router szaleje!!!!W sobote byłam przez chwilę bez światła i klapa router wariował po włączeniu, do dziś jest zamulony mam problemy z łączem!!!Najlepsze jest to że dzwonie do biura obsługi o pomoc a tam pomogą owszem ale za opłatą to paradoks!!
Zaletyhmmm?
Wadydo niczego routery
od roku..abonament około 126zł
~Terpa / 2016-06-07 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Zupełnie nie polecam. co prawda nie jestem klientem, ale z oferty chciałam skorzystać. Czekam 4 dzien na realizacje zamówionych usług. Konsultanci nie kompetentni- kazdy umywa ręce od problemu.