MiejscowośćLublin
strona 84 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »
-
~Mateusz / 2020-04-27 18:50
Strona internetowa UPC ledwo zipie, słaby kontakt. -
-
~Jeba* UPC / 2020-04-27 18:26
Pomimo "najlepszej" oferty internet działa jak gów**, każda gra lub inny większy plik, który chce pobrać, pobiera się strasznie długo, od czasu epidemi parę razy internetu nie było w ogóle przez nieokreśloną ilość czasu. Gdyby nie to, że w mojej okolicy nie ma lepszej (tańszej) oferty dawno bym zrezygnował. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćOkolice Katowic -
~Hrhh / 2020-04-26 19:37
Internet niezawodny ale nietani
nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 latZaletyStabilnośćWadyCenaMiejscowośćSzczecin -
~jjj / 2020-04-23 15:30
Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!!ZaletybrakWadyJEDYNIEMiejscowośćRuda Śląska -
~Krzysztof / 2020-04-23 00:10
Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.ZaletyBrakWadyBrak lub czasami słaby internetMiejscowośćLubin -
~Julia / 2020-04-23 00:04
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy. ZaletyBrakWadyWszystko!MiejscowośćWrocław -
~Anka / 2020-04-22 20:20
Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
"Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"
Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.
MiejscowośćWarszawa -
~Radek / 2020-04-22 13:01
Upc to totalna klapa ludzie to chyba to tylko dlatego kupują bo nie mają pewno innego dostawcy. Tv w upc to udręka i nerwy plus obowiązkowe oglądanie reklam blokady przewijania wieszający się sprzęt i to za duże pieniądze. ZaletyŻadychWadySameMiejscowośćWrocław -
-
~woterim / 2020-04-21 21:21
Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej Zaletybrak jakichkolwiek zaletMiejscowośćWarszawa -
~Magdalena / 2020-04-19 20:32
Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok MiejscowośćRumia -
~Marcin / 2020-04-19 09:12
Bytom Miechowice – brak usług od 36 godzin! I nie wiadomo kiedy będzie koniec awarii. Na infolini nawet nie wiedzą czy awaria jest naprawiana przez wekend czy będzie dopiero od poniedziałku! W dobie koronawirusa gdzie tv i internet jest teraz praktycznie jedyną rozrywką oni nie potrafią naprawić awarii na kilkutysięcznyn osiedlu. Brak poszanowania klientów, co mnie obchodzi zwrot kosztów za czas awarii? Wekend to wekend tego się nie zwróci. A ponadto jak słyszę na infolinii ten ich automat: ” uległa zmianie godzina naprawy usterki…” I znów przedłużanie o kilka godzin! Szanowni pracownicy UPC jeśli nie naprawiacie tej usterki to nagrajcie wiadomość na automacie że przystąpicie do naprawy w poniedziałek, a nie podajecie co chwile nie prawdziwe informacje o nowych godzinach planowanego uruchomienia usług. Żenada! MiejscowośćBytomBytom -
~Marek / 2020-04-18 12:00
Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami. MiejscowośćWrocław -
~jejkujejku / 2020-04-18 00:56
płacę 114zł za 300mbit, którego nigdy nie ma.
W nocy interent jest wogóle dramatyczny aktualnie speedtest upc pokazuje 0,6Mbit czyli transfery rodem z przed 15 lat.
UPC nie reaguje na zgłoszenia usterek, a na reklamacje również nie odpowiada.
Być może to właśnie jest czas zmiany operatora...MiejscowośćWarszawa -
~bodzidzia / 2020-04-17 20:59
Umowa na 500mb/s a faktycznie dzisiaj od 3 do 15mb/s.Od wczoraj wydzwaniam to każą resetować a jak mówię,że to nic nie daje to paniusia po drugiej stronie milczy.
odradzam,odradzam i jeszcze raz odradzam.ZaletybrakWadysame wadyMiejscowośćszczecin -
~Douglas / 2020-04-17 12:07
Internet co chwile wyrzuca ostatnio skrócone mb/s do maks. 5 kiedy mówią, że mogą dostarczać od 50-90 mb/s. Kiedy zadzwonisz na infolinię powiedzą, że coś blokuje internet po czym przyprowadzą ci jakiegoś brudasa do domu, który zrestartuje router powie, że powinien już działać a nic się nie stanie. Jednym słowiem nie polecam jest to według mnie najgorsza możliwa sieć w polsce. ZaletyKOMPLETNY BRAKMiejscowośćWarszawa -
~Tosia / 2020-04-17 11:32
Rozwiązanie umowy z tym „dostawcą” to istny dramat. Kiedy podpisywaliśmy dokumenty zapytaliśmy się, co w przypadku przeprowadzki i rozwiązaniu umowy, konsultant powiedział, ze nie ma z tym problemu. Jak się okazało jest dokładnie odwrotnie. Jeśli chodzi o sam internet to działał bez szału. I tak podpisałam internet z telefonu, upc zacinało się niemiłosiernie. Jedyny plus to cena do czasu próby wypowiedzenia umowy. Naliczają jakieś kosmiczne kary. Tak wiec nie dajmy się nabierać na te ich „promocje”. ZaletyCena przed odstąpieniem od umowyWadyProces odstąpienia od umowy
Konsultanci i ich fałszywe informacje
Prędkość internetuMiejscowośćKrakow -
-
~UPCgówno / 2020-04-15 13:31
Nigdy nie podpiszę więcej umowy z dostawcą UPC. Obsługa klienta - dramat, wypowiedzieć z wami umowę - dramat. ZaletyBrak umowy z wami, to jest dla mnie zaletą.MiejscowośćWrocław -
~Beata / 2020-04-14 17:39
Nie polecam!!!!!! Od roku muszę płacić za abonament z którego nie korzystam.rozwiazanie umowy to jakaś porażka. Cały czas robią problemy!!!!!!!!!!!!!!!!Dziadostwo do potęgi. ZaletyŻadnych!!!!!!!!!!!!!!!!!!WadySame wady!!!!!!!!!!MiejscowośćKąty opolskie -
~The dragemon / 2020-04-13 21:44
Ten internet to gówno z cebula chodzi jak z lat 90 tych nie da się go używać czasami się wyłącza i nie chce się wlaczyc ZaletyNie maWadyWsYstkieMiejscowośćlublin -
~Jacek / 2020-04-13 18:51
Mam internet podłączony po kablu do laptopa. internet dziennie przestaje działać minium 2 razy. Nie polecam szkoda wydawać pieniędzy.Zapomniałem przypominieć że mam wykupione 500mb/s MiejscowośćGdańsk
strona 84 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 82
- 83
- 84
- 85
- 86
- nastepna »