Te same problemy, co u innych komentujących - przede wszystkim bardzo częste zrywanie połączenia w przypadku Wi-Fi z wykorzystaniem routera Thomson i podczas pracy z systemem Windows 10 (Linux, wg moich obserwacji, jest bardziej "odporny" na krótkotrwałą utratę "sygnału"). Podczas rozmowy z konsultantem zawsze proponują reset routera, co raczej nie pomaga, a jeśli już to na ok. 2 godziny... W przypadku próby kontaktu przez e-mail w ogóle ostatnio ignorują klienta.
ZaletyNie zauważam.
WadySkrajna niestabilność połączenia, od kilku (może kilkunastu) miesięcy fatalna obsługa klienta
MiejscowośćGniezno
~JebacUPC / 2020-04-28 09:27
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego ścierwa najgorszy internet jaki może być dodatkowo czeka się na infolini dobre 2 h (musisz mieć szczęście żeby Ci się nie rozłączyło połączenie po 2 h) dodatkowo ZDZIERAJĄ kasę z ludzi!
ZaletyBrak
WadyBardzo dużo
MiejscowośćWarszawa
~Gnieciuch / 2020-04-28 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Jak można pracować zdalnie przy braku internetu?
WadyStabilność i wszystko inne
MiejscowośćTarnów
~JrzyD / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
JD gówno niema co gadać i sie rozpisywać gówno jakich malo
Zaletynie ma
WadyCały czas wywala neta
~Tom / 2020-04-27 22:30
Ocena: 1.00 / 5
dziadostwo jakich mało. Człowiek pracować nie może bo co chwile zrywa :/ Tragiczne od zawsze i na zawsze już pewnie...
Zaletygówno a nie zalety
Wadycałe UPC to wada
~Klient / 2020-04-27 20:35
Ocena: 2.50 / 5
Ciągłe przerwy w dostawie internety, dekoder " wiesza się" brak chęć z bok w pomocy klientowi
MiejscowośćLubin
~ZawiedzionyWspopracaZUpc / 2020-04-27 20:27
Ocena: 1.00 / 5
Gowno nie internet.
Co chwile wyłącza (przynajmniej 20x dziennie - CENTRUM WARSZAWY !!!!) i nie ma dostępu do sieci.
Na infolinii każą resetować router który włącza się 10 minut :..... po czyn internetu i tak nie ma.
Maskara.
Nigdy więcej umowy z ta złodziejska firma.
Najgorsza decyzja w życiu to związanie się z UPC - klienta maja totalnie w dupie.
Praca zdalna w przypadku UPc jest niemożliwa bo po chwili wyrzuca Cię na 10-40 minut ... zależy.
ZaletyBrak
WadySame wady.
Ciągły brak ciągłości internetu.
MiejscowośćWarszawa
~nielubieupc / 2020-04-27 19:38
Ocena: 1.00 / 5
Jeżeli ktoś lubi jak jego internet jest przerywany co kilkadziesiąt minut to polecam serdecznie, w przeciwnym wypadku odradzam jakiegokolwiek kontaktu z tą "firmą"
~Wirave / 2020-04-27 19:34
Ocena: 2.25 / 5
Moja dziewczyna, do której ostatnio się wprowadziłem, jest klientem UPC. Niestety usługa jest tragiczna. Internet kilka razy dziennie po prostu przestaje działać, zupełnie jakby przesył danych wyłączał się na jakiś czas i dopiero potem wracał do normy. Dziewczyna zadzwoniła na infolinię ze skargą i zaproponowano jej gratis zwiększenie pakietu z 20 do 100 mb/s, ale problem pozostał. Oglądanie filmów i rozmowy przez internet potrafią być katorgą, bo internet po prostu przestaje działać w losowych momentach.
Zalety(Jeśli działa to) dobra prętkość internetu
WadyPrzesył danych wyłącza się w losowych momentach
Pomimo "najlepszej" oferty internet działa jak gów**, każda gra lub inny większy plik, który chce pobrać, pobiera się strasznie długo, od czasu epidemi parę razy internetu nie było w ogóle przez nieokreśloną ilość czasu. Gdyby nie to, że w mojej okolicy nie ma lepszej (tańszej) oferty dawno bym zrezygnował.
ZaletyBrak
WadyWszystko
MiejscowośćOkolice Katowic
~Hrhh / 2020-04-26 19:37
Ocena: 4.00 / 5
Internet niezawodny ale nietani
nigdy nie miałem zerwanego łącza staż 9 lat
ZaletyStabilność
WadyCena
MiejscowośćSzczecin
~jjj / 2020-04-23 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Nie rozumiem jak w dzisiejszych czasach na rynku może działać firma, która przestając świadczyć usługi, nie pozwala na rozwiązanie umowy, strasząc konsekwencjami finansowymi. Dałem się zrobić w balona jak małe dziecko. UPC to złodziejska firma, która ze swoich klientów robi debili, wciskając im skrajnie nie korzystne umowy do podpisu.
PRZESTRZEGAM WSZYSTKICH!!!
Zaletybrak
WadyJEDYNIE
MiejscowośćRuda Śląska
~Krzysztof / 2020-04-23 00:10
Ocena: 1.50 / 5
Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.
ZaletyBrak
WadyBrak lub czasami słaby internet
MiejscowośćLubin
~Julia / 2020-04-23 00:04
Ocena: 1.00 / 5
Internet praktycznie nie chodzi, nie da się nic zrobić kompletnie.Gdy dzwoni się na infolinię, każą zresetować ruter i to koniec pomocy. Dramat, nie polecam tylko same nerwy.
ZaletyBrak
WadyWszystko!
MiejscowośćWrocław
~Anka / 2020-04-22 20:20
Ocena: 1.00 / 5
Panie i panowie na infolinii przyjmują informację zapewniając, że nagrywają wszystkie rozmowy. Po trzech tygodniach dzwoniąc na tę sama infolinie, dowiaduję się, że owszem reklamacja była złożona, ale bez podania przyczyny i nie wiadomo czego dotyczyła. Po miesiącu dowiaduję się, że reklamacji nie ma, nie było a rozmów nie nagrywają jednak.
"Nie mamy pana reklamacji i co pan nam zrobi"
Klientom polecam nagrywać rozmowy z tym allegrowiczem.
MiejscowośćWarszawa
~Radek / 2020-04-22 13:01
Ocena: 1.75 / 5
Upc to totalna klapa ludzie to chyba to tylko dlatego kupują bo nie mają pewno innego dostawcy. Tv w upc to udręka i nerwy plus obowiązkowe oglądanie reklam blokady przewijania wieszający się sprzęt i to za duże pieniądze.
ZaletyŻadych
WadySame
MiejscowośćWrocław
~woterim / 2020-04-21 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Jakość połączenia dramatyczna i nie jest to związane z ostatnimi problemami wirusowymi i obciążeniem sieci z tym związanym - problemy mam od ponad pół roku. Pomoc techniczna potrafi jedynie zapytać czy próbowałem restartować router i na tym się kończy. Pakiet 250 mbit a na speed test pokazuje od 0,2-3mbit w zależności od dnia. Deklarowaną prędkość miałem zaledwie jakieś 3-4 miesięcy po podpisaniu umowy. Teraz czekam tylko aż się wreszczie skończy aktualna umowa i nigdy więcej nie podpiszę z nimi kolejnej
Zaletybrak jakichkolwiek zalet
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2020-04-19 20:32
Ocena: 2.50 / 5
Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok
MiejscowośćRumia
~Marcin / 2020-04-19 09:12
Ocena: 1.75 / 5
Bytom Miechowice – brak usług od 36 godzin! I nie wiadomo kiedy będzie koniec awarii. Na infolini nawet nie wiedzą czy awaria jest naprawiana przez wekend czy będzie dopiero od poniedziałku! W dobie koronawirusa gdzie tv i internet jest teraz praktycznie jedyną rozrywką oni nie potrafią naprawić awarii na kilkutysięcznyn osiedlu. Brak poszanowania klientów, co mnie obchodzi zwrot kosztów za czas awarii? Wekend to wekend tego się nie zwróci. A ponadto jak słyszę na infolinii ten ich automat: ” uległa zmianie godzina naprawy usterki…” I znów przedłużanie o kilka godzin! Szanowni pracownicy UPC jeśli nie naprawiacie tej usterki to nagrajcie wiadomość na automacie że przystąpicie do naprawy w poniedziałek, a nie podajecie co chwile nie prawdziwe informacje o nowych godzinach planowanego uruchomienia usług. Żenada!