Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3510 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bugiardo / 2020-06-22 13:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przez około 10 lat było ok, do czasu zmiany adresu zamieszkania. Wtedy to udałem się do salonu UPC na ulicy Targowej w Warszawie. Miła Pani sprawdziła nowy adres stwierdzając iż można nań dokonać transferu usług, na co przystałem. Na następny dzień został umówiony monter, który niestety się nie pojawił, nie było też żadnej informacji w tej sprawie od UPC. Ponownie skontaktowałem się z UPC i znowu zlecono wizytę montera, który znowu się nie pojawił, bez żadnego wyjaśnienia ze strony UPC, ani przeprosin za marnowanie mojego czasu na bezczynne czekanie. Po kolejnych kontaktach z mojej strony udało mi się dowiedzieć, że instalacja w nowym miejscu zamieszkania jest nieskończona. Powiedziano mi iż administrator budynku ma się w tej sprawie skontaktować z UPC. W między czasie UPC zerwało umowe, obarczając mnie jej kosztami, za to że nie potrafili sie wywiązać z własnej propozycji transferu usług. Po 8 miesiacach dowiedziałem się iż jednak UPC wysłało maila do administratora w mojej sprawie ale nie otrzymało odpowiedzi. Nie udzielono mi odpowiedzi na pytanie na jaki adres wysłano przedmiotową wiadomość. Wyglada na to, ze wysłąno wiadomość do poprzedniego administratora a nie aktualnego który działa od początku 2019 roku. W tęgich umysłach pracowników UPC niestety nie zrodziła się myśl, aby mnie jako głównego zainteresowanego zapytać, z czego może wynikać milczenie ze strony administratora. Finał był taki, ze zaczęto mi grozić sądem i nasłano na mnie aroganckiego prawnika. Reasumując, totalna olewka względem wieloletniego klienta i brak elementarnego profesjonalizmu. Jak UPC chce pozyskać klienta lub go utrzymać, to jest w stanie klęknać na kolana w tym celu. Ale jeżeli pojawiają się problemy wymagające jakiego kolwiek wysiłku i myślenia, to się zlewa klienta i straszy sądem za własne błędy. DNO. "A ci Amerykanie… oni nie są wcale tacy źli. Oni napadną, a potem przeproszą." A mnie za ten cyrk i marnowanie czasu to nikt k***a nie przeprosił.
    ZaletyŁadne logo.
    WadyLekceważące podejscie do klienta i unikanie odpowiedzialności za własne błędy.
    MiejscowośćZąbki
  • ~Aga / 2020-06-17 13:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Od 3 lat nic nie robię tylko co 3-4 miesiące zgłaszam problemy techniczne. Już myśle o zmianie operatora! Naprawy trwają do 2 tygodni i są krótkotrwałe. Sprzęt chyba zbierany na złomowisku i składany na kolanie! Internet w UPC to totalna porażka!
    ZaletyBrak
    WadyJakość usługi i sprzętu
    MiejscowośćKraków
  • ~Ksenon / 2020-06-16 23:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Standardowo co chwilę problemy z połączeniem same z siebie restarty routera bez zapowiedzi firmy gdy występowały problemy z samym routerem firma wysyłała "fachowca" który dopiero po 4 wizycie naprawił problem tragedia odradzam
    WadyPrzerwy w dostawie
    Niezapowiedziane resety routera
    "Fachowcy"
    MiejscowośćMikołów
  • ~Agata / 2020-06-12 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Technik miał podłączyć internet między 19:00 a 21:00, czekałam, nikt się nie pojawił. Zadzwoniłam do biura obsługi klienta, pani mnie przełączyła do działu technicznego, gdzie czekałam 15 min na linii. Okazało się, że niestety ani ja nie mogę dostać nr do technika, ani nawet dział techniczny nie może się z nimi skontaktować (!) Technicy są najważniejsi w tej firmie i reszta jest zdana na ich łaskę i niełaskę. Dowiedziałam się tylko, że technik nie zostawił żadnej wiadomości, że np nikogo nie zastał w domu czy przyjdzie później. Nic, zero. Pan z działu technicznego polecił, żebym poczekała jeszcze 15min, jeśli coś ustalą to się że mną skontaktuja. Oczywiscie nikt nie zadzwonił. Jestem wściekła, straciłam mnóstwo czasu, obsługa klienta jest fatalna, bo nikt nic nie wie, mam ochotę już zerwać umowę.
    WadyObsługa klienta nie udziela pomocy. Brak kontaktu z technikami, nie wiadomo czy w ogóle się pojawią, jeśli nie to brak jakiejkolwiek informacji
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Karolina / 2020-06-12 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Na początku rozpoczęcia umowy sprzęt działa doskonale. Po jakimś czasie sprzęt robi się wadliwy. Wi- fi cały czas się zacina. Pomoc techniczna reaguje bardzo wolno. Niby pracują do 21:00, ale jednak na pomoc techniczna czeka się nawet kilka dni.
  • ~zaq12w / 2020-06-12 16:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W marcu 2020 zaczely sie problemy z Internetem UPC. Kontakt z UPC jak zwykle zakonczony sukcesem konsultanta ktory nie znalazl problemow. Kolejne kilka telefonow, rozni konsultanci no i znalezli - trzeba wymienic modem bo "sie juz konczy". Nie pytajcie mnie co znaczy "konczacy sie modem" bo pomimo ze jestem z branzy IT sam nie wiem. W kazdym razie zgodzilem sie na wymiane i teraz zaczely sie schody. Jest marzec 2020 czyli wirus/lockdown itd. technik nie moze przyjechac i nie wiadomo kiedy bedzie mogl. Ale jest dla mnie rozwiazanie jesli podpisze nowa umowe na 24 miesiace technik pojawi sie nastepnego dnia roboczego. Czy to nie jest proba naciagniecia klienta? Jesli to nie jest proba naciagniecia klienta to nie wiem co nia jest. Umowy nie podpisalem a technik wymienil modem w maju (!) 2 miesiace od zgloszenia. Problem wydawal sie rozwiazany przez jakies dwa tygodnie ale rozlaczenia wrocily. Liczne kontakty z infolinia zakladane tickety, reklamacje nie przyniosly skutku. Totalne olewanie klienta - mozna sobie dzwonic na infolinie zakladac tickety, skladac reklamacje a oni to odrazu zamykaja. Odpowiedzi nie dostalem na zadna z nich. Skladam rezygnacje, nie wiem czy u konkurencji bedzie lepiej ale chociaz sprawdze. Tutaj jestem bezsilny.
    ZaletyNa samym poczatku jak podpisalismy umowe 2 lata temu dzialalo dobrze. Teraz sa problemy z ktorymi nie potrafia sobie poradzic.
    WadyObsluga klienta praktycznie nie istnieje. Nie tylko w niczym nie pomoga ale rowniez staraja sie naciagnac.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paulina / 2020-06-09 21:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Płacę co miesiąc prawie 200 zł tylko bo obowiązuje mnie umowa. Z niecierpliwością odliczam do jej końca. Połowa kanałów po prostu albo nie odbiera (czarny ekran) albo tak zacina, że nie idzie oglądać. W tym dodatkowe kanały takie jak HBO. Dzwoniłam do nich kilka razy, za każdym razem była ta sama odpowiedź - nie mają zezwolenia w spółdzielni mieszkaniowej na naprawę kabli. To trwa już półtora roku. Jeszcze pół roku umowy i uciekam od nich.... ŻENADA!!!!
    MiejscowośćMarki
  • ~Ewa / 2020-06-09 20:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Mieli zainstalować Internet wczoraj rano. Czekaliśmy cały dzień. Dzwoniłam na infolinię kilka razy i do biura 2 razy. Technik sie nie pojawił ani nie skontaktował z nami. Nadal sprawa nie jest rozwiązana i nikt nie jest w stanie udzielić rzeczowej informacji. Kpina..
    WadyBardzo słaba obsługa klienta.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2020-06-06 13:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Zapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta

    Mili konsultanci
    ZaletyMili konsultanci
    WadyZapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.

    Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.

    Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.

    Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kiemon / 2020-06-04 20:06
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie ma co się rozpisywać jedno wielkie gówno...
    Zaletynie ma
    WadyInternet potrafi wywalić w lekki deszczyk.
    Miejscowośćkatowice
  • ~Xa123x / 2020-06-02 17:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam UPC, ponieważ wiele razy zgłaszaliśmy, że jest coś nie tak z Internetem i nic. Opisałam wszystko, co jest nie tak, co robiłam,by ewentualnie przywrócić normalne połączenie, jednak Pan z obsługi dalej twierdził, że to może być wina komputera czy urządzeń, a nie sprzętu. Potraktował Nas jak mało myślące osoby. Do sprawdzenia sprzętu czy naprawy nie ma nikogo od nich. Do naliczania opłat są pierwsi, ale by odebrać telefon mają na to dużo czasu lub ogólnie nieodbierają. Po wypowiedzianiu umowy, sprzęt został zwrócony w całości, bez żadnej wady, jednak dalej twierdzą, że nie został przesyłając list. Dzwoniąc tam, oczywiście parę razy zanim odebrali, pomijając takie odsyłanie, Pan z obsługi wyraźnie powiedział, że poszukują sprzętu na magazynie. Później kolejny list, dzwonienie i obsługa nie była zbyt miła, Pan ciągle przerywał, twierdził swoje. Mając bałagan w papierach i w systemie, to nie jest problem klienta, (który wykonał wszystkie opłaty i zwrócił sprzęt), tylko UPC. A co do zwracania sprzętu, powinno się zwracać w punkcie obsługi w swojej miejscowości, a nie wysyłać. Nie polecam takiego operatora.
  • ~duda / 2020-05-28 00:44
    Ocena: 1.00 / 5
    filmy tłumaczenia widzicie terminatora najnowszego bez napisów polski dubbing żałosne czy oni tego nie słyszą?:) co za żenada...
    Wady10
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Andrzej / 2020-05-27 17:08
    Ocena: 3.00 / 5
    absolutnie fatalna sprawa z uploadem
    JEST ZA NISKI W STOSUNKU DO DOWNLOADU.
  • ~Kasia / 2020-05-27 11:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Dziś skontaktowałam się z rzecznikiem, bardzo zaciekawiła go moja umowa z UPC, i ze zdjęciami mojego połączenia.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciej / 2020-05-25 15:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
    Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
    Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
    Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
    Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
    Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
    Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
    Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.

    Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.
    Zaletybrak
    Wadysame wady bo to UPC - Złodzieje
    MiejscowośćOpole
  • ~daro / 2020-05-22 13:44
    Ocena: 1.00 / 5
    To zwykli krwiopijcy i wyzyskiwacze.
    Gdy moja mama zachorowała na raka i poprosiłem o wcześniejsze rozwiązanie umowy, gdyż nikt nie korzysta w ich usług, odmówili.
    Liczy się tylko ZYSK, najważniejsze by wydusić z klienta ostatni grosz, nieważne że jest śmiertelnie chory.
    Nie polecam i ostrzegam przed tą firmą, bo nigdy nie będzie się liczyć z klientem i jego problemami.
    NAJWAŻNIEJSZA DLA NICH JEST KASA !!!
    ZaletyBRAK
    WadyLICZY SIĘ TYLKO ZYSK
    MiejscowośćJAWORZNO
  • ~manio / 2020-05-22 00:22
    Ocena: 1.00 / 5
    tragedia, zasięg w 2-gim. 3-cim pokoju beznadziejny
    Zaletybrak!!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Luki / 2020-05-19 16:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Bez przerwy awarie. Co chwilę przerwy w dostawie internetu nawet przez cały dzień. Nie polecam!
    ZaletyCzasami działa.
    WadyCzęste, całodniowe awarie i brak Internetu. Niepolecam zdecydowanie!
    MiejscowośćZdzieszowice
  • ~Delmes / 2020-05-17 03:40
    Ocena: 2.75 / 5
    Jakość internetu tragiczna od samego początku... zero informacji o przerwach w dostawie transmisji.. 3:36 i internet się zacina przy filmie 480p...Lokalizacja Gdańsk-Przymorze, więc powinno hulać.... w ciągu dnia łącze zrywane kilkunastokrotnie, w odcinkach kilkuminutowych... nie mam pojęcia z jakich nadajników korzysta UPC, ale w tej lokalizacji testowane były wszystkie sieci mobilne i rezultat o niebo lepszy... Taki internet, to naprawdę nie internet, tylko nerwy zszargane...porażka, nic więcej
    ZaletyTylko cena
    WadyKażde możliwe, słaba jakość pod każdym względem. Oczywiście kwestia zależna od lokalizacji, lecz
    MiejscowośćGdańsk
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4575
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2251
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2095
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4019
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3104
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2658
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2052
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1318