Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Matezer / 2022-12-03 12:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Totalne gówno i ściek nie da się normalnie pograć czy nawet przeglądać internet. Internet wyłącza się kiedy mu się zachce TOTALNE GÓWNO NIE POLECAM TEGO OSZUŚCI!
    ZaletyNie mają śmiecie
    WadyGówno
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2012-09-18 09:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ponad rok temu kupiłem neta poprzez telefoniczną obsługę klienta. Przyjechał kurier z umowa i po podpisaniu zabrał.
    Umowa miała być na 60zł (zgodnie z ustaleniami przez telefon bez żadnych promocji) a po 3 miesiącach okazało się że musze płacić 110zł. Odmówiono mi odsłuchania nagrania z rozmowy miedzy mną a osobą z którą zawierałem umowę. Nie przyjęto mojej skargi/reklamacji ustnie ani e-mailowo. Poweidzieli że przyjmują jedynie na piśmie po wysłaniu pocztą polską. Później okazało się że mieli małą awarię na serwerze i nie mogą odzyskać nagrania mojej rozmowy z konsultantem!
    Po mimo iż mnie oszukali zerwanie umowy przyczyniło by się do zapłacenia kary, czyli opłaty kazdego miesiąca do końca trwania umowy.

    Nie polecam, a jak już ktoś musi u nich kupić niech idzie osobiscie do obsługi klienta i nagra całą rozmowę na komórkę jako dowód gdyby i was oszukali.
    Zaletybrak
    Wadyprzekłamania w umowie, brak przyjecia reklamacji, kiepska obsluga klienta,
    1 rok, miało być 60zł a jest 110zł
  • ~Michał / 2014-11-18 23:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia, BARDZO częste zrywanie połoczenie, prędkość rzadko dochodzi do 30% maksymalnej, często jest bliska zeru...
    Zaletywysoka maksymalne prędkość(niestety nieosiągana)
    Wadyzrywanie połączenia, wysoki ping, niskie prędkości rzeczywiste
  • ~Michał / 2019-04-25 18:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak możliwości kontaktu elektronicznego z firmą. Do tego Internetu dużo częściej nie ma, niż jest. Niezawodność absolutnie zerowa.
    Zaletyszybki?
    Wadybardzo, bardzo, bardzo zawodny.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Migotka / 2013-12-06 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Bezkarność konsultantów.
    Firma nalicza niezgodne z ustaleniami telefonicznymi opłaty. Ustala dostarczenie dokumentów niezbędnych do dokonania wpłaty za usługi -korekty faktury- następnie potwierdza, że będą dostarczone. Grozi konsekwencjami za niezapłacone usługi i nadal nie dostarcza dokumentów.
    Zalety-
    Wadybrak możliwości porozumienia się z firmą
    2 miesiące
  • ~Mika / 2023-09-12 18:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopóki UPC było samo to net śmigał. Po połączeniu się z Play to jakaś tragedia.NIE POLECAM!!!
    ZaletyBrak
    WadyOkropna jakoś internetu
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~Mike / 2013-04-02 16:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Zwykle nie piszę opinii negatywnych, ale tym razem jestem załamany. Wynajmuję mieszkanie, gdzie właściciel podłączył kiedyś Internet z AsterCity, które teraz zostało przejęte przez UPC. Właściciel nie mógł się porozumieć z UPC. Najpierw faktury nie dochodziły mailem, gdy zażądał papierowych to nie przychodziły albo przychodziły z opóźnieniem.

    W efekcie powstało kilkudniowe opóźnienie w płatności. UPC jedno, co szybko robi to odłącza. I tu się zaczyna dramat. Po zapłaceniu chciałem zadzwonić, żeby włączyli, ale żeby dodzwonić się do infolinii trzeba znać login i kod, więc się odbiłem. Następnie dzwonił właściciel lokalu, ale niestety login i kod który miał podany nie działał.

    W końcu jakimś cudem udało mi się napisać maila jako niby potencjalny klient (jako aktualny musisz znać kod). Po tygodniu "karnego" odłączenia po opóźnieniu płatności w końcu włączyli. W ubiegłym miesiącu sytuacja się powtarza - faktura przychodzi jako duplikat z opóźnieniem, następnie szybko odłączają. Przelew idzie w piątek 22go marca. Ponieważ przez weekend nie włączają we wtorek przed świętami dla pewności piszę maila z prośbą o włączenie. Nadchodzi wielka sobota - już wiem, że wolne ziutki nie podłączą na święta. A miałem ściągnąć sobie filmy. Piszę do nich drugiego maila. Przychodzi do mnie list z automatu, że wydłużają termin rozpatrzenia poprzedniego maila z 4 dni na dłużej - ale nie piszą na ile. Dziś jest wtorek 2 kwietnia. W swieta filmow nie sciagnalem. Od 11 dni pieniądze za internet są już u nich na koncie, przez ponad 1/3 miesiąca usługa nie jest świadczona, a ja nadal jestem na łączu zapasowym z Play, które kosztuje sporo.

    Nie mogę zadzwonić do nich na infolinię bo kod nie działa. Mogę jedynie cierpliwie czekać, aż łaskawie ktoś przerwie "karne" odłączenie, lub napisać kolejnego maila z prośbą.

    Trochę się głupio czuję w roli proszącego klienta. Tak się zastanawiam, że skoro nie świadczą usługi to w zasadzie zerwali ze swojej strony umowę i nie muszę im nic więcej płacić prawda?
    WadyOlewanie klienta
  • ~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają.
    ZaletyBrak
    Wady- wolny internet
    - tragiczna obsługa klienta
    - ignorowanie zgłoszeń o awarii
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Miro / 2015-01-22 00:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Miałem zrezygnować z ich usług pod koniec ubiegłego roku (tylko internet) 56 PLN i transfer na poziomie 30 Mb/s. Chciałem zwiększyć transfer w innej firmie do 40 Mb/s + TV. Ale UPC obiecało dostarczyć łącze o przepustowości 60 Mb/s i TV i ja głupi na to przystałem. I ja głupi na to przystałem.
    Zaletybrak
    WadyZ transferem jest różnie raz 50 Mb/s innym razem 38 Mb/s albo 48 Mb/s. zamówionych 60 Mb/s nie widziałem nigdy. Dodzwonić się tam nie sposób a na email odpowiadają u nas wszystko działa
    12.2014 (jestem klientem około 5 lat)
  • ~Mix / 2021-01-19 10:09
    Ocena: 1.50 / 5
    kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie
    MiejscowośćCzeladź
  • ~MMM / 2019-08-05 21:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Często zrywa internet, strasznie niestabilny, jeżeli Chcesz zgłosić problem zawsze próbują cię naciągnąć na "szybszą" ofertę zamiast pomóc oczywiście przyśpieszenie nic nie daje... Sam dałem się namówić.
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny, często nie działa, obsługa zawsze nadciąga na przyspieszenie internetu zamiast rozwiązac problem
  • ~mnichu / 2019-06-15 12:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to tragedia , 1100 pingu to dal nich coś zupełnie normalnego.Normalny ping powinien wynosić do 150.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo , aby wypisywać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mochal / 2023-10-26 00:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Codziennie od 23 do 1 nie da się nic zrobić pograć lagi w grach tak jest codziennie nie to ze 1-2 dni z rzędu masakra
  • ~monia / 2019-05-15 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    pierwsza umowa Internet smigal.bezawaryjne.druga umowa Internet wolny,zrywa połączenie.moja ostatnia umowa.szukam nowego dostawcy.
    Zaletybrak
    Wadyfirma nie dba o starych klientów
    Miejscowośćwarszawa
  • ~Monika / 2023-12-02 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Notorycznie zawiesza się dekoder a obsługa klienta właściwie nie istnieje. Odzywa się bot który w kółko powtarza żeby wyłączyć dekoder. Jakość świadczenia usług jest koszmarna.
    ZaletyBrak
    WadyCałokształt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~mor / 2022-05-04 14:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Korzystam z UPC od roku - mam telefon, internet i telewizję. Przez ten czas miałam mnóstwo problemów z tą firmą - od codziennie mulącego internetu, dekoderów działających "po swojemu", blokady telefonu pod pretekstem tworzenia "sztucznego ruchu" (to cytat) aż po skandaliczną wręcz obsługę klienta.
    ZaletyChyba tylko cena, ale po co płacić za coś, czego się nie dostaje???
    WadyJak w opinii
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~MP92 / 2023-08-19 14:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Padaka, od miesiaca nie mam internetu codziennie przesuwanie awarii o jeden dzień.
    Zaletytv
    WadyObsluga klienta, internet
    MiejscowośćSzczecin
  • ~N / 2023-03-01 08:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Przede wszystkim beznadziejna obsługa klienta. Ciężko czegokolwiek się dowiedzieć, nikt za nic nie odpowiada, a na pewno nie za swoje błędy
    Za nie odpowiada klient :) na kontakt się czeka godzinami, nawet jak do Ciebie dzwonią to wrzucają Cię w kolejkę żebyś sobie zaczekał, bo na pewno Twój czas jest nic niewarty.
    Jak już jesteś klientem i chcesz zmienić ofertę to będą Cię wprowadzać w błąd, żeby naciągnąć na długą i drogą ofertę. U mnie chodziło tylko o podbicie prędkości, bez nowej umowy na 24m podobno się nie dało. Dało się.
    ZaletyIstnieje
    WadyBeznadziejna obsługa
    Awarie
    Wprowadzanie w błąd
    Naciąganie
    Januszerka
    MiejscowośćWarszawa
  • ~naiwna / 2012-12-13 21:30
    Ocena: 1.50 / 5
    boże, że ja wcześniej nie przeczytałam tych opinii.... dramat każda jedna opinia jest zgodna z prawdą. Niestety podpisalam pakiet na dwa lata ktory nie ma nic wspolnego z cena ktora byla ustalona a ta krora jest wystawiona. PORAZKA i jeszcze jak mam dzwonic do nich to dostaje białej gorączki
    3 miesiace 115 zl
  • ~Napik / 2023-01-04 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc.
    MiejscowośćSzczecin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016