Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mateusz / 2020-09-04 15:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Fajny internet, gdy jest. Z reguły gdy go potrzeba to nie działa. Mimo że to centrum Warszawy to tempo naprawy usterek jest żenujące.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~admiral / 2020-09-03 10:00
    Ocena: 4.25 / 5
    Wszystko działa jak należy. Pobieranie i wysyłanie 100%. Internet 500 Mb/s. Wieloletni użytkownik.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jon / 2020-09-02 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    UPC is literally the worst company I have ever seen. Book an appointment and it magically disappears without any warning. I strongly encourage any fellow British expats to go with Orange - stick to what you know.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Krzysztof / 2020-09-01 20:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Przede wszystkim za praktyki na niekorzyść klienta. Ceny same rosną na rachunku. Na dodatek jak chcesz zrezygnować, to życzę powodzenia, nawet z częściowych usług. Jak zadzwonisz po promocje, telefon odbierają od razu, a tak nikt przez godzinę nie odbierze..
  • ~Zdruzgotany / 2020-09-01 12:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak UPS to robi że jeszcze istnieje na rynku? Macie klientów w głębokim poważaniu. Rezygnacja z umowy to masakra. W punktach sprzedaży nic nie da się załatwić! Ale to tylko punkt sprzedaży. Klient pozostawiony sam sobie. Moja ocena 0. W sumie nawet 0 to zbyt wysoka ocena!
    ZaletyBrak
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Klaudis / 2020-08-30 12:50
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem poruszona skandaliczną obsługą klienta w upc! Technik po przeniesieniu usługi pod inny adres odmówił sprawdzenia czy wszystko działa mówiąc że nie jest firmą przeprowadzkową i żebym sama sobie sprawdziła. Okazało się że jest problem. Niemożliwy do zlikwidowania telefonicznie dostałam nowy termin wizyty technika w niedzielę. Nie pojawił się i nie zadzwonił. W dokumentacji napisał że nie odebrałam domofonu ani telefonu. Nie mam żadnego połączenia nie odebranego. Po prostu skłamał!!! Czekałam na jego 3 godziny. Zadzwoniłam, zaproponowano mi kolejny termin i przeczytano co napisał technik... Będę składała reklamację. Ale przestrzegam, bo mi nie mieści się w głowie że można tak potraktować stałego klienta!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~olo / 2020-08-25 14:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Prawdą jest, że na 300 Mb/s w większości jest dostarczana około 50 Mb/s już nawet nie reaguję jak powróci zdalna szkoła to chyba zgłoszę do UOKiK ( wnuczka nie mogła brać udziału w lekcji bo zmalał nawet do około 15 Mb/s) dlaczego oferują coś czego nie mogą zapewnić a sprawdzenie po kablu to dotyczy starych laptopów bo jakoś w nowym nie widzę gniazda. Szybszy mam w komórce śmiać się nie wypada bo płacę za 1/6 usługi i większość z którymi rozmawiam ma podobne zdanie.
    Zaletystały dostęp
    Wadymała prędkość w porównaniu z gwarantowaną na umowie
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Michał / 2020-08-25 07:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Napisać dramat, to nic nie napisać. Po podpisaniu umowy a i owszem rok bez problemów. Pojawiły się kłopoty ze stabilnością połączenia i od ponad miesiąca nie potrafią usunąć awarii. Raz pojawił się jegomość zmienił ruter i uznali że wszystko OK. Obecnie dzwonię i rozmawiam z botem (tak, naturalnie, rozumie i tego typu banały), w końcu ma przyjść serwisant, połączenie na chwilę wraca i wysyłają Ci SMSa, że wszystko gra - jak gra jak właśnie ze stabilnością połączenia mają problem. Profeshonaliznm w tej firme - nawet nie stali obok czegoś takiego. Efekt jest taki, że od ponad nie potrafią zapewnić dostępu do normalnego internetu.
    ZaletySkoro nie potrafią zapewnić stabilnego połączenia w ramach oferowanej przez siebie usługi, nie można pisać o zaletach.
    WadyProfesjonalny serwis nie istnieje, umawiają się nie przychodzą więc pełna zlewka.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Psotniczek / 2020-08-24 08:29
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko w nalezytym porzadku telewizja chodzi , internet 500mbs smiga po wifi osiagam pona 400mbs. Zero problemow.
    MiejscowośćLublin
  • ~Niezadowolona / 2020-08-22 08:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Do pewnego momentu było okej. Internet strasznie drogi. Niestety oszukują. Przy przeprowadzce sprawdzałam czy w nowym miejscu zamieszkania będzie możliwość podłączenia usługi i takowa miała być, nawet na skrzynkach internetowych na klatce schodowej widniały ich naklejki i numer telefonu o zamówienie usług. Niestety okazało się, że jednak nie mogą tam, nie potrafili odpowiedzieć na pytanie dlaczego oznaczyli skrzynki. Reklamacje otrzymałam negatywną, dlatego muszę płacić za coś czego nie mogą mi zagwarantować. Dno. Wypowiedzenie umowy to katorga, można zrobić to tylko listownie!! (nie można tego załatwić nawet w oddziale, więc nie wiem po co one istnieją). Najgorsze firma
  • ~servorin / 2020-08-20 01:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet dostarczany przez UPC od kilku dobrych miesięcy strasznie się zawiesza + wyłącza się w najgorszych momentach bez powodu. UPC nic sobie z tego nie robi.
    Wady-niska jakość internetu
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~Seba / 2020-08-16 21:43
    Ocena: 4.75 / 5
    Internet od UPC używam od czterech miesięcy. Prędkość 500Mb. lokalizacja Tarnowskie Góry. Od momentu podłączenia chodzi cały czas dobrze. O infolini się nie wypowiadam bo ani razu nie musiałem do nich dzwonić. Raz przez automat na stronie www zgłaszałem po miesiącu rezygnację z pakietu bezpieczeństwa. Zgłoszenie zostało przyjęte bez problemu.
    MiejscowośćTarnowskie Góry
  • ~Barti / 2020-08-16 10:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej usług od upc. Internet bardzo wolny. Dział techniczny tu sie nie da dodzwonić. Fatalna jakość uslugi.
    MiejscowośćLublin
  • ~Mirek / 2020-08-15 14:58
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam UPC w południowym Wrocławiu od... 7-10 lat?
    Internet stabilny -przez ten cały czas było może z 7 awarii - jedna na rok lub mniej.
    Do budynku mam pociągnięty światłowód - więc tu jest duży plus. Szybkość to 600mbps, realna - jakieś 500mbps.
    Zaletyszybkość, stabilność, brak awarii.
    WadyInfolinia i obsługa - dużo ludzi mało kompetentnych. Trudno się dodzwonić.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartekkkkkkkk / 2020-08-11 18:15
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam,
    Korzystałem przez długie lata z internetu UPC, mieszkając w Krakowie na ul. Raclawickiej.

    Generalnie polecam ponieważ nigdy na przełomie lat 2011-2017 nie miałem technicznych usterek i problemów z łącznością.

    W tamtym czasie koszt wynosił 66zl miesięcznie i z perspektywy czasu myśle ze troszkę za dużo,

    Kiedyś nie podobała mi się procedura zwrotu routera która wymagała osobistego stawienia się w punkcie UPC - ale z tego co wiem już istnieje możliwość odesłania go poprzez inPost co znacznie ułatwia sprawę.

    Podsumowując jednym słowem polecam.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Janusz / 2020-08-11 12:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
    Zaletybrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~NIE NIE NIE UPC / 2020-08-11 07:41
    Ocena: 1.25 / 5
    po prostu ręce opadają. Miałem internet 300 MB/s jakoś to działało ale zrywało połączenie wi-fi w pokoju obok 7 metrów dalej. Sprawdziłem ofertę 1000/MB/s w dość dobrej cenie i tu się zaczął mój koszmar technik przyszedł podłączył modem był u mnie dosłownie 5 minut nawet nie weryfikując czy usługa działa czy nie. dwukrotnie wzywałem serwisanta każdy przychodzi na 5 minut i albo mówi że jest wszytko ok albo zmienia jakieś ustawienia i mówi że musi iść i żeby zweryfikować czy działa. Tragedia połącznie Wi-fi zrywa sięco kilka minut. Odstępuję od umowy i zmieniam operatora
    Ludzie trzymajcie się od tej firmy z daleka
    Zaletybrak
    Wadyrozłączenie internetu fi-fi
    Niekompetentni serwisanci
    MiejscowośćKatowice
  • ~Gdynia / 2020-08-08 22:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Beznadziejny internet, co chwilę nie działa. Kontakt jedynie przez infolinie, ktora jest wiecznie zajęta - jeszcze nigdy nie udało mi się porozmawiać z kimkolwiek. Nowe mieszkanie, wszystkie nowe sprzęty, nowy "super" internet, a normalnie pracować czy filmu obejrzeć nie można przez brak internetu. Juz nie wspomnę o monterze w cenie, któremu nie chciało się podłączyć routera w szafie w przedpokoju, gdzie chcieliśmy mieć go ladnie schowane,zamiast tego postawił go nam na podłodze w salonie na krótkim kablu kolo gniazdka. Nie polecam, lepiej unikać
    WadyCiągłe awarie, brak internetu, brak kontaktu i zajęta infolinia
    MiejscowośćGdynia
  • ~Piotr / 2020-08-06 12:20
    Ocena: 2.75 / 5
    UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:

    C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl

    Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118

    Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....

    Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.

    Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.

    Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.

    Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?

    Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.

    Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Pola / 2020-07-31 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tej firmy!!! Brak poszanowania klienta i zero profesjonalizmu. Terminy przekładane z tygodnia na tydzień, brak kontaktu ... sztampowe regułki wypowiadane przez osoby na infolinii i na Facebooku!!! Naprawdę nie podpisujcie umowy z ta firma bo będziecie bardzo żałować!!
    MiejscowośćKęty
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4606
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3929
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2982
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2581
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2017