strona 79 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
-
~krzepul / 2013-07-24 19:04Ocena: 1.50 / 5
Jestem bardzo niezadowolony z UPC. Prędkość bardzo słaba, pomimo zapewnionej w umowie. Kontakt z BOA żałosny - nie wiem czy ktoś to w ogóle czyta. Polecam lokalnych dostawców. Teraz mam internet od firmy podpinającej światłowody pod Wrocławiem i wreszcie są to usługi na poziomie. -
-
~Krzysztof / 2020-04-23 00:10Ocena: 1.50 / 5
Internet tragedia od momentu epidemii. Wcześniej było tak sobie.
Rozmowa na infolinii z panem serwisantem tragedia. Wina tylko po stronie klienta
Po półgodzinnej rozmowie stwierdził że pewno wszyscy wokół mają ustawiony ten sam kanał i najlepiej na kablu być. A na kablu tez masakra.ZaletyBrakWadyBrak lub czasami słaby internetMiejscowośćLubin -
~Krzysztof / 2020-11-08 16:10Ocena: 1.50 / 5
od 5 mies mam abonament i juz 6 razy wzywalem serwisanta, brak neta, brak tv-programy znikaja. wizyty serwisanta nie wiele daja, problemy wracaja , kolobrzeg- swiatlowod nowa instalacja a problemy caly czaas, wymieniony 2 ruter i tez te same problemy. Nie polecam. szkoda bylo rezygnpowac z orange a co gawexu nie ma nawet porownania, niestety tu nie ma gawexu. Wadybrak internetu, czesto neta poprostu nie ma, brak tv-znikaja programy. od 5 mies abonament-6 interwncji w sprawie braku neta i tv, porażkaMiejscowośćkołobrzeg -
~krzysztof / 2020-12-08 19:02Ocena: 1.50 / 5
NIE POLECAM Brak profesjonalizmu wobec klienta, częste awarie, długi termin oczekiwania technika, technik na awarie przychodzi bez podstawowych narzędzi, kontakt z infolinią bardzo trudny Zaletynie maWadyawarie, trudny kontakt infoliniąMiejscowośćkraków -
~Krzysztof / 2022-07-01 19:42Ocena: 1.50 / 5
próbowałem przenieść nr telefonu do UPC. Od miesiąca nie mogą poradzić sobie z aktywacją karty SIM. Codziennie dzwonie na infolinie i dowiaduje się iż pracują nad rozwiązaniem problemu. ZaletybrakWadynieudolność, bardzo słaby dział techniczny jak coś przestanie działać to lepiej uciekaj od nichMiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2022-08-10 14:07Ocena: 1.50 / 5
Ups to kaszana na maxa niepotrafia określić czy nowy dekoder od internetu będzie działał na starym od telewizji.a telefonicznie mówili że będzie nowy dekoder od telewizji.teraz bez internetu jesteśmy przez dobry miesiąc bo trzeba reklamację złożyć oczywiście nie przez telefon tylko wydrukować ze strony i wysłać.Totalna paranoja żeby tak traktować klienta.nawet żadnej instrukcji nie ma do tego dekodera stary porysowany dekoder dają nawet nic nie wytłumaczą co do czego.jak niedziala zaraz po wyjściu serwisanta to się go zawraca matoł żeby sprawdził bo on to montował a nie wszystko zdalnie załatwiać i siedzieć na telefonie po 2godziny.brak mi słów totalne oszustwo nawet niewiedza danych przedstawiciela który do nas dzwonił i te ofertę proponował.Mial być nowy dekoder tv i do tego nowy dekoder internetu a teraz jest wielkie zero.Niemamy nic bo trzeba czekać.Paranoja kaszana na maxa... ZaletyZadneWadyWszystkie bo jak przedstawiciele tlumaczy że na starym niebedzie działać to się daje nowy ale matołom nieprzetlumaczyszMiejscowośćKalisz wielkopolska -
~Krzysztof / 2023-01-31 19:15Ocena: 1.50 / 5
Firma tragedia, nie polecam, kontakt tragedia łączom z kimś po czym czeka się 40min i nic,internet przerywa połączenie, przy pracy zdalnej to ogromny kłopot przerwanie na jedną sekundę wywala z VPN. Umowa była wypowiedziana i miał być internet do końca miesiąca a wyłączyli wcześniej,nie mogłem pracować z domu musiałem brać wolne. ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćLegnica -
~Ksenon / 2019-08-20 18:57Ocena: 1.50 / 5
Od kilku lat klient niestety od 4-5 miesięcy po wymianie routera na nowy non stop tracę pakiety i po prostu internet przerywa 2x od tamtej sytuacji wzywałem kogoś do naprawy tego jednak ciągle przychodził "fachowiec" i po prostu wymieniał router na nowy co w ogóle nie pomogło teraz od tygodnia proszę się ich żeby coś z tym zrobili bo płacę za internet do którego nie mam dostepu jednak nikt nie odpowiada na wiadomości MiejscowośćMikołów -
-
~Kuba / 2018-03-20 18:17Ocena: 1.50 / 5
Tragedia. Ciagle coś jest nie tak a załatwienie czego kolwiek na infolinii to totalna porażka. Nie dość że czeka się pół dni na połączenie z konsultantem to za każdym razem ma się wrażenie że rozmawia się z osoba która jest w pracy pierwszy dzień. Zdecydowanie nie polecam. MiejscowośćWarszawa -
~Kuba / 2021-06-24 10:16Ocena: 1.50 / 5
Dno i wodorosty, mam przyjemnosc drugiej wspolpracy z firma UPC, gdyz wynajalem kolejne mieszkanie juz niestety podpiete do sieci i jestem w stanie stwierdzic, ze jest to najgorszy dostepny dostawca uslug w Polsce. Internet osiaga kilka razy dziennie predkosc bliska 0. Nie jest to wyjatek, dzieje sie tak wlasciwie codziennie, placac 70zl za usluge, jestescie w stanie znalezc firme, ktorej bedzie zalezec na kliencie, a nie to GOWNO ;d MiejscowośćWarszawa -
~Kuba / 2023-12-10 14:00Ocena: 1.50 / 5
Po tym jak play przejelo upc, jakos polaczenia spada i spada. Jak moja żona oglada filmiki na tel, w tle gra muzyka z youtuba( bezklipu) a ja chce zagrać online na komputerze, nie da się. Bo jest tak słaby transfer... zanim PLAY kupiło UPC nigdy nie miałem takich problemów.... jak można tak zniszczyć taką dobra markę... wstyd dla play, zarządu, CEO.... jak jakoś łącza się nie poprawi to szukam innego dostawcy... ZaletyBrakWadyZa dużo by pisać
- zrywanie połączenia
- bardzo niski transfer mimo ze wykupiony mam 200 MB z tego co kojarzę transferu
- brak możliwość korzystania z internetu na kilku urządzeniach jednocześnie beż utraty jakości obrazu, dźwięku, polazeniaMiejscowośćWarszaw -
~Leatmuk / 2017-04-26 22:25Ocena: 1.50 / 5
Mam dośc rezygnuje z UPC od 3 tygodni wciąż to samo internet się traci nagrywarka psuje NIGDY wiecej UPC NIE POLECAM ZaletybrakWadyDosłownie wszystko nie zamawiać szkoda pieniędzy -
~Leon / 2023-04-28 01:00Ocena: 1.50 / 5
Od kiedy UPC połączyło się z PLAY to jest dramat, internet na umowie do 600MB, w rzeczywistości ok.20MB.
Telewizja - pikseloza, niektórych kanałów brak (czarna plama).
Konsultanci traktujący cię jak kolegę.ZaletyCena (ale co z tego)WadyJakość (a raczej jej brak)MiejscowośćKatowice -
~Lidia / 2017-10-13 10:01Ocena: 1.50 / 5
UPC zeszło na psy. Mówią co innego robią z ludżmi co chcą. Przy podpisywaniu umowy mowa jest, ze będę płaciła 123zł, pierwszy rachunek na kwotę 150zł /w tym opłata aktywacyjna 29.99 - pytam ile razy można płacić za aktywację- jest to przedłużanie kolejnej umowy co dwa lata - jest to złodziejstwo, oszukiwanie ludzi i wyłudzanie pieniędzy.Następny rachunek na kwotę 130.01zł nic z tego nie rozumiem. Ponad to mają wadliwy system rozliczania umowa przedłużona w terminie a oni naliczają 0.10zl zadłużenia twierdząc, że wystawiają faktury na początku miesiąca. Uważam że po przedłużeniu umowy w terminie UPC powinno dokonać korekty u siebie a nie obciążać klienta za swoją indolencję. Obsługa w biurze bardzo zła mówią co innego a potem okazuje się co innego, trzeba bardzo uważać co się podpisuje bo potem nie ma odwrotu i trzeba płacić. Poza tym mili ale nie kompetentni. To samo dotyczy konsultantów na infolinii, nie można się dogadać i nic załatwić, i tak naprawdę człowiek pozostawiony jest sam sobie i nie wie gdzie się udać. Zaletytelewizja ok.Wadyinternet mam 120 Mb wolno chodziDocyć długo, byłam w ASTER i byłam zadowolona, nie było takiego bałaganu i państwaw państwie. -
~Lilipop / 2023-12-14 21:47Ocena: 1.50 / 5
Od wielu lat w UPC. Po przejęciu przez Play prędkość dno.
WiFi wieczorami śmiga z gigantycznym transferem 2Mbps..
Nie dziwi mnie, bo jako operator tel. Tak samo krzaczka. Dno zawijać się do innego operatora.ZaletyBrakWadyPrędkość transmisji zenujacaMiejscowośćBydgoszcz -
~Lill / 2019-01-02 15:12Ocena: 1.50 / 5
Śmiech na sali .....................,,,,..Nic dodać nic ująć .... ZaletyNie maWadyTak naprawdę całe te upc nadaje się tylko do podtarcia......MiejscowośćWarszawa -
-
~Liv / 2023-07-16 22:48Ocena: 1.50 / 5
Od tygodnia traci się zasięg internetu średnio co 15 minut , wielokrotnie było zgłaszane, przy pracy zdalnej w domu UPC ostatnimi czasy to katastrofa MiejscowośćTychy -
~lupus / 2019-03-19 15:44Ocena: 1.50 / 5
upc ma klientów w dupie przez 4 dni wymieniają wzmacniacze A odbiorcy pozbawieni są sygnału Wadyobsługa klienta chamskaMiejscowośćkatowice -
~M / 2018-06-04 19:17Ocena: 1.50 / 5
Żenada. Cały dzień dzisiaj nie działa. Jak wcześniej działał to przerywał.
Infolinia płatna.MiejscowośćGdańsk -
~Maciej / 2020-05-25 15:45Ocena: 1.50 / 5
Czy ktoś zauważył, ze w umowie jest napisana nazwa usługi ” Fiber Power 500″ dla przykładu. Połączenie światłowodowe, a UPC dają kabel antenowy. Tłumacząc klientom, ze to nic nie zmienia, a kabel światłowodowy jest doprowadzany do skrzynki na ulicy. Po pierwsze jest to nieuczciwa reklama wprowadzająca klienta w błąd, bo niedostarczaną usługi oraz produktu zgodnie z umową. Czyli routera pod światłowód, ani okablowania światłowodem. Co za tym idzie jakość oraz prędkość usługi. Tłumaczą, że mogą dostarczyć 40% z oferowanej prędkości jak ktoś się reklamuje prędkość usługi. Zaobserwowałem u siebie, że w dzień w którym ma przyjść “technik” – gdzie jest to wątpliwe, że mają wykształcenie w tym kierunku prędkość chwilowo skacze na większa według speedtest.net – bardziej wiarygodne narzędzie. Większość z “techników” UPC to firmy podwykonawcze a ich praca ogranicza się do uruchomienia na ich własnym sprzęcie strony speedtest UPC. I wmawiają klientom, że to wina ich sprzętu. Technik nie sprawdza siły sygnału na kablu – nie posiadają odpowiedniego sprzętu, co już jest dziwne. Technik, który przychodzi z UPC nie posiada legitymacji ani nawet firmowej koszulki – NIC wiec skąd pewność, ze to od nich.
Pomijając ten fakt. UPC sami łamią warunki umowy. Do istniejących klientów : Zgłoście to do rzecznika praw konsumenta, składajcie reklamacje i dzwońcie do UPC w celu wyjaśnienia dlaczego reklamują produkt i usługę, której nie dostarczają. Każą sobie płacić za 100% usługi a dostarczyć tylko muszą – co też im nie wychodzi 40%. Omijajcie tą firmę dalekim łukiem. Piszcie listy do rzecznika praw konsumenta i przekazujcie informacje wszystkim znajomym co mają usługi w UPC. Skoro płacone jest za łącze światłowodowe – takie powinno być dostarczone.
Jest to również nieuczciwa technika co do klienta jak i konkurencji, np Orange dostarcza światłowód.
Uzyskałem również informacje od technika, że w nowym budownictwie, klient posiadający taka samą usługę posiada kabel światłowodowy, czyli klienci są różnego sortu.
Urząd ochrony praw konsumentów powinien przyjrzeć się tej sprawie i założyć pozew firmie UPC.
Również zgłosiłem sprawę do praw konsumenta w EU, przepisy są unijne co do praw konsumentów, z racji tego, że rzecznik w Polsce za mało się przykłada do tej sprawy.
Wystawianie faktury za produkt i usługę, której się nie dostarczyło jest zwykłym wyłudzeniem pieniędzy.
Ja osobiście odmówiłem płacenia dopóki nie będzie łącza światłowodu, i prędkości zgodnej z reklamą, czyli w mojej ofercie 500, może się zdarzyć, że jest awaria ale nie codziennie. 2-3 razy w miesiącu a nie 28 dni na 1 ulicy czy dzielnicy. Skandal.
Reklamujcie, dzwońcie, piszcie nie tylko do UPC ale do rzecznika praw konsumenta.ZaletybrakWadysame wady bo to UPC - ZłodziejeMiejscowośćOpole
strona 79 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 77
- 78
- 79
- 80
- 81
- nastepna »
