Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~internet z drutu / 2020-02-13 19:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Działanie Internetu pozostawia wiele do życzenia, braki w dostępie oraz problemy z utrzymaniem prędkości. Kontakt jest praktycznie zerowy infolinia to 15 min oczekiwania natomiast z konsultantem online nigdy nie da się skontaktować. Bardzo często zdarzał się bardzo wysoki ping 200-250 ms nie były to skoki ale notoryczna sytuacja która utrzymywała się przez cały wieczór
    Zaletybrak
    Wadylagi, duży ping, przerwy w działaniu, słaby kontakt z obsługą
    MiejscowośćLublin
  • ~INTERNETOWASRAKA / 2023-12-06 18:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Czas na zmiany! po przejsciu z UPC na PLAY, wczesniej juz nie bylo kolorowo teraz jest tragicznie. Rwanie polaczenia to standard w jakiej jest oferowana nam usluga od PLAY, dodatkowo nie jestem wylacznie posiadaczem internetu, a zarowno dekodera od UPC, co dwa trzy tygodnie, przestaje dzialac, nie istnieje w tym urzadzeniu cos takiego jak automatyczna aktualizacja oprogramowania, sam z konsultantem krok po kroku trzeba bedzie przeprowadzac taka operacje, az nauczysz sie wszyskiego, do momentu az twoja wiedza nie bedzie wystarczajaca i trzeba bedzie uczyc sie nowej podstawy nauczania do softwareu zajebanego dekodera UPC, rozmowy przez kamere podczas pracy zdalnej, wygladaja jak polaczenie radiowo telewizyjne z lat 50 ubieglego wieku, relacji nowosybirsk- nowy york. Oby standard polaczenia nadal stal na takim poziomie to ten twor w koncu zniknie z rynku.
    Zaletyopcja ustawienia hasla na dekoderze (innowacja jak na UPC)
    WadyWszystko poza opcja ustawienia hasla na dekoderze
    MiejscowośćWrocław
  • ~Irwineq / 2018-05-08 19:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Powiem tak oszuści, internet miał być mega szybki i duzy zasieg po czym w drugim pokoju ledwo co łapał a szybkosc internetu zapewniaja tylko na kablu nie obejmuje normalnego zasiegu. Nie polecam
    ZaletyW sumie to chyba nic
    WadyOj za duzo wymieniac, co chwile jakies rozlaczenia zawieszania spadki
    MiejscowośćWrocław
  • ~ItsMe2000 / 2024-01-07 21:00
    Ocena: 1.50 / 5
    Odkąd ta fioletowa firma dotknęła upc, sieć ta zmieniła sie w straszną padake. Jak wszystko czego tknie sie ten beznadziejny gigant. Nie dałbym im prowadzić budki z hotdogami, nie wspominając o największej firmie telekomunikacyjnej...
    Zaletyprzed przejęciem przez play jakieś były
    WadyCiągłe awarie, przycięcia i spadki wydajności
    MiejscowośćZabrze
  • ~Ja / 2019-08-10 10:07
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam. Dzisiaj rano, bez uprzedzenia, odcieli nas od kablowki na caly weekend bo musza wymienic dekoder na nowszy model... juz w poniedzialek. Dostepu do nagranych filmow tez brak, przepadaja razem z dekoderem. Zachowanie godne PRL frontem do klienta. Obciach.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jacek / 2018-08-10 21:43
    Ocena: 1.50 / 5
    dzień dobry przyszli klieci nie polecam ciagle rozlacza te ich 250 mg to lipa potrafi znikac po kilka razy na godz dramat
    Miejscowośćplock
  • ~Jacek / 2024-11-01 12:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Było UPC było znośnie , jest pLAy jesy ujoza straszna Pingi ~15ms wczesniej max9
    buforowanie na dekoderach tv - wczesniej nic sie nie działo no i wiśienka
    Okazuje sie ze mieszkam w Warszawie a mieszkam całe życie w Kato wg. dns pLAy jednak Warszawa
    Zaletyagregacja
    Wadyj.w. plus brak ligi mistrzów
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jacek Kowalski / 2018-03-20 12:21
    Ocena: 1.50 / 5
    Firma upc to nieporozumienie jak macie mozliwosc unikajcie i bierzcie vectre itp tylko nie upc. Bedziecie załować.
    WadyNaliczanie wymyslonych kar.
    Odcieli kablówke i tak naliczaja opłaty.
    upc to nieporozumienie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jack / 2013-11-19 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    UWAGA NA TZW OPIEKUNOW BLOKU.JESTEM UZYTKOWNIKIEM UPC OD SAMEGO POCZATKU TJ OKOLO 20 LAT.MIALEM TELEWIZJE I INTERNET POSTANOWILEM DODAC JESZCZE TELEFON .W ROZMOWIE Z PRZEDSTAWICIELEM UPC USTALILEM WARUNKI NOWEJ UMOWY I ZOSTALEM UMOWIONY Z MONTEREM.PAN PRZYSZEDL W UMOWIONYM TERMINIE WYMIENIL ROUTER I TO BYLA JEGO PRACA JAKA WYKONAL PODCZAS MONTAZU.PRZEDSTAWIL WARUNKI PROMOCJI DAL UMOWE DO PODPISANIA I TYLE GO WIDZIALEM.PRZEZ PIERWSZE DWA MIESIACE MIALEM PLACIC PROMOCYJNIE 80,00 ZL.PO OTRZYMANIU FAKTURT OKAZALO SIE ZE NIE TYLKO NIE MA PROMOCJI ALE JESZCZE MUSZE ZAPLACIC ZA MONTAZ 75,00 ZL.ZLOZYLEM REKLAMACJE W UPC W ODPOWIEDZI OTRZYMALEM PISMO W KTORYM UPC POINFORMOWALO MNIE ZE NALEZY CZYTAC UMOWE KTORA SIE PODPISUJE A TO CO MOWI PRACOWNIK JEST NIEWAZNE.
    JEST TO OSTATNIA MOJA UMOWA Z UPC . ZA DWA LATA ZEGNAM SIE Z TYMI OSZUSTAMI NIE POLECAM NIKOMU DODAM JESZCZE ZE INTERNET MIAL MIEC 128 MB A MA LEDWO 70 MB. NATOMIAST NA PRZEPISANIE NUMERU TELEFONU CZEKA SIE 2 MIESIACE
  • ~Jack / 2021-06-11 08:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Od ok.2tygodni nie działa internet i tv termin naprawy przesuwany o parę dni i brak reakcji ze strony upc.Obawiam się że nie naprawią przez całe lato i nadszedł czas by się pożegaać
    ZaletyNa dzień dzisiejszy brak
    WadyCzęste problemy z tv i internetem
    MiejscowośćGdańsk
  • ~jadwiga / 2023-02-28 07:37
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez dwa lata płaciłam za szybkość internetu 600m/s a otrzymywałam 300mb/s pomimo rozmów z operatorem o naprawie szybkości nic nie dało obecnie zamówiłam nową usługę o szybkości 600mb/s i znowu otrzymuję tylko 300mb/s to jest horror w dostawie internetu żadne rozmowy nie prowadzą do polepszenia sytuacji z operatorem upc.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćSierpc
  • ~Jagkub / 2016-10-04 12:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Proszę uważać na intener UPC. Nie polecam go, gdyż:

    a) często nie działa
    b) jak nie działa to się nie można do nich dodzwonić, na maila odpowiadają przez tydzień
    c) nie chcą odliczyć kosztów internetu za ten czas, więc płacisz, nawet jak nie działa
    d) umawiasz się na jakąś kwotę, a na fakturach zawsze przychodzą inne kwoty. Oczywiście wyższe
    e) są ukryte "darmowe dodatki", które potem są płatne
    f) jak chcesz wcześniej wypowiedzieć umowę to sporo to kosztuje

    Po co się użerać, lepiej zamówić internet u kogoś innego.
    Zaletya) jak działa to czasem zbliża się do prędkości z umowy
    Wadya) często nie działa
    b) jak nie działa to się nie można do nich dodzwonić, na maila odpowiadają przez tydzień
    c) nie chcą odliczyć kosztów internetu za ten czas, więc płacisz, nawet jak nie działa
    d) umawiasz się na jakąś kwotę, a na fakturach zawsze przychodzą inne kwoty. Oczywiście wyższe
    e) są ukryte "darmowe dodatki", które potem są płatne
    f) jak chcesz wcześniej wypowiedzieć umowę to sporo to kosztuje
    4 lata (o 3,5 roku za długo)
  • ~Jakub / 2021-11-17 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Zadzwoniłem do UPC z chęcią zawarcia umowy 7 października, miał przyjść monter i wszystko załatwić, lecz o wyznaczonej godzinie nikt się nie pojawił. Zadzwoniłem do UPC z tą sprawą, powiedziano mi, że monter był (mimo, że się z nim w ogóle nie widziałem) i że jest wymagane podłączenie nowej instalacji internetowej a do tego potrzeby jest kosztorys, który miał być przygotowany na 21 października. UPC ani razu się ze mną nie kontaktowało tylko ja muszę się do nich dobijać. Jest już 17 listopada i nie mam ani internetu, kosztorysu czy nawet informacji kiedy on zostanie sporządzony. Na infolinii mówią, że nic się nie da zrobić oprócz wysłania ponaglenia (co robię 3 razy w tygodniu). Jestem studentem informatyki i internet jest moim narzędziem pracy i przez UPC nie mogę sprawnie się uczyć.
    Wady1. W obsłudze klienta powiedziano mi "Pierwszy raz widzę coś takiego"
    2. Montera nie widziałem, nawet nie zadzwonił
    3. Ani razu do mnie nie dzwonili
    4. Nie potrafią podać terminu wyznaczenia kosztorysu
    MiejscowośćLublin
  • ~Jan / 2023-06-21 23:42
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia. Ponad 10 razy gorsza prędkość to już jest standard ale przy umowie 500mb pobieranie 400kb to jest już żenujący żart. Nie polecam nikomu tego usługodawcy.
    ZaletyŻadnych
    WadyNiewywiązywanie się z umowy. Żenujące podejście do stałego klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jan / 2023-08-20 21:30
    Ocena: 1.50 / 5
    UPS FIKCYJNA FIRMA .PRACUJE DLA PLEY23 -CENY ABONENTOW
    BARDZO DROGE .Konsultanci
    oklamują klientów
    I ABONENTOW Falszują opłaty
    ABONENTOW.?
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Jan Lis / 2017-08-04 11:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez 4 lata korzystałem z internetu UPC. Po 2-letniej umowie zaproponowano mi identyczne warunki w identycznej cenie, na co (przez własną opieszałość, przyznaję) się zgodziłem. Po kolejnych 2 latach jedyne, na co mogłem liczyć to nieco większa prędkość internetu za tą samą cenę co skłoniło mnie do zmiany dostawcy i rezygnacji z UPC. I samo pożegnanie z UPC trwało ponad pół roku.
    W niewyjaśnionych okolicznościach "zaginął" dokument podpisany w salonie UPC o rezygnacji z usług, więc nie informując mnie nadal były naliczane opłaty. Zapłaciłem zaległe opłaty wcześniej upewniając się telefonicznie, czy po uregulowaniu zaległości umowa zostanie zerwana i nie zostaną naliczone dalsze opłaty. Niestety okazało się że konsultant rzucił słowami na wiatr i dwa miesiące później dostałem sms o kolejnej zaległej fakturze. Nie płaciłem jej tak długo, aż otrzymałem sms z "groźbą" o tym, że brak wpłaty spowoduje zerwanie umowy (co mnie bardzo cieszyło). Zadzwoniłem do konsultanta jeszcze raz, i upewniłem się ponownie, że wpłacenie tej faktury i zwrot sprzętu spowoduje zamknięcie sprawy. Wysłałem kasę, wysłałem sprzęt, upewniłem się czy dotarł, pani konsultant przeprosiła za niedogodności i zapraszała ponownie. Kolejne 2 tygodnie po tym wszystkim dostałem wezwanie do zapłaty 50zł za "nieterminowy zwrot sprzętu" (swoją drogą, nie widzę innego celu w odzyskiwaniu sprzętu wartego dzisiaj pewnie mniej niż 30zł, niż właśnie możliwość ściągnięcia tej opłaty od części ludzi). Okazało się że umowa w rzeczywistości została zakończona przed moimi dwoma poprzednimi telefonami do UPC. W ani jednej, ani drugiej umowie nie zostałem poinformowany o tym fakcie ani o tym, że zostanie naliczona kara - co więcej, pani w ostatniej rozmowie zapewniała że sprzęt został wysłany w terminie a nawet gdyby nie zdążył dotrzeć, ona odnotowuje w systemie że został już wysłany i kara na pewno nie zostanie naliczona.
    Tak więc UPC, któremu zapłaciłem w sumie około 4500 zł za średniej prędkości internet z przerwami w działaniu 1-2 dni w miesiącu i kilkoma większymi awariami, na do widzenia wyruch**o mnie na te ~150zł, które szczerze mówiąc przelałbym im z góry gdyby mogło mi to oszczędzić frustracji i ponad godziny rozmowy (occzywiście, k**** mać, płatnej rozmowy) z konsultantami.
    Zaletydziałający internet przez 25-28 dni w miesiącu, no spoko całkiem
    Wadynajwiększą jest legalność i istnienie tej firmy
    Warszawa
  • ~janusz / 2013-05-13 13:15
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC blokuje nagrywanie programów swoim klientom . Jak masz nowoczesny TV z kartą CI+ bez fury kabli pilotów chińskich tunerów to UPC wspaniałomyslnie zablokuje ci nagrywania na dysk. Co z tego że dysk jest przypisany do TV i tego nie przekopiujesz. UPC zmusza klientów do kupowania tego chińskiego badziewia i stawiania tego na meblach. Jak masz plazme czy LED bez kabli to z UPC musisz wrócić do dziadostwa. Każdą satke (mam) nagrywam na dysk kiedy chce i jak chce (z karta CI+) . UPC nie dorosło no rynku nowoczesnych TV tylko do podłączania tunerów do starych pudeł .
    Kontakt z nimi to udreka - tylko z peselem lub numerem klienta.
    Zaletybrak
    Wadynie mozna nagrywać programów w bezkablowych rozwiązaniach z CI+
    na szczęście nie kupiłem !
  • ~JedzPietruszke / 2022-12-17 19:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Co chwila awaria, na infolinii trzeba przeczekać bota, który wygłasza stałe formułki, jak już w końcu połączy z konsultantem, to oczywiście nie widzą żadnego problemu. Dopiero za trzecim razem po długim czekaniu dowiaduję się, że jest awaria, która zostanie zlikwidowana już za trzy dni. I tak w kółko. A teraz hit - dziś próbowałam zgłosili awarie przez czat. Dostaję odpowiedź "mam problem techniczny, spróbuj za chwilę".
    ZaletyBrak
    WadyNie działa
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jerzy / 2019-09-08 08:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak na taką wielką firmę to totalne dziadostwo zero kultury co do klienta.
    Kontakt z biurem obsługi klienta jak w 80 latach ,totalne zero konkretnych informacji w punkcie Carrefour Czyżyny ,nie rozumię po co tam siedzą dwie osoby skoro nic się nieda załatwić tylko naganiają klientów !!!!
    Nie polecam UPC!!!!
    Od 20 lat jestem klientem i płacę rachunki dwa razy większe niż nowy klient i nie mogę zmienić taryfy PATOLOGIA złodziejska firma
    ZaletyNIEMA ŻADNYCH ZALET
    WadySAME WADY
    Obsługa ,ceny abonamentu dla klientów stałych bardzo wysokie,kontakt z biurem ,punkty informacyjne i wiele innych kierowców wad .....
    MiejscowośćKraków
  • ~jerzy / 2020-10-31 21:07
    Ocena: 1.50 / 5
    absolutnie zgadzam się z opinią wyrazona przez KAR-9. rOZWIĄZANIE UMOWY Z upc TO DROGA PRZEZ MĘKĘ.Panowie z
    BOK oraz infolinii robią wszystko co tylko mozliwe , zeby dezinformowac klienta. pomoc z ich strony zadna
    WadyGangsterstwo finansowe, ich celem jest jak najwięcej wyciągnać kasy z klienta,który nie jest dla nich partnerem lecz frajerem do złupienia.
    MiejscowośćGdańsk
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2083
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016