Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~virescens / 2021-01-25 10:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Fatalny interfejs www.
    Zawsze miałem problemy żeby się do nich zalogować żeby pobrać FV i zapłacić.
    Przez 5 lat nic sie w tej dziedzinie nie zmieniło.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arek / 2021-01-23 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze
    ZaletyBrak zalet
    WadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Kasia / 2021-01-23 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.

    NIEEEE POLECAM!
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Kasia / 2021-01-23 15:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
    Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.
    ZaletyŻadne
    WadyCena
    Jakość usług
    MiejscowośćNowa Sól
  • ~Bartek / 2021-01-21 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~Wiktoria / 2021-01-20 10:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia.
    ZaletyPopularność usługi
    MiejscowośćChorzów
  • ~Mix / 2021-01-19 10:09
    Ocena: 1.50 / 5
    kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie
    MiejscowośćCzeladź
  • ~yan / 2021-01-15 13:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Rafał / 2021-01-13 18:53
    Ocena: 1.00 / 5
    przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Andrzej / 2021-01-12 00:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału.
    Zaletymiła obsługa w informacji.
    WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
    Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
    Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
    Zawieszanie się WiFi.
    MiejscowośćBieruń
  • ~PaK / 2021-01-11 12:49
    Ocena: 3.75 / 5
    W dziale obsługa klienta powinno być zero ale nie da się niżej niż 1. Gdyby nie było obsługi klienta sytuacja byłaby o wiele lepsza niż gdy jest na obecnym poziomie. Parametry i niezawodność bardzo wysokie. Cały efekt psuje dział kontaktu z klientem, który robi wszystko aby nie dalo się z nim skontaktować..
    ZaletyPonad 10 lat użytkowania, w tym czasie 1 dzień z problemami (zapowiedziane prace techniczne)
    WadyBiuro obsługi klienta - powinno się nazywać Dział bezkontaktowego ignorowania klienta - zgodnie z tym jak działa.
    MiejscowośćKraków
  • ~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy.
    ZaletyNie ma
    WadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązenia
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Viki / 2021-01-07 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Szybko działają tylko w momencie, kiedy chcą ci zaoferować nowy produkt. Spróbuj się do nich dodzwonić - niemożliwe. Usiłowałam częściowo rozwiązać umowę to tak lawirują i wyliczają termin, że jest to możliwe po 1,5 miesiącu. Czekam na końcowy termin umowy.
    Zaletybrak
    Wadybez liku
    MiejscowośćSzczecin
  • ~BerdAtrt / 2021-01-06 22:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką bezczelnością ze strony montera. Nie dość, że nie przyjechał w określonych godzinach, tylko spóźnił się ponad godzinę, to w momencie, gdy miał poczekać 2 min żeby ochroniarz mógł otrzymać odpowiednie klucze, stwierdził, że nie ma czasu i odjechał (wcześniej zdążył na krzyczeć na ochroniarza). Przez tą osobę nie mieliśmy możliwości swobodnej pracy (praca zdalna) i byliśmy zmuszeni korzystać z innego źródła internetu, który nie był w stanie sprostać zadaniu.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą.
    Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.
    WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2020-12-31 00:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grzegorz / 2020-12-29 18:45
    Ocena: 1.50 / 5
    nie warto być użytkownikiem upc ponieważ praktycznie codziennie są usterki za to co ja płacę miałbym o wiele lepszą ofertę w innych sieciach
    MiejscowośćKatowice
  • ~martyna / 2020-12-28 22:35
    Ocena: 4.75 / 5
    bardzo dobra sieć. Internet szybki. Jedynie co to trochę spora cena ale jak za taką jakość nie jest źle.
    Zaletyszybkosc,jakosc,raczej brak awarii
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Weronika / 2020-12-28 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Na obecną chwilę UPC to jakaś kpina. Nie dość że pani sprzedająca okłamała mnie w związku ceną instalacji to na dodatek termin instalacji światłowodu był przekładany. Gdy doszło do instalacji nie została ona wykonana ze względu na wadliwy modem/router ewentualnie problem ze sterownikami. Instalacja była przeprowadzona 21 grudnia bez rezultatu. Inżynierowie od tego czasu nie odzywali się w celu umówienia kolejnej wizyty. Routera jak i karty SIM nie posiadam gdyż wzięli że sobą w celu zdania ich. Na mojej stronie UPC dane karty jak i modemu są wpisane mimo tego iż nie jestem ich posiadaczem ( mówię tu o numerach seryjnych). Dzień po nieudanej instalacji dostała maila do z mogę teraz cieszyć się z internetu. Którego nie posiadam . Ze względu na to iż umowę z poprzednim dostawca zerwałam nim mam ją tylko do końca grudnia - jeżeli nic się nie zmieni w tym temacie zostanę bez neta. Kontakt przez czat niemożliwy a przez telefon bardzo długi czas oczekiwania.
    ZaletyBrak jak narazie
    WadySame wady
    MiejscowośćMałyszyn dolny
  • ~Katarzyna / 2020-12-25 19:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Dramat!!! Działa wolno.Trzeba wspomagać się innymi routerami. Nową Grę loguje już 5 godzin
    MiejscowośćKraków
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4549
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4762
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307