MiejscowośćCzeladź
strona 76 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »
-
~Mix / 2021-01-19 10:09
kompletna porażka, nie wywiązują się z warunków umowy, konsultanci nie wywiązują się z reklamacji, częste awarie -
-
~yan / 2021-01-15 13:50
Najgorszy możliwy dostawca internetu, oszuści, bez zasad i honoru ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćSosnowiec -
~Rafał / 2021-01-13 18:53
przy wykupionej predkosci 1 gb mam na wifi 70 mb dostawca twierdzi ze nie obiecywal predkosci na wifi i nie chce wymienic routera MiejscowośćWarszawa -
~Andrzej / 2021-01-12 00:26
Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału. Zaletymiła obsługa w informacji.WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
Zawieszanie się WiFi.MiejscowośćBieruń -
~PaK / 2021-01-11 12:49
W dziale obsługa klienta powinno być zero ale nie da się niżej niż 1. Gdyby nie było obsługi klienta sytuacja byłaby o wiele lepsza niż gdy jest na obecnym poziomie. Parametry i niezawodność bardzo wysokie. Cały efekt psuje dział kontaktu z klientem, który robi wszystko aby nie dalo się z nim skontaktować.. ZaletyPonad 10 lat użytkowania, w tym czasie 1 dzień z problemami (zapowiedziane prace techniczne)WadyBiuro obsługi klienta - powinno się nazywać Dział bezkontaktowego ignorowania klienta - zgodnie z tym jak działa.MiejscowośćKraków -
~Nick Taki o / 2021-01-10 19:20
Internet to najgorsze co może być w abonamencie jest gwarantowane 200mb po czym średnia szybkość to około 10. Pozatym internet wyrzuca regularnie co 2-3 godziny od 4 miesiecy. ZaletyNie maWadyPrędkość,przekłamane prędkości w ofercie, przeciązeniaMiejscowośćZielona Góra -
~Viki / 2021-01-07 18:26
Szybko działają tylko w momencie, kiedy chcą ci zaoferować nowy produkt. Spróbuj się do nich dodzwonić - niemożliwe. Usiłowałam częściowo rozwiązać umowę to tak lawirują i wyliczają termin, że jest to możliwe po 1,5 miesiącu. Czekam na końcowy termin umowy. ZaletybrakWadybez likuMiejscowośćSzczecin -
~BerdAtrt / 2021-01-06 22:44
Pierwszy raz spotkaliśmy się z taką bezczelnością ze strony montera. Nie dość, że nie przyjechał w określonych godzinach, tylko spóźnił się ponad godzinę, to w momencie, gdy miał poczekać 2 min żeby ochroniarz mógł otrzymać odpowiednie klucze, stwierdził, że nie ma czasu i odjechał (wcześniej zdążył na krzyczeć na ochroniarza). Przez tą osobę nie mieliśmy możliwości swobodnej pracy (praca zdalna) i byliśmy zmuszeni korzystać z innego źródła internetu, który nie był w stanie sprostać zadaniu. MiejscowośćWrocław -
-
~Szczebrzeszczyniak / 2021-01-02 20:42
Mam internet z UPC od ponad roku. Połączenie trzyma parametry. W ciągu roku zderzyły się 3-4 przerwy. Na ogół trwały jeden dzień. Jedna trwała około tygodnia. Za okres kiedy sieć nie działała zwrócili pieniądze. Żeby uzyskać zwrot opłat trzeba zgłosić do nich usterkę, chociaż sami wiedzą że sieć w danym rejonie nie chodzi. Połączenie się z konsultantem UPC czy przez telefon, czy przez czat, wymaga dużo cierpliwości. Można czekać nawet do dwóch godzin na połączenie, i to nazwałbym największą ich wadą. Zalety99% czasu działa i wtedy wszystko jest ok.WadyDługi czas czekania na połączenie z konsultantem kiedy chce się coś zgłosić.MiejscowośćWarszawa -
~Damian / 2020-12-31 00:15
Firma nie uprzedza swoich klientów o przerwach w dostępie do internetu. Trzeba dzwonić do nich na infolinię by się czegokolwiek dowiedzieć. Reklamację przyjęli dopiero po 2 tygodniach od jej złożenia. Jest teraz cały czas problem z internetem, który kilka dni temu miał być już rozwiązany. Nie polecam nikomu. MiejscowośćWarszawa -
~Grzegorz / 2020-12-29 18:45
nie warto być użytkownikiem upc ponieważ praktycznie codziennie są usterki za to co ja płacę miałbym o wiele lepszą ofertę w innych sieciach MiejscowośćKatowice -
~martyna / 2020-12-28 22:35
bardzo dobra sieć. Internet szybki. Jedynie co to trochę spora cena ale jak za taką jakość nie jest źle. Zaletyszybkosc,jakosc,raczej brak awariiMiejscowośćGdańsk -
~Weronika / 2020-12-28 11:36
Na obecną chwilę UPC to jakaś kpina. Nie dość że pani sprzedająca okłamała mnie w związku ceną instalacji to na dodatek termin instalacji światłowodu był przekładany. Gdy doszło do instalacji nie została ona wykonana ze względu na wadliwy modem/router ewentualnie problem ze sterownikami. Instalacja była przeprowadzona 21 grudnia bez rezultatu. Inżynierowie od tego czasu nie odzywali się w celu umówienia kolejnej wizyty. Routera jak i karty SIM nie posiadam gdyż wzięli że sobą w celu zdania ich. Na mojej stronie UPC dane karty jak i modemu są wpisane mimo tego iż nie jestem ich posiadaczem ( mówię tu o numerach seryjnych). Dzień po nieudanej instalacji dostała maila do z mogę teraz cieszyć się z internetu. Którego nie posiadam . Ze względu na to iż umowę z poprzednim dostawca zerwałam nim mam ją tylko do końca grudnia - jeżeli nic się nie zmieni w tym temacie zostanę bez neta. Kontakt przez czat niemożliwy a przez telefon bardzo długi czas oczekiwania. ZaletyBrak jak narazieWadySame wadyMiejscowośćMałyszyn dolny -
~Katarzyna / 2020-12-25 19:58
Dramat!!! Działa wolno.Trzeba wspomagać się innymi routerami. Nową Grę loguje już 5 godzin MiejscowośćKraków -
~Bob bob / 2020-12-25 19:06
Nie kupujcie tego bo to po prostu oszustwo bo nie działa w innych pomieszczeniach.i ZaletyZalet żadnych nie maWadySłaby internet nie działa w innych pomieszczeniach bardzo długo się niektóre rzeczy pobierają.MiejscowośćWarszawa -
~tak / 2020-12-23 08:02
Jak wiele innych osób doświadczam ciągłych problemów. W moim przypadku z Giga Connect Box. Dziesiątki reklamacji, trzy wymiany modemu i nadal nie działa jak powinno.
Wszystko trwa strasznie wolno. Konsultanci są mało kompetentni. Trzeba prostować podstawowe sprawy, gdyż nie rozumieją działania modemu. Mylą adresy IP itp.
Nie widać żadnego specjalnego zaangażowania w rozwiązanie problemów.WadyFatalne modemy - także Giga Connect Box, gdzie soft jest mocno niedopracowany. Jak jedno naprawią, to inne popsują.
Słaby upload.MiejscowośćWarszawa -
-
~Dorota / 2020-12-23 00:17
Po raz pierwszy spotykam się z sytuacją że nowy klientów tak się olewa. Po trzech próbach wyczekiwania na montera, dziś się poddaje i rezygnuje. Jeśli tak zaczynają współprace to strach pomyśleć co będzie dalej. MiejscowośćWarszawa, pow. Warszawa -
~Mat i Daw / 2020-12-22 19:16
Przyszedł gościu z UPC bo router sam się wyłączał a coś popsuł i jest jeszcze gorzej. MiejscowośćPabianice -
~PWA / 2020-12-22 11:53
Cokolwiek tylko nie upc. Beznadziejna obsługa techniczna, router wymieniany już chyba 10 razy, nadal zrywa połączenie wi-fi, jedyny sposób przywrócenia połączenia to restart routera. Problem jest powszechny – wystarczy sprawdzić na google. upc oczywiście o niczym nie wie, nikt nic nie zgłaszał, wszystko jest ok i tym podobne brednie. Infolinia – totalne dno. Jedyne co można usłyszeć to: “przykro mi, nic nie poradzę. czy w czymś jeszcze (nie)pomóc? co? nadal chce pan abym rozwiązała problem z którym pan dzwoni? dziwne… prosze złożyć reklamację”. ZaletybrakWadycałokształtMiejscowośćLublin -
~teninternetjestslaby / 2020-12-21 11:05
bardzo slaby internet, niepolecam. Niedajcie sie nabrac ZaletyBrakWadydoslownie co chwile przerywa internet, chcesz sobie pograc w csa: wywala cie, chcesz zagrac z kolega w gre multi: wywala cie.MiejscowośćBydgoszcz
strona 76 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 74
- 75
- 76
- 77
- 78
- nastepna »