Codzienne rozłączenia z internetem, chwilowe braki dostępu.
ZaletyCena
WadyCała reszta
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~STANISŁAW / 2021-02-05 11:29
Ocena: 1.00 / 5
Od 2009 zawarłem umowę z firmą UPC na świadczenie usług internetu. Przez cały okres umowy byłem rzetelnym płatnikiem. Rzetelność nie była jednak domeną firmy UPC. W ciągu ostatnich lat świadczenie usług przez UPC wyraźnie się pogorszyło. Stary ruter i notorycznie zrywanie sygnału czy w ogóle brak sygnału było nagminne. Od początku 2019 bardzo słaba jakość usług, powodowała moje interwencje. Moje monity telefoniczne wskazujące na słaby sygnał i konieczną wymianę przestarzałego modemu były bez odpowiedzi .Także próby powiadamiania przez internet nie dawały żadnych efektów, zawiłości w nawiązaniu kontaktu w celu złożenia reklamacji były i są celowe, a takie utrudnianie było typowym dla monopolisty jakim jest UPC . W związku z tym , że UPC nie realizował wymaganej umową usługi , rozwiązałem umowę.
MiejscowośćKRAKÓW
~Rłonaldo / 2021-02-04 22:49
Ocena: 1.50 / 5
Witam,
na umowie 500 mGps - rzeczywistość 90.... fakt czasem bywa i więcej ale tak na 20% czasu korzystania. Pracuję z domu i już kilka razy musiałem zbierać zabawki i zapinać do biura bo (ta-da ) Internetu nie było.
W dzisiejszych czasach UPC to Upośledzona Parszywa Ciemnota
niestety stabilność łącza to jakiś żart
Obsługa klienta to fakt rosyjska ruletka gadzie na 90% kończy się strzałem w głowę.
Czekam do zakończenia umowy i ciao UPS
Złodziejski badziew z kłamliwą i robiącą z człowieka idiotę pomoc ze strony UPC.
Generalnie wszystko inne jest lepsze .
MiejscowośćChorzów
~NIEPOLECAM / 2021-02-04 19:48
Ocena: 1.00 / 5
Chciałam zrezygnować z sieci w listopadzie 2020 ( ponieważ zmieniałam adres zamieszkania i nie miałam możliwości przeniesienia usługi), usłyszałam od konsultanta że moja umowa kończy się 11 lutego 2021 i jeśli zerwę umowę wcześniej to zapłacę karę w wysokości 180zł. Polecono mi abym złożyła rezygnację i zaznaczyła że wypowiedzenie ma nastąpić z końcem trwania umowy. Tak też uczyniłam i przez 2 miesiące opłacałam abonament za usługę której nie użytkowałam. 4 lutego dostałam od smsa że w wyniku zerwania promocji abonamentu została mi naliczona kara w wysokości 180 zł. Zadzwoniłam więc do konsultanta i okazało się że na wcześniejszy adres który zamieszkałam wprowadzili się inni lokatorzy którzy wykupili usługę od tego dostawcy i w związku tym rozwiązano moją umowę oraz naliczono na mnie karę. Dostawca zerwał ze mną umowę i w wyniku tego naliczył na mnie karę za zerwanie umowy...ABSURD!!!
Przez 2 miesiące opłacałam usługę zgodnie z wypowiedzeniem i dodatkowo naliczyli mi karę której mieli nie doliczyć, z tytułu tego że opłacałam abonament do końca czasu trwania umowy....ZŁODZIEJE, OSZUŚCI...
Nie chcę nawet myśleć co by było jeżeli miałabym umowę ważną dłużej niż do lutego , np jeszcze dwa lata, nie chce nawet wiedzieć jaka byłaby wtedy kara... ZŁODZIEJE OSZUŚCI
Podczas rozmowy z konsultantem odnośnie naliczonej kary dowiedziałam się że w przypadku rezygnacji z usługi moim OBOWIĄZKIEM JEST PRZENIEŚĆ USŁUGĘ NA INNY ADRES LUB ZROBIĆ CESJĘ, WHAT??????!!!!! Takie słowa świadczą o tym że w takim wypadku nie mam prawa zrezygnować z usługi wgl, ŻART..
Abstarchując od tego że naliczanie kary w przypadku wypowiedzenia umowy już jest nie dopuszczalne i nie działa to tak u innych dostawców.
Dodatkowo kiedy składałam wypowiedzenie dowiedziałam się że od 2 lat mam naliczą opłatę za telefon stacjonarny którego nie posiadam i wynosi ona 10 zł miesięcznie, czyli naciągnięto mnie na 240 zł dodatkowo. ZŁODZIEJE , OSZUŚCI
1 GWIAZDKA TO ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!!!!!
NIE POLECAM
OSZUŚCI, ZŁODZIEJE, NACIĄGACZE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
WadyFatalne, niedopuszczalne warunki zerwania umowy
Naciąganie na usługi z których się nie korzysta
MiejscowośćWarszawa
~Marian /2781015 / 2021-02-04 16:15
Ocena: 2.75 / 5
Mając już umowę na czas nieokreślony,dałem się wymanewrować konsultantowi.Teraz mam umowę dwuletnią i za taką samą usługę będę płacił 11 zł więcej.Mimo że ceny mają wysokie to jeszcze manipulują faktami.
MiejscowośćSosnowiec
~camper / 2021-02-04 14:58
Ocena: 3.75 / 5
Korzystam z ich internetu (centrum Krakowa) - jestem zadowolony, szybko i bez problemów. Jeśli chodzi o obsługę klienta, rozmowę z konsultantem to ruletka - jedni konsultanci są ok, wszystko sprawnie można załatwić.. ale też można trafić na takich gdzie na początku powinieneś przeprosić, że w ogóle dzwonisz... a jak nie chcesz zgodzić się od razu na następną umowę, którą Ci próbują wcisnąć, a prosisz o informacjeszczegóły to od razu traktują Cię z buta i rozłączają..
Zaletyszybki Internet, bez problemowe łącze
Wadypoziom obsługi w call center to ruletka
MiejscowośćKraków
~Ryszard / 2021-02-03 16:09
Ocena: 1.50 / 5
Pragnę opisać swoją historię jakości łącza internetowego oferowanego przez UPC.
Cała sprawa rozpoczęła się w chwili wybuch epidemii koronawirusa i związane z nią ograniczenia w przemieszczaniu się . Musiałem przejść na pracę zdalną przy pomocy Internetu i w tym momencie zaczęły się problemy z łącznością internetową.
Miałem wykupioną łączność na poziomie 500 Mb/s.
Ta łączność wyglądem przypominała tępe zęby piły. Przez pewien czas łączność była a następnie następował zjazd do zera i brak łączności a następnie jazda w górę i znowu łączność jest. Ze względu na specyfikę mojej pracy nie mogę mieć przerwy w połączeniu, może być mała prędkość łącza, ale nie może być przerw. Panowie technicy kilkakrotnie przychodzili do mnie ale nic nie zrobili ponieważ to nie był problem u mnie tylko UPC.
W związku z tym napisałem pismo do UPC i opisałem problem, otrzymałem kuriozalną odpowiedź od: Inżyniera ds. Reklamacji i Mediów Społecznościowych, przytoczę ją in extenso:
Proszę przyjąć wyjaśnienia, że nie możemy przewidzieć awarii, są to zdarzenia losowe. Technicy dokładają starań aby naprawić usługi jak najszybciej.
Przy braku usługi zachęcam do sprawdzenia aktualnych zdarzeń w okolicy.
Oczywiści na moje pytanie nie ma odpowiedzi są tylko jakieś androny o awarii, o której w ogóle nie pisałem, ponieważ to nie była awaria tylko łączność internetowa była wadliwa.
Równocześnie autor nie sprecyzował, o jakie zdarzenia chodzi, mające wpływ na jakość połączenia internetowego oferowanego przez UPC.
Z moich kontaktów z UPC wyłania się niepokojący obraz przedsiębiorstwa, zatrudniającego ludzi nieprzygotowanych do pracy na zajmowanych stanowiskach.
Radziłbym osobom, które chcą korzystać z usług UPC, wymuszenie na nich umowy na czas nieokreślony z miesięcznym wypowiedzeniem, nawet jeżeli miałoby to trochę więcej kosztować. Nie wiązać się na dwa lata i mieć wieczne kłopoty. Już na szczęście jest konkurencja i można wybierać.
Pozdrawiam
MiejscowośćKraków
~Tomasz / 2021-02-02 11:20
Ocena: 1.00 / 5
7 dni naprawiają łącze! Transfer jest albo i nie! Dramat!
ZaletyBrak
Wadysame
MiejscowośćWrocłąw
~KacperS / 2021-01-31 21:42
Ocena: 1.00 / 5
Internet beznadziejny nikomu nie polecam brać od tego dostawcy internetu, pieniądze wyrzucone w błoto
Zaletyżadne
Wadywszytko
MiejscowośćKielce
~Black / 2021-01-31 03:33
Ocena: 1.25 / 5
Internet z tej "firmy" to coraz większe dno, dla nowych klientów z początku wszystko ok, ale dla tych co są z nimi od jakiegoś czasu to porażka, albo zaniżają transfer albo w ogóle przez jakiś czas nie można się połączyć. Kiedyś może i bym polecił, na chwilę obecną omijać z daleka.
ZaletyNa chwilę obecną brak
Wadymodem, obsługa starszych klientów, coraz gorsza jakość usług.
MiejscowośćCiechanów
~sin / 2021-01-30 00:58
Ocena: 1.50 / 5
Dno. Youtube, twitch itp. prawie nie dzialaja, nawet na skrzynke mam problem z zalogowaniem. Net 140 MB i zeby byla jasnosc, nie pisze tego pod wplywem naglej emocji powodowanej spadkiem transferu - tak dziala przez wiekszosc czasu. Do tego router odpala sie KILKA MINUT! Powtarzam - dno.
Miejscowośćwarszawa
~jan / 2021-01-27 21:42
Ocena: 3.25 / 5
Zazwyczaj z predkości 300 Mb/s jest 40 - 50 Mb/s wszystko w tym temacie ciekawe czy produkt jest zgodny z umową. Zaznaczam , że nie ma możliwości podłączenia kabla.
ZaletyObsługa, niezawodność (dostęp do internetu) - brak uwag
Wadypredkość zazwyczaj 40 - 50 Mb/s a umowa podpisana na 300 Mb/s to daje niespełna 20%
MiejscowośćSiemianowice Śląskie
~upcdosmieci / 2021-01-27 18:58
Ocena: 1.00 / 5
Żarty sobie robią.
Internet po raz 4 sie rozkraczył w ciagu 2 miesiecy, powoduje to to że mam wyższe oplaty bo korzystam wtedy z pakietu z komórki, ktorego nie ma nieskonczonosc, zazwyczaj potem chodze kilka dni bez interentu w telefonie, bo sie wyczerpał, po kontakcie miał być wysłany technik - odwolali dzien pozniej bo stwierdzili ze wszystko jest wporzadku i internet działa, a prawda jest taka ze rozlacza sie lub wcale nie dziala co godzine. Kpina a nie usługa
Zaletynic
Wadywszystko
wolny
drogo
Miejscowośćkraków
~abcdefg / 2021-01-25 16:00
Ocena: 2.00 / 5
Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam
Zaletybrak
WadyPowolne działanie internetu
Duże opóźnienie w grach
MiejscowośćKalisz
~virescens / 2021-01-25 10:22
Ocena: 1.75 / 5
Fatalny interfejs www.
Zawsze miałem problemy żeby się do nich zalogować żeby pobrać FV i zapłacić.
Przez 5 lat nic sie w tej dziedzinie nie zmieniło.
MiejscowośćWarszawa
~Arek / 2021-01-23 20:10
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSzY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE non stop rozlącza ,słabe lącze
ZaletyBrak zalet
WadyInternet cały czas odłącza ,słabe łącze nie nadaje się do NICZEGO!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Kasia / 2021-01-23 16:03
Ocena: 1.00 / 5
A jeszcze jedno. Uwaga! Bo umowę sobie sąmi przedłużają! Teraz już nie dam tym zastanym oszustom tego zrobić.
NIEEEE POLECAM!
MiejscowośćNowa Sól
~Kasia / 2021-01-23 15:59
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsze gówno jakie można w domu założyć.
Pomijając już coraz wyższa cenę DLA STAŁYCH KLIENTÓW (gdzie dla nowych ciągle są jakieś dobre oferty) to ciągle albo awaria a internet taki, że nie ogarnia dwupokojowego mieszkania. Totalny żart. Czekam na koniec umowy niecierpliwie. Konkurencja oferuje światłowód i z telewizją zamiast 160 będę płacić ok 100.
ZaletyŻadne
WadyCena
Jakość usług
MiejscowośćNowa Sól
~Bartek / 2021-01-21 20:06
Ocena: 2.00 / 5
Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta.
MiejscowośćKraków
~Wiktoria / 2021-01-20 10:23
Ocena: 2.25 / 5
Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia.