Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.
ZaletyTEORETYCZNA prędkość łącza
Wadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientów
MiejscowośćWarszawa