Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3500 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Damian / 2019-05-16 18:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Wszystko pięknie ładnie jak podpisujemy umowę. Po podpisaniu jej zaczynają się problemy ze stabilnością, prędkością i ciągłymi awariami. Cały czas zwalane jest, że to wina mojego sprzętu. Po poinformowaniu UPC o tym, że wezmę niezależny serwis który oceni czy to wina mojego sprzętu czy łącza i UPC zostanie obciążone w przypadku problemów z ich strony internet nagle zaczyna działać bez problemów. Jednym słowem jesteś wrogiem masz płacić nawet wtedy jak nie masz usług i się nie sprzeciwiać.
    ZaletyBrak
    WadyWolny internet
    Słaba telewizja
    Niestabilne łącza
    Ciągłe awarie
    MiejscowośćOpole
  • ~Damian / 2021-10-20 22:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Częste awarie brak internetu pomimo nie za niskiego rachunku.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Danka / 2014-04-24 20:11
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC - Nigdy więcej. Umowa na internet, monter przynosi nie taką umowę ja ustalono (oczywiście na moją niekorzyść) Na infolinii jedyne, co potrafią wymyślić to "może pani w ciągu 10 dni odstąpić od umowy i zamówić nową". Tak robię, ale nie zamawiam nowej. Odstąpienie nie wprowadzone do systemu, przychodzi faktura. Znów korowód z infolinią. przychodzi korekta faktury i świstek, że nie zalegam z żadnymi płatnościami. Za pół roku - SMS z działu windykacji, że "wiszę" im 84 złote. Bajzel na kółkach
    Zaletynie udało mi się odnaleźć
    WadyTotalny chaos w osłudze klienta
  • ~Danuta Rek numer abonenta 5197182 / 2022-11-03 07:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Mój numer klienta UPC 5197182 Danuta Rek.upc to oszustwo nie informując mnie przeszli do Pley a podpisałam umowy z UPC ,nie chce mieć doczynienia z firmą pley.to oszuści nie można rozwiązać umowy przed końcem okresu promocji ja mam umowę na 24 miesiące jestem już 18 miesięcy z UPC ,jestem inwalidką nie mówię i nie słyszę nie mogę normalnie się porozumieć ,jak rozmawiam pisząc na czacie to pani jarze mi zadzwonić do obsługi klienta przecież nie mowie i nie słyszę to chore ,naliczają dziwne faktory co miesiąc mam coraz większą fakturę a powinny być równe nie polecam tej firmy było dobrze dopóki nie przeszło do Pley a Pley to oszustwo!!!!!!
    ZaletyNie ma żadnych zalet!!!!!
    WadyPrzeszli do Pley nie informując abonentów a powinni poinformować mnie ponieważ ja nie chcę być w Pley!!!! To złamanie umowy!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daria / 2022-01-08 12:35
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety, ale jestem zmuszona do napisania negatywnej opinii na temat usług świadczonych przez UPC.
    Posiadałam pakiet TV + Internet. W momencie rezygnacji z TV po rocznej umowie zostałam wprowadzona w błąd przez niekompetentnego doradcę klienta (niemało ich w UPC..) o niskich kosztach za Internet, niestety te okazały się horrendalnie wysokie (300 zł za 500 mb/s !!!). Zero dbania o klienta, w celu przedłużenia umowy. Zero sensownej oferty, która mogłaby zachęcić do pozostania wśród grona klientów UPC.

    Kadra obsługująca klienta kompletnie nie radzi sobie z prostymi pytaniami, ale świetnie radzą sobie z przełączaniem klienta do kolejnej osoby. Mój rekord 7 osób w 40 min.. Porażka.

    Szczerze nie polecam wybierania usług od tego dostawcy, chyba że posiadacie zapas nerwów i duży zasób portfela.
    Cena nieadekwatna do jakości usług.
    Unikać..
    MiejscowośćWrocław
  • ~datyths / 2022-01-04 10:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
    ZaletyDość szybki ten internet
    WadyWszystko
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dawid / 2018-05-04 19:16
    Ocena: 1.50 / 5
    Poziom obslugi klienta to dno totalne. Dwa dni probowalem zglosic brak internetu. Gdy w koncu mi sie udalo kazano mi czekac tydzien(!!!) na przyjazd technika. Kpina z klienta i oszustwo poniewaz za ow tydzien rowniez musze zaplacic. Zdecydowanie odradzam. Nie wiem jak jest u konkurencji ale gorzej byc chyba nie moze...
    WadyBrak szacunku do klienta
    MiejscowośćKielce
  • ~dawid123578 / 2018-11-13 13:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Strona UPC nigdy nie działa, nie da się nic wywnioskować z tego co piszą w rachunkach, żądają płatności za usługi bez możliwości zobaczenia rachunku dodają różne płatne opcje o których nikt nic nie wie. Nie pozdrawiam i nie polecam.
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko wyżej wymienione
    MiejscowośćKraków
  • ~Donat / 2023-06-28 16:59
    Ocena: 1.50 / 5
    telefon stacjonarny nie funkcjonuje naprawa potrwa trzy tygodnie w Afryce naprawiają szybciej ????
    Zaletybrak
    Wadyzła obsluga
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Driver / 2014-09-17 23:29
    Ocena: 1.50 / 5
    Po pięciu wymienionych routerach dałem spokój i używam swojego bo ich sprzęt nie działą, przy instalacji wcisneli całkiem zbedny dekoder z nagrywarka za jedynbe 10zł miesięcznie, teraz okazuje się że ma dług na rachunku dzięki niby darmowej aplikacji horizon z której nawet na łączu upc nie da sie kozystac. Gdyby nie brak konkurencji w okolicy dawno bym zrezygnował. Dal tych co mają wybór - ODRADZAM !!!
    Zaletypredkosc intenetu
    Wadynaciaganie na dodatkowe oplaty, urzadzenia koszmarnej jakosci
    10 miesiecy
  • ~Dzm / 2023-07-31 16:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Okropna jakość internetu, okropny router. Ciągłe rozłączenia i dlatego nie można nawiązywać połączeń wideo. Przez pierwszy rok wszystko było w porządku, potem problemy się nasiliły. Odmówili zmiany routera. Wizytę fachowca umówili od 15 do 18. Nie przyjechał i uznał wizytę za zakończoną. Na reklamację lewą dostałem odpowiedź, że nie ma mnie w domu, chociaż byłem w domu od 10 do 19 i czekałem na ich specjalistę. Dostawca jest bardzo niezadowolony, obrzydliwy stosunek do klientów.
    ZaletyCena
    WadyJakość połączenia, jakość routera, rozwiązywanie problemów, obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~eben / 2017-09-29 17:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Kończy mi się umowa. Dzwonię, pytam, czy dostane jakiś rabat. Gość proponuję mi obniżkę abonamentu o 30 zł + internet 100 mb + Eleven Sports. Powiedziałem, że się zastanowię i proszę o telefon za kilka dni. Po 2 dniach ponownie zadzwoniłem - odebrała panienka. W dość arogancki sposób poinformowała mnie, że to, co oferował kolega to była promocja, a teraz mogę dostać rabat 20 zł, o Eleven mogę zapomnieć. Pytam więc, czy gdyby kolega zadzwonił i powiedział, że tamte ustalenia nieważne to nie byłoby ośmieszenie tej firmy i złamanie podstawowych zasad handlowych? Pacta sum survanta, pani Siemiątkowska (czy jakoś tak).
    ZaletyNie dostrzegam.
    WadyDenerwująco długie oczekiwanie na konsultanta.
  • ~ela / 2012-09-07 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    UPC POLSKA - jest to chyba najgorszy operator usług telekomunikacyjnych. Odnowiłam miesiąc temu umowę z upc na promocję 3 w 1, dodam, że jestem wieloletnim klientem. Od niestarannej instalacji, poprzez wymianę modemu, do wymiany złącz w lokalu oraz generalnej awarii w skrzynce na bloku - wszystkie możliwe przyczyny wizyt serwisantów, a ja od miesiąca nie dysponuję dobrze działającą telewizją i internetem, telefonu nawet nie sprawdzałam, bo modem stale nie łączy. Ostatnio czyli wczoraj dowiedziałam się, że awaria jest na głównym kablu w skrzynce i może go usunąć tylko SERWIS LINIOWY, którego wzywa serwisant tzw domowy. Jaja! z kolei serwis liniowy ma tydzień na usunięcie awarii :( I co dalej? Nic - czekam. Jeśli do 7 dni nie naprawią - nie bacząc na koszty kończę z firmą UPC. Próbowano również nabrać mnie na płacenie za gratisowe pakiety - ale nie dało się - po zgłoszonej rezygnacji jednak doliczyli do faktury - więc zadzwoniłam drugi raz i obiecali, że odliczą. Masakra, nie szanują w ogóle klienta, mam dosyć tych godzin spedzonych przy telefonie do pomocy technicznej, chaosu i nieudolności. Jeszcze trochę i dojrzeję do zmiany. Nie polecam nikomu.
  • ~Ela / 2018-02-16 21:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Mieszkam w Warszawie. Od około 4 lat korzystałam z usług UPC - internet. Cena wysoka - 72 złote za 120mB/s. Okazuje się, że po jakimś czasie zwiększają stawkę miesięczną o 2 złote - niby nic, ale jest to napisane drobnym drukiem i nikt o tym nie wspomina przy zakupie pakietu. Jakość - beznadziejna. Wtedy, gdy Internet jest mi potrzebny, to zawodzi, przerywa i muszę korzystać z Internetu w smartfonie. Korzystam wieczorami i podejrzewam, że jest to związane z przeciążeniem sieci. Poinformowałam konsultanta UPC telefonicznie. Zaoferował mi zdalny reset routera, co oczywiście nic nie dało (router wygląda jakby miał co najmniej 10 lat). Nikt nie zaoferował wymiany routera na nowy.
    Jestem zawiedziona tą firmą - zdzierają kasę za usługi, które nie istnieją (muszę korzystać ze smartfona generując kolejne koszty). 31 stycznia wypowiedziałam umowę i każdego kolejnego dnia, a szczególnie dzisiaj jakość połączenia internetowego potwierdza tylko, że dobrze zrobiłam.
    ZaletyTEORETYCZNA prędkość łącza
    Wadypraktyczna prędkość łącza, zacinanie się internetu, znacznie wygórowana cena w stosunku do jakości, olewanie klientów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ela / 2022-07-25 22:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma to totalna porażka, żenada i kpina a klientów mają głęboko w d... Internet nie działa nawet w połowie tak jak powinien, telewizja ciągle buforuje, płacę co miesiąc za usługę, której nie mam, nie wywiązują się z umowy ale straszą karami za jej zerwanie. Umówiony technik, na którego czekamy od tygodnia się nie zjawia bez żadnej informacji. Kontaktu z firmą nie ma żadnego, ani mailowo ani telefonicznie, można co najwyżej porozmawiać sobie z robotem, który w niczym nie jest w stanie pomóc. Radzę omijać tę firmę z daleka!
    ZaletyŻadnych
    WadyNie wywiązywanie się z umowy, brak kontaktu, brak jakiegokolwiek zainteresowania klientem.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Elena / 2019-08-15 10:30
    Ocena: 1.50 / 5
    Fatalna obsługa klienta, fatalna jakość usług - zarówno internet jak i TV. Brak kontaktu z osobą odpowiedzialną za cokolwiek - umowę, reklamacje, obsługę techniczną. Reklamacje są jedynie rejestrowane automatycznie - odpowiedzi oraz rozwiązania problemu brak. Infolinia służy jedynie do marnowania czasu osoby dzwoniącej, czyli klienta. Im większa firma - tym większa ściema i kicz. Na początku swojej działalności, a korzystałam jeszcze z Aster, było zupełnie inaczej. Jeśli ktoś ma możliwość do skorzystania z usług innego operatora internetu kablowego - zdecydowanie NIE UPC!
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilny sygnał internetu, prędkość sygnału nie odpowiada zapowiedzianej zgodnie z umową, sygnał TV jest pobierany pewnie od innego dostawcy, gdyż również nie jest stabilny oraz godziny transmitowanych programów nie są zgodne z czasem rzeczywistym.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~elo / 2021-02-18 14:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam, internet ciągle muli i się zacisna, zwiększenie prędkości i wizyta technika nic nie przyniosła.
    MiejscowośćJaworzno
  • ~emi / 2021-04-13 00:49
    Ocena: 1.50 / 5
    nie Polecam, dwa tygodnie czekania na podłączenie internetu. obcinaja 200 MB bo tak i do tego co najmniej dwa razy na tydzień nie ma internetu. infolinia żyje na marsie
    Zaletydosłownie brak
    Wadyobcinaną 1/3 z tego co opłacasz, non stop jest problem z połączeniem
    Miejscowośćkatowice
  • ~Endriu / 2018-06-19 16:53
    Ocena: 1.50 / 5
    Dla mnie UPC to kicha programy ok,ale internet to kicha a Wi_Fi to klapa .Dzwonisz do serwisu a ktoś ci mówi żebym poszukał wolnego kanału.Ja nie jestem od szukania wolnego pasma tylko włączam i ma być. Ogólna kupa i nie polecam
    MiejscowośćPabianice
  • ~Everlament / 2022-01-11 21:34
    Ocena: 1.50 / 5
    kiedyś bardzo dobrze. Teraz mega gówno... nie polecam
    Zaletybrak
    Wadypo prostu syf
    MiejscowośćLubelskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4576
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2971
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016