MiejscowośćWarszawa
strona 73 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »
-
~Adrian / 2021-03-26 09:51
Zrywa internet srednio 4/5 razy dziennie. wiecej nie mam do dodania. -
-
~Dorota / 2021-03-25 12:43
Tragedia,ciągle coś nie działa,na technika czeka się kilka dni,na infolinię się dodzwonić też problem,nie polecam! MiejscowośćGdańsk -
~anonim / 2021-03-25 11:31
Internet jak z Mc'Donalda. Cały czas jakieś "awarie". ZaletyŻadneWadyNo mówię, internet jak z maka, nie da się grać w gry, wejść na lekcje itp.MiejscowośćWarszawa -
~Nick / 2021-03-25 05:54
Internet wogóle nie działa a kasę trzeba płacić za usługi. Porażka. Technik zagłada co drugi dzień i nie naprawia błędów.
Dziwi mnie tylko to ze przy tak zaawansowanych technologiach (a twierdzą ze taką mają) nie można korzystać z internetu. To jest smutneZaletyBrak zaletWadyBrak internetuMiejscowośćKielce -
~Magdalena / 2021-03-24 23:25
Miałam zamówioną instalacje, przyjechał mężczyzna Tomasz K. (Instalator na terenie Katowic). Nie majacy pojecia jak to zainstalowac. Wszedl bez maseczki, nie reagowal na moje prosby. Wszedl w brudnych butach, nie przedstawil sie.
Noe dosc, ze nie podlaczyl mi UPC to jeszcze wylaczyl tv naziemna, zabral sie i wyszedl.
Od dwoch dni prosze sie na infolinii UPC o przywrocenie TV naziemnej, bezskutecznie. Dla Nich lazda pora jest nieodpowiednia na skladanie skrag.
Na chwile obecna mam wszystko odlaczone. Nie polecam, chyba ze macie duzo cierpliwosci. W tej firmie klient sie nie liczy, zajmuje ostatnie miejsce.
Nawet nie mam jak zlozys skargi czy zazalenia bo nikt nie chce sie zainteresowac sprawa.
Uwazajcie na ta firme, totalne dno!!!!!WadyTa firma jest jedna wielka wadą!MiejscowośćKatowice -
~Ewa / 2021-03-24 16:46
Prosiłam o pomoc techniczną. Wizyta umówiona na 24.03.2021 godz. Od 9-12.czekam i nic. Przez przypadek dowiaduję się że Upc odwołało wizytę bo u nich wszystko działa. Ale u mnie nie działa. Nawet mnie nie poinformowano.Klienta lekceważą. A dodzwonić się też nie można. Będę rozwiązywać umowę. Firma beznadziejna. Nie polecam.
MiejscowośćTychy -
~Adam / 2021-03-21 12:10
Omijajcie jak się da -miało być tanio ale to tylko podpucha bo po kilku miesiącach zamist 60 zł zaczęli liczyć po 90 bo promocja się skończyła .awaria -brak pomocy od tygodnia ..infolinia zbywa prośby każe czekać ..czekam końca umowy .. ZaletyObiecanki przy podpisywaniu umowyWadyCałokształt w/wMiejscowośćRuda Śląska -
~Kamil / 2021-03-21 01:11
Całkowicie odradzam. Internet cały czas się zacina a problemy techiczne z internetem są bardzo często. Na początku internet działa lepiej niż potem. ZaletyWadyMiejscowośćKraków -
-
~a.3201 / 2021-03-19 15:46
Bardzo utrudniony kontakt, ciągłe przekazywanie rozmowy do innego operatora. Instalacja kolejny raz nie doszła do skutku z niewiadomych przyczyn. Dzień wcześniej została potwierdzona instalacja, a w dniu kolejnym „technik” się nie stawia. Żadnego odzewu ze strony upc i technika. Nikt nie został poinformowany o odrzuceniu instalacji. Bardzo niekompetentni ludzie. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBardzo wiele -
~Blix / 2021-03-18 22:01
Problem zglaszany maja glęboko w d klijenta serwisant mial przyjechac w srode cisza ani be ani me nikt nie zadzwonil ze nie przyjedzie nikt nie przeprosil .. dodzwonic sie tam jest praktycznie nie mozliwe wiec rezugnuje z waszej drozyzny przechodze na tanszy i szybszy orange swiatlowod a was mam gleboko w d ZaletyBrakWadyWszystko jak leciMiejscowośćKrakow -
~buldyn rasowy / 2021-03-18 21:46
Usługa na najwyższym poziomie.
Po zaopiniowaniu, otrzymałem następujące info:
"Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem".
Ale ja nie mam nic więcej do dodania. No może Pozdrowienia dla Dzielnej Załogi UPC.ZaletySame zaletyWadyBrakMiejscowośćKraków -
~Drizztt / 2021-03-16 15:29
Jakość usługi dobra, obsługa klienta beznadziejna. Czat praktycznie nie działa, czas oczekiwania przez telefon codziennie praktycznie ponad 20min. ocena 1 właśnie ze względu na brak szanowania czasu klientów. Zaletydobra telewizja i internetWadyu konkurencji tak samo dobra oferta i dużo łatwiejszy kontakt -
~Leonidas / 2021-03-16 10:42
Zamówiłem u nich dodatkową usługę przez internet, to znaczy wypełniłem wniosek i dostałem e-maila zwrotnego z informacją o zmianie usług i zawarciu umowy. Mijają dwa tygodnie i cisza. Przesyłki nie ma (miała być samodzielna instalacja). Dzwonię na infolinię, dopytuję co jest grane. Kobieta tłumaczy, że wystąpił jakiś błąd systemu i umawia mi serwisanta. Cena co miesiąc 3x większa niż miała być pierwotnie. Dopytuję o moją usługę, która miała być bez serwisanta. Ona nie może mi pomóc, bo tej oferty nie obsługuje. Przełącza mnie do innej kobiety, która wciska mi droższą ofertę. Po moim stanowczym sprzeciwie, oznajmia mi, że tej umowy, którą zawarłem z nimi przez internet, cytat: "NIE MA". Wyparowała, zostały tylko maile na mojej skrzynce z informacją, że jest, że moje usługi uległy zmianie, z regulaminem promocji (który spełniam) i innymi 6 załącznikami. Po prostu mnie OKŁAMAŁA. Napisałem reklamację, czekam bez odzewu 2 tygodnie. Mają 30 dni na ustosunkowanie się. Jeśli powielą kłamstwo, to napiszę do UOKiK. To jest cyrk, a nie porządna firma. ZaletySporadycznie zrywa połączenia neta i tv po kablu.
Sami wymienili modem na nowszy przy wizycie serwisanta w innej sprawie.WadyCompal Connect Box i wcześniejszy modem mają bardzo słabe WiFi. W drugim pokoju ciągle zrywa połączenie. Niezależnie czy na 2,4GHz czy 5GHz.
Dla stałych klientów brak atrakcyjnych ofert. Nowi klienci mają lepsze warunki.
Infolinia, której pracownicy kłamią.
NAJWAŻNIEJSZE - zlikwidowali kontakt mailowy. Pozostaje infolinia, lub połączsnie telefoniczne "na gębę". By udowodnić ich kłamstwo, trzeba nagrywać połączenie.MiejscowośćSosnowiec -
~mikrobi / 2021-03-16 00:02
Dno i wodorosty...
Poniżej cytat z wypowiedzenia usług
"Ponieważ nie szanujecie Państwo firm i klientów, a wyłączenie bez przyjęcia dokumentów opłaty jest celowym działaniem na szkodę kontrahenta, rezygnuję w dniu dzisiejszym z Państwa usług. Partnerstwo z firmą która celowo działa na szkodę klienta (wyłączając biuro) jest logicznie szkodliwe i jako takie nie może mieć miejsca. Podejście na Państwa Infolinii nie pozwala nawet na przesłanie dokumentów weryfikujacych płatność, a co dopiero dalej kontynuować znajomość biznesową z UPC."
Miałem wyłączoną usługę i chciałem wysłać potwierdzenie bankowe przelewu..... UPC takiego nie honoruje... Oczywiście opinię opieram na opinii specjalisty z infolinii UPC
Piszę ku ostrzeżeniu, nierzetelny partner biznesowy, działa bez zasad i szacunku do zawartej umowyMiejscowośćWarszawa -
~Bartek White / 2021-03-14 21:43
Internet z UPC to największy żart. Korzystanie i próba zrobienia czegokolwiek przez łącze WIFI to jak walka z wiatrakami. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów WadyCena, Obsługa klienta, Działanie internetuMiejscowośćChorzów -
~Kompot / 2021-03-14 17:44
Internet z telefonu przy jednej kresce zasiegu dziala mi lepiej niz ten z routera upc
Nie polecam nikomu brac internetu z tej firmy kazdego dnia przynajmniej 3 razy router lapie zawieche i wywala 4000 pinguMiejscowośćLublin -
-
~Wrocław / 2021-03-13 18:24
Fatalnie. Awaria za awarią. Umowa z karami i 5 dni roboczych na usunięcie usterki. Dramat. Nowa lokalizacja deweloperska. Powinno wszystko działać a tu…. W ciągu dwóch miesięcy około 6 awarii z całkowitym brakiem świadczenia usługi. Średnio 2 razy w tygodniu coś. Umowa z telewizja to porażka. Przy awarii ani internetu ani telewizji. Nie można zaplanować pracy ani rozrywki. Obecnie jesteśmy zaskoczeni jeśli działa. Zazwyczaj jest problem. Na urządzeniach mobilnych niestabilne. Szukamy nowego dostawcy usługi. Bardzo odradzam. Wrocław ZaletyPrzy dosyć wysokim pakiecie i cenie jeśli działa jest zadowalający. Działa bardzo awaryjnie więc zalet brak.WadyNie działa. Awaria za awarią. Wysoka cena w stosunku do jakości. Niestabilny na urządzeniach mobilnych. Różna jakość sygnału. Czasem po prostu słabaMiejscowośćWrocław -
~Julja / 2021-03-12 21:35
Ten UPC to jakaś porażka (((((( ODRADZAM WSZYSTKICH , kto jeszcze w to złodziejstwo nie trafił . Miałam usługę 3 w 1 niby promocyjne , chociaż używam tylko internet . Ciągle doliczyli jakieś koszty . Zrezygnowałam z wszystkich tak zwanych promocji, żeby płacić tylko za internet i otrzymałam fakturę na 289zł za 1 miesiąc!!!!! Po kontakcie na infolinii (to w ogóle inny temat) otrzymałam odpowiedz, że taka jest kwota internetu bez promocji . A z tą infoliniją: 1,5 godziny ciągłego przełączenia od jednego konsultanta do drugiego i czasu oczekiwania między przełączeniem w 10-15 min ((!!! Brak kompetentności ZaletyBrakWadyOszustwo ,szybkość internetu , obsługa klientaMiejscowośćSzczecin -
~Klient / 2021-03-10 23:12
DRAMAT- proponują usługi na próbę, później ciężko je wyłączyć, a dodatkowo pobierają sobie za nie opłaty. Jestem nowym klientem i już wiem ze umowy nie przedłużę. Tak beznadziejnego dostawcy usług jeszcze nie było mi dane spotkać.. MiejscowośćWarszawa -
~Yarsoon / 2021-03-10 18:33
Od dwóch miesięcy mam 1 giga i śmiga to aż miło oczywiście po kablu idzie po 980 po wifi w zależności od kompa ale dochodzi do 350 i to w pokoju obok. ZaletySzybkośćWadyJak narazie przerwa na kilka minut tylko raz poza tym brakMiejscowośćZąbki
strona 73 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 71
- 72
- 73
- 74
- 75
- nastepna »