Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zofia / 2017-11-11 13:03
    Ocena: 1.75 / 5
    Problem zaczął się dwa lata temu z chwilą przejęcia lokalnej telewizji AZART prze UPC.Wymian dekoderów AZART na dekodery UPC.Kilkudziesięciu młodych ludzi przeszkolonych aby tylko wymienić "stary" dekoder na nowy i po zatem nic.Przez pół roku walczyłam z UPC aby dokonali pełnej aktywacji tego wszystkiego co obiecywali w piśmie przewodnim .Proponowano mnie zmianę dekodera z dopłatą !!!! Wizytę serwisanta za 49,90 zł aby usunął bubel,który UPC zainstalował..Dopiero skarga do Pana Dyrektora Skórzyńskiego poskutkowała wizytą serwisanta i ustawieniem wszystkich parametrów prawidłowo i to za darmo.Teraz trwa od prawie dwóch miesięcy próba zakończenia umowy z UPC bo minęło 24 miesięcy i chciałabym zmienić operatora ale UPC nie odpowiada na moje pismo tylko wysyłają faktury jakby nigdy nic !!!Pismo do Pana Dyrektora gdzieś przepadło bo co ma się przejmować "zdrajcą" Można powiedzieć "chamstwo i drobnomieszczaństwo" Na stronach internetowych takich opinii jest bardzo dużo i przemyślcie nim zostaniecie klientem UPC !!!!!!
    ponad dwa lata po 110 zł
  • ~A. / 2021-12-30 21:54
    Ocena: 1.67 / 5
    Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.
    ZaletyJuż brak.
    WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
    A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~KRIS / 2021-11-26 12:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia miałem być szczęśliwym posiadaczem internetu oraz tv. Od 5 dni nie m internetu@, a tv nawet nie zdążyłem zobaczyć dekodera. Próbowałem załatwić sprawę przez infolinię- delikatnie mówiąc porażka. Na szczęście mam 14 dni na odstąpienie od umowy ????
    ZaletyNie zdążyłem poznać ????
    WadyNie działający sprzęt, brak komunikacji
    MiejscowośćKrzywogoniec
  • ~Lucyna / 2022-07-19 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
    ZaletyByly ale obecnie ni
    MiejscowośćChodzi o telewizjie
  • ~MACIEJ / 2019-06-25 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA

    wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .

    OMIJAĆ Z DALEKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marmis7028 / 2012-10-14 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    nie ma w Polsce większych przekrętów a znam wielu !!!!!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    rok , kupiłem za 69 ale teraz płace 139 ale oni twierdzą że nic o tym nie wiedzą
  • ~nicola / 2012-06-06 20:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc.
    trzy lata
  • ~Ryszard / 2017-06-28 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Notoryczny problem Horizon Go zero kontaktu po informacjach z konsultantem w sprawie interwencji lekceważenie klienta 0 słowa przeprosin ze strony UPC modernizacja w toku okres trwania 6 8 miesięcy i dalej nic
    ZaletyBrak
    WadyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowy przeszkadza w wysłaniu
    Długość bycie klientem nie świadczy o zadowoleniu
  • ~slawek / 2012-09-05 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw.
    Zaletydostępnośc
    Wadycena,
    120 mam od roku
  • ~szczakin / 2023-11-05 03:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tych opinii wychodzi że mam b. dobrze bo zdarza się prędkość pow. 40 mb. Podkreślam - zdarza się, bo jest zwykle dużo niżej. W umowie do 150. tak było jak było UPC. Teraz jest niestety PLAY. Netflix 4k długo się uruchamia. Z HBO to samo. Infolinia itp. nie do opanowania (ale to już było w UPC).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zirytowany / 2021-05-22 20:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Parametry - nie oceniam
    Cena - Zważywszy jakość usług (kiedyś dobra, teraz katastrofalna) zdecydowanie za wysoka.
    Obsługa klienta - ocena ambiwalentna. Bardzo uprzejmi i (wydawałoby się) szukający rozwiązań konsultanci. Zerowy (ostatnie tygodnie) efekt kontaktów.
    Niezawodność - Kiedyś nawet była. Teraz pojęcia "niezawodność" i "upc" są skrajnie odległe.
    ZaletyKiedyś były.
    MiejscowośćLublin
  • ~Zybo / 2022-07-14 23:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s.
    WadyFatalna rzeczywista prędkość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ zibi / 2012-06-24 14:13
    Ocena: 1.50 / 5
    transfer internetu upc dziadostwo totalne - WOT nie działa jak powinien, wiesza się. w opinii innych serwisów int netia czy tpsa daje o wiele szybszy sygnał
    Zaletybrak
    bardzo długo
  • ~.... / 2019-01-02 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Paczka nie przyszła jeszcze po 72h a było napisane 24-48h. Miala przyjść dzisiaj ale oczywiście w ostatniej chwili napisali ze jednak jutro
    MiejscowośćGdańsk
  • ~111 / 2022-09-06 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Skoki pingu tak nieracjonalne że muszę korzystać z internetu z telefonu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~246 / 2020-09-26 14:41
    Ocena: 1.50 / 5
    "500mb/s", a w rzeczywistości mniej niż 5mb/s. Aby dodzwonić się do obsługi, najpierw trzeba znaleźć ukryty nie wiadomo gdzie numer, i potem czekać wieki aż konsultant odbierze. Połączenie Internetu i telewizji w jednym to okropny pomysł, ze względu na niższe osiągi oraz częste przegrzewanie się Horizona. Okropnie wysoki ping oraz częste problemy.
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćSiedlce
  • ~a... / 2019-01-02 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    - obiecane;
    - kłamliwa i manipulacyjna,
    - ruchoma - stali klienci płacą więcej niż nowi - taki marketing.
    - przez dwa lata udawali, że likwidują usterkę, łącznie z wymianą instalacji, po czym okazało się, "infrastruktura
    przesyłowa' wprowadza zakłócenia nie do usunięcia.
    Zaletybo jest?
    Wadyjw.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2020-02-10 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 5 dni nie działają żadne usługi a termin naprawy jest codziennie przesuwany o kolejną dobę. Podobno został uszkodzony światłowód w Studzienice ale Netią jakoś w 24 godz. usunęła usterkę... żal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-03-29 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zamówiony w UPC 19.03 z terminem montażu 29.03 w godz. 19-21. W dniu 29.03 dostałem sms, że montażysta będzie z opóźnieniem. Niestety ok 21 montażysta zadzwonił, że nie dojedzie bo się nie wyrobił. Wszystko ustawiłem, żeby dotrzeć i podpisać umowę, którą miał mieć montażysta. Koszty dojazdu, czas stracony itd. Nawet nie chce mi się pisać dalej. Porażka
    Wadystrata czasu
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4641
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2104
Orange
Ocena: 1.51, ilość opinii: 1722
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 5009
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4121
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3192
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2728
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2074