Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3499 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Czas na zmiany / 2023-12-01 17:56
    Ocena: 1.67 / 5
    Końcówka umowy tu mówia żeby czekać tu mówia żeby iść do salonu tam mówią żeby czekać. I tak liczą aż człowiek wpadnie w przejście na przedłużenie umowy na czas nieokreślony z podwyższoną ceną o 70 zł. Miła pani akurat mi się trafiła i zrozumiała że nie chce przedłużać oczywiście później wydzwanianie codziennie czy może jednak chciałbym przedłużyć. Na koniec umowy internet nagle przyspieszył. Zdarzyło mi się wiele razy że były przerwy w dostawie 10-20 min w nocy lub po 5-10 min w dzień. Cena nienajgorzej jeśli liczyć promocje bez niej tragedia. Z umowy radzę rezygnować telefonicznie. Do Play nie idźcie bo z kwitem was odeślą.
    A i wisienka na torcie internet 600mb światłowód ale nie do końca. Metoda fttb czyli miedź do mieszkania (no to niezły światłowód) okej błąd w systemie pokazało mi że nie ma możliwości podłączenia takiego internetu jak sprawdzałem za drugim razem. Ale się przeprowadziłem i na klatce jest światłowód i co? No i znów mi miedź poprowadził. Dlatego też umowa się kończyła i powiedziałem dziękuję bardzo.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~KRIS / 2021-11-26 12:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia miałem być szczęśliwym posiadaczem internetu oraz tv. Od 5 dni nie m internetu@, a tv nawet nie zdążyłem zobaczyć dekodera. Próbowałem załatwić sprawę przez infolinię- delikatnie mówiąc porażka. Na szczęście mam 14 dni na odstąpienie od umowy ????
    ZaletyNie zdążyłem poznać ????
    WadyNie działający sprzęt, brak komunikacji
    MiejscowośćKrzywogoniec
  • ~Lucyna / 2022-07-19 20:28
    Ocena: 1.67 / 5
    Od kilku tygodni zacina się obraz po 2 wizytach technika nic to nie dało 3 technik wymienil dekoder a obraz nadał się zacina po prostu brak już słów na tą usługę
    ZaletyByly ale obecnie ni
    MiejscowośćChodzi o telewizjie
  • ~MACIEJ / 2019-06-25 11:56
    Ocena: 1.67 / 5
    OMIJAĆ Z DALEKA

    wadliwy router, KOSZTY 2x większe niż u konkurencji, generalnie złodzieje - po rozwiązaniu umowy problem z oddaniem sprzętu. Nie można go zwrócić w punkcie przy rezygnacji z usług, po wysyłce przez paczkomat naliczają jeszcze na koniec 50 pln kary za nie wiadomo co. Na obsługę klienta nie mogę narzekać - firma, usługi i system działania do d.... .

    OMIJAĆ Z DALEKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marmis7028 / 2012-10-14 15:03
    Ocena: 1.67 / 5
    nie ma w Polsce większych przekrętów a znam wielu !!!!!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadywszystko
    rok , kupiłem za 69 ale teraz płace 139 ale oni twierdzą że nic o tym nie wiedzą
  • ~nicola / 2012-06-06 20:09
    Ocena: 1.67 / 5
    Spotkałam się z bardzo niemiłą obsługą. Konsultanci wprowadzają w błąd, a technicy nie przyjeżdżają punktualnie. bardzo zawiodłam się na upc.
    trzy lata
  • ~Ryszard / 2017-06-28 22:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Notoryczny problem Horizon Go zero kontaktu po informacjach z konsultantem w sprawie interwencji lekceważenie klienta 0 słowa przeprosin ze strony UPC modernizacja w toku okres trwania 6 8 miesięcy i dalej nic
    ZaletyBrak
    WadyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowyPrzypadku niekorzystnej opinii nawet adres mailowy przeszkadza w wysłaniu
    Długość bycie klientem nie świadczy o zadowoleniu
  • ~slawek / 2012-09-05 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Drodzy użytkownicy UPC od dnia 01.07.2012 zmienił sie regulamin świadczonych usług do tego czasu mieliśmy prawo wypowiedzenia umów. Rzekomo o tym fakcie zostałem poinformawany e-mailowo - sprawdzałem brak e-maila u mnie, poprosiłem w ramach reklamacji o kopie wysłanego do nie e-maila. Efekt - wysłano mi ulotkę informacyjną. Czuje się oszukany, okradziony ze swoich praw.
    Zaletydostępnośc
    Wadycena,
    120 mam od roku
  • ~szczakin / 2023-11-05 03:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Z tych opinii wychodzi że mam b. dobrze bo zdarza się prędkość pow. 40 mb. Podkreślam - zdarza się, bo jest zwykle dużo niżej. W umowie do 150. tak było jak było UPC. Teraz jest niestety PLAY. Netflix 4k długo się uruchamia. Z HBO to samo. Infolinia itp. nie do opanowania (ale to już było w UPC).
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zirytowany / 2021-05-22 20:53
    Ocena: 1.67 / 5
    Parametry - nie oceniam
    Cena - Zważywszy jakość usług (kiedyś dobra, teraz katastrofalna) zdecydowanie za wysoka.
    Obsługa klienta - ocena ambiwalentna. Bardzo uprzejmi i (wydawałoby się) szukający rozwiązań konsultanci. Zerowy (ostatnie tygodnie) efekt kontaktów.
    Niezawodność - Kiedyś nawet była. Teraz pojęcia "niezawodność" i "upc" są skrajnie odległe.
    ZaletyKiedyś były.
    MiejscowośćLublin
  • ~Zybo / 2022-07-14 23:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Przynajmniej kilka razy dziennie przerywa połączenie. Z obiecywanych 150 Mb/s rzeczywista prędkość to około 10 Mb/s.
    WadyFatalna rzeczywista prędkość
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ zibi / 2012-06-24 14:13
    Ocena: 1.50 / 5
    transfer internetu upc dziadostwo totalne - WOT nie działa jak powinien, wiesza się. w opinii innych serwisów int netia czy tpsa daje o wiele szybszy sygnał
    Zaletybrak
    bardzo długo
  • ~.... / 2019-01-02 17:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Paczka nie przyszła jeszcze po 72h a było napisane 24-48h. Miala przyjść dzisiaj ale oczywiście w ostatniej chwili napisali ze jednak jutro
    MiejscowośćGdańsk
  • ~111 / 2022-09-06 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Skoki pingu tak nieracjonalne że muszę korzystać z internetu z telefonu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~246 / 2020-09-26 14:41
    Ocena: 1.50 / 5
    "500mb/s", a w rzeczywistości mniej niż 5mb/s. Aby dodzwonić się do obsługi, najpierw trzeba znaleźć ukryty nie wiadomo gdzie numer, i potem czekać wieki aż konsultant odbierze. Połączenie Internetu i telewizji w jednym to okropny pomysł, ze względu na niższe osiągi oraz częste przegrzewanie się Horizona. Okropnie wysoki ping oraz częste problemy.
    ZaletyBrak
    WadyPowyżej
    MiejscowośćSiedlce
  • ~a... / 2019-01-02 20:29
    Ocena: 1.50 / 5
    - obiecane;
    - kłamliwa i manipulacyjna,
    - ruchoma - stali klienci płacą więcej niż nowi - taki marketing.
    - przez dwa lata udawali, że likwidują usterkę, łącznie z wymianą instalacji, po czym okazało się, "infrastruktura
    przesyłowa' wprowadza zakłócenia nie do usunięcia.
    Zaletybo jest?
    Wadyjw.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2020-02-10 18:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 5 dni nie działają żadne usługi a termin naprawy jest codziennie przesuwany o kolejną dobę. Podobno został uszkodzony światłowód w Studzienice ale Netią jakoś w 24 godz. usunęła usterkę... żal
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-03-29 21:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zamówiony w UPC 19.03 z terminem montażu 29.03 w godz. 19-21. W dniu 29.03 dostałem sms, że montażysta będzie z opóźnieniem. Niestety ok 21 montażysta zadzwonił, że nie dojedzie bo się nie wyrobił. Wszystko ustawiłem, żeby dotrzeć i podpisać umowę, którą miał mieć montażysta. Koszty dojazdu, czas stracony itd. Nawet nie chce mi się pisać dalej. Porażka
    Wadystrata czasu
    MiejscowośćWarszawa
  • ~admin / 2019-11-02 17:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Bardzo słaba tv i internet tylko czasami działa, szkoda czasu .
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Adrian / 2021-03-26 09:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Zrywa internet srednio 4/5 razy dziennie. wiecej nie mam do dodania.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4446
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3499
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2082
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1915
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4574
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3921
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2970
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2570
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016