MiejscowośćWarszawa
strona 69 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »
-
~Kuba / 2021-06-24 10:16
Dno i wodorosty, mam przyjemnosc drugiej wspolpracy z firma UPC, gdyz wynajalem kolejne mieszkanie juz niestety podpiete do sieci i jestem w stanie stwierdzic, ze jest to najgorszy dostepny dostawca uslug w Polsce. Internet osiaga kilka razy dziennie predkosc bliska 0. Nie jest to wyjatek, dzieje sie tak wlasciwie codziennie, placac 70zl za usluge, jestescie w stanie znalezc firme, ktorej bedzie zalezec na kliencie, a nie to GOWNO ;d -
-
~Jacek / 2021-06-22 22:35
Mam nowe 4 k. Tragedia. Ciagle się rozłącza, zanika sygnał nie tylko tv ale co gorsze internet na kompie podpiętym bezpośrednio pod modem. Żona ma ciagle żal ze wymieniłem stary dekoder na nowy ( ja osioł zachciało się ). Jak tak dalej będzie to wracam do starego dekodera albo do widzenia bez żalu. Pretensji nie mam chyba ze do siebie. Jacek z Krakowa stary odbiorca UPC. Pozdrawiam ZaletyBardzo sympatyczna pani w punkcie obsługi na Kluczborskiej i tyle.WadyZrywanie tv i internetuMiejscowośćKraków -
~Mr / 2021-06-22 22:32
Nędzna jakość uslug. Internet zrywa , czasem nie da się wcale korzystać. Infolinia mówi że jest ok ZaletyFaktura na czasWadyNawet za takie g. trzeba słono płacićMiejscowośćWarszawa -
~Lukasz D / 2021-06-22 13:23
Bardzo nisko oceniam UPC, od ponad 3 miesiecy problem z ich sprzętem(przerywa połączenie, transfer spada do 2-6%), nawet po wymianie na wazon dalej jest ten sam problem. Wcześniej tłumaczyli, że ze względu na obciążenie sieci, mam zaniżony transfer(o prawie 90%). Transfer mieli zagwarantować max 300mb, a min 180. aby utrzymać transfer w okolicy 180 otrzymywałem ,coraz to mocniejsze modemy i tyle. Ich konsultant w momencie gdy się spytałem czy mają już jakieś rozwiązanie tego problemu , bo od ponad 3 miesięcy tylko zmieniają modem i internet coraz to gorzej działa, odparł, że to mój problem.
Najlepszy był konsultant, który dzwonił w sprawie przedłużenia oferty. Chciałem kontynuację tego pakietu. Koszt wzrósł o 50zł i wtedy tłumaczyła to tym, że wszystkie koszta rosną. Po odwiedzinach serwisanta i porównaniu ze starą umową, okazało się, że pakiety się zmieniły i dodatkowo dorzucili mi nr tel(w ramach promocji za którą ja miałbym płacić).
MiejscowośćKraków -
~Bogusław / 2021-06-21 19:26
Prędość jest bardzo słaba. Nie można nawet korzystać z wszystkich funkcji na koncie (prędkość przesyłu). WadyPrędkośćMiejscowośćTychy -
~i've had it / 2021-06-20 13:12
Słabej jakości usługa i dbanie o jej jakość również na niskim poziomie. Zaczęło się od niezamontowania tv podczas montowania światłowodu. Musiałam sobie później zamówić Pana oddzielnie i dopłacić, bo “z reklamacjami to wie Pani, zależy na kogo się trafi”. Internet notorycznie się rozłącza lub zwalnia. Od kilku miesięcy nagle płacę 6 zł więcej, ponieważ UPC stwierdziło, że zwiększy mi prędkość, żebym była bardziej zadowolona z tej usługi najwyższej jakości, w związku z czym będę płacić więcej, chyba że sobie odwołam w wyznaczonym terminie (!). Wspaniała polityka wciskania ludziom kosztów. Współczuję wszystkim staruszkom, którzy nie ogarniają na tyle, żeby takiego maila przeczytać i zdążyć się wypisać. Od czasu rzekomego zwiększenia prędkości – jeszcze częstsze problemy z siecią. Po wykonaniu telefonu okazuje się, że jest za dużo modemów podpiętych do jednego sygnału i już mi Pan konfiguruje. Dlaczego nie jest to konfigurowane z automatu dla wszystkich użytkowników danego sygnału? Dziś drugi dzień siedzę bez Internetu. Wczoraj awaria, naprawiona o 21, dzisiaj jest znów, i znów planowany czas naprawy 21. NIE POLECAM NIKOMU!!! MiejscowośćWarszawa -
~maka12 / 2021-06-18 21:28
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek miałem. Jak w ciągu dnia nie wywali przynajmniej raz internetu to świętość. Zdala od tego dostawcy internetu ZaletyNicWadyWszystko -
~Dawid / 2021-06-18 16:59
Co chwila coś się sypie, internet jest tylko na papierze, rozłączanie, spowolnienie do prędkości sprzed 20lat, brak jakiejkolwiek możliwości się dodzwoninia na infolinię czy serwis przez chat. Konsultanci wydzwaniają by ci wcisnąć kolejny kit za wydłużenie umowy do wieczności. Prędzej Polska wyjdzie z grupy niż nie będzie na co narzekac na UPC. ZaletyRachunek zawsze przyjdzie ci terminowoWadyBrakuje życia by wszystkie zliczyćMiejscowośćKatowice -
-
~Filipe strzela z luku / 2021-06-16 13:42
wycina czesto i nie da sie grac, wywalilo mnie 10 razy podczas clasha i nie wygralem finalu, oblusga ssie Zaletyszybki ale zalezy od humoruWadywszystko poza zaletami i nie ja za niego place esssaMiejscowośćPszuw city -
~Tomek / 2021-06-15 22:54
Szanowni Państwo,
nie polecam tej firmy, ponieważ firma jest nieuczciwa i sprzedaje długi firmom windykacyjnym nawet wtedy, jeśli nie jesteście dłużnikami, ale UPC tak sobie postanowiło. Miałem z UPC taki przypadek. Dowiedziałem się, że niby jestem coś winny firmie UPC dopiero jak zaczęła do mnie dzwonić firma windykacyjna - najpierw jedna, potem druga, aż w końcu sprawa wylądowała w sądzie. Oczywiście sprawę wygrałem (druga strona nawet nie przyszła na rozprawę), ale przy okazji dowiedziałem się, że UPC sprzedaje rzekome długi za 20% ich teoretycznej wartości.
Nigdy więcej nie podpiszę z UPC umowy, chyba, że mi za darmo dadzą internet/TV.
Unikajcie tego dziadostwa.Zaletyżadne - każda inna firma ma podobną ofertęWadyFirma ma w nosie klienta. Woli wytoczyć ciężkie działa w postaci firmy windykacyjnej niż wysłuchać klienta, który na koniec i tak miał rację (tylko nie każdy się zdecyduje, aby pójść do sądu)MiejscowośćWarszawa -
~Insta / 2021-06-15 15:29
Dno i 3 metry mułu.
Internet zrywa po 30-40 razy dziennie (nie przesadzam).
Nie wiem, jak mam pracować z domu, bo czasami to zwyczajnie mi już wstyd, jak podczas jednej wideokonferencji (albo i bez kamer), jako jedyny uczestnik, co chwile tracę łączność. Dramat.ZaletybrakWadysameMiejscowośćWarszawa -
~AP / 2021-06-15 11:38
Internet jest dobry, kablowka się ciągle tnie. Na infolinii czeka sie bardzo dlugo.
Przy wykupieniu usługi zawsze są jakieś promocje - nie ma regularnych cen - więc jeżeli chcesz odstąpić od umowy to ZAWSZE musisz zapłacić dodatkowe kilkaset złotych za tą promocję, z której korzysatłeś.
Nie polecam.Zaletydobry internetWadyobsluga klienta
oszukiwanie na cenach
jakość telewizji (zacinanie sie)MiejscowośćKraków -
~repe / 2021-06-12 20:51
Niestety.
Jakość UPC leci na łeb na szyję.
Ceny z kosmosu, przeszedłem ostatnio na internet światłowodowy i jestem zawiedziony.
Praktycznie codziennie od godzin wieczornych do późnych godzin porannych nie mam w ogóle internetu.
Pani na infolinii rozkłada ręce. Na technika trzeba czekać tydzień czasu.
D R A M A T.
Od wielu, wielu lat jestem ich klientem, ale już umowy raczej nie przedłużę.
Z upc jest tak, że jak jest dobrze to jest dobrze. Jak jest źle to pomocy ze świecą szukać.ZaletySzybki internetWadySzybki tylko kiedy jest, a często go nie ma :)MiejscowośćGliwice -
~ 4621456 / 2021-06-12 17:44
Klent upc
4621456. Najgorszy syf na swiecie. Od dwoch miesiecy mam dekoder 4k i nie ma dnia zeby nie bylo kilka czy kilkanascie razy dziennie awarii.Wtym dziadostwie nie mozna rozwiazac umowy w punkcie stacjonarnym.Trzeba wysylac pismo z miesiecznym wyprzedzeniem do Katowic.Pare lat temu CANAL+ malo nie odlecial z polskiego rynku dzieki opiniom internautow Doprowadzmy swoimi opiniami do tego samego. Na pochybel im.ZaletyBRAKWadyBrak zalet.MiejscowośćBolesławiec -
~Dominik / 2021-06-11 13:00
Hahah no szkoda slow panowie, strasznie syfiasta usługa, częściej zawodzi niż działa a ostatnio to już jakies apogeum. ZaletybrakWadyCiagle awarieMiejscowośćGdańsk -
~Jack / 2021-06-11 08:26
Od ok.2tygodni nie działa internet i tv termin naprawy przesuwany o parę dni i brak reakcji ze strony upc.Obawiam się że nie naprawią przez całe lato i nadszedł czas by się pożegaać ZaletyNa dzień dzisiejszy brakWadyCzęste problemy z tv i internetemMiejscowośćGdańsk -
-
~Piotr / 2021-06-11 06:56
Katastrofalna jakoś (non stop awarie internetu) katastrofalna obsługa klienta (już sama nazwa "obsługa klienta " w tej firmie to żart( MiejscowośćWroclaw -
~KlientUPC / 2021-06-10 10:49
Cały czas przerywa, internet jest coraz wolniejszy (ale mówią, że coś zmieniali i jest szybszy), jak nam się zepsuł całkowicie na kilka dni (wszyscy w domu na home office) powiedzieli, se tak, tam jest coś nie tak z kablem (nawet nie w mieszkaniu tylko gdzieś poza budynkiem) ale teraz nie naprawią bo pandemia. Mam problem z odtwarzaniem filmików na yt. Cały czas płacę te same pieniądze, za produkt, który nie działa. Czas zrezygnować z usług tej firmy. -
~Pimpon / 2021-06-09 21:41
Witam
Po wielu latach rozstałam się z trudem z UPC.ufff. w skrócie na koniec okazali się bandyckim złodziejami. Również łamią RODO. Szukają znajomych i rodziny i wysyłają smsy, maile.w szoku jestem.Poza tym za kilka miesięcy musiałam im dla świętego spokoju darmo zapłacić. Obłęd.Nie polecam.Ciesze się,że w końcu od nich uciekłam.WadyCiągły brak internetuMiejscowośćDęby Brzozowe -
~Adam GD / 2021-06-09 16:18
Szajs jakich mało... w tej chwili zlikwidowano możliwość połączenia się z pomocą techniczną, firma funduje nam możliwość rozmowy z automatem który stwierdza że usługa za którą płacimy nie działa i tyle.... tak wygląda usługa posprzedażowa w tej firmie (gratuluję)... natomiast NIESPODZIANKA... kiedy automat poinformujemy, że chcemy zakupić nowe usługi to pod dwóch dzwonkach znajdzie się konsultant... czyli nowy klient zostanie obsłużony, a ten który już podpisał i płaci za usługi... umową może się podetrzeć... on jest tylko od płacenia. Tak wygląda prawda na temat jakości usług UPC... zakup usługi po 10 sekundach możesz rozmawiać z konsultantem... reklamacja... ja czekam już pół godziny na połączenie z konsultantem... ZaletyBRAKWadyserwis, stabilność usługi, jakość nagrywarkiMiejscowośćGdańsk
strona 69 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 67
- 68
- 69
- 70
- 71
- nastepna »