Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3501 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~DROGA KLIENTKA / 2021-07-31 22:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta usługa po prostu nie działa, zrywa po kilku min. Pierwsza reklamacja i sms: monitoring nie wykazuje nieprawidłowości, wizyta technika odwołana". Druga reklamacja nieprzyjęta, bo "na monitoringu jest ok". Trzecia reklamacja, technik z laptopem usiłuje udowodnić, że skoro u niego "śmiga", to wina naszego sprzętu. Odstąpienie od umowy zignorowane, rezygnacja nieprzyjęta, list polecony, priorytet, ze zwrotką, leży na poczcie. Odłączony modem i dekoder też leżą u mnie i od tygodnia czekają na odpowiedź UPC na moją rezygnację. Drugi komplet dokumentów (odstąpienie od ostatniej umowy oraz rezygnacja z usług zostały złożone w BOK, a UPC przysyła maila: "drogi Kliencie, zainstaluj pakiet bezpieczeństwa", co dotyczy umowy, od której odstąpiłam. Jednym słowem ŻENADA
    Zaletybrak
    Wadyten internet to tylko istnieje w umowie, fizycznie, niestety, nie. Obsługa fatalna, brak kontaktu, dzwonią tylko wtedy, gdy chcą wcisnąć "drogiemu klientowi" następną usługę. Klient to nie bezwolna owca i nie da się bez końca strzyc.
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Łukasz / 2021-07-31 21:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnio ciągle problemy z utratą pakietów i że stabilnością łącza. Po umowie wieje od nich.
    WadyNiestabilny, długi czas naprawy usterek.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Były Użytkownik UPC / 2021-07-25 15:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 2012 roku. W 2020 kolejny raz przedłużyłem umowę i to był poważny błąd. Praca z domu w czasie pandemii gdy oczekuje się, że połączenie do Internetu będzie tak stabilne jak w biurze to niestety droga przez kłopoty i pełną ignorancję BOK UPC. Jestem informatykiem z wieloletnim stażem i pytania czy router jest włączony i czy mam dobrze skonfigurowany komputer staram się ominąć informując pracownika BOK na początku rozmowy. Główne problemy zgłaszane do zanik połączenia w warstwie sieciowej. Systematycznie zrywa połączenie pomimo że oczywiście router jest sprawny i widać MAC’a czyli standardowa odpowiedź sieciowca. Próba puszczenia PING’a na adres w internecie kończy się niepowodzeniem a po odzyskaniu sygnału w warstwie sieciowej dość długo trzeba czekać na serwery DNS czyli PING na nazwę domenową nadal nie działa. Niestety każdy telefon do BOK kończy się tym samym. Serwisant już nawet nie ukrywa, że problemy są a rozwiązanie jest zawsze to samo czyli restart routera. Ostatnio dowiedziałem się, że w umówie jest zapis o braku gwarancji dostępności połączenia z Internetem poprzez sygnał WiFi. Odrobinę mnie to zaskoczyło ale zadałem sobie trud i przejrzałem umowę i faktycznie jest tam taki zapis. Firma nie gwarantuje połączenia z Internetem poprzez WiFi w usłudze którą nazywa WiFi i chwali się jednym z najszybszych usług WiFi na rynku. Podłączyłem więc komputer do routera po kablu i niestety efekt jest ten sam. Gdy zażądałem rozmowy z przełożonym konsultanta dostałem to samo rozwiązanie czyli restart routera. Podczas jednej z rozmów zaproponowano mi sprzedaż szybszego internetu z nowym routerem i oczywiście kolejną umową na 2 lata. Ręce opadają ….
    Zaletydużo możliwości
    Wadyfatalna obsługa klienta, nieakceptowalna niestabilność
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MP / 2021-07-23 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość...
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jack / 2021-07-23 18:22
    Ocena: 4.00 / 5
    Oprócz słabych dekoderów, bo i Horizon i ten nowy 4K pozostawiają wiele do życzenia, reszta chodzi dobrze. Słaby punkt to obsługa klienta, nie sposób się dobić do konsultanta, brak bezpłatnego telefonu.
    ZaletyParametry
    WadyDekodery, obsługa
    MiejscowośćKatowice
  • ~Valentyna / 2021-07-23 10:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawsze jakieś problem to źle policzenia,to jakiś zaległości po platnosci
  • ~Paweł / 2021-07-23 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    10 dni temu jako klient już ładnych parę lat zmieniłem dekoder z Horizon na dekoder 4K. Dostałem dodatkowo modem internetowy prędkość 500. Po tej zmianie jest istna masakra ! O ile telewizja działa prawidłowo za to internet Wi-Fi kompletnie jest ich katastrofą ! Ten modem miał być lepszy i mocniejszy od poprzedniego Horizon który poszedł do drugiego pokoju. Okazuje się że nowy modem jest słaby, wahania sieci Wi-Fi cały czas są słabe, raz jest full 500 a zaraz tylko 50 albo 13 . Zasięg na telefonach gubi odległość 5-7 metrów od urządzenia. Dzwoniłem kilkanaście razy zgłaszając problem, zmieniane były częstotliwości kanały, serwisant 2x , kilkukrotne restarty modemu + wymiana ale co się dowiedziałem nie na nowy modem tylko używany bo po prostu ludzie je nagminnie zwracają i rezygnują z 4K wracając na sprawdzony dobrze działający HD Horizon! Nie polecam UPC nikomu, strasznie u nich się usługi zepsuły, nie na tej solidności co kiedyś. Nawet sami serwisanci odradzają telewizji 4K bo do tego małego routera jest dawany ten nieszczęsny modem internetowy.
    Będę rządał unieważnienia nowej umowy i niewywiązanie się z zamówionych przeze mnie świadczonych usług !!!!!
    ZaletyTelewizja 4K ładny obraz i szybki dekoder oraz małe rozmiary
    WadyMały zasięg modemu internetowego, ciągle zrywa połączenia bezprzewodowo Wi-Fi na urządzeniach
    MiejscowośćKraków
  • ~Nie zadowolony / 2021-07-22 02:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalna porażka UOKiK powinien zamknąć tę, firmę łamanie umowy infolinia porażka tyle co za komuny za koszykiem człowiek nie czekał. Ciągle to samo problem został naprawiony !;po 20min schemat powraca ....CIULE I TYLE !!!
    ZaletyBrak zalet !!!!
    WadySame wady!!!
    MiejscowośćGdynia
  • ~KAZDAN63 / 2021-07-21 22:01
    Ocena: 4.50 / 5
    UPC 750/40 Mb/s, RJ-45 10 m CAT6, a komputer "nie zajmuje się sam sobą".
    WI-FI, to osobne zagadnienie (propagacja i interferencja fal radiowych).
    https://photos.app.goo.gl/GJbuHNp1DxuwtP5y9
    W godzinach przedpołudniowych jest lepiej.
    ZaletyCena
    Stabilność parametrów
    WadyPrędkość wysyłania min. to 150 Mb/s (DOCSIS).
    Router (konstrukcja) i jego możliwości montażu.
    MiejscowośćRZESZÓW
  • ~Yurii / 2021-07-20 18:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Fucking worst company in Poland. Never make agreement with this bullshit. Internet never works. I pay 200 slots per month. This pieces of shit even don't answer for my complaints.
    MiejscowośćWarsaw
  • ~Bartek / 2021-07-19 13:55
    Ocena: 3.75 / 5
    Internet stabilny ale ich routery nie nadają się w ogóle do Wifi. Musiałem kupić swój wlasny
    WadyModem wifi bez stabilnego połączenia wifi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~k. / 2021-07-14 18:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia… marketinguja, ze dostarcza internet za 60 zl. Przychodzi specjalista, montuje wszystko, a papiery do podpisania na 150% tego co bylo zamówione. „no bo polityka upc to dostarczenie Ci tez telewizji i jak zamawiasz net to dorzucimy ci cos czego nie potrzebujesz ale i tak cie za to skasujemy... Wypowiedziałem umowe, oplacilem miesiac z gory i 6 tygodni pozniej dostaje kolejna fakture za miesiac w ktorym umowa byla juz wypowiedziana. Handlowcy o zadnej etyce biznesu, nauczeni klamstw. Najgorsza praktyka biznesowa z jaka sie spotkalem w tego typu uslugach. Serdecznie odradzam
    Zaletypłynny internet
    Wadyslaby customer service, dodatkowe naciaganie i oplaty, wysylanie faktur ponad miesiac po wypowiedzeniu
    MiejscowośćGdynia
  • ~Paweł / 2021-07-14 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
    ZaletyDobra jakość szybkości sieci
    WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Użytkownik niezadowolony z UPC / 2021-07-14 11:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam serdecznie.
    Od dłuższego casu korzystam z internetu UPC .
    Niestety po miłej wizycie Przedstawiciela , który pięknie opowiadał , obiecywał iż jest to cudowny szybki internet pozostało mało prawdy.
    Co chwilę przerywa zasięg i strony otwierają się czasami po 2 minuty.
    Szczerze nie polecam nikomu, kto chce pracować przez internet.
    Zgłaszane było już , był Pan "na odwal się wymienił kabelek powiedział zę jest "ok" i pszedł sobie" ( był za drugim zgłoszeniem ponieważ za pierwszym udał że podjechał pod szlaban na osidle i że nikt nie odbiera. Jestem osobą niepełnosprawną , która siedzi non stop w domu i odbiera domofon wieć to było nie miłe.

    Miłego dnia i weryfikujcie od razu co Ci cudowni Przedstawiciele oferują za cudone usługi.

    Zdrowia
    WadySłaby internet, często przerywa. Po południami zwłaszcza jak sąsiedzi wracają z pracy to widać różnicę w szybkości internetu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MK / 2021-07-11 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie działa wogóle i nie ma kto rozpatrzyć reklamacji
    MiejscowośćLechówek
  • ~Łukasz / 2021-07-11 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Dodzwonić się do was to tragedia internet też tragedia
    ZaletyBrak
    WadyDużo
    MiejscowośćGryfino
  • ~Szymon / 2021-07-09 10:17
    Ocena: 3.00 / 5
    Od trzech miesięcy występują problemy z internetem. Przez kilka lat wszystko było okej, z kolei od marca, to jest jakiś dramat. Internet regularnie zrywa połączenie kilkanaście razy w ciągu dnia na 15-30 sekund, co jest bardzo odczuwalne, szczególnie w godzinach wieczornych. Zarówno po kablu jak i bezprzewodowo, po prostu pada wszystko. Kilkukrotnie był u mnie technik, connect box wymieniany za każdym razem, a problemy wciąż są. Najwidoczniej firma nie radzi sobie z własną infrastrukturą (albo ich serwery nie mają w ogóle chłodzenia? heh). Konsultanci oczywiście mówią, że wina jest po mojej stronie, pomimo tego, że wina leży 100% po stronie UPC. Z kolei prędkość zawsze była taka jak na umowie, nieważne czy było to 5, 25 czy 250mb/s. Kiedyś bym polecił, obecnie odradzam całkowicie, problemy ze stabilnością są zbyt duże na komfortową pracę czy rozrywkę. Przez 10 lat nie było żadnych problemów, ale od tych 3 miesięcy jest dramat. Internet niby jest, ale co z tego, skoro ciągle rozłącza? :)
    Nie polecam, i mam nadzieję, że upc się ogarnie i zrobi coś w kwestii stabilności, bo to już podchodzi pod niewywiązywanie się z umowy.
    Zaletyprędkość
    Wadystabilność, internet wariuje kiedy robi się cieplej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ewa / 2021-07-09 08:08
    Ocena: 5.00 / 5
    Ilu ludzi, tyle opinii.
    Ja jestem zadowolona. Korzystam z internetu przez Connect Box, osobno mam dekoder do telewizji. W ciągu roku 2 razy musiałam restartować Box bo internet wyłączył się, ale poza tym rewelacja. Mam szybkość 300 i tyle wystarczy do gier, filmów itp. Korzystam w Tychach. Polecam.
    Zaletynie zacina się
    MiejscowośćTychy
  • ~Tomasz / 2021-07-08 17:53
    Ocena: 1.00 / 5
    co 5 minut rozłącza z internetem, mimo wykupionego pakietu 500mb chodzi on na maksymalnie 5 :) nie polecam kupiwac jakichkolwiek jakich od tej firmy
    Zaletybrak
    Wadycała firma
    MiejscowośćWarszawa
  • ~norbert11 / 2021-07-07 12:29
    Ocena: 1.00 / 5
    COdziennie po 2 razy wywala mi internet na 10minut. Internet beznadziejny i nie warty swojej ceny
    Zaletynie ma zalet.
    Wadycala ta firma to jedna wielka wada!
    MiejscowośćPomorskie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3203
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4601
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3926
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2979
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2580
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016