Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
MiejscowośćWarszawa
~Deicide / 2021-11-14 13:19
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo nie polecam, nie spotkałem się jeszcze z tak lekceważącym podejściem do klienta. Monter nie stawił się w ustalonym terminie, zero informacji, nie można się dodzwonić do biura obsługi klienta, a jeśli już, to osoby nie są w stanie zrobić nic więcej jak wysłuchać reklamacji, przekierować do innego działu i tak w koło Macieju. Nie ma również kontaktu z monterami ponieważ jest to zewnętrzna firma. Nigdy więcej, przestrzegam innych.
MiejscowośćPiotrków Trybunalski
~Bartosz / 2021-11-13 21:20
Ocena: 1.00 / 5
Szkoda gadać, najgorszy syf na świecie... Traktują klienta jak ostatniego śmiecia.
Zaletybrak
Wadysame
MiejscowośćWarszawa
~Hawaj / 2021-11-11 01:19
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jakiegokolwiek używałem, co chwile jakieś problemy, odłączanie internetu na 2dni bez jakiegokolwiek powodu.
WadyWszystko
MiejscowośćSzczwcin
~Krzysztof / 2021-11-10 14:19
Ocena: 1.00 / 5
Od chwili otrzymania SMS i nadaniu przesyłki zawsze ktoś był w domu i czekał na kuriera. Kurier nie dotarł pod wskazany adres nawet nie zadzwonił że jedzie z przesyłką. Okazało się że przesyłkę zwrócono do nadawcy po prostu brak słów na nieuczciwość chamstwo
~Nie nawidzę UPC / 2021-11-09 21:03
Ocena: 1.00 / 5
Zmuszony byłem podpisać umowę z UPC, ze względu iż w na osiedlu mieli monopol i nie było opcji skorzystać z innego dostawcy. Jestem posiadaczem internetu od ponad 6 miesięcy i generalnie to mam więcej usterek i problemów z tą firmą niż jak miałem przez 3 lata internet od Orange. Ta firma to porażka, nabijanie klienta w balona. Po podpisaniu umowy dowiedziałem się, że oni deklarują internet do 600Mb/s, ale nie na sieci WiFi, tylko przy użyciu kabla. Fajnie wiedzieć o tym w 2021 roku, że ich routery, są niewystarczalne do prędkości łącza. Biorąc pod uwagę, że przeciętny użytkownik w większości korzysta z sieci bezprzewodowej. Totalne dno. W Orange jakoś nie było z tym problemu, a jedynym ograniczeniem było urządzenie, które było do niego podłączone. Nie polecam. Gorąco nie polecam firmy.
ZaletyŻadne
WadyObsługa, dodatkowe koszty, niestabilność łącza internetowego, a to wszystko w zaledwie 6 miesięcy trwania umowy.
MiejscowośćWarszawa
~Roman3268 / 2021-11-09 12:35
Ocena: 1.75 / 5
Właśnie skończyłem rozmowę z bok. Po zmianie umowy dołożyli mi usługę HBO 20 pln co miesiąc do rachunku. Niby usługa dodatkowa. Ale nie wyłączysz za ch…..a przez 24 mce. Pani groziła karą za zerwanie umowy! O dziwo kara wynosi równowartość 24 miesięcznych opłat. Przy rozmowie z konsultantem nie zająknął się ani słowem o uruchomieniu takiej usługi. Jak i o tym, że gdy przyjdzie monter aby wymienić dekoder na nowszy skasują Ciebie dodatkowe 50 PLN. Oszuści i złodzieje. Wykorzystujący każdą możliwość aby zrobić klientów w bambucho.
Ż E N A D A
ZaletyBrak
WadyNagrywanie z reklamami. Brak możliwości przewijania w przód nagranych programów
MiejscowośćSzczecin
~Ala / 2021-11-09 11:59
Ocena: 1.50 / 5
obsługa klienta - dno. oszukują przy przedłużaniu umowy. włączają na siłę dodatkowe usługi a potem nie chcą wylączyć. porażka.
MiejscowośćGdańsk
~Jerzy / 2021-11-08 19:18
Ocena: 2.50 / 5
telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej)
Wadyinternet przycina się
MiejscowośćWrocław
~Łukasz / 2021-11-06 12:29
Ocena: 1.00 / 5
Jak chcą sprzedać to zadzwonią do ciebie w 15 sek. Jak jesteś klientem to marnujesz 30 min aby się dodzwonić - masakra
Wadynie szanują sobie klienta
~Piotr / 2021-11-05 21:07
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzają w błąd przy zawieraniu umowy. Internet zanika. Kompletnie nie polecam !
ZaletyBrak
WadyNiekompetentni
MiejscowośćBydgoszcz
~MARCIN / 2021-11-05 08:53
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
14dniowy okres wypowiedzenie przy wypowiadaniu umowy a naliczają pełny miesiąc ! Oszustwo w biały dzień
Zaletynie posiadają żadnych!
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Lukasz / 2021-11-04 19:04
Ocena: 1.00 / 5
Jednym słowem porażka !
Dział obsługi klienta dno
Jakość świadczonych usług mniej niż zero
ZaletyNie widzę żadnych
WadyOd obsługi klienta poprzez jakość usług
MiejscowośćKraków
~Lesio277 / 2021-11-04 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Bardzo częste problemy z internetem - często się rozłącza, często jest bardzo powolny. Obsługa klienta to nieśmieszny żart, nie da się zgłosić żadnego problemu, bo na Facebooku nikt nie odpisuje, na infolinii da się porozmawiać tylko z botem. Kpina. Odradzam każdemu.
ZaletyŻadne
MiejscowośćRybnik
~ZART / 2021-11-04 02:03
Ocena: 1.25 / 5
Kolejna noc i kolejny raz usługa nie działa za która place elka stawke!!!
ZaletyBrak?!
WadyCh..grajstwo?!
MiejscowośćWarszawa
~awda / 2021-11-02 18:20
Ocena: 1.00 / 5
Po dzisiejszym dniu na pewno nie przedłużę umowy, od rana brak internetu a mam też TV ,kupiło ich PLAY i będzie jak u nich czyli zero, od rana brak Internetu wstawili jako konsultantów roboty bardzo mądre, nie da się dodzwonić cwaniaki ehh ,są inni na pewno przejdę do innej firmy w dodatku płacę na czas koniec z tym, a za dzisiejszy dzień nie podaruję mają mi odliczyć d rachunku.
~Agathka / 2021-11-02 10:00
Ocena: 2.75 / 5
Obsługa klienta to jakie żart 20 min czekałam aż ktoś łaskawie odbierze i pomoże mi w problemie po czym zostałam przekazana z rozmowa do informatyków do których oczywiście się nie dodzwoniłam
Obsługa to wielki żart !
ZaletySzybko internet
WadyObsługa klienta
MiejscowośćKraków
~Grzegorz / 2021-11-01 19:24
Ocena: 1.25 / 5
Ciągłe buforowanie tv komunikat "niska przepustowość łącza". Internet słaby. Infolinia tragedia a i tak nie ma po co dzwonić lepiej samemu wcisnąć przycisk reset. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyBuforowanie tv słaby internet
MiejscowośćPrzypisówka
~Marta / 2021-11-01 18:55
Ocena: 1.00 / 5
Internet tragiczny, ciągle się zrywa, albo są awarie. Nie da się pracować, uczyć i oglądać np. Netfliksa lub Hbo go, najlepiej płacić, a nic nie działa jak należy. Loteria jednego dnia jest, a drugiego nie ma. Obsługa klienta tylko każe ciagle resetować modem. Jak Wifi nie działa to polecają łączenie kablem … a ja się pytam czy mam wszystkie urządzenia w domu tym kablem połączyć ? Skoro oczekuje i płacę za usługę z Wifi to taka powinna być realizowana. Trzeba szukać alternatywy, bo płacić za brak wykonanych usług nie ma co.
ZaletyBrak
WadyJakość internetu tragiczna, ciągle się urywa. Jedyne co działa to wysyłanie faktur …
MiejscowośćGdańsk
~Marek Szaryński / 2021-10-31 11:49
Ocena: 1.00 / 5
opłacane opinie, pełna racja, jakość internetu i tv bardzo słaba, biuro obsługi na poziomie przedszkola, dramat, odradzam UPC