Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3507 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~KRIS / 2021-11-26 12:57
    Ocena: 1.67 / 5
    Od tygodnia miałem być szczęśliwym posiadaczem internetu oraz tv. Od 5 dni nie m internetu@, a tv nawet nie zdążyłem zobaczyć dekodera. Próbowałem załatwić sprawę przez infolinię- delikatnie mówiąc porażka. Na szczęście mam 14 dni na odstąpienie od umowy ????
    ZaletyNie zdążyłem poznać ????
    WadyNie działający sprzęt, brak komunikacji
    MiejscowośćKrzywogoniec
  • ~belfer / 2021-11-26 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Od ok. 4 lat jestem klientem UPC. Z roku na rok jest coraz gorzej. Pojawiają się coraz częstsze awarie. Szybkość Internetu pozostawia wiele do życzenia. Niedawno wziąłem TV z dekoderem 4K. Porażka. Nawet przy oglądaniu przy niższej częstotliwości TV buforuje się. W ciągu ostatniego miesiąca dwie awarie. Krótko pisząc - porażka.
    Nie wiem skąd biorą ceny za tak fatalnie funkcjonujące usługi. Żenujące reklamy w telewizji dają też dużo f=do myślenia.
    Zaletybrak
    Wadyjak wyżej
    MiejscowośćWarszawa - Grochów
  • ~Kolecutd / 2021-11-26 00:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Jestem klientem UPC od 10 lat może dłużej. Nie ma mowy o promocji dla stałych klientów bardziej opłaca się rozwiązać umowe i być nowym klientem...taka polityka...
    Kilka miesięcy temu niestety zdecydowałem sie na internet 1Gb i 4k tv. Najdroższy abonament plus jakieś dodatkowe kanały.
    W tej opcji dekoder tv jest spięty kablem LAN z ruterem czyli tv zależna jest od Internetu. Niestety internet od początku sprawiał problemy ciągle rozłączenia itp. Technik montażysta nie wykonał prawidłowego podłączenia. Kolejny technik miał naprawić jego błąd ale...przyszedł bez sprzetu (laptop narzędzia) zmienił podłączenia kabelków i stwierdził że dziękuje i że mam się cieszyć z internetu...skargi na podwykonawce w UPC nic nie dały tak samo jak prośby o innego technika...kolejna wizyta technika po ktorej nic sie nie zmieniło ale w ramach rewanżu za skargi naliczył mi 50 zł tytułem wizyty z winy klienta...
    W tej chwili doświadczam losowych rozłączeń rutera bez powodu skoków transferu (spadek jakości tv) 1Gb daje maks 400-600 Mbs. Stwierdziłem że jakikolwiek kontakt z UPC nie ma sensu...pozostaje kontakt z prawnikiem który pomoże zerwać 2 letnią umowę.
    Całokształt usług UPC oceniam jako SKANDAL. Proszę dla własnego spokoju omijać szerokim łukiem UPC.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Piotr / 2021-11-25 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Od miesiąca korzystanie z Internetu to loteria.10 wizyt techników którzy opowiadają o braku stabilności sygnału i o tym że do 48 h zostanie ustabilizowany ....miesiąc mija i nic. Ilość rozmów z działem technicznym niezliczeni, nikt nic nie wie, a w drzwiach za każdym razem tem sam technik opowiadający swoją wersję..... gdyby nie umowa ehhh rok wytrzymam i nigdy więcej.
    MiejscowośćKraków
  • ~Xdddd / 2021-11-25 21:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Jestem abonamentem UPC od 3lat jestem bardzo zadowolony w mojej lokalizacji.Internet chodzi bardzo dobrze,bardzo rzadko się zdarzyło żebym był bez sieci w domu jak zdarza się się jakaś awaria to raz-dwa w roku.. prędkości są na poziomie pobierania 470-500mb/s wysyłania 25-30 więc nie mam zastrzeżeń...ping w grach jest zadowalający nie jest to typowy światłowód tylko idzie po kablu koncentrycznym więc jest okej można śmiało grać :) sam router jest okej zasięg parametry jak na urządzenie usługodawcy jest git
    ZaletyWysokie deklarowane prędkości pobierania/wysyłania
    Atrakcyjna cena 59zl do 500mb/s wysyłania do 30mb/s
    Dobry ping (ale nie tak niski jak na typowym światłowodzie)
    Rzadkie awarię i braki sieci
    WadyBrak możliwości podłączenia swojego routera bezpośrednio.
    W moim bloku architektura sieci nie pozwala nie więcej jak do 500mb/s
    MiejscowośćRydułtowy
  • ~Anna / 2021-11-25 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa i obieg informacji. Wielominutowe połączenia, brak klarownego przekazu informacji. mówią, że wysyłają monity w postaci sms a takie nie przychodzą.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aleksander / 2021-11-25 15:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam pakiety usług tv/interenet w dwóch domach w okolicy Warszawy -gdyby nie był to jedyny dostawca światłowodu dawno bym rozwiązał te umowy.
    Zaletyświatłowód
    Wady1. sieć na miarę 3 śwata rozciągnięta jak pajęczyna pomiędzy latarniami, 2. Awarie średnio raz na tydzień, a raz w miesiącu kilkugodziny brak dostaw, 3. niestabilny sygnał od 1-300Mb/s, 3. Obsługa klienta to farsa, problem z dodzwonieniem sie, podczas zgłaszanej awarii w okolicy za każdym razem mówią, że nie mieli wcześniej zgłoszeń, serwisantów umawiają na z tygodniowym terminem, w 9 na 10 przypadków serwisant jest spóźniony albo nigdy się nie pojawia.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jupc / 2021-11-24 17:19
    Ocena: 1.00 / 5
    W głowie się nie mieści jakie to jest dziadostwo omijać ich szerokim łukiem!!!!!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Slawek / 2021-11-24 12:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak internetu i telewizji przez 7 dni .Obsługa nie potrafi pomóc.Tecnnik przyjezdza I nie potrafi usunąć usterki.Nie polecam
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Janusz / 2021-11-24 11:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Od chwili podpisania nowej umowy na internet o prędkości 750 MB/s i telewizji z dekoderem 4K rozpoczął się horror z internetem i odbiorem programów telewizyjnych. Mimo kilku wizyt serwisantów średnia prędkość internetu wynosi zaledwie 200 - 300 MB/s , a telewizor co jakiś czas się "buforuje". Od wieczornych godzin piątkowych do późnych godzin nocnych w niedzielę trudno zrozumieć treść oglądanych programów ze względu na "buforowanie" się telewizora.
    Poprzednio miałem dekoder Horizon i prędkość internetu 300 MB/s z których byłem bardzo zadowolony.
    MiejscowośćKielce
  • ~Aleksander / 2021-11-23 11:57
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zawieszał się od 2 tygodni co 15 min. Przyszedł monter coś podkręcił i jest sukces. Teraz zawiesza się co 41 min. Nie można korzystać z Amazon Prime Video, zrywa i zawiesza. Totalne dno, ale niestety umowa ważna jeszcze 1.5 roku. Na infolinii możesz posłuchać Prokopa, pogadać z botem i na końcu jak masz siłę z żywym człowiekiem (z zastrzeżeniem, że bot ma większą wiedzę niż laska z info). O tym żeby zmienili IPv6 na IPv4 dowiedziałem się oczywiście z netu, bo tam nikt nic nie wie.
    ZaletyProgramy tv są ok
    WadyKurna internet z upc to syf i porażka.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Roku / 2021-11-23 02:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam jak zwykle UPC Ma wieczny problem z swoim Internetem co dzień muszę się uporać z komplikacjami z właśnie tą firmą jestem osobą publiczną zarabiam streamując i wiecznie mam problem z internetem wybierając właśnie UPC Z myślą o dobrym i szybkim Internecie to strasznie się zawiodłem.
    SERDECZNIE NIE POLECAM!
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Alexander / 2021-11-22 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Most terrible service !! I waited for the installer twice and it didn't come twice! I wasted 2 days and there is no result
    MiejscowośćМосква
  • ~Wnerwiony / 2021-11-21 18:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Na każdym kroku robią problemy,których nie chcą rozwiązać tylko krążą płacić za ich błędy. Po zakończeniu umowy przyszedł gość powiedział że zabiera co potrzebne resztę nam zostawia teraz za tą resztę chcą dodatkowe opłaty. Na innym mieszkaniu mam Internet Upc porażka a żeby się dodzwonić na infolinię godziny tracimy
  • ~ando / 2021-11-20 12:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z UPC zaczęły się w kwietniu, brak niektórych programów telewizyjnych zgłosiłem problem został "rozwiązany" zmniejszeniem rachunku na okres jednego miesiąca. Następny miesiąc do dziś (7 miesięcy) brak tych samych programów a usterki usuwają aktualizacją dekodera oczywiście nieskuteczną. W ostatnim okresie chciałem rozwiązać już umowę bo czując zmęczenie ciągłymi nieudanymi próbami rozwiązania problemu, chcą mnie ukarać sum ponad 3 tyś za przedterminowe rozwiązanie umowy która otrzymałem w "promocji" mając świadomość, że sami nie dotrzymują pełnej oferty zawartej w umowie. Ostatnio wysłali mi dwa rachunki każdy za to samo tylko z inną kwotą. Myślę, że w ostatnim czasie firma skierowała swoją uwagę nie na użytkownika ich usług a na przejęciu firmy. Zakładam, że założenia firmy są perfekcyjne ale firma to ludzie a jak ludzie to rutyna, widać korozje komunikacji między działami UPC. Zarząd UPC obdarzył zaufaniem swoich pracowników a wszystko działa wtedy gdy istniej kontrola, inaczej zaufanie poprzez brak zaufania. Każdemu który chce skorzystać z usług firmy muszę ostrzec, że kontakt telefoniczny czy mailowy (nie korzystajcie z ich komunikatora) bywa frustrujący, powtarzanie tego samego coraz to innej osobie może być męczące. Jak coś działa jest OK ale niech coś będzie nie tak, stracicie czas i zdrowie.
    Zaletyinternet i nie zamawiajcie nic więcej
    WadyEwidentny brak nadzoru i komunikacji miedzy działami, ludzie działają jak roboty pewnie płacą im za prace a nie za myślenie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~zbig / 2021-11-18 20:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobrze już było, teraz po wykupieniu UPC przez PLAY będzie jak w PLAY czyli drogo, byle jak, na od..ol. Jednym słowem repolonizacja trwa i mamy nowy, dziadowski ład.
    Zawarłem umowę na 2 lata a po dwóch tygodniach zacząłem wydzwaniać do UPC bo coś mi nie pasowało w płatnościach. Mija mnie nie połączy nigdzie bo jej coś nie pasuje, to taka dziadowska nowość. Dobiłem się wreszcie do konsultanta i okazuje się że zawartą umowę anulowano!!! Coś niebywałego. Więc wszystko od nowa pod warunkiem wymiany dekodera. Przystałem, nie wiedząc jakie g..no zostanie mi wciśnięte. Flagowe urządzenie pod tytułem Media Box. Nie wiem, ale podejrzewam że to są urządzenia z jakiegoś second hand albo wręcz ze śmietnika. Uruchamia się toto pół godziny, pilot to jakiś zbędny nie działający dodatek, przepraszam działa ale klawiatura pod spodem wpisując jakieś głupoty i zwiecha gotowa. Znowu pół godziny jak toto wstanie. Odnaleźć kanały to sztuka tajemna a w ogóle intuicyjność obsługi tego czegoś nie do ogarnięcia.
    Teraz w PLAY-u będzie tylko gorzej. Nie dajcie się ludziska naciągać, trzeba poczekać dwa lata jak ten dziadowski ład przestanie sponsorować PLAY i wrócą zdrowe zasady biznesu. PLAY padnie szybciej niż to się komuś wydaje a pingwiny będą się turlały ze śmiechu. Czytając poniższe posty zyskuję potwierdzenie że tak będzie.
    Zaletyna chwile obecną już brak
    WadyMija podejmuje jedynie słuszne decyzje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Jakub / 2021-11-17 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Zadzwoniłem do UPC z chęcią zawarcia umowy 7 października, miał przyjść monter i wszystko załatwić, lecz o wyznaczonej godzinie nikt się nie pojawił. Zadzwoniłem do UPC z tą sprawą, powiedziano mi, że monter był (mimo, że się z nim w ogóle nie widziałem) i że jest wymagane podłączenie nowej instalacji internetowej a do tego potrzeby jest kosztorys, który miał być przygotowany na 21 października. UPC ani razu się ze mną nie kontaktowało tylko ja muszę się do nich dobijać. Jest już 17 listopada i nie mam ani internetu, kosztorysu czy nawet informacji kiedy on zostanie sporządzony. Na infolinii mówią, że nic się nie da zrobić oprócz wysłania ponaglenia (co robię 3 razy w tygodniu). Jestem studentem informatyki i internet jest moim narzędziem pracy i przez UPC nie mogę sprawnie się uczyć.
    Wady1. W obsłudze klienta powiedziano mi "Pierwszy raz widzę coś takiego"
    2. Montera nie widziałem, nawet nie zadzwonił
    3. Ani razu do mnie nie dzwonili
    4. Nie potrafią podać terminu wyznaczenia kosztorysu
    MiejscowośćLublin
  • ~szunaj23 / 2021-11-17 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Po wpisaniu adresu na stronie UPC celem sprawdzenia usług które pokazało że są dostępne podpisałem umowę z UPC i rozwiązałem z Orange . Po paru godzinach dostałem informację od UPC że nie świadczą usług pod moim adresem. Gratulacje !!!
    Zaletybrak
    Wady100%
    MiejscowośćNamysłów
  • ~Krzysztof / 2021-11-16 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam rachunek miał być 109zł po zmianie umowy a przysłali 259 i niepotrafią tego wytłumaczyć.Jakas masakra z internetem też wiecznie problem.A żeby się tam dodzwonić to wieczność a jak ktoś odbierze to nie potrafi rozwiązać problemu.Nie polecam nikomu
    ZaletyBrak
    WadyZero pojęcia
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~mb11 / 2021-11-16 18:45
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC cały czas oszukuje na prędkościach z Internetu, umowa na 300 Mb/s w rzeczywistości 1 test:
    ledwo 41 Mb/s i pierdoły wypisują na swoich stronach: sprawdź kabel, sprawdź kartę sieciową itd... Sporadycznie się zdarza, że prędkość jest zgodna z umową, może raz na miesiąc jest taki dzień. Oszustwo i tyle.

    Kolejny test i prędkości nieco lepsze, ale też sporo zaniżone:
    Oczekiwana 300 Mb/s
    Rzeczywista 142 Mb/s
    Ocena połączenia
    Prędkość pobierania 20 Mb/s
    Prędkość wysyłania 29.6 Mb/s
    MiejscowośćWarszawa Bemowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4522
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4725
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3975
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3064
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2633
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306