Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~xxx / 2022-10-26 18:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli tak traktuje się w UPC ludzi, to nikomu tego nie życzę.
    Pan, który miał zamontować u mnie internet postanowił się nie zjawić w godzinach, które odpowiednio wcześniej ustaliliśmy.
    Ogromną głupotą jest również zakres godzin 15-17.
    Może się zjawi o tej, może o tej…zero konkretów.
    Tak czy inaczej nie zjawił się w ogóle. Jak zadzwoniłam do doradcy, okazało się, że bez wcześniejszego poinformowania mnie, została zmieniona godzina montażu.
    Przesunięto mnie na ostatnie godziny pracy, czyli po 19:00
    Straciłam cały dzień, niepotrzebnie zwalniałam się wcześniej z pracy, a co za tym idzie straciłam pieniądze, które mogłam mieć na koncie, gdybym została zgodnie z grafikiem.
    Nie polecam, brak komunikacji jakiejkolwiek i jest to dla mnie jedna wielka paranoja.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Yolo / 2020-03-22 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Czekam juz drugi dzień na serwis. Kiedy do nich dzwonie ( oczywiście czas oczekiwania jest długi ) to za zapierają się, że na 100% ktoś jutro będzie i jest lipa nikogo nie ma to jest czysta kpina. Naprawdę nie polecam.
    MiejscowośćOpole
  • ~YooMac / 2017-03-26 22:21
    Ocena: 2.00 / 5
    Super Parametry szkoda że nieodzwierciedlaną niczego, infrastrukturę muszą mieć z kartonów i sznurków.
    Mam dla nich nową świetną ofertę: " 0 problemów przez cały okres umowy, już dziś kup NIEINTERNET, tylko u nas UPC, zadzwoń! sprzedamy Ci coś z naszej oferty a potem będziemy mieli Cie w dupie
    "
    Zaletytani
    Wadyogromny ping na terenie polski, korzystasz z serwerów z zagranicy - zapomnij o stabilnym łączu, połączenie bezproblemowe ( bo go nie ma)
  • ~zapala88 / 2018-08-31 21:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, firma nie wywiązuje się z warunków umowy, jest bardzo słaba jakość połączenia internetowego. Na telewizję nie można narzekać. Jedyne co mnie tam trzyma to fakt że tylko od tej firmy mam dostęp w moim miejscu zamieszkania...
    ZaletyHorizon
    WadyNIGDY NIE MA NAWET 30% zadeklarowanej prędkości
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~zbimat / 2013-02-06 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Transfer do 120 Mb/s wskazywany w umowie Fiber Power 120 od początku korzystania z usługi (10 m-cy) praktycznie nie jest zapewniany. Zazwyczaj oscyluje w wysokości poniżej 20 Mb/s często nie przekracza 4 Mb/s. Uważam, że reklama UPC dotycząca poszczególnych pakietów wprowadza klienta w błąd.
    Zgłaszane w tej sprawie reklamacje zawsze rozpatrywane są terminowo ale negatywnie dla klienta z obietnicą, że będą przyglądać się działaniu sieci.
    10 m-cy
  • ~Zbyszek / 2021-06-24 15:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet jak działa to wszystko ok. Jak ulegnie awarii to obsluga techniczna leci w kulki. Doprosić sie o technika jest ciezko w koncu 2 h przed umowiona wizyta zmieniaja plany i przekladaja na nowy termin, ydzien pozniej. Nie polecam.
  • morpheus13 / 2010-08-18 16:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Zmieniają ceny usług w trakcie trwania umowy co jest niezgodne z prawem.Nawet 350 minut nie wystarczy żeby połączyć sie z obsługą techniczną.Co innego biuro sprzedaży.Przez miesiąc np. prubuję poprosić o wymianę dekodera
    Wadymam w bloku tylko upc
    3 lata
  • ~.. / 2018-08-09 08:44
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam ! Awaria za awarią, w ciągu dwóch miesiącu u mnie jest chyba już szósta, która np. Teraz trwa już czwarty dzień. Dodzwonić się nie da i zero próby zadośćuczynienia braku usług, bo oczywiście faktura przychodzi normalnie, a nawet wyższa ...... nigdy przenigdy..
    MiejscowośćGdańsk
  • ~99usa / 2023-11-29 21:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsza firma w Warszawie. Pakiet teoretycznie oferuje pobieranie do 500mb/s i wysyłanie 30mb/s, w rzeczywistości jest 100mb/s pobierania i 0,19mb/s przesyłania. Strony ładują się po 3 minuty. Płacisz za szybki internet dostajesz jego brak.
    ZaletyBrak
    WadyRzekome zakłócenia w okolicy 24/7(to odpowiada konsultant) które trwają od 4 miesięcy i termin naprawy jest cały czas przekładany
    MiejscowośćWarszawa
  • ~a / 2023-06-16 10:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet UPC od kilku miesięcy ma kilka/kilkanaście razy w tygodniu awarie. Sieć staje się niedostępna. Urządzenia tracą z nią kontakt, a ponowne uzyskanie połączenia trwa do kilkunastu minut. W tym miesiącu router samoistnie zrestartował się mimo, że jest podpięty pod linię z upsa. Może poszedł update software bez informowania Klientów? Od 2017r mam tego dostawcę i nigdy nie było takich przerw technicznych jak teraz. Dziś to samo - nie ma możliwości niezakłóconej pracy z domu. Na podorędziu mam już Internet mobilny żeby szybko zrobić przesiadkę w takiej sytuacji ale nie stanowi to rozwiązania problemu. To nie klient powinien szukać redundantnych połączeń/rozwiązań. Ogromne rozczarowanie po zmianie właściciela UPS.
    WadyWada krytyczna - Nieprzewidziane, niezapowiedziane, bardzo częste przerwy w dostępie do sieci. Zdalny restart UPS bez zgody i wiedzy Klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aaa / 2022-09-05 22:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia codzinnie przez ostatni tydzień są awarie internet znika albo na godidznr albo na 2 dni nie polecam nic się nie da załatwić tylko przepraszamy mamy awarie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Aaabbcc / 2020-09-15 17:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa klienta w UPC to jedna wielka porażka.. obiecują miesiącami naprawienie szkody i jak zwykle zero kontaktu.. osoby pracujące na infolinii niekompetentne, cała firma porażka, nie wspominając o monterach.. co do działania internetu to tez pozostawia wiele do życzenia ..
    WadyObsługa klienta
    Słaby zasięg
    MiejscowośćWarszawa
  • ~abonent / 2022-10-21 16:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Uszkodzono mi kabel gdzieś w ścianach na klatce (ktoryś sąsiad coś wiercił), za cholerę nie wykryli w którym miejscu, chcieli mi zamontować kabel rynienkami na klatce to Zarząd osiedla się nie zgodził (bo ściany nie są własnością UPC tylko sam kabel w peszlach w ścianach), zamknięty krąd. Bujałem się z nimi ponad dwa miesiące, naliczali w międzyczasie abonament za telewizję choć ja miałem tylko umowę na internet a kanały tv dodawali za darmo, ale jak zgłosiłem awarię internetu to dalej za tv naliczali bo na fakturze jest to rozbite po połowie (cwaniaki) mimo iż tv darmowa miała być. Rozwiązałem umowę. Zawarł nową właściciel mieszkania, przyjechał monter, zamontował taki sam modem, włączył... internet działa. Istne czary mary urwa mać... Ostatnio, jak korzystam z internetu to na każdym kanale tv mam makrobloki takie, że nie da się oglądać. Zgłaszałem usterkę, przyjechał technik, wzruszył ramionami i tyle. A w usłudze Horizon czyli tv internetowej UPC, zamiast 32 kanałów jak w ofercie z internetem, dają około 16 z czego może trzy są spoza TVP, widać jaka jest narracja tego operatora. O różnic między pakietem kanałów dostępnym na początku umowy a obecnym już nie wspomnę. Mnóstwo kanałów zabrali albo zamienili na jakieś beznadziejne.
    ZaletySzybki internet
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Ada / 2016-06-10 19:52
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie polecam. Telewizja i internet działają przeważnie poprawnie ale zdarzają się braki neta, i dosyć częste krótkie przerwy w dostawie neta. Krótkie po 5 - 10 minut ale czasami jest to bardzo ważne bo zrywa połączenie w ważnym momencie i potrafi tak zrywać przez tydzień.

    Najgorsze w UPC (oprócz bardzo wysokich cen w stosunku do oferty) jest podejście do stałych klientów. Żadnych sensownych propozycji za przedłużenie umowy. Oferta dla nowych klientów bywa bardziej atrakcyjna niż dla stałego klienta !!!

    Byłam długo w UPC z braku alternatywy ale jak skończy się umowa odchodzę bo wreszcie jest inny dostawca.
    ZaletyDziała (choć nie zawsze)
    WadyBardzo zła, lekceważąca obsługa klienta
    Fatalny dział techniczny
    I tragiczny wręcz dział utrzymania stałego klienta
    Drogo w stosunku do oferty
    od 11 lat - Szczecin
  • ~adam / 2019-02-08 15:31
    Ocena: 1.75 / 5
    Serwis to porażka. Panowie są przemądrzali. Zmieniono mi hasło do wf nie informując. Po kolejnym zgłoszeniu przyszedł serwisant i zidentyfikował problem(hasło). Na moją prośbę, żeby przywrócić poprzednie powiedział "nie da się". Kiedy poinformowałam, że się da .....też nie zmienił. Mój problem polega na tym, że mam sprzęt, który mogę wyrzucić, gdyż hasła nie da się w nim zmienić z powodu wady wyświetlacza. Korzystam z Usług UPC od wielu lat. Wiem że internet jest niestabilny (radio gaśnie). Nigdy nie zgłaszałam tego problemu, bo w końcu sygnał wracał, ale za kwotę ponad 140 zł wolałabym być traktowana jak klient a nie petent.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2024-04-06 15:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Nie da rady nic robić wszystko się zacina i trzeba czekać około 10 min aż się uruchomi nie polecam
    ZaletyDziała tylko w nocy
    WadyPrawie wszystko
  • ~AdamOne / 2016-03-26 15:38
    Ocena: 1.75 / 5
    UPC jestem z nimi od wielu lat. Wszystko się wiesza i nie działa poprawnie. Byłem z nimi bo udało mi się wynegocjować dobrą umowę jednak teraz większość dostawców tych usług mają podobne oferty . Powiem tylko tyle ze jak są dni wolne to internet praktycznie pada na pysk . Dodatkowo blokują usługi torrenty czyli chcesz pobrać film to lepiej se palnąć w łeb. Niestety muszę sobie odpocząć przez jakiś czas od tej firmy i złożyłem pisemną rezygnację o całkowitym zawieszeniu usług. Na jakiego Chu.a mi 80 jak z ledwością wychodzi mi 3 Mb/s a jak przyłazi monter to sytuacja się poprawia dokładnie na 2 lub 3 dni a potem wraca padaka . Już mi się po prostu nie chce dzwonić gadać bo to szkoda nerwów i czasu .
    ZaletyKiedyś było fajnie
    WadyCena i jakoś usług + czasami pikseloza na tv zwłaszcza na kanałach dla dzieci .
    15 lat z małymi przerwami .
  • ~Adrian / 2019-01-19 18:59
    Ocena: 1.75 / 5
    CIESZYŁEM sie z upc dwa razy na starcie przy podpisaniu umowy i przy jej zakończeniu jeszcze bardziej ///
    firma nie dba o klientów OBSŁUGA DNO i dwa metry mułu
  • ~Adrian z Mokotowa / 2024-02-29 21:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Ten internet to dramat, prewywa mi przynajmniej kilka razy dziennie, obsługa klienta każę ciągle resetować modem co działa na jeden dzień może a trwa pół godziny. Poza tym, żeby dostać się do obsługi klienta to trzeba poświęcić z pół godziny, podając dane do weryfikacji
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
    MiejscowośćWarszawa
  • ~afipi / 2016-12-17 14:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Bardzo długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem, to raz. Po połączeniu z konsultantem okazuje się, że osoba po drugiej stronie nie jest odpowiedzialna/nie wie jak pomóc, to dwa - i podaje nowy numer do nowego działu - jeszcze więcej czekania. Mimo obietnic dwóch różnych konsultantów, że ktoś kompetentny oddzwoni, brak reakcji ze strony UPC przez tydzień. Poziom obsługi/przyjazność klientom oceniam jako bardzo zły.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4552
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266