W dniu 09.07.2021 Zadzwoniłem na infolinię i zgłosiłem problem, przyjęli zgłoszenie i umówili mnie z serwisantem.
W dniu 14.07.2021 między 15:00 a 18:00 przyjechał pan i 2h szukał problemu u mnie na 8 piętrze oraz w skrzynce upc w piwnicy, po czym stwierdził że mam ponad połowę słabszy Internet i tv mi szwankuje ponieważ jest uszkodzony kabel gdzieś na klatce przed moim mieszkaniem i nic z tym nie może zrobić, powiedział że to zgłosi i UPC będzie to jakoś wyjaśniać z deweloperem a ze mną się ktoś z kontaktują.
W połowie sierpnia 2021 zadzwoniłem jeszcze raz ponieważ nikt z UPC się do mnie nie odezwał, powiedzieli mi że jest adnotacja uszkodzenia kabla przez tego serwisanta ale niema jakiegoś zgłoszenia wiec zrobili to podczas rozmowy i powiedzieli że ktoś się odezwie.
Na początku września 2021 dalej nikt się nie odezwał więc znowu zadzwoniłem wyjaśnić sprawę, przełączyli mnie gdzieś wyżej i tam wytłumaczono mi że sprawa będzie załatwiona, następnie umówili mnie na następny termin z serwisantami w dniu 07.09.2021 między godz. 09:00 a 11:00.
W dniu 07.09.2021 wziąłem urlop żeby zakończyć tą sprawę, lecz koło godz. 09:00 dzwonią do mnie serwisanci i mówią że oni nie przyjadą ponieważ i tak z tym nic nie zrobią ( pytanie po co w ogóle mi głowę i czas zawracali ) i na pewno się ktoś ze mną skontaktuje.
W połowie października oczywiście dalej nikt się ze mną nie skontaktował więc udałem się do punktu na Bora Komorowskiego w Krakowie gdzie oprócz tego jak pani rozkłada ręce nic się nie dowiedziałem, zaproponowała mi żebym złożył reklamację bo to jest lekceważenie klienta.
W dniu 03.11.2021 dalej cisza od strony UPC więc znowu zadzwoniłem słuchając skrzynki jak to UPC świadczy wspaniałe usługi i dba o klienta co jeszcze bardziej mi podniosło ciśnienie, odebrała pani której znowu przedstawiłem całą sytuację, powiedziała mi że są jakieś maile w tej sprawie ale nie wie dokładnie na jakim etapie jest rozwiązywany problem, więc zaproponowała mi znowu serwisanta nie wiem czy ci pracownicy są niedoinformowani czy co, wytłumaczyłem 2 raz że mieli być i stwierdzili że nic nie zrobioną więc pani zaznaczyła tą sprawę jako priorytet i przyjęła ode mnie reklamację i informując mnie że KTOŚ SIĘ SKONTAKTUJE. 16.11.21 Otrzymałem odpowiedź na reklamację że nienaprawią kabla i z dniem 9.12.21 rozwiązują ze mną umowę, i jeszcze chcą 50 zł za zabranie sprzętu chore, zwracając mi 70% opłat za okres 9.07.21-9.12.21 pytanie czemu nie za cały okres umowy jeżeli problem był od początku! Dzwoniłem wyjaśnić temat 1.5h na telefonie i koniec końców odwołałem się 2 raz. Nie polecam nikomu upc !! Szkoda nerwów.
ZaletyBrak
WadyNaciąganie ludzi na pieniądze i brak możliwości rozmowy z kimś kompetentnym
MiejscowośćKraków