kiedyś bardzo dobrze. Teraz mega gówno... nie polecam
Zaletybrak
Wadypo prostu syf
MiejscowośćLubelskie
~Katarzyna / 2022-01-09 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Dramat.. Cały czas umawiają mnie na termin a albo nikt nie przyjeżdża albo bez sprzętu.. Czekam już 2 miesiące na głupie podciągnięcie kabla z piwnicy do góry.. Dramat!! Najgorsze co może być! Zawiodłam si3
MiejscowośćCzęstochowa
~Daria / 2022-01-08 12:35
Ocena: 1.50 / 5
Niestety, ale jestem zmuszona do napisania negatywnej opinii na temat usług świadczonych przez UPC.
Posiadałam pakiet TV + Internet. W momencie rezygnacji z TV po rocznej umowie zostałam wprowadzona w błąd przez niekompetentnego doradcę klienta (niemało ich w UPC..) o niskich kosztach za Internet, niestety te okazały się horrendalnie wysokie (300 zł za 500 mb/s !!!). Zero dbania o klienta, w celu przedłużenia umowy. Zero sensownej oferty, która mogłaby zachęcić do pozostania wśród grona klientów UPC.
Kadra obsługująca klienta kompletnie nie radzi sobie z prostymi pytaniami, ale świetnie radzą sobie z przełączaniem klienta do kolejnej osoby. Mój rekord 7 osób w 40 min.. Porażka.
Szczerze nie polecam wybierania usług od tego dostawcy, chyba że posiadacie zapas nerwów i duży zasób portfela.
Cena nieadekwatna do jakości usług.
Unikać..
MiejscowośćWrocław
~Patryk / 2022-01-04 21:15
Ocena: 4.50 / 5
Jestem serwisantem i 99% waszych "wolnych internetów " to wina waszych sprzetow ...zawsze jak jadę do was na serwis i podłączam swój prywatny komputer to jest wszystko ok ????
MiejscowośćWarszawa
~Patryk / 2022-01-04 21:12
Ocena: 4.75 / 5
Wszystko git.pozdrawiam jełopów którzy nie potrafią czytać umowy i narzekają na wifi na swoich gratach ???? jeśli komuś przerywa i wolno chodzi to proponuję wymienić te 10letnie sprzęty a nie zwalać na internet ????
MiejscowośćWarszawa
~Magda / 2022-01-04 20:15
Ocena: 2.00 / 5
Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/
MiejscowośćPabianice
~niezadowolony123 / 2022-01-04 18:45
Ocena: 1.00 / 5
Korzystam z usług UPC od ponad roku - był to najgorszy okres usług dostawcy Internetu. Codzienne przerwy w dostawie Internetu stały się wręcz męczące i uciążliwe. Nikomu nie polecam, a wręcz odradzam korzystania z usług UPC. Moja ocena 0/10.
Nie wspomnę już o beznadziejnej obsłudze klienta oraz braku szacunku.
Nie pozdrawiam i nie polecam
Zaletybrak
Wadysłaby przekaz Internetu, ciągły brak dostępu do sieci, fatalna obsługa klienta
MiejscowośćRzeszów
~Piotr / 2022-01-04 14:13
Ocena: 1.75 / 5
Po zakończeniu okresu umowy UPC za pomocą rachunku poinformowało mnie o zwiększeniu abonamentu. Na infolinii dowiedziałem się że zawsze mogę zrezygnować... Dlatego też zrezygnowałem...
ZaletyNa chwilę obecną brak
WadyNieszanowanie klienta po zakończeniu okresu umowy...
MiejscowośćZabrze
~datyths / 2022-01-04 10:52
Ocena: 1.50 / 5
Czekałem ponad 1.5 miesiąca na podłączenie usług internetu. Tragedia
ZaletyDość szybki ten internet
WadyWszystko
MiejscowośćGdańsk
~Kat / 2022-01-03 19:56
Ocena: 2.00 / 5
jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie.
MiejscowośćMarki
~A. / 2021-12-30 21:54
Ocena: 1.67 / 5
Oszustwo. Pobieranie 100 Mb/s, cena za 300 Mb/s. Rwanie połączenia. Brak sensowności utrzymywania usługi. Po wypowiedzeniu umowy wyjątkowo niekulturalny i arogancki konsultant próbował wyłudzić płatność za rzekomo nieuregulowane faktury mimo braku zaległości. Proszony o wyjaśnienie sytuacji, która wygenerował - odmówił. Jak pokazują komentarze- to się zdarza! Nie wiem, może te zdarzenia dotyczą tego samego konsultanta - Artura W, może jest to odgórna polityka BOK, by czesać klientów, zwłaszcza w obliczu zmian właścicielskich (UPC zostało przejęte przez PLAY). Żegnam się bez łez. Są lepsze propozycje na rynku i wyższy poziom kultury pracowników.
ZaletyJuż brak.
WadyParametry usługi niezgodne z ofertą, cena nieadekwatna do usługi. Problem z połączeniem z BOK - boty utrudniające kontakt. Prymitywne próby wyłudzenia płatności przez konsultanta, fatalna kultura obsługi.
MiejscowośćWarszawa
~Drdr / 2021-12-30 12:51
Ocena: 2.25 / 5
Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno.
MiejscowośćWarszawa
~Daria / 2021-12-30 11:21
Ocena: 1.00 / 5
Pani, która chyba za kare mnie obsługiwała przez telefon była niemiła, mówiła za szybko, jakby z pretensją na odczepkę. Bardzo nieprzyjemna rozmowa, pomimo, że ja jako klient z problemem byłam miła.
Zaletysztywne wskazanie rozwiązania problemu
WadyBardzo nieprzyjemna rozmowa.
MiejscowośćWarszawa
~Andrzej / 2021-12-29 21:15
Ocena: 2.00 / 5
Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy.
MiejscowośćWarszawa
~Tomasz / 2021-12-29 17:06
Ocena: 2.00 / 5
totalny brak możliwości kontaktu z działem obslugi klienta. Za to infolinia dla nowych klientów łączy się od razu. Zastanów się zanim podpiszesz umowe.
Wadyzła obsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~Ppp / 2021-12-29 17:00
Ocena: 2.00 / 5
Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu.
ZaletyBrak
WadyUPC to jedna wielka wada
MiejscowośćKraków
~Mirek123 / 2021-12-29 14:14
Ocena: 1.50 / 5
Trzykrotnie niższa prędkość internetu niż w umowie, po mimo wizyty technika i udowodnienia, że wina jest po stronie UPC nastała cisza po stronie UPC i zgłoszenie zostało zamknięte. Ponowne zgłoszenie problemu i znowu ignorowanie klienta. Telefoniczna obsługa klienta jest skandaliczna, odbiera irytujący automat, który praktycznie nigdy dobrze nie przełącza i marnuje tylko czas. Konsultanci tylko wiecznie przełączają i nic nie pomagają.
ZaletyBrak
Wady- wolny internet
- tragiczna obsługa klienta
- ignorowanie zgłoszeń o awarii
MiejscowośćWarszawa
~jd / 2021-12-28 18:50
Ocena: 1.00 / 5
ciagle wywala nawet jak działa to i tak bardzo słabo serdecznie nie polecam
Zaletynie ma
Wadywszystko
Miejscowośćglogow
~Nieważne / 2021-12-28 17:32
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Beznadziejna obsługa klienta, częste awarie. UPC barykaduje się od klientów botami, reklamami. Nigdy więcej. Typowy moloch, który klienta ma w d u p i e
ZaletyBrak zalet
WadyCzęste awarie, kiepscy i słabo rzadko dostępni konsultanci. Drogie wypowiedzenie. Brak możliwości uwolnienia się od usługodawcy, który po prostu jest żenująco słaby
MiejscowośćWarszawa
~Wojtek / 2021-12-28 12:24
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam tego szajsu. Internet do 300 MB. Realnie 30 MB często nawet mniej.