Chciałem zmienić dostawcę netu, wypełniłem formularz na początku listopada przez net, wybrałem termin montażu na sobotę 26go, oddzwoniła po chwili miła pani z informacją, że technicy nie pracują jednak w soboty, także ustaliliśmy piątek 25go popołudniu. W dniu montażu nikt się nie pojawił, na infolinii dowiedziałem się, że technik był, ale nie zastał nikogo, więc anulował umowe/zlecenie. Pomyślałem, że trudno, rezygnuje, ale miła pani zaproponowała, że zapisze mnie na dogodny termin i zaproponuje 10zł mniejsze opłaty - ustaliłem termin na podziałek 28go. W niedzielę przed godziną 23 dostaje maila, że termin montażu będzie 05.12. W poniedziałek kontakt z infolinią, miły pan mówi mi, że faktycznie technik zmienił termin montażu, ale dlatego, że budynek będzie oddany do użytku po 9.12 (budynek ma ponad 50 lat i został oddany do użytku w latach 60). Chciałem zrezygnować, zaczęło się przełączanie od pracownika do pracownika, w efekcie dowiedziałem się, że nie mogę zrezygnować przez telefon i muszę wysłać odstąpienie pisemnie. Także szkoda czasu na upc.
ZaletyProponowane ceny są konkurencyjne, ale co z tego jak usługi nie są dostępne
WadyBrak aktualnej informacji na stronie o braku możliwości montażu usługi, brak tej wiedzy u pracowników, działania technika/techników który/którzy sami sobie odwołują i przekładają terminy montażu
MiejscowośćGdańsk
~Po dziurki w nosie / 2019-10-11 22:00
Ocena: 2.00 / 5
Klient 5 letni traktowany gorej niż klient nowy. Po pięciu latach płacenia regularnie rachunków proponują internet o 200 Mb/s słabszy, bez pakietu TV z i droższy o 5 zł, niż w przypadku nowego klienta. Przerwy w działaniu internetu zdarzają się w każdym miesiącu. Zrezygnować z usługi też jest trudno, w placówce nie można, przez internet nie można, przez telefon nie można. Po wizycie w placówce miałem dostać formularz internetowy, który miał załatwić sprawę. Nic takiego nie otrzymałem, stracony czas. Nigdzie informacji rzetelnych jak zrezygnować, każdy mówi co innego. Pierwsza konsultantka, że można w placówce. W placówce że przez internet. Przez internet nie mozna, po długim czekaniu na konsultanta dowiedziałem się że tylko pisemnie, jedynie wciskają nowe usługi. Obsługa klienta na poziomie poniżej krytyki. Nie polecam, nigdy więcej do czynienia z UPC
Wadyobsługa klienta
traktowanie starego klienta
przerwy w usłudze
utrudniona rezygnacja z usługi
MiejscowośćWarszawa
~poldek / 2016-03-01 14:09
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Płacę 180 za stary internet jeszcze z astra 30 mb/s po kablu i telewizję z małą ilością pakietów. Gdy nie miałem czasu na zajmowanie się zmianami, zawracali mi głowe na okrągło. Teraz jak chcę zmienic, nie mogę nic tańszego. A ja chcę taniej. Więc idę do konkurencji. Problemy techniczne były rzowiązywane ok, choć pobieranie za to opłaty żenada. Ale raz przyszedł technik idiota, który mi mówił, że internet mi spowalnia z powodu futryny z drzwiami i muszę ją wymienić. W...ł mnie i go wyrzuciłem. Następny sprawdził, że chodzio o osłabienie sygnału. Generalnie ok ale dla starych klientów padaka. Dlatego pa pa.
Zaletydziała raczej dobrze
Wadynie robią nic żeby zatrzymać starych klientów, więc do widzenia. Róbcie to samo.
ponad 180, sporo lat.
~Ppp / 2021-12-29 17:00
Ocena: 2.00 / 5
Dzwonię w związku z problemem technicznym, odbiera jakiś Prokop po czym zostaję przekierowany na rozmowę z robotem. Robot zadaje mi trzy razy to samo pytanie po czym przekierowuje mnie do konsultanta który jednak nie odbiera a po kilku minutach słyszę głos który informuje mnie, że firma nie pracuje w sobotę i niedzielę, tylko, że dzisiaj jest środa. Żenada i typowe plucie na klienta, szukam już nowego dostawcę internetu, na to dziadostwo szkoda czasu.
ZaletyBrak
WadyUPC to jedna wielka wada
MiejscowośćKraków
~Prawda / 2023-09-01 19:34
Ocena: 2.00 / 5
Długi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
Zgłosiłem usterke miesiac temu i nadal nie naprawiona.
W dupie mają klienta tylko chcą abym oceniał prace przyjmującego zgłoszenie poprzez wysyłanie spamu w sms.
Nie polecam tego gówna, marna jakość usług.
ZaletyNie ma zalet
WadyDługi termin naprawy liniowej usterki, która występuje co roku taka sama.
Kiepskie transfery, zaniżony download
Pixele zamiast obrazu.
MiejscowośćGdansk Niedzwiednik
~Prokiler / 2023-01-13 01:14
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia cały czas ping powyżej 1000 to jak w mikrofalówce nie polecam
WadyWszystko źle
MiejscowośćSzczecin
~pyrcius / 2018-04-06 09:38
Ocena: 2.00 / 5
Jestem klientką UPC od ponad 6 lat. Początkowo internet był poprawny, nie miałam zastrzeżeń. Po zmianie oferty, musiałam wypowiedzieć umowę żeby dostać ofertę zbliżoną dla tej dla nowych klientów, wymieniono mi router na nowy "connect box" internetu notorycznie nie ma :( przynajmniej raz na miesiąc muszę robić twardy reset i zmieniać tym samy wszystkie ustawienia i hasła sieci - proces trwa około 40 minut. Na infolinii dowiaduję się ze technik może przyjechać za tydzień, kiedy już uda się ustalić wizytę a internet jakimś cudem się uruchomi wizyta technika zostaje odwołana <3 w efekcie technika nie widziałam na oczy a internetu nie ma. Dodam że często pracuję zdalnie z domu wiec internet nie jest mi potrzebny tylko do Netflixa ;) Co do samego świetnego connect boxa spodziewałam się małego urządzenia łatwego do wkomponowania w pomieszczenie, a dostaliśmy wielkie pudło wyglądające jak coś z przełomu wieku.
Zaletykiedy internet wreszcie zadziała (jeśli) prędkość jest ok
Wadybrak stałego podłączenia
ciągłe awarie
długie oczekiwanie na połaczenie z infolinią
MiejscowośćKraków
~Qwerty / 2019-10-08 21:58
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem pakiet tv i 300MB. TV jest OK, ale transfer porażka. W zestawie jest Horizon, który jest podłączony do telewizora HDMI. Komputer w drugim pokoju musi być po wi-fi , transfer 20 MB. Chcesz mieć podłączenie kompa kablem - dopłać 20 miesięcznie dostaniesz drugi modem. Komputer spełnia wszystkie ich wymagania z nawiązką. Tłumaczenie, że karta nie ma czegoś tam i dlatego wolno chodzi - to napiszcie że to coś musi być i po problemie i pewnie setkach klientów. Naciąganie ludzi.
ZaletyKanały telewizyjne
WadyHorizon i beznadziejny transfer
MiejscowośćPiaseczno
~Rabarbar / 2020-11-14 07:59
Ocena: 2.00 / 5
Do niedawna nie miałem zastrzeżeń do UPC. Ale w ciągu miesiąca zmieniło się to diametralnie. Internet znika z reguły na weekendy i tym samym nie ma również telewizji. Tragedia. Co chwilę przesuwają czas zakończenia naprawy. Jeszcze miesiąc temu bym polecił teraz odradzam. Trochę szkoda bo jeżeli działa to internet jest okej ale nie po co się płaci żeby zostać z niczym. Jednak największym chamstwem ze strony tego operatora jest przysyłanie w trakcie awarii maili: Świętuj z UPC półtora milionowego klienta. Żenada.
ZaletySzybkość internetu deklarowana/rzeczywista
WadyCzęste awarie
Kontakt z biurem obsługi
MiejscowośćWrocław
~Rafik / 2019-07-18 09:46
Ocena: 2.00 / 5
Byłem klientem upc przeszło 10 lat. Kiedy nastąpiła awaria kabla ziemnego zgłosiłem reklamację. Dopiero po miesiącu otrzymałem informację że nie opłaca się im naprawa awarii, chyba że podpiszę umowę na nowych warunkach tj. umowa na 2 lata i abonament nie może być mniejszy niż 143 złote. Dotąd płaciłem 97 zł. Kiedy powiedziałem że się nie zgadzam chłop z upc stwierdził że wypowiadają umowę z ich strony. Nie polecam, nie pozdrawiam.
WadyCzęste braki w dostawie mediów
MiejscowośćStarogard Gdański
~repe / 2021-06-12 20:51
Ocena: 2.00 / 5
Niestety.
Jakość UPC leci na łeb na szyję.
Ceny z kosmosu, przeszedłem ostatnio na internet światłowodowy i jestem zawiedziony.
Praktycznie codziennie od godzin wieczornych do późnych godzin porannych nie mam w ogóle internetu.
Pani na infolinii rozkłada ręce. Na technika trzeba czekać tydzień czasu.
D R A M A T.
Od wielu, wielu lat jestem ich klientem, ale już umowy raczej nie przedłużę.
Z upc jest tak, że jak jest dobrze to jest dobrze. Jak jest źle to pomocy ze świecą szukać.
ZaletySzybki internet
WadySzybki tylko kiedy jest, a często go nie ma :)
MiejscowośćGliwice
~Ricks / 2021-12-27 21:03
Ocena: 2.00 / 5
Internet ciągle traci połączenie, nie osiąga pełnej prędości.
Zaletybrak
Wadyniestabilność połączenia, duże opóźnienia, brak deklarowanej prędkości przesyłu
MiejscowośćSosnowiec
~Rromaco / 2022-07-07 17:42
Ocena: 2.00 / 5
Całkowity brak poszanowania klienta umawiam się po odbiór dekodera UPC mam wysłać umawia się ze mną że będzie od 13:00 do 15:00 wziąłem wolne z pracy czekam czekam 15:00 nie ma nikogo dzwonię tak tak przyjdzie na pewno przyjdzie czekam godzina 18:00 nie ma nikogo dzwonię umawiam drugi termin pani przyjęła że jutro oddzwoni czekałem 4 dni na telefon z UPC nikt nie zadzwonił żenada po prostu brak poszanowania klienta w ogóle nie dbają o nic wstępny konsultant mówi że zadzwoni za parę minut czekam już 5 godzin nikt nie dzwonił nie polecam tej firmy brak szacunku wszystko im wisi zamiast dbać o klienta nie zależy mi a osoba która ma przyjść powinnaś dawno nie pracować inne firmy toya gdy klient czeka w domu a konserwator spóźnia się dzwoni i bardzo przeprasza i mówi że może się spóźnić pół godziny a tu nic po prostu chamstwo chamstwo jest chora brak zainteresowania
~sidzior / 2016-10-19 15:12
Ocena: 2.00 / 5
Jakość średnia czasem zrywa ale ogółem jest ok/ obsługa żenada , jeśli jesteś abonentem to potraktują cię gorzej jak nowego, o ile się dodzwonisz/ drrrooogo
Oś Wandy sam internet
~Skuzinni / 2014-09-29 20:58
Ocena: 2.00 / 5
Płacąc za 250 mb/s po wifi możemy oczekiwać jedynie 3 mb/s. Wszystkiemu winne jest oprogramowanie 6.02.08 w routerze Technicolor 7200, a UPC 4 miesiące nic z tym nie zrobiło. Dlatego też ocena to 2/10. Całe 2, ponieważ wcześniej, tj. przed tą wersją oprogramowania, wszystko było w porządku.
ZaletyDuża prędkość (po kablu), w stosunkowo rozsądnej cenie
WadyWi-fi w tej firmie to luksus, UPC nie ponosi za nie odpowiedzialności
Pół roku, 90 zł/mc
~Slavin / 2019-05-04 00:15
Ocena: 2.00 / 5
Śmierdziele siedzą na dupie a wifi które mam 5metrów obok siebie nie działa, albo przerywa
Kontakt z klientem jest taki, że czekamy na linii conajmniej 15minut aż się z kimkolwiek skontaktujemy a ta pomoc i tak nic nie robi
Nie polecam kupować tego ścierwa
ZaletyNie ma
WadyZbyt wiele do pisania
MiejscowośćWarszawa
~Staszek / 2023-01-05 12:09
Ocena: 2.00 / 5
Umowa reklamowana jako umowa na czas określony, zawarta z myślą korzystania z internetu przez rok. W regulaminie jest zapis o tym, że ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony jeśli nie złoży się rezygnacji przynajmniej 7dni przed końcem umowy. Niestety okazuje się, że tak naprawdę jest to umowa na czas nieokreślony, a jedynie cena usługi jest gwarantowana przez podany termin. Totalny bezsens, więc w momencie rezygnacji z usługi obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia liczony od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. W moim przypadku oznacza to opłatę za ponad 1,5 miesiąca usług z których nie potrzebuję, a co najważniejsze nie mam nawet jak skorzystać. O czym zresztą UPC zostało poinformowane przy podpisywaniu umowy gdy wymagali dokumentów potwierdzających prawa do lokalu.
Dodatkowo sama usługa jest kiepska, internet bardzo często przerywa, na kilka sekund, czasem na minutę, co powoduje rozłączenie usług potrzebujących stałe połączenie.
Generalnie nie polecam tego dostawcy
MiejscowośćKraków
~syli / 2014-10-15 23:25
Ocena: 2.00 / 5
To są jakieś jaja. Wypuścili wadliwego softa, który zamulił połączenie. Zamiast 120 mam 3 (po zabawie w ustawieniach w porywach mam 18)... i tak od bodajże kwietnia br. Wmawiali nam, że to wina naszego sprzętu. Beznadziejne podejście do klientów. Ogólnie najlepiej załatwiać wszystko osobiście, bo na słuchawkach najczęściej (ale nie zawsze) siedzą ludzie nieogarnięci, którzy proponują beznadziejne warunki w związku z przedłużeniem umowy.
ZaletyOsobisty kontakt z obsługą o wiele lepszy niż przez telefon.
Wadybeznadziejne zaplecze techniczne, wadliwy sprzęt, brak podejścia do Klienta
10 lat
~Sylwia / 2022-11-07 17:26
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta w UPC to jakiś dramat. Zero szacunku i odpowiedniego podejścia. Na infolinii ciężko czegokolwiek się dowiedzieć. Zamówiłam wizytę montera na którą czekałam tydzień. W dzień wizyty monter nie przyjechał na czas. Nie otrzymałam informacji nawet o której mniej więcej godzinie się pojawi. Pani na infolini była niemiła i mało pomocna.
Korzystamy z UPC już któryś raz ale na pewno ostatni bo obsługa jest na żenującym poziomie.
Odradzam każdemu!
ZaletyBrak
WadyŻenująca obsługa klienta
Słaba jakość
MiejscowośćWrocław
~Szczepan / 2019-10-08 21:02
Ocena: 2.00 / 5
UPC samo podnosi rachunki podpisywałem umowe na 55zl w ciagu 3 lat byly 2 podwyżki bez naszej wiedzy na 78zl. Regionalny przedstawiciel nie raczył odpowiedzieć na maile. Problemy z rezygnacja, twierdzą ze nie dostali maila z rezygnacją i że listowne wypowiedzenie szło ponad 2 tygodnie,patrzac na opinie w internecie to u nich normalne wiec sie potwierdza wszystko byle tylko przeciągnąć płacenie abonamentu o kolejny miesiąc.