strona 57 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »
-
~Igor / 2022-01-18 18:47
upc totalne scierwo, nic na tym internecie na da sie zrobic. Oblsuga klienta to jeszcze gorasza rzecz nie polecam -
-
~KlientUPC / 2022-01-18 00:03
Pełny negatyw za usunięcie "starego" Mojego UPC. ZaletyBrakWadyWszystkieMiejscowośćUPClandia -
~Paweł / 2022-01-17 20:48
totalna porażka UPS zeszło na samo dno.Internet przycina wywala raz jest raz go niema.W tym roku kończy mi się umowa i rezygnacja.Trudno się mówi nie mam już sił dzwonić do nich z reklamacą.TOTALNA PORAŻKA NIE POLECAM NIKOMU. ZaletyZERO ZALETWadyPRZYCINA WYWALA RAZ JEST RAZ GO NIEMAMiejscowośćBędzin -
~Zbigniew / 2022-01-17 19:09
internet dziala dobrze.Telewizja 50%. od27/09/21 maial przyjsc technik 4 proby niepokazal sie. infolinia do d..y brak podstawowej wiedzy. Chyba kpina z klienta? liczy sie kasa ZaletyDobry internet (dziala niezawodnie ?)Wadytelewizja chodzi jak chce to dzialaMiejscowośćWarszawa -
~Anka / 2022-01-16 19:08
Banda złodzie, nic więcej. Dowalają kary za przedwczesne rozwiązanie umowy, mimo, że to nie Twoja wina ze pod nowym adresem nie ma dostępu do upc. Ostatecznie odwołałam wypowiedzenie, na ten sam adres zaczęli dostarczać następnej osobie usługi, palili głupa, że nic nie odwoływałam (mimo że rozmowy mają nagrywane), i sami rozwiązali ze mną umowe (!) Do tej pory nie wiem na jakiej podstawie i dorzucili kare 200zl... każdemu będę odradzać tych cwaniaków. ZaletyNie maWadyNie mam tyle czasu, żeby wymieniaćMiejscowośćWarszawa -
~Ireneusz / 2022-01-16 17:43
Od grudnia mam zmienna umowę z internetem i telefonem ,bardzo zaluje ze nie zrezygnowałem jest coraz gorzej . Internet działa w kratkę a telewizja co chwile jest buforowana,zgroza za to rachunek przychodzi bardzo terminowo. MiejscowośćOpole -
~DEVS / 2022-01-16 15:38
internet jakości takiej jakby ktoś sobie odpalil wifi z telefonu, NIE POLECAM. ZaletyBRAKWady W CHOOLERE - DROPY PAKIETÓW NON STOP PINGI PO 0182501MiejscowośćKRAKÓW -
~Ewelina / 2022-01-15 20:26
Kilka lat byłam klientką? Czemu tak dlugo- nie wiem sama, mieszkanie 65m i w kuchnijuz brak zasięgu. Kontakt telefoniczny z firmą jest nie realny. Godziny poświęcone na kolejne próby nawiązania kontaktu - bezskuteczne. Na koniec w salonie Pani mi oznajmiła, że jest tyle klientów, że nie ma jak odebrac. Żenująca odpowiedź. Na koniec mogę jedynie powiedziec- totalne dno. Syn od lat prosiłnie, żebym odeszła z UpC, bo często z laptopem iść musiał do pokoju, gdzie jest router. Do tego podniesienie ceny na 67 zł, za 300 mg i to dla wieloletniego klienta,który zawsze faktury opłacał przed czasem.
Udałam się do salonu ( niemożliwy kontakt telefoniczny). Przeszłam 9 km na pieszszo, a Panii oznajmia, że w salonie nie wypowiem umowy, a chcąc to zrobić muszę na kartce napisać rezygnację do UPC i wysłać ją na poczcie. Kpina. NNowym klientów brzydko mówiąc wchodzi się w D, a staryc, tych odchodzących jak baranów. Jednym słowem - nie polecam!!!!WadyOpisane powyzejMiejscowośćZielona Góra -
-
~Nature / 2022-01-15 08:08
Jestem wieloletnim klientem UPC. Zawsze stawiałem tą firme jako przykład. Nadszedł rok 2022 i z top listy spadli na totalne dno.
WADY:
- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał rady
Zalety:
-IstniejąWady- Obsługa klienta wogóle nie istnieje . Jakas pani Zosia, Kasia, czytająca z internetu i przełączająca w pętlę by po 5 razie trafić na jeszcze głupszą osobę w sensie znajomości problemu.
- Urządzenia - Kiedyś psuł sie tylko dekoder Horizon i to rzadko, teraż Router świruje w nocy, Dekoder buforuje bo źle wydzielono łącze - a mam usługę dopiero tydzień hehe
- Technik, któremu musiałem dawać swój kabel i zarabiać końcówki, bo biedak nie dał radyMiejscowośćLędziny -
~tragedia / 2022-01-15 00:58
tragedia to jest TOTALNA tragedia
tragedia to jest TOTALNA tragedia
tragedia to jest TOTALNA tragedia
tragedia to jest TOTALNA tragediaZaletytragediaWadytragedia -
~Andrzej / 2022-01-14 19:54
20 lat temu dbali o klienta. Poczekajcie aż cos się zepsuje .. i tu mój przykład ze stycznia 2022. Jeszcze w okresie 2020-2021 przez 1,5 roku czekałem na naprawienie funkcji dekodera i .. nie doczekałem się, dwa serwisy i nic. Ale teraz dekoder padł kompletnie. Serwis umówiony najszybciej .. za 7 dni ! a przecież nie działa cała usługa. W kolejnym dniu wizyta odwołana przez UPC, bo odpowiedzenie w sms "Zmiana" nie oznacza możliwości zmiany ale anulowanie wizyty ! Po 8 dniach miałem kolejna wizytę, zwolniłem się z pracy, dostałem sms, że serwis będzie o 15:45, o 17:45 dzwoniłem na infolinię (każde połączenie to 20 minut oczekiwania na połączenie z UPC!) obsługiwana przez niedouczonych pracowników z Lublina. usłyszałem, że serwisant nie mógł się ze mną skontaktować ! choć miałem cały czas włączony telefon, domofon. Oczywiście wolał pewnie piwo z kolegami niż pracę. Serwisant poprosił o mój telefon i .. zablokował go i nie mogłem się już dodzwonić tego wieczoru (to kolejny taki numer UPC), bo oczekiwałem że jak jest umowa to UPC jej dotrzymuje, ależ się przeliczyłem jak zawsze.
UPC działa w dużym mieści, ale jak przestanie to jest koszmar obsługowy z każdej strony ! Niestety konkurencja jeszcze gorsza czyli Vectra, ale wystarczy porządniejszy operator który zadba o klientów i umowy UPC będą padały jak mirabelki z drzewa.ZaletyRo niezawodnościWadypo roku koszmar obsługi i brak serwisu i kłamstwa UPCMiejscowośćWARSZAWA -
~Marianson / 2022-01-14 17:04
1. Pani z infolinii nie dzwoni w umówionym terminie
2. UPC zaśmieca skrzynki ulotkami, nawet jeśli ktoś już ma internetZaletySzybki internet i niezawodnyWadyŚmieci i fatalna obsługa na infoliniiMiejscowośćKraków -
~Fabian / 2022-01-14 11:31
Usługa jako tako a nawet dobra, lecz obsługa klienta fatalna. Niech ktoś spróbuje się do nich dodzwonić!? MiejscowośćGdynia -
~Karol / 2022-01-14 11:12
załosna firma, w której w sytuacji wystąpienia problemu, jedynym doradcą jest wirtualny asystent, który nie jest w stanie pomóc, a ludzi chyba już żadnych nie zatrudniają bo nie można się dodzwonić MiejscowośćKraków -
~Kociu86 / 2022-01-14 02:20
Miała być oferta petarda jest niewybuch - czyli jak nie zostałem klientem UPC. Zamówiłem usługi UPC przed sylwestrem. Już na wstępie zaczęło się nieciekawie. Jako były wieloletni pracownik sprzedaży nie chciałem klikać zamówienia przez internet, tylko dać zarobić prowizję człowiekowi, nie ukrywam też, że miałem kilka pytań. Pan na część nie był w stanie odpowiedzieć, umówiliśmy się więc na drugi kontakt. Jak możecie się spodziewać konsultant już się nie odezwał.
Dalej mocno zdesperowany aby korzystać z UPC postanowiłem jeszcze w starym roku złożyć zamówienie internetowe. Instalacja miała się odbyć 4/1. Dzień wcześniej otrzymalem maila informującego, że wybrany termin nie jest dostępny. Myślę sobie trudno rozumiem może ktoś się pochorował i wybieram kolejny termin, niestety okazuje się ponownie niedostępny. Historia powtarza się trzykrotnie. Wreszcie za czwartym razem udaje się, umawiamy termin na 13/1.
Do pewnego momentu wszytko idzie sprawnie. Dzień wcześniej SMS z przypomnieniem, o umówionej godzinie SMS z informacją, że instalator będzie za 15 minut. I na tym moje szczęście z posiadania UPC się kończy bo po kolejnych 10 minutach, siedząc na kanapie pod wskazanym adresem dostaje kolejnego smsa o treści instalator nie zastał mnie w domu. Albo nie przyjechał albo pomylił adres nie wiem. Moja wściekłość jest przeogromna ale moja desperacja jest jedak wielka. Wszak w sobotę KSW chce viaplay,a teraz za gorszy pakiet w vectrze place o 1/3 więcej. Dzwonię więc na numer z którego przychodziły smsy nie da rady. Dzwonię na 813 813 813 licząc, że go jesze cofną. Okazuje się to niemożliwe ale na szczęście jest termin na jutro. Po godzinie od rozmowy na maila przychodzi koleje potwierdzenie warunków umowy a tam kolejny Zonk. Zamawiałem dekoder a w zamówieniu jest moduł. Ponownie dzwonię na infolinię po raz nie wiem który odbiera ktoś inny. Dowiaduje się że ten ktoś może jedynie napisać maila do koleżanki. Nie jest w stanie tego poprawić. Jak ta koleżanka nie będzie pracowała od rana to jutro być może instalator będzie jechał niepotrzebnie, bo nawet jak raczy do mnie trafić to ze sprzętem którego nie przyjmę, więc firma straci pieniądze za przyjazd technika. Ja już jestem tak zmęczony, że nawet jak zaproponują kolejny termin to chyba zostanę przy starej droższej vectrze która też nie jest święta. Sam pracowałem w obsłudze klienta i sprzedaży naprawdę zdaje sobie sprawę że bład może sieć przydarzyc każdemu. Ale na głowie stawałem żeby takowe odkręcić. Zdarzały się też różne nieścisłości w innych firmach z którymi współpracuje, ale też były szybko odkręcane. Tu miałem kontakt z czterema konsultantami, automatem, technikiem który rzekomo nie zastał mnie w domu, z taką skala błędów bądź olewania klienta nie spotkałem się nigdy.ZaletyOferta petarda jest o niebo lepsza od całej gamy innych które przejrzałem.WadyCo z tego skoro jakiś technik olewa temat i stwierdza ze nie ma mnie w domu. Jeżeli naprawdę był pod klakta mógł zadzwonić.
Konsultanci albo robią błędy, albo nic nie mogą zrobić, lub nie oddzwaniają w umówionym terminie.MiejscowośćWarszawa -
~Mjak / 2022-01-13 22:07
Jestem wieloletnim użytkownikiem UPC jeszcze od 20 Mb/s i jeżeli chodzi o mnie to nie mogę powiedzieć złego słowa
ani o jakości usługi, kompetencji konsultantów. Prędkość łącza przekraczała momentami deklarowaną i nie spadała poniżej 10% deklarowanej czy to było 20, 100 czy 500 Mb/s. Awarie oczywiście się zdarzały ale były usuwane szybko i było ich może raptem trzy może cztery przez okres ponad 10 lat. Jeżeli o mnie chodzi to mogę jedynie polecić.ZaletyNiezawodność, stabilność łącza, TV - bogata oferta, telefon stacjonarny - bez limitu, w niezłej cenie, ale mogłaby być atrakcyjniejsza.WadyMnie brakuje dowolnej konfiguracji usług z poziomu Moje UPC. Najlepiej co cykl rozliczeniowy lub przed rozwiązaniem
lub umowy. Konfiguracja taka i taka w cenie takiej lub innej. Lub możliwości ustalenia elastycznych warunków umowy podczas rozmowy z konsultantami.MiejscowośćOlkusz -
-
~Kasia / 2022-01-12 22:34
Co sie stało z internetem od nowego roku? Śmigało a od początku roku DRAMAT!!!!!!!!!! prędkość 1000 a działa jak żółt. Speed test wskazuje 47!!! tak, to nie pomyłka - odberanie 47 i to na kablu!!!!!!!
DRAMAT!!!!!!!!!!!!!!!Wadybardzo wolno działa mimo prędkości 1000. Router zmieniony w listopadzie 2021MiejscowośćGdańsk -
~Baron Merax / 2022-01-12 13:31
U mnie wszystko śmiga, aż miło. Opcja 1000/60, jedno co mogliby poprawić to prędkość do sieci.
WIFI super powyżej 500 w całym domu, na kablu praktycznie cały czas 930 - 950Mb/sek. Zdarzyło się, że sfajczył się router, zgłosiłem na drugi dzień wymienili na nowo. Ja osobiście polecam, zbyt dobrze pamiętam jazdy z Orangem ;)ZaletyStabilność, obsługa KlientaWadyNiski transfer w góręMiejscowośćPiastów -
~Krzych / 2022-01-12 00:31
Masakra, ciągle tnie, zrywa połączenie. Dodzwonić się nie da na infolinię... ZaletyBRAK!WadySame wady! Wolny internet, ciągle przerywa połączenie, brak serwisu na miejscuMiejscowośćŚwidnik -
~Ewa / 2022-01-12 00:17
Po umówionej wizycię technik nie przyjechał i stwierdził , że nikogo nie zastał .Oszustwo i żenada!!!!! ZaletyNicWadyWszystkoMiejscowośćGliwice
strona 57 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 55
- 56
- 57
- 58
- 59
- nastepna »