strona 56 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
-
~Norbert / 2024-01-25 10:34Ocena: 2.00 / 5
Kiedy tylko pojawią się wiatr znika internet xdd -
-
~Okej / 2019-01-12 16:45Ocena: 2.00 / 5
Częste awarie słaba obsługa Nie wywiązują się z umów np mam mieć 300 mb a jest dużo poniżej ZaletyNie maMiejscowośćLeszno -
~Olek / 2024-04-05 22:08Ocena: 2.00 / 5
Internet jest do wywalenia przes ten internet nabawiłem się złości bo chodzi jak za przeproszeniem gówno nie polecam ZaletyTylko w nocy działaWadyWszystko prawie -
~Olla / 2018-06-18 12:42Ocena: 2.00 / 5
Konsultanci bardzo słabi, nie potrafią rozwiązać żadnego problemu, i jakby naburmuszeni, pół dnia zmarnowane na dodzwonienie się, mają bardzo nachalny marketing i bardzo słabe oferty dla stałych klientów, polecić niestety nie mogę tej firmy MiejscowośćLublin -
~Omijać wielkim łukiem UPC / 2022-12-11 12:06Ocena: 2.00 / 5
To nie jest firma, to jakaś żenująca pomyłka. Usługi coraz gorzej działają lub nie działają wcale. Od prawie tygodnia nie mam Internetu, który służy mi do pracy i muszę korzystać z innego źródła. Nie ma dnia kiedy parę razy dziennie zgłaszam jakiś problem do biura obsługi klienta - nim jednak połączę się z nim muszę przejść przez paranoiczne nagrania sztucznej inteligencji, której nie da się ominąć.
3 razy umawiany był u mnie technik, 2 wzięte wolne dni, aby załatwić sprawę. 2 razy nie pojawił się wcale zaznaczając, że nikogo nie był w domu a raz przyjechał burak, któremu słoma wystawała z butów i nawet nie wszedł do mieszkania, aby sprawdzić sprzęt i nie raczył również zapytać jaki jest problem....
Firmę omijać wielkim łukiem - wszystko jest super w chwili podpisywania umowy i wtedy kiedy wszystko działa. Kiedy pojawia się problem można zapomnieć o jego rozwiązaniu - nie szanują klienta, jego czasu i nerwów.
Nie znam gorszej firmy i bardziej niepoważnej. W związku z tym, że Internet nadal nie działa a na pomoc UPC nie ma co liczyć sprawę kieruję do rzecznika spraw konsumenta.ZaletyJak działa jest ok, ale ostatnio od dłuższego czasu nic nie działa!WadyPodejście do klienta, obsługa techniczna jakaś masakra i nie liczcie na to, że dotrą i coś naprawią! Jestem na etapie zgłaszania firmy do rzecznika praw konsumenta -
~oszukany_przez_UPC / 2018-12-10 21:16Ocena: 2.00 / 5
Internet dość często szwankuje. Dekorer Horizon to test, a użytkowinicy to darmowi testerzy. Ogólnie, do momentu podpisania umowy wchodzą potencjalnemu klientowi na głowę (emaile, telefony). Po podpisaniu umowy, jesteś zerem. Oferta wprowadza w błąd – podkreślają funkcjonalność np. YouTube, po czym okazuje się, że to wcale nie działa, a w Umowie jest napisane że to tylko aplikacja darmowa. A oferta zawiera tą pozycję jako jedną z najważniejszych. Po prostu naciąganie, to chyba najlepsze określenie takich zabiegów. MiejscowośćSopot -
~P / 2018-11-02 17:20Ocena: 2.00 / 5
To coś, co UPC nazywa internetem, to kiepski i nieśmieszny żart, awaryjność jest na fatalnym poziomie, zarówno na Śląsku jak i w Małopolsce "internet" miewa najwyraźniej humory, bo potrafi przez tydzień działać tak, jakby połączenie było przerywane co dwie minuty przez nawet osiemnaście godzin dziennie, lepiej iść do Orange, "internet" w UPC nadaje się tylko do wypowiedzenia umowy. MiejscowośćKraków, Tychy, Katowice, Warszawa -
~Pablo / 2022-03-05 12:28Ocena: 2.00 / 5
Monter przewiercił instalację od domofonu, oczywiście nie ich wina - żenada. Zamiast kabli w skrzynce to mam nad drzwiami istną plątanine kabli od UPC chyba z 10 połączeń i wszystko wisi. ZaletyInternetWadyMontaż, obsługaMiejscowośćWarszawa -
-
~Panpan / 2017-07-30 19:48Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam. Co chwile nie ma internetu. Jeśli chodzi o granie to się po prostu nie da bo co chwilę wywala internet Bytom -
~Patrycja / 2024-06-06 21:53Ocena: 2.00 / 5
Witam jestem bardzo nie zadowolona od 3 tyg nie mam internetu za ktury place wzywałam technika miał być u mnie 31.05 nie dotarł nie dostałam żadnej wiadomości zgłosiłam to umówilio następnego technikana godz 18(21 dostałam 20 min przed 21 SMS że technik się spóźni bo są korki nie dotarł zadzwoniłam rano dostałam nowy termin technika na dziś też na popołudniu bo rano pracuje też między 18.a 21 też dostałam SMS też nie dotarł jest to nie poważne jak zadzwoniłam o 21.51 że go dalej nie ma dali mi nowy termin na sobotę przecież to jest żałosne jak oni sobie olewają klienta ZaletyBrakWadyBrak profesjonalizmuMiejscowośćWarszawa -
~Patryk / 2021-07-05 11:58Ocena: 2.00 / 5
Wybieranie terminu podłączenia usługi na stronie jest bez sensu, ponieważ i tak nikt nie bierze tego pod uwagę. W dniu realizacji montażu dowiaduje się, że nie ma wolnych terminów. Podłączenie UPC wiąże się z zabraniem urlopu... WadyZacofany system, opieszałość BOK, zlanie klientaMiejscowośćWarszawa -
~Patryk / 2023-09-02 23:32Ocena: 2.00 / 5
Szczerze odradzam. Jeśli macie możliwość wybrania innego dostawcy, bierzcie wszystko tylko nie to. Tutaj każdy problem można rozwiązać, aleee za jedyne dodatkowe 20zl miesięcznie ZaletyDziała (opcjonalnie)WadyTragiczna obsługa klienta, wi-fi to mit.MiejscowośćGliwice -
~Paweł / 2020-06-06 13:32Ocena: 2.00 / 5
Zapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.
Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.
Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.
Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klienta
Mili konsultanciZaletyMili konsultanciWadyZapewnienie prędkości internetu to jakiś żart. Zupełnie nie pokrywa się z tym co jest w umowie.
Gdy umowa się kończy, sami nie zadzwonią, żeby przedstawić klientowi nowa ofertę, należy złożyć wypowiedzenie, żeby coś dostać.
Przez telefon składają ofertę jedna, a potem okazuje się, że nie mogą zapewnić takich warunków. Po prostu żenada.
Konsultanci nie znający swojej oferty, bez sprawdzenia wprowadzają w błąd klientaMiejscowośćWarszawa -
~Perse Reikä / 2019-06-17 21:54Ocena: 2.00 / 5
Horrible customers service. Hung up on me three times on the phone when trying to cancel.
Internet was really choppy. When it works it's good but at least twice a day experienced high latency or no internet at all.ZaletyLow priceWadyCustomer service
Unreliable internetMiejscowośćWarsaw -
~Petercom / 2018-01-08 22:40Ocena: 2.00 / 5
Zamówienie internetu online 31.12.2017 z montażem na 03.01.2018, infolinia zadzwoniła 02.01.2018 poinformować że w tym czasie instalator się nie wyrobi i proponuje termin 05.01.2018 między 15-17 ok. W dniu 05.01.2018 o 17:00 dzwonię na infolinię (odbiór szybki) zarejestrowano zgłoszenie jako priorytet i miał instalator zadzwonić. Godz. 19:00 kolejny telefon na infolinię (odbiór szybki) zgłosiłem że instalator się nie odezwał i zarejestrowano kolejne zgłoszenie o pilny kontakt. Godz. 21:30 telefon na infolinię (odbiór szybki) poinformowałem, że instalator się nie odezwał i rezygnuję z ich usług. Dobrze że żona zrobiła zakupy bo gdybym był singlem to byłbym bez jedzenia w święto 3 Króli (06.01.2018) Zaletyszybki kontakt z infolinią, miła obsługa na infoliniiWadyolanie przyszłego klienta przez firmę instalatorską!MiejscowośćOpole -
~Piesuu / 2020-11-16 14:35Ocena: 2.00 / 5
Upc to internet dla ludzi którzy nie kozystają z niego za duzo.Często się sam z siebie rozlącza z urządzenia i jest duzy spadek pingu. ZaletyNIe mam pojęcia czy jakieś sąWady-internet się sam rozącza
-duży ping i lagi
-słaby zasięgMiejscowośćGdańsk -
-
~piotr / 2018-11-10 08:36Ocena: 2.00 / 5
Instalacja sprawna i szybka.ale co do formalności związanych z rezygnacją z poprzedniego operatora internetu lub przeniesieniem numeru telefonu to żenada. przed podpisaniem umowy obiecują załatwienie wszystkich formalności od ręki a potem oszukują i zwodzą klienta narażając na zdublowanie opłat u starego i nowego operatora. Zostałem nabity butelkę przez mało kompetentnego ich przedstawiciela i czuję się oszukany. PIOTR MiejscowośćBykowina -
~Piotr / 2020-12-18 12:11Ocena: 2.00 / 5
Kretyni. Monter nie przyjeżdża mimo, że dostaję smsy, że będzie. Zgody spoldzielni nie potrafią przeczytać. Idioci tam pracują. Mam nadzieję że ta firma upadnie. Router wadliwy, połączenie traci. Firm aumywa się od odpowiedzialnosci -
~Piotr / 2021-06-11 06:56Ocena: 2.00 / 5
Katastrofalna jakoś (non stop awarie internetu) katastrofalna obsługa klienta (już sama nazwa "obsługa klienta " w tej firmie to żart( MiejscowośćWroclaw -
~Piotr / 2022-03-03 17:53Ocena: 2.00 / 5
Największa porażka polskiego rynku, bez emocji:
Parametry - 2/5
Cena - 3/5
Obsluga klienta (po wykupieniu abonamentu) - mniej wiecej liczba PI ale z minusem na przodzie i bez przrcinka.
Niezawodność - porównując na szybko, właściciel alfy romeo ma wiecej radosci z jazdy gdy nie naprawia ???? niz abonent w tej firmie.
Podsumowując,szczerze odradzam i przestrzegam przed uslugami tej firmy.ZaletyZalety - Możliwość czerpania rozrywki przy próbie zgłoszenia jakiegokolwiek problemu na infolinii, jest na prawdę ciekawie.WadyWady - synonim nazey własnej tj. UPCMiejscowośćTychy
strona 56 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 54
- 55
- 56
- 57
- 58
- nastepna »
