Dział obsługi klienta to porażka. Telekonsultanci są totalnie niekompetentni. Każdy mówi co innego, zaprzeczają sobie nawzajem, nie dotrzymują słowa. Chyba nie są zupełnie szkoleni. Zapisujcie nazwiska osób, z którymi rozmawiacie i nie wierzcie, że zrobią to co obiecują zrobić. Zmarnowane 8 godzin przez dwa miesiące na konsultacje.
Zaletybrak
Wadywszystko
MiejscowośćKraków
~Mateusz / 2015-01-09 16:20
Ocena: 2.00 / 5
Ostatnio raz kiedy używam zakupiłem internet z tej firmy, resetowanie połączenie jest tak częste, że nie ma możliwości normalnej pracy na komputerze nie mówiąc już o grania w jakieś gry/oglądaniu czego online. Porażka niestety..
ZaletySzybkość
WadyCiągłe resety połączenia - po kilka/kilkanaście razy dziennie na pare minut
2 lata
~Mateusz / 2022-07-15 17:32
Ocena: 2.00 / 5
Jak nie potraficie zapewnić w centrum Warszawy stabilnego internetu po wi-fi - to śmiało zakładajcie firmę telekomunikacyjną, bo UPC też nie potrafi xD
Jedyne do czego się nadają to dostarczanie routerów, bo ładnie się prezentują na śmietniku.
Internet niestabilny jak ekonomia tego kraju, nigdy chyba nie otrzymałem prędkości przesyłu takiej jak deklarowana w umowie. Jak pracujecie zdalnie - szybciej coś ogarniecie jadąc do firmy.
ZaletyRzeczowa obsługa telefoniczna
WadyStabilność
Prędkość
Automatyczna sekretarka (protip: 813 813 813 i "chcę rozmawiać z człowiekiem" aż do skutku"
MiejscowośćWarszawa
~Matt_Si / 2023-06-23 21:20
Ocena: 2.00 / 5
UPC miało przyjechać naprawić zerwany kabel w ubiegły poniedziałek, max wtorek. Później przełożyli już na 100% na środę, później już na 100% na niedziele i teraz już na 100% na przyszły wtorek itp... itd...
WadyObsługa klienta!
MiejscowośćKatowice
~Max / 2023-05-23 23:37
Ocena: 2.00 / 5
Potwierdzam, że zatrudniają aroganckich i lekceważących klientów montażystów, którzy zachowują się jakby byli jakimiś prezesami, a są zwykłymi partaczami. Włażą w butach na dywan i kombinują jak najmniej robić, a najlepiej w ogóle nie wykonać zlecenia reklamacyjnego. Oczywiście nikt ich z tego w firmie nie rozlicza. Po prostu "święte krowy" ...
O infolinii już nie wspomnę bo rozmawia się z nimi jak z jakimiś kosmitami.
ZaletyBez komentarza...
WadyTraktowanie klienta gorzej niż w PRL...
MiejscowośćKraków
~Max / 2023-07-12 10:51
Ocena: 2.00 / 5
Po połączeniu z Play dochodzi do absurdalnych sytuacji, że nie da się zamówić normalnie internetu, albo nie da się w tej ofercie, która jest dostępna na stronie, tylko drożej
MiejscowośćKraków
~mgikfdh / 2020-10-26 17:12
Ocena: 2.00 / 5
router zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
Wadyrouter zacinał się regularnie pozbawiając mnie internetu na parę dni, 2 tygodnie przed końcem umowy nie miałem już w ogóle internetu za którego regularnie płaciłem, nie polecam
Miejscowośćkraków
~Michał / 2014-06-21 11:36
Ocena: 2.00 / 5
Absolutnie wystrzegajcie się UPC. Pół biedy że połączenie od czasu do czasu rwie się bez powodu. Pół biedy że transfer jest zwykle 4 razy mniejszy niż wykupiony. To da się przeżyć.
Największy problem to że gdy chcesz cokolwiek załatwić, musisz się zetknąć z biurem obsługi klienta które najwyraźniej ma 10 razy za mało ludzi. Wielokrotnie zdarzało mi się czekać na połączenie z konsultantem kilka minut, tylko po to żeby dostać informację że połączenie zostało zakończone.
WadyObsługa klienta poniżej wszelkiej krytyki
2 lata, 120 złotych miesięcznie
~Michał / 2018-05-24 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Brak odpowiedzi na pisma, niekompetentne osoby w punktach obsługi klienta, wypowiedzenie umowy jest utrudniane przez pracowników UPC. Zdecydowanie odradzam.
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2020-10-26 22:01
Ocena: 2.00 / 5
Od pół roku występuje problem z wysokimi skokami pingu do routera. Po wifi jest seria 2-5 ms a co 30-60sekund skacze do 400-700ms. Reset routera nic nie pomógł. Zdalny reset po kontakcie z obsługą techniczną też nic. Router był wymieniony i to samo. Pierwszych dwóch techników zachowało się skandalicznie. Ich wizyta trwała niecałe 2 minuty. Pierwszy stwierdził, że problemu nie ma bez sprawdzenia pingu tylko sprawdził, że prędkość się zgadza i poszedł. Kolejny technik wymienił router i nawet nie poczekał czy się wszystko poprawnie załaduje tylko jak zobaczył, że się świeci to poszedł. Trzeci technik starał się coś zdziałać, bo wykazałem w badaniu pingu po kablu i wifi skoki. Po wifi od 400 do 700 gdzie bywały przypadki skoku do 1400. Po kablu 60-140ms skoki. Jakakolwiek transmisja na żywo jest niemożliwa do oglądania ze względu na przerwania. Parę razy konsultant próbował mi wmówić że mam wysoki ping do routera bo mają awarię sieci... Ostatecznie wykonałem ponad 20 telefonów 4 wizyty technika i dostałem propozycję jeszcze jednej wizyty technika, ale od 2 miesięcy nie otrzymałem żadnej informacji. Jakakolwiek transmisja na żywo musi być oglądana na pakiecie z telefonu. Dodatkowo router potrafi się sam wyłączyć co 5-10dni i nieprawidłowo raportuje urządzenia w sieci np. wskazuje, że mój telefon jest połączony po kablu
Zaletycena
Wadybrak poprawnego wparcia technicznego
MiejscowośćKraków
~Michał / 2021-08-29 13:51
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia nikomu nie polecam. Brak internetu, telewizja zacina obraz. Warszawa Mokotów. Tragedia. DO tego wszystkiego nie zainteresowani problemem. Obsługa techniczna tragedia - brak. Odradzam. omijajcie duzym łukiem.
ZaletyBRAK
WadyJedna wielka Wada
MiejscowośćWarszawa
~Michał / 2022-09-25 20:49
Ocena: 2.00 / 5
Po resecie routera logowanie trwa wieki, poza tym bez większych problemów przez 2 lata, ale po tym czasie chcąc przedłużyć umowę nawet nie możesz dostać warunków które mają na stronie internetowej, bo "nie mają już tej promocji" .
W rezultacie pakiet, który dla nowego klienta kosztuje 106zł możesz mieć jako stary klient w cenie jedynie 150zł. Prawie 50% więcej tylko za to że masz już u nich internet.
Jak ktoś nie ma innej możliwości w bloku to ma lipę z miodem.
U mnie na szczęście jest jeszcze Orange więc łaski nie robią
ZaletyMało awarii
WadyIm dłużej masz umowę tym gorszym sortem jesteś
MiejscowośćOpole
~michello / 2012-07-30 00:30
Ocena: 2.00 / 5
UPC to jedna z najgorszych firm, z jakimi miałem okazję współpracować. Na kontakt z biurem obsługi klienta czeka się kilkanaście minut, a czasem w ogóle nie udaje się połączyć, co jest kpiną w dzisiejszych czasach. Niedawno w chamski sposób podwyższyli mi abonament (powiadomienie o wzroście abonamentu wysłali z wyprzedzeniem, ale zrobili to mailem, który wyglądał jak kolejna ich reklama, przez co go przeoczyłem). Dzwoniąc tam z prośbą o wyjaśnienie usłyszałem propozycję jeszcze wyższego abonamentu i nowych kanałów. Jeśli zaś chodzi o dekoder TV, to czasem się zawiesza w taki sposób, że nie ma dźwięku (przy zmianie wersji dźwiękowej z polskiej na oryginalną) i trzeba go restartować go przez wyciągnięcie wtyczki z gniazdka. Ja na pewno z nimi nie przedłużę umowy, bo zachowują się jak cwaniaki, a klienta traktują jak debila. Odradzam wszystkim tego dostawcę.
Zaletybrak zalet - za wszystko co od nich mam słono płacę
Wadybeznadziejny kontakt, chamskie zagrywki z podnoszeniem ceny abonamentu
~Mira / 2019-07-21 10:30
Ocena: 2.00 / 5
Trudny kontakt. Zmiany umów bez informowania użytkownika.
ZaletyInternet jest.
WadyZerowy kontakt z klientem. Brak wiedzy konsultantów na dane tematy. Ignorancja.
MiejscowośćKatowice
~mirek / 2023-02-21 17:03
Ocena: 2.00 / 5
pracownik upc zadzwonił do mnie z oferta dodatkowej usługi Via play (w sierpniu 2022) informując, że w ramach programów dostarczanych przez upc będę miał dodatkwo kanały Via play (podkreślam - będęmiał dodatkowe kanaly!).
Do dzisiaj nie uruchomiono mi tych kanalow w sieci upc.
2 krotnie rozmawiałem w tej sprawie z pracownikami upc - zapewniali mnie (tak jak pracownik upc, ktory oferował mi usługę Via play), że te kanały natychmiast zostaną uruchomione.
Po raz kolejny zgłosiłem tę sprawę dzisaj i jeden pracownik odsyła mnie w tej sprawie do drugiego (do innego działu) - w koncu wydało się, że Via play jest usługą"poza upc" i trzeba się dodatkowo rejestrować i logować - ale po wpisaniu nr klienta, hasła itd dostaje komunikat "dane nieprawidłowe" - w efekcie upc pół roku kasuje mnie za usługę, której nie dostarcza.
Stanowczo odradzam usługe Via play za pośrednictwem UPC.
mirek
WadyPracownicy UPC oferując dodatkowe usługi (kanały) nie udzielają pełnych, rzetelnych informacji !
MiejscowośćWarszawa
~Mistral / 2019-03-21 11:01
Ocena: 2.00 / 5
Mamy internet w UPC od 1,5roku i cały czas to samo brak internetu.No poprostu można wyjść z siebie i stanąć obok
MiejscowośćBydgoszcz oś Wyżyny
~miszczu / 2018-10-30 20:04
Ocena: 2.00 / 5
Ostatnio prawie cały dzien nie było internetu w kilku miastach.
Infolinia zablokowana.
Potem przyszedł SMS , że problem wiadomo - nie z ich winy.
Zawinił pewnie miś Kolargol i skrzaty , tylko klient nie wie za co płaci.
Ich strona działa tak wolno i ma tyle błędów , że dramat. Ładuje się z 3-4 minuty.
Zawsze wszystkie czaty z konsultantem zajęte.
Robi to z okropne wrażenie , nieprofesjonalne.
ZaletyTerminowo wysyłają info o zadłużeniu.
WadyUpiorne usługi i infolinia.
MiejscowośćWarszawa
~Miszel / 2017-04-28 19:27
Ocena: 2.00 / 5
Konsultanci to najsłabsze ogniwo tej instytucji. Bezczelini, opryskliwi, wprowadzają w błąd i nie potrafią załatwić najprostszych spraw. Brak słów ,kogo zatrudnia to Upc. W biedrze na kasie większą elokwencją sie trzeba wykazać.
WadyLudzie przy telefonie
Już nie długo stały klient.zmieniam operatora
~MK / 2021-07-11 19:41
Ocena: 2.00 / 5
Nie działa wogóle i nie ma kto rozpatrzyć reklamacji
MiejscowośćLechówek
~Mk_olej / 2018-01-13 21:47
Ocena: 2.00 / 5
Przy ofercie zakładającej 300 mbs wyciąga średnio 86 Mb/s. Internet nie jest ani trochę stabilny, częste problemy techniczne i ogólnie nigdy nie podpisujcie z nimi umowy.
Zalety Przynajmniej na jednym telefonie działa jak należy