Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Madziako / 2015-07-25 23:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Uważajcie na internet z UPC a szczególnie na pseudo routery bezprzewodowe!!!Płacę za cały pakiet czyli TV/TELEFON/NET i wszystko ok oprócz neta!!!! Po co ten router skoro net poza obszarem 8 metrów nie odbiera!! Nie będę wchodzić w szczegóły ale zrobię wszystko żeby przestrzec innych!!
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    wystarczająco za długo!!!
  • ~Magda / 2022-01-04 20:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez przerwy są jakieś przerwy w nadawaniu ! Masakra !! Ogladam film i przerywa :/
    MiejscowośćPabianice
  • ~Mahas / 2012-07-13 18:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Kończy mi się umowa po 2 latach. Korzystam tylko z internetu. Płaciłem prawie 120zł miesięcznie. Jak się dowiedziałem, przedłużając umowę nie mogę płacić mniej niż płaciłem. Jeśli wypowiem umowę to mogę nową podpisać dopiero po 3 miesiącach. Niestety w moim bloku nie ma innych operatorów, najwyżej neostrada fiber. Myślałem, że po przejęciu aster będzie lepiej, a jest gorzej. Co innego na www, co innego przez telefon.
    Zaletybrak
    Wadyolewanie klienta
    2 lata
  • ~Mała / 2022-04-20 20:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Dekoder często się zawieszał, kilka razy był serwis. Ale to nic, po zakończeniu umowy zaczęło się nękanie, pomimo zwrotu sprzętu ciągle przychodziły ponaglenia o zwrot sprzętu, po którymś wykonanym do nich telefonie dowiedziałam się że chodzi o sprzęt z przed kilku lat o którym wcześniej było echo, oraz kara pieniężna nie wiadomo z czego wynikająca. Ok po odesłaniu tego drugiego dekodera i wpłacie, nadal przychodzą groźby, po miesiącu od dostarczenia. Nękanie I naciąganie. Ładnie i pięknie jest tylko przy podpisywaniu umowy! Nigdy więcej!
    MiejscowośćTychy
  • ~Małgorzata / 2023-08-22 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Od soboty zgłaszam awarie dekodera. Mimo że zgłaszałam awarie domofonu, tak się zdarza, pan technik jest ponad to. Nie zadzwoni ,bo po co. Klientem jestem 30 lat. Zawsze płacę i nie mam znizek jak mówi klienci.
    ZaletyMało
    WadyDrogo. Brak profesjonalnej obslugi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~manimania / 2021-07-05 17:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Od momentu zakończenia się umowy przy automatycznym przedłużaniu mam wrażenie że Internet zaczął zwalniać, wcześniej podczas korzystania nie było tyle błędów w korzystaniu z usług UPC. Od 4 miesięcy pojawia się śnieg na oglądanym programie TV nawet przy wysyłaniu maila bez załączników lub przy otwarciu prostej strony. Internet 150 mb, wcześniej nie było takich problemów. Czy ktoś z Was miał tak samo po zakończeniu okresu umowy? Mam wrażenie że na siłę próbują mnie przekonać do szybszego Internetu i nowej umowy, podczas gdy wcześniej przy 150mb nie miałam takich problemów i byłam zadowolona z szybkości Internetu. Dodatkowo bardzo często podczas pół godzinnej sesji korzystania z internetu na tablecie kilka razy muszę restartować połączenie w tablecie bo połączenie się zawiesza... z innymi punktami WIFI tablet działa normalnie.
    Zaletycena
    Wadyproblemy z oglądaniem tv, śnieg w obrazie, błędy łączenia
    MiejscowośćOpole
  • ~marcin / 2016-02-06 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety nie polecam. Od przeszlo 5 lat jestem ich abonentem a potraktowali mnie bardzo brzydko . Nie dotarl do mnie rachunek , nie zaplacilem na czas. Wylaczyli internet. Teraz juz pieniadze do nich wyszly a oni mi nie wlaczyli neta.
  • ~Marcin / 2019-08-01 20:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Powiem tak, w cenie jest niby horizon go ale jak chcę coś obejrzeć to jest tak okrojony ze kląć można na nich. Napis "kanał nożna obejrzeć tylko UPC" się pojawia. Czyli meczu Lechii nie zobaczyłem a płacę ponad 200 m-c bo mi światłowód doprowadzili do chaty. NO MORE UPC bo są haczyki.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Marcin / 2022-12-13 17:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam. Internet w godzinach popołudniowych zacina się średnio co 20 minut.
    WadyInternet w godzinach popołudniowych zacina się średnio co 20 minut
    MiejscowośćWarszawa
  • ~marcin / 2024-02-19 15:39
    Ocena: 2.00 / 5
    xdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxdxd
  • ~Marek / 2018-08-06 10:00
    Ocena: 2.00 / 5
    od ponad miesiąca, codziennie następuje przerwa w dostawie internetu. Trwa kilka godzin,a czasami i całą dobę.
    UPS nie wywiązuje się z umowy twierdząc, iż mają stałe łącze.
    Zaletybrak
    Wadyniestabilność
    MiejscowośćŚwiętochłowice
  • ~Marek / 2018-12-07 20:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 26 października do dziś (7 grudnia) UPC Polska Sp. z o.o. nie dostarcza mi internetu. Co więcej, średnio co tydzień zmienia datę powrotu usługi (dziś podali 14 grudnia). W to akurat już nie wierzę, marzę tylko o rozwiązaniu umowy, ale z rozpatrzeniem reklamacji usługodawca czeka do ostatniej chwili, najwyraźniej. Nie mam pojęcia co się dzieje, że usługa nie może wrócić, ale w tym przypadku, wypadałoby chyba potraktować klienta inaczej? Przede wszystkim precyzyjnie określić problem, podawać wiarygodne informacje, a w przypadku 1.5 miesięcznej bezsilności po prostu dać mu wybór. Nie polecam.
    Wadyniesłowność, brak dostatecznego poinformowania klienta
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Marek / 2024-02-04 21:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd UPC zostało przejęte przez Play to to jest jedna wielka porażka. Przez tyle lat co posiadam internet UPC zdarzyło się może kilka razy, 5/6 że była jakaś awaria. Teraz raz w tygodniu zrywa WIFI, internet spada do połowy deklarowanej wartości, ogromne opóźnienia w przesyle danych - jednym słowem DRAMAT. Nie zamierzam więcej przedłużać umowy z tym dostawcą. Przykre że tak bardzo strzeliliście sobie w stopę tym łączeniem z play
    WadyCiągłe awarie po fuzji z play
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maria / 2022-07-22 11:59
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia 2-3 razy w tygodniu nie działa internet i telewizja. Ciągle jest awaria automat o tym informuje i ciągle przesuwa godziny jej usunięcia. Technicy ciągle naprawiaja ale widać bez skutku.Podpusalam umowę na następne dwa lata i żałuję tego. Od jej podpisania ciągle nie mam usług s place sporo. Pani w obsłudze na pytanie moje jak mam pracować bez internetu odpowiedziała żebym korzystała z innego ciekawe to po co place u nich.
    ZaletyW tej chwili brsk
    WadyNie wywiązywanie się z umowy
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mario / 2018-07-26 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Od dwóch tygodni w Szczecinie na Niebuszewie są problemy z internetem, choć dostawca w umowie zapewnia ciągły dostęp do sieci. Dzwonię na infolinię i zawsze słyszę jedno a mianowicie że jutro do godziny 10 technicy uporają się z awarią, strasznie wolno im to idzie bo tak jak już wcześniej napisałem trwa to już dwa tygodnie...Zero informacji o awarii, propozycji obniżenia opłaty itd. Jeżeli ktoś koniecznie musi mieć ciągły dostęp do sieci, nie polecam UPC...
    ZaletyPrędkość
    WadyAwarie
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Mario / 2021-02-11 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Ostatnio coraz gorzej. Nie utrzymują nawet parametrów szacunkowych.
    ZaletyŁatwa dostępność.
    MiejscowośćKraków
  • ~Mariusz / 2023-03-07 11:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Próbowałem nabyć najwyższą z ofert wyświetlanych mi na stronie po wpisaniu lokalizacji ale niestety kolejny już konsultant twierdzi, że to widocznie błąd systemu bo dla mnie oferta jest droższa...i tu uwaga wg pierwszego konsultanta o 35pln, a wg drugiego o 10pln..Dodam,że w przypadku obu rozmów miałem wrażenie , ze konsultanci robią mi łaskę, że w ogóle ze mną rozmawiają:( Informacji udzielali niechętnie, bez wyjaśnień czemu drożej niż oferta z netu i o szczegóły musiałem się dopytywać po kilka razy:( Jestem klientem UPC z przerwami od ok. 20lat jednak połowę tego czasu korzystałem z innych operatorów ponieważ UPC zawsze mieli oferty o wiele lepsze dla nowych klientów albo zdarzały się takie cyrki z nową ofertą jak teraz.Dlatego nie przedłużałem umowy i zirytowany przechodziłem gdzie indziej. Jak o tym myślę, to nie mogę się oprzeć wrażeniu, że gdyby nie te problemy to dawno zmonopolizowaliby rynek, bo usługi jakościowo były lepsze niż u konkurencji. Jednak to też zmienia się na niekorzyść:( Pod koniec poprzedniej umowy też zauważyłem coraz częstsze problemy z internetem. Myślałem , ze to przejściowe ale po przeczytaniu kilkudziesięciu opinii wychodzi, że to już norma więc postanowiłem jednak poszukać innego operatora.
    MiejscowośćGdynia
  • ~Mark / 2023-02-26 19:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwy w dostawie internetu minimum 10 razy dziennie. Nie polecam tego dostawcy. Płacę i nie wiem za co
    MiejscowośćWronów
  • ~Mark / 2023-03-26 21:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Porażka, umowa podpisana 300/300 MB a jest 15 w porywach 20mb
  • ~Marta / 2018-11-08 11:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero szacunku do klienta! Umawiaja sie, nie prztjezdzaja, maja problem zeby zmienic dane klienta bo oczywiscie ponylili sie z danymi. Jestescie beznadziejni.
    ZaletyFajne promocje
    WadyBrak poszanowania klientow
    MiejscowośćMikołów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266