Nie polecam to jest Parodia !!! Jestem 3 dzień bez telewizora serwis dopiero będzie możliwy za kilka dni jedno wielkie bagno !!!
Miałam mieć ofertę tańsza z większym interneem dostałam stary dekoder po czym powiedziałam że go nie chce to pan na miejscu robił mi problemy ! I wyszło że będę płaciła jeszcze więcej tragedia nie polecam najgorsza siec telewizyjna jaka może być !!!!
MiejscowośćRuda Śląska
~Martin / 2022-03-02 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, firma przyjęła zamówienie, umówiła termin instalacji, instalator się nie pojawił. Nikt się nie pofatygował ,żeby mnie o tym poinformować .
Żenująca sytuacja , na infolinia dowiedziałem się ze dziś już kurier nie przyjedzie . Jutro mnie poinformują o terminie ralizacj.
Traktowanie klienta poniżej wszystkich norm
MiejscowośćGdynia
~Artur / 2022-03-02 16:53
Ocena: 1.00 / 5
Witam wszystkich nowych lub starych abonentów byłem w miare zadowolony z usług UPC tak na poziomie jakość cena 7/10 mając 4 dekodery telefon 2 boostery najwyższy pakiet kanałów internet 500mb/s
i bedąc klientem od czasów Telekomukacji Polskiej wiec już sporo pewnie jakieś 10 lat. Wszystko się zmieniło w mojej ocenie o 360 stopni w ciągu miesiąca co do UPC a mianowicie podejściu do klienta. Miałem awarie dekodera Horizon podczas remontu zaczepiłem o kabel podłączony od sygnału i go wyrwałem wraz z wejściem zgłosiłem przyjechał technik popatrzył dał nowy zabrał zepsuty i pojechał bez żadnego protokołu zdania odebrania jaka i czyja wina zaznaczam że nigdy sprzętu niewymieniałem od początku umowy nawet po przejęciu TP przez UPC. Zadowolony z wymiany po kilku dniach jak to zwykle dostałem sms z rachunkiem wystawionym myślałem że mam jakieś omamy rachunek wystawiony na 1018 zł w tym 850 za zepsuty dekoder infolinia UPC to jak walka z wiatrakami niczym 12 prac asterixa gdzie biegali z góry na dół bo co raz odsyłali od okienka do okienka ale reasumując złożyłem reklamacje została rozpatrzona oczywiście na moją niekorzyść i propozycja rozbicia na raty 850 na 5 miesiecy plus rachunek naturalnie najgorza K.... To podwykonawca bo niepoinformował mnie technik że zostane obciążony taką kwotą za sprzęt bo było to usterka do naprawy w serwisie ale po co naprawiać jak lepszy procent mają od wymiany niż za naprawe sprzętu druga reklamacja już złożona czekam co mi napiszą
MiejscowośćWarszawa
~. / 2022-03-02 15:26
Ocena: 2.00 / 5
Szczerze to bede odradzac każdemu kogo spotkam jesli chodzi o uslugi tej firmy, chcesz zrezygnować to odsylaja Cie do strony internetowej mimo ze jestes na miejscu i powinno sie to zrobic bez problemu od reki... dodatkowe oplaty za cos czego w ogóle nie bylo w umowie i dażac do oceny samej usługi katastrofa, problemy techniczne z ich strony, przerwane polaczenia, człowiek nie byl w stanie pracowac. Jedno duże NIE.
~barsun / 2022-02-28 20:14
Ocena: 2.50 / 5
Co chwile zrywa polaczenie a w coahu miesiaca co cheile awarie..
zrywanie polaczenia...ja nie place zeby sie w sciane patrzec...ani pracowac zdalnie...ogladac filmy..
kgrsc w gry..nie polecam nikomu upc najgorszy internet w tych czasach
Zaletytani i bez umowy
Wadyzrywa poloaczenie co pare godzin..a czasem wogole nie ma internetu...awaria za awaria
MiejscowośćGdynia
~tragedia / 2022-02-27 15:50
Ocena: 1.00 / 5
jest duza szansa ze nigdy w zyciu nie uzywalem gorszego internetu
Zaletybrak
~Tomek / 2022-02-26 22:43
Ocena: 2.25 / 5
Witam. Po namowie konsultanta uległem ofercie,ale nie polecam stary router w miarę chodził nieraz trzeba było zrestartowac, nowy to porażka gdybym mógł wrócił bym do poprzedniego. Płacę więcej, a mam mniej nie polecam.
ZaletyNie ma
MiejscowośćŻory
~Tom / 2022-02-26 18:10
Ocena: 3.00 / 5
Firma nie rzetelna podłączenie sobota 13-15 o godzinie sms o13.38 że pracownik będzie o 14 godz a o 13,50 drugi sms że instalacja się nie odbędzie ponieważ montażysta nie zastał nikogo w domu i instalacja się nie odbyła z mojej winy czekałem od 13 masakra cały dzień zmarnowany .Pani na infolini nic nie wie ,jeżeli wam się nie chce pracować w sobote to nie umawiajcie się z klientami na ten dzień .Nie szanują klientów a z ludzi robią idiotów .Dodam że to nie pierwszy raz na innym mieszkaniu podobna sytuacja za trzecim razem dopiero podłączyli internet .
MiejscowośćBytom
~Krystyna / 2022-02-24 13:41
Ocena: 3.75 / 5
Dnia 23.02.2022r. zgłosiłam problem pilota. Rozmawiałam z kilkoma osobami i niestety nic z tego nie wychodziło. Chodziło o parowanie pilota z telewizorem. Dopiero Pan Marcin Machno pomógł mi. Wykazał się duża cierpliwością i zrozumieniem. Jestem mu bardzo wdzięczna.
A swoją drogą, czy byłoby możliwe dołączenie instrukcji parowania pilota z telewizorem?
Pozdrawiam
Krystyna Lickiewicz
MiejscowośćWarszawa
~Agnieszka / 2022-02-24 13:36
Ocena: 1.00 / 5
Firma bardzo nierzetelna. Zdecydowanie odradzam korzystania z jej usług. Kurier nie kontaktuje się zz odbiorcą przesyłki, podjął 3 próby doręczenia paczki w godzinach porannych 9-11 wtedy gdy ludzie są w pracy. Nie pozostawił awizo w skrzynce, zero kontaktu. Po 3 dniach przesyłka po prostu wraca do sklepu. Koszmar.
MiejscowośćOlsztyn
~Chuj was to obchodzi / 2022-02-23 13:05
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze gówno jakie kiedykolwiek powstało. Telewizja i internet nie działają
~Kamilmg / 2022-02-22 19:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam, UPC tragicznie obsługuje klientów, byłem umówiony na instalacje światłowód + telewizja na którą czekałem 1,5 miesiąca, technik zapomniał wziąć dekoder i nie aktywował usług, po tygodniu dzwonienia na infolinie upc dowiaduje się że teraz to trafiam na koniec kolejki bo dużo osób czeka.....kosmos! Może za miesiąc ktoś się pojawi.....gdybym zamówił tańszy pakiet a nie jakiś drogi to byłoby szybko i terminowo. Teraz jestem bez internetu - beznadziejna obsługa totalne zlewanie klienta. Historia kontaktów telefonicznych: UPC: to wina Fiberhost, fiber host: to wina podwykonawcy, Podwykonawca: to wina UPC: Śmiech na sali!!!
Zaletybrak
Wadyobsługa klienta
MiejscowośćBiałebłoto-kobyla
~skull87 / 2022-02-22 17:08
Ocena: 1.00 / 5
Technik był umówiony między 9:00 a 12:00. O godz 11:40 przyszedł SMS że technik przyjedzie z opóźnieniem. Uznałem zatem, że po czekaniu 2 godzin i 40 minut mogę pozałatwiać inne ważne sprawy w tym czasie (inaczej myśli UPC, według was trzeba czekać na technika cały dzień najlepiej, a godziny umówione na wizytę są tylko tak o). O godz: 12:06 dostaje SMS, że technik wyruszył i przewidywany czas przyjazdu ok. 12:30. O godz: 12:07 kolejny SMS że technik nikogo nie zastał w domu. Do domu udało mi się dotrzeć o 12:15, także tu mój błąd że nie udało mi teleportować w 1 minutę, żeby łaskawie przywitać technika, którego winą było nie stawienie się w wyznaczonym czasie i który na dodatek nawet nie wykonał połączenia telefonicznego w celu zapytania się czy wyjaśnienia czemu nikt w tą 1 minutę nie stawił się z uśmiechem i kawą w drzwiach
ZaletyBrak
WadyWszytko
~Didi / 2022-02-21 20:32
Ocena: 2.00 / 5
Najdroższy pakiet w ofercie a czuje jakbym korzystał z internetu na początku jego ery :)
WadyPing skacze od optymalnych 30 do nawet kilku tysięcy przy czym z perspektywy czasu niestety przeważają wyższe wartości
MiejscowośćWarszawa
~? / 2022-02-21 16:38
Ocena: 1.25 / 5
Obsługa klienta jest tragiczna
Chcesz coś oglądnąć? Nie dasz rady bo z tym internetem wszystko ci się zatnie.
Chcesz coś zainstalować? Po 3dniach może będziesz mieć 40%
Podsumowując internet upc jak i całe upc jest ścierwem nad ścierwami.
ZaletyBrak
WadyWszystkie
MiejscowośćPoznań
~Katarzyna / 2022-02-21 13:49
Ocena: 1.00 / 5
Rezygnacja z usług, sprzęt odesłany, pismo przyjęte. Jakież było moje zdziwienie gdy otrzymałam fv na usługi telefoniczne. Okazało się że upc przyjęło rezygnacje internetu ale jakoś zapomniało wspomnieć że pod tą usługą był jeszcze telefon o którym nie wspomniałam w piśmie...
Czeka mnie płacenie za usługi telefoniczne z których nie korzystam przez 2 miesiące za nim rozpatrzą kolejną rezygnache.
MiejscowośćWarszawa (Ursynów)
~Wkurwiony klient / 2022-02-20 20:46
Ocena: 1.00 / 5
Powiem wprost, takiego gównianego internetu w życiu nie miałem.
Wifi non stop się zacina, a warto zaznaczyć, że posiadam opcję do 500 mb/s
Według pomiarów po kablu wychodzi ok 125mb/s przy czym wykonując pomiar ponownie za 5 min okazuję się, że prędkość spadła do 80 mb/s.
Ostatni raz dałem się namówić na tą żenade.
UPC życzę wam jak najgorzej za to jak traktujecie swoich klientów !!!
ZaletyZero absolutne
WadyWszystko
MiejscowośćBydgoszcz
~KakaKk / 2022-02-19 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki można było wybrać ping skacze ciągle wywala i nic się nie da zrobić
ZaletyNie ma
WadySame wady
MiejscowośćKraków
~Piotr / 2022-02-18 20:45
Ocena: 1.50 / 5
Przedłużenie umowy, dział sprzedaży podał inną cenę za usługi niż jest na potwierdzeniu z UPS. Infolinia nie może pomóc bo musi się ze mną skontaktować dział sprzedaży, który oczywiście się nie skontaktował. Jak chcesz nową umowę to odbierają telefon od razu, jak chcesz rozwiązać to się nie dodzwonisz. po tygodniu od "podpisania" przedłużenia parametry internetu oraz telewizji nie zmieniły się na takie jak powinny być według nowej umowy. Szkoda słów.
ZaletyBrak
WadySame wady.
MiejscowośćKraków
~Michał / 2022-02-17 14:45
Ocena: 1.00 / 5
Termin montażu internetu został ustalony kilka dni wcześniej. Monter miał się pojawić między godziną 13:00 a 15:00. Czekając cierpliwie w domu o 14:30 dostaje telefon od montera który słabo rozmawia po polsku że nie ma już w samochodzie modemów i dzisiaj nie przyjedzie. Stwierdził ze mogę sobie składać reklamację a po poproszeniu go o imie i nazwisko stwierdził ze nie musi podawać tych danych ze względu na rodo i się rozłączył. Jeżeli ktokolwiek ma możliwość instalacji internetu u innego operatora, to zdecydowanie polecam ZREZYGNOWAĆ z UPC. Chamska i bezczelna obsługa klienta i niedotrzymywanie terminów to określenia którym opisałbym tą firmę.