Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kient UPC / 2023-08-10 09:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem klientem UPC od 15 lat. To co się dzieje w ostatnich 5 to jakaś tragedia. Przynajmniej kilka razy w miesiącu awaria = nie masz internetu przez 0,5 dnia albo przez 2
  • ~klient / 2017-04-10 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Na infolinię się nie da dodzwonić jeżeli jest się już klientem UPC. Obsługa hamska, niegrzeczna i nieuprzejma. Rzuca słuchawką, nie chętna w ogóle do pomocy.
  • ~Klient UPC / 2012-12-11 23:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem szczęśliwcem,bo jestem w trakcie wypowiedzenia umowy z UPC. Byłem klientem od samego początku powstania tego, nie wiem jak to nazwać, operatora,dostawcy,akwizytora, komiwojażera czy może "Zdzisia z piwnicy". Po tylu latach doświadczeń czas już było powiedzieć sobie dość.
    Subiektywna ocena:
    telewizja(analog)pakiet min.- jakość nie do przyjęcia, to z kawałka przewodu jest lepsza, po interwencji serwisanta było dobrze przez dwa dni(powtarzalność zadziwiająca jak na 6 wizyt)
    internet(wifi 25MB)-transmisja 25 tylko na przewodzie, bez"kabelka" max 19,Pani proponująca mi zmianę zapomniała dodać, że moje "pudełko" więcej nie puści, sporadyczne zaniki łączności
    telefon stacjonarny- nie mam,
    Podsumowanie:
    za takie pieniądze (87zł) można oczekiwać czegoś więcej
    Czarę goryczy przelał, w ramach zatrzymania "starego" klienta, dekoder z t.dyskiem, który był tak głośny, że w nocy denerwowało to domowników. Oczywiście odstąpiłem od umowy w ciągu 10 dni i go zwróciłem w POK, a co później się działo "to bezcenne".
    PS
    Ponoć są miejsca, gdzie jest wszystko w porządku i z telewizją i z internetem, a nawet telefonem, tylko łazik dopiero zaczął jeździć po Marsie i tam jeszcze nie dotarł.
    Zaletyprędkości Internetu, oczywiście proponowane
  • ~Klient UPC / 2017-10-03 12:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeden wielki SYF tym UPC mają. Nie polecam. Lepiej przejść do innej sieci.
    WadyJedna z najgorzej zorganizowanych firm w tej branży najprawdopodobniej...
  • ~kos / 2018-12-08 17:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam.
    Pierwsze zgłoszenie 9.11.18 do dnia dzisiejszego problem nie został rozwiązany (gubienie pakietów, ogólnie nie da się korzystać z internetu). Dzwonienie na infolinie zero pomocy tylko informacja że występują okresowo zakłócenie, termin usunięcia usterki jest ciągle przekładany. Tak to jest jak się podnosi prędkości bez rozbudowy sieci.
    MiejscowośćZąbki
  • ~Kris / 2022-04-21 19:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Stabilność tego internetu woła o pomstę do nieba jest aużywalny. Lepiej korzystać z sieci lte niż z tego czegoś.
    Zaletynie ma
    WadyNie da się korzystać z tego
    MiejscowośćGliwice
  • ~Krzysztof / 2015-03-03 15:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Pomimo dobrego lacza dobrej jakosci obrazu i obslugi telefonu na talefonie przenosnym, likwiduje umowe z powodu dzialu handlowego, ankietowego i technicznego.
    Totalne chamstwo ich strony w mysl hasla UPC dla idiotow
    Zaletyduze
    Wadywady jescze wiecej
    rok
  • ~Krzysztof / 2023-04-25 21:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety, od czasu kiedy UPC zostało przejęte przez PLAY - fatalna jakość usług. Spadek transferu w sieci dużo poniżej minimum - łącze 750Mb/S, deklarowane minimum to 300Mb/s, realny transfer w weekendy czy w godzinach wieczornych często poniżej 200Mb/s a zdarza się poniżej 100Mb/s (rekord 11Mb/s). Nie zawsze, ale często. Do tego fatalne podejście konsultantów do zgłoszeń reklamacji, zwodzenie, zasłanianie się brakiem kompetencji, kierowanie problemu i zrzucanie odpowiedzialności na innych. Brak możliwości porozmawiania lub nawet kontaktu mailowego do przełożonych. W moim przypadku różni konsultanci opisują źródło problemu zupełnie odmiennie, raz zrzucają winę na degradację sieci, innym razem twierdzą, że problem leży w moim sprzęcie. 2-krotnie próbowałem umówić wizytę serwisu, ale się nie udało, serwis został dziś odwołany bez powiadomienia mnie o tym. Kilka razy wcześniej konsultanci zamknęli zgłoszenie o usterce bez jej usunięcia. Bo ich zdaniem wszystko ok. Tylko zapewnienia, że wszyscy nad tym pracują aby usunąć problem ale nic się nie zmienia. Szczerze odradzam, każdemu, kto chce mieć stabilne i szybkie łącze, nie warto inwestować w UPC. Dla przeglądania stron i odbierania poczty może być, nic więcej. A konsultanci to dramat. Coś w stylu: nic nie poradzę, to nie moja wina, przykro mi....
    Zaletycena za usługi w przypadku długoletnich klientów całkiem ok.
    WadyFatalna obsługa klienta, częste spadki transferu pobierania dużo poniżej deklarowanego minimum
    MiejscowośćLubin
  • ~kurdemakaron / 2019-05-16 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    najgorszy internet, jaki kiedykolwiek miałem. 250mb/s? chyba 320kb/s... porażka i oszukaństwo... 1100 pingu
    Zaletybrak
    Wady- sama strona UPC ładowała się 5 minut...
    - Suberszybka prędkość roku 2019 - 320kb/s
    - najlepszy ping - 300/1100 pingu czyli nie pograsz sobie za bardzo
    - prawie zniszczyłem se myszke
    - tyle tego jest, że nie chce mi sie już wymieniać
    MiejscowośćŁuków
  • ~Lari / 2019-08-30 22:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet bardzo czesto przerywa, zwlaszcza wieczorami. Nowy router, zglaszajac problem przez 2 dni dziala a.potem znowu to samo...
    MiejscowośćGdańsk
  • ~leoliv / 2022-08-01 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    dosłowne dno nic nie działa. mój internet mobilny jest 100 razy lepszy. prędkość upc to ściek. do 6000 pingu w grach gdzie nie da sie grac. czasami net wywala i trace połączenie na rankedach. totalny ściek nie polecam nikomu.
    ZaletyMożna oglądać YT XD
    WadyPING
    POBIERANIE
    WYSYŁANIE
    SZYBKOŚĆ
    MiejscowośćBrzeg
  • ~Lolo / 2022-12-18 13:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Predkosc wi-fi dramat. Od 14 mb do 35 a konsultant mowi ze trzeba czytac umowe. Jak zamawialem usluge nikt nie mowil ze predkosc ktora podaja to predkosc na kablu a bezprzewodowo ich nie interesuje. Porazka. Szukam mozliwosci do rozwiazania umowy. Bylem w Toya i wszystko bylo OK
    ZaletyDobry pakiet tv
    WadyWi - fi
    MiejscowośćPabianice
  • ~Lucek / 2020-11-18 18:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Więc ,też dodam swoje trzy grosze ostrzegam nowych klientów omijajcie tą firmę szerokim łukiem. Pierwsza sprawa nie wiem jak w innych miastach ,ale w Warszawie obsługa klienta to jakiś żart jakiś miesiąc ,półtorej miesiąca temu dzowniłem na infolinię zmieniając numer dowodu osobistego z powodu zmiany na nowy przy okazji zapytałem się z ,którym dniem kończy mi się umowa. Okazało się ,że umowa kończy się z dniem 13.11.2020 inne firmy potrafią trzy miesiące wcześniej wydzwaniać i pytać się o nową umowę a tu nic . Dzień 13.11.2020 opłacam rachunek a tu zero kontaktu ze strony firmy ,na infolinii zero chęci przedłużenia umowy reakcja jak by się nic nie stało i tak bym został oszukany i płacił dalej ten sam plan taryfowy nie ukrywam przez moje niedbalstwo co nie zmienia faktu ,że takie zachowanie firmy jest nie dopuszczalne . Z ciekawości spojrzałem na ofertę dla nowych klientów i to jest kpina zważywszy ,że używam tylko internetu w cenie 68 zł nowy klient ma 750 mb ja 300b . Co do jakości usług internet dobrze działał a gram pc ,konsola , VOD choć czasem zdarzały się spadki fbs ,czy też zrywało mi internet. Nie polecam jeszcze raz cieszę się ,że uciekam do konkurencji.
    ZaletyDobry internet
    WadyKontakt z klientem to kpina
    Czasem uciążliwe przerwy techniczne
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Lukasz / 2015-03-04 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC to porażka jakiej dawno nie widziałem/słyszałem, sam net w miarę spoko ale rozliczenia, obsluga klienta to już dramat i przez to nie polecam, czekam na koniec umowy i rezygnuję z ich usług, ta firma trzyma się tylko dlatego, że w wielu miejscach są monopolistą!
  • ~Łukasz / 2016-04-26 18:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie kończymy współpracę z tą szemrana firma ... Póki nie zmieniliśmy operatora przez sprzedaż/kupno nowego mieszkania wszystko poza ceną wydawało się w porządku aż do czasu kiedy nie została naliczona kara umowna w wysokości 1000zl . chcieliśmy kontynuować współpracę z firmą (placilismy 170 zł na miesiąc od 8 lat jako stały klient ) ale przez ich nie świadczenie usług w miejscu mojego nowego zamieszkania nie przyjęli reklamacji na zniesienie kary/zmniejszenie jej a to przecież w dużej mierze wina operatora że nie świadczy usług w danym obrębie - przecież nie kupię nowego mieszkania patrząc gdzie moj operator kablowki ma łaskawie swoje kable... Łaskawie jedynie na co mi pozwolili to rozłożenie kwoty na raty. W 100% odradzam współpracę z firmą gdyż traktują klienta jak śmiecia do płacenia . Internet działa niezawodnie ale ich telewizja z "niezawodnym " horizonem to smiech na sali... Nie pozdrawiam firmy u odradzam.
    ZaletyInternet i jego działanie
    WadyObsługa klienta , cała reszta poza jednym plusem...
    8 lat abonent , 170 na MC, 1000 zł kary umownej
  • ~Łukasz / 2017-12-12 02:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Otóż parę dni temu dla stałego klienta otrzymałem ofertę
    Nowy dekoder
    Nowy router
    nowy pakiet TV

    Co za tym idzie nowy dekoder działa poprawnie do pakietu programów także przyczepić się nie mogę, ale
    ten router NOWEJ GENERACJI to jest PORAŻKA!! wystarczy drzwi zamknąć by w pomieszczeniu obok ping wynosił 500-1000ms przy otwieraniu np. YT. Router traci zasięg w sposób nagminny. Stary router tracił moc na grach. Ten jak to stwierdził pan monter powinien działać nawet poza domem. Taa a krowy latają i znoszą jajka. Nowy router biała beznadziejna stojąca skrzynka która do niczego się nie nadaje. Dziś wykonam telefon o sprwadzenie co z tym złomem jest jeżeli to się nie poprawi odchodzę do konkurencji zrezygnuje z routera i otrzymam 2 kable z jednej skrzynki bo w tej firmie przez telefon obiecują a później się okazuje że nie można. NIE POLECAM DNO I BEZNADZIEJA. w ch#ja to innych nie nas.
    Miejscowośćzabrze
  • ~M / 2018-02-05 12:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Po kilku latach korzystania z samego Internetu podpisałam umowę na TV z Internetem. Szybka instalacja oraz (niewiadomo czemu) wymiana sprawnego routera na nowy - ponoć lepszy. I zaczęły się problemy. Horizon przynajmniej raz dziennie wyłączał się i wyłączał telewizor. Zarzucano nam że to wina telewizora, ale nie jest to prawdą, gdyż działał bez zarzutu do czasu podłączenia Horizona. Restarty nie pomogły. Rezygnacja z TV.

    Nowy router - ConnectBox miał być lepszy, lepszy zasięg, a więc i prędkość. Rzeczywiście jest 40Mbit z 60 Mbit za które płacę. Co więcej (!), połączenie internetowe zrywa się co parę minut, w rezultacie są przerwy w oglądaniu filmu czy prowadzeniu rozmowy Skype - jest to niedopuszczalne. Do tej pory nie miałam zastrzeżeń, ale od zmiany routera, coraz więcej problemów. Pomoce strony techników UPC (infolinia i czat):
    1) restart routera - zero poprawy
    2) zdalna naprawa - rezultat? Uszkodzenie łączności i brak Internetu przez ponad 1 godz.
    3) próby zmiany kanału Wi-Fi za pomocą Wifi Analyzer - aplikacja zawsze pokazuje że kanał z którego korzystam jest zły, próba zmiany na inny, ponoć korzystniejszy, nie przynosi rezultatów. Każdy kolejny kanał jest zły, przerwy w połączeniu nadal występują. Przypominam że przy poprzednim modemie nie było takich problemów. Prędkość była słabsza 35-40Mbit z obiecanych 60Mbit, to prawda, ale połączenie było zawsze stabilne.

    Technik, który przyszedł odebrać sprzęt po rezygnacji z samej telewizji, odmówił naprawy Internetu. Opryskliwie stwierdził, że nie po to przyszedł, kazał podpisać odbiór sprzętu i wyszedł.
    ZaletyZalety były przed zmianą routera na ConnectBox
    WadyConnect Box
    Opryskliwa obsługa
    Zero pomocy ze strony pracowników infolinii
    Chaos informacyjny podczas podpisywania i rezygnacji z umowy
    MiejscowośćMielec
  • ~Maciej / 2020-01-06 19:31
    Ocena: 2.00 / 5
    zawiodłem się jakością swiatłowodowego internetu upc.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Maciek / 2022-12-13 19:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo zawodny internet a jak internet to i telewizja
  • ~Maddd / 2023-01-02 01:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy.
    ZaletyCena
    WadyAwaria brak pomocy
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266