Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jedras / 2022-07-21 14:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam internet z UPC 1 gigabit wzięty tylko i wyłącznie pod konsole (na początku PS4, teraz PS5). Większość urządzeń w domu nie wykorzystują nawet w 1/5 "potencjału" internetu gdyż mają słabe karty sieciowe. Internet wzięty stricte pod granie online. O ile internet z UPC daje radę momentami, o tyle zbyt często zdarzają się okresy kiedy kompletnie jest bezużyteczny. Aktualnie mija 15 dzień kiedy to nie da się zagrać online na konsoli podpiętej na kablu. Okablowanie sprawdzone - nie jest winowajcą, sprzęt - 3 konsole podpinane, opóźnienia wciąż wyraźnie widoczne, serwery gry - raczej nie tu jest problem, bo u sąsiada na światłowodzie praktycznie brak opóźnień. Do tego gdy dzwoni się na infolinię to oferują że zrobią monitoring itp itd. A ostatnio nawet trafił się spec na linii który zna się na konsolach i twardo wmawiał, że winą może być szereg innych rzeczy niż internet (oczywiście winę internetu wykluczył po tym jak zrobiłem test na przeglądarce na konsoli i wyszło że mam download 800, upload 60, ping 33 po kablu). Z tym że na wifi wychodzi na tym samym teście niższy ping (:D) download 300, upload 60. Można rzecz że w jednej rzeczy pomógł - na wifi gram z mniejszymi (dalej beznadziejnie jednak) opóźnieniami niż na kablu. Reasumując - koniec dzwonienia, które nic nie wnosi, dla nich problemu nie ma, usługa działa poprawnie, a ja grać nie mogę online. Jakbym miał pakiet 100 / 30 to bym płacił dużo mniej a pewnie efekt byłby podobny. Internet nadaje się do przeglądania pudelka, YouTube ale nie do grania online. W dodatku notorycznie gubi wifi. Przechodzę z jednego pokoju (gdzie jest Router) do drugiego i już internetu nie ma. Przyjeżdża technik i mówi: "no z wifi tak jest". Serio? Tak jest z Wifi? Mi od sąsiada z góry łapie lepszy zasięg wifi w całym mieszkaniu niż z mojego Routera. Dramat dramat dramat.
    ZaletyBo jest
    Wadykorzystanie do grania online, Wifi, obsługa (pitolenie o szopenie)
    MiejscowośćKraków
  • ~jejkujejku / 2020-04-18 00:56
    Ocena: 2.00 / 5
    płacę 114zł za 300mbit, którego nigdy nie ma.
    W nocy interent jest wogóle dramatyczny aktualnie speedtest upc pokazuje 0,6Mbit czyli transfery rodem z przed 15 lat.
    UPC nie reaguje na zgłoszenia usterek, a na reklamacje również nie odpowiada.

    Być może to właśnie jest czas zmiany operatora...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~jerzy / 2021-04-14 00:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Płacę 100zł. miesięcznie a nawet stron internetowych nie można przeglądać i tak prawie co 2 dzień Próby wykonania testu prędkości łącza na stronie UPC kończą się niepowodzeniem ( komunikat -błąd testowania ) Skoda że nie można wysłać zdjęcia wyniku testów.
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~jolanka / 2016-02-26 22:38
    Ocena: 2.00 / 5
    nie polecam płacę za 250 Mb/s a dostaję 41/20, jak chciałam to reklamować to dostałam odpowiedź, że mam zapłacić jeszcze za przyjście technika 50 PLN, zaznaczę, że płace około 100 PLN za internet, to jest bezczelność i chamstwo, cały czas wmawiają ludziom, że może to kwestia wirusa, sprzętu itp., zastanawia mnie tylko dlaczego za granicami naszego państwa korzystając z internetu takich problemów nie mam i tam internet mi działa na tym samym sprzęcie u innego operatora pokazując przy speed teście 250/50 Mb/s
    Zaletynie ma żadnych zalet, nikomu nie polecam ich usług
    Wadysame wady, nie mogę o ich usługach powiedzieć ani jednego pozytywnego zdania
    korzystam od kilku lat i za każdym razem słyszę, że jak zapłacę więcej to już problem zniknie, od roku płacę 100/m-c, miejsce Kraków
  • ~JOLANTA / 2022-04-04 08:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Coraz częściej są awarie, aktualnie już drugi dzień nie mam tv i internetu, tego wcześniej nie bylo
    MiejscowośćWARSZAWA
  • ~Jurek / 2016-10-12 13:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Byłem klientem aster i upc przez wiele lat. Ceny wysokie, fatalna obsługa i beznadziejni monterzy. Nie polecam.
  • ~k.. / 2018-05-24 10:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Po wielu latach korzystania z usług UPC złożyłam rezygnację. Głównym powodem była wysokość abonamentu. Kilkakrotnie próbowałam dowiadywać się o możliwość zmniejszenia liczby kanałów, czy prędkości internetu lecz byłam zbywana. W końcu konsultant poinformował mnie,że takie oferty są tylko dla nowych klientów. Firma UPC stałych klientów traktuje poniżej krytyki i zupełnie nie zależy jej na ich utrzymaniu. W nawiasie mówiąc, jeśli chciałabym podpisać umowę po wygaśnięciu poprzedniej muszę odczekać miesiąc. Przecież trzeba ukarać klienta za to, że nie chce płacić zawyżonego abonamentu.
    ZaletyRzadko występujące problemy techniczne w działaniu TV i internetu.
    WadyWysokość abonamentu, Jakość obsługi klientów przez konsultantów
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kacper / 2016-04-18 15:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Największy syf a nie dobry internet, bardzo częste przerwy w dostawie internetu, prędkość pobierania też wręcz żałosna. Tyle.
  • ~Kamil / 2019-03-21 11:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna stabilność, ciągle przerywa, w każdym momencie dnia
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kamil / 2022-07-21 20:22
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia oszukują z internetem zamiast 300 Mb mam 30. To nie te upc co kiedyś
  • ~Kamila / 2019-06-26 17:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Przedstawiciele handlowi wprowadzaja w blad klietnow i mowia co innego niz jest w warunkach umowy. Firma nie bierze zadnej odpowiedzialnosci za podpisane ich umowy I umywaja rece od tego. Firma nie sprawdza swoich przedstawicieli I nie sprawadza czy umowa klienta jest zgodna z tym co przedstawiciel im przedstawil. Nie polecam tej firmy I uprzedzam przed problemami z nia.. .
    WadyOszukiwanie klientow I brak odppwiedzialnosci za swoich przedstawicieli handlowych
    MiejscowośćLeszno
  • ~Karol / 2012-10-30 19:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Telewizja, owszem sporo kanałów, jednak cena oraz brak w ofercie modułów CI powodują, że podziękowałem. Dekodery potwornie mułowate, 2 min mija od włączenia do czasu pojawienia się obrazu,po zmianie telewizora nie chcę żadnych dodatkowych skrzynek, skoro tv odbiera pasmo dvb-c. Internet- przynajmniej u mnie przyzwoity, awarie rzadkie,szybki transfer. Telefon stacjonarny- nieporozumienie jakościowe. Dziwaczny sygnał oczekiwania, gdy dzwoni ktoś do mnie, taki piskliwy, jakość rozmowy- jakby ktoś przez jakąś tubę do mnie mówił. Marny mają ten voip.Obsługa infolinii- porażka. Jednak nie dziwi mnie to, oszczędzają na pracownikach, tam siedzą studenci z agencji pracy tymczasowej, nie są pracownikami operatora.Ogólna ocena-nie polecam. Założyłem już konkurencyjną kablówkę, małą lokalna firmę, mają moduły CI do telewizora i jakość głosu telefonu stacjonarnego o niebo lepsza jak UPC.
    Zaletybrak
    WadyNiska jakość voip, brak modułów do TV, obsługa niekompetentna z agencji pracy tymczasowej.
    2 lata, 120 zł miesięcznie
  • ~Karolina / 2016-12-09 16:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 3 dni rozłącza mi internet co chwile jest ograniczony dostęp. Na stronie pokazuje ze nie ma awarii w mojej okolicy, śmieszne. Nie da się do nich dodzwonić,ogólnie lipa. Rozumiem problemy ale za cos się płaci nie
  • ~Kasia / 2017-10-15 16:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Tak chamskiej obsługi klienta jeszcze nie spotykałam w życiu.
    Zamierzam zerwać umowę po miesiącu.
    Żałuj tylko ze nie zrobiłam tego wcześniej.
    Kraków
  • ~Kasztelan1991 / 2023-06-26 00:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia internet ze słabym sygnałem ciagle awarie i brak możliwości lepszego sprzętu nie polecam pod żadnym pozorem
    ZaletyBrak
    WadyCiagle awarie (kilka w tygodniu)
    Słaby sygnał sieci
    Słaba obsługa klienta
    MiejscowośćPiaseczno
  • ~Kat / 2022-01-03 19:56
    Ocena: 2.00 / 5
    jestem klientem UPC od kilku lat obecnie chciałam przedłużyć umowę. Firma nie szanuje stałych klientów, albo godzisz się na ich warunki i coraz wyższą cenę odbiegającą od ceny dla nowych klientów prawie o 100% albo rezygnuj. Dział utrzymania klienta to obecnie rozmowy tragedia - nieprzyjemni wręcz aroganccy, brak rzetelnej informacji, nie próbują nawiązać dialogu, odstraszają. Poza tym jak już podjęłam decyzję, że nie chcę nadal współpracować z UPC, rozwiązanie umowy to droga przez mękę. Zwodzą, udzielają sprzecznych informacji, a terminy wypowiedzenia mijają. Dodzwonienie się na infolinie to średnio około 30-40 minut czekania na połączenie, a potem i tak bywa, że nagle Pani nie słyszy rozmówcy i się rozłącza. NIE POLECAM, chyba, że ktoś lubi jak mu adrenalina rośnie.
    MiejscowośćMarki
  • ~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
    Zaletybrak
    Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kati / 2020-02-18 09:22
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC zupełnie nie dba o klienta. Jestem z nimi związana od dłuższego czasu, chcąc pzredłużyć umowę mam tylko podwyższoną cenę usług pomimo, że nowych dla nowych klientów ( wabik) są lepsze propozycje zarówno w szbkości internetu jak i w pakiecie telewizyjnym. Wymówienie może nastapić wyłącznie za pośrednictwem poczty lub strony internetowej. tzn. nie można przez telefon albo w PUKCIE obsługi. Reasumując jak Cię złapiuą to najpierw niby jest fajnie a potem schody. Powodzenia UPC z innymi.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kazi / 2022-09-01 18:11
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet działać działa, ale przy zawieraniu umowy kłamią potem nie potrafią tego naprawić. Beznadziejny kontakt z działem obsługi. Drugi raz nie wziął bym od nich usług.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~kicia96 / 2018-02-10 09:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Wzięłam internet od UPC, 120 Mbps. Po zamontowaniu zrobiłam speedtest - 3.5 Mbps. Poprosiłam znajomego, żeby zrobił speedtest po kablu (nie mam w laptopie wejścia na kabel) i wyszło mu 110 Mbps, po odpięciu kabla to samo, około 110 Mbps. Zaczęłam grzebać po forach internetowych i okazało się, że niektóre modemy są niekompatybilne z niektórymi kartami sieciowymi. Więc zadzwoniłam na infolinie i mówię jaki jest problem z prośbą o wymianę modemu na inny (w umowie jest napisane, że przysługuje wymiana przy problemach ze sprzętem). "Bardzo miła" Pani powiedziała mi, że modem jest w porządku, mam zepsutego laptopa - u znajomego, który ma UPC ale inny modem nie miałam problemu z uzyskaniem dużych szybkości, ale jakoś to do niej nie przemawiało...więc szybko stracili klienta.
    ZaletySprawny montaż, możliwość odstąpienia od umowy do 14 dni
    Wadyniekompatybilny modem z kartą sieciową w moim laptopie, fatalna obsługa klienta na infolinii
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266