Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Beti / 2021-10-13 21:57
    Ocena: 2.00 / 5
    nie można sie dodzwonić na infolinie, gadam z durnym robotem, który ciagle mówi to samo. Od 2 dni łączę sie z infolinia, bezskutecznie, ciagle ten sam komunikat - jesteś 10 w kolejce czas oczekwania 50 minut spróbuj póżniej. Mam ochotę rozwiązać umowę, nie da sie z nimi połączyć. Mam jechać osobiście do siedziby ? Dekoder był wadliwy od początku , fachowcy stwierdzili że nie umiem załączać dekodera z pilota. Hello ?????
    MASAKRA -ODRADZAM
    Zaletyżadne
    Wadybrak kontaktu z konsultantem
    MiejscowośćCzeladź
  • ~beznadzieja / 2012-09-17 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    PO PROSTU BEZNADZIEJA, W CIĄGU TYGODNIA 4 PRZERWY W DOSTAWIE INTERNETU BEZ ŻADNEGO UPRZEDZENIA NA GODZINĘ, ZDARZA SIĘ TO NOTORYCZNIE, ABSOLUTNIE BARDZO ODRADZAM, BEZNADZIEJNY DOSTAWCA.
  • ~Bogusław / 2021-06-21 19:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Prędość jest bardzo słaba. Nie można nawet korzystać z wszystkich funkcji na koncie (prędkość przesyłu).
    WadyPrędkość
    MiejscowośćTychy
  • ~Bozena / 2017-08-12 16:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Przed wakacjami nie zaplacilam rachunku w upc...zdaza sie ...odlaczono mi internet i telewizje wrocilam rachuek zaplacilam juz tydzien temu przez moje upc
    Tak tydzien temu !!!!
    Do tej pory nie ma telewizji ani internetu
    Na infolini gadaja caly czas co innego a ja dalej nie mam co zrobic z tymi partaczami bo to oni maja racje nie ja podobno

    Pozegnam sie z nimi juz tuz tuz !!!!

    Do dupy jest upc !!!!!
    ZaletyBrak
    WadyDuzo by wymieniac
  • ~Brewcia / 2022-04-30 00:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Wcześniej UPC było ok,ale odkąd jest telewizja internetowa to non stop się zawiesza,jak oglądasz film to nie da się przesunąć do przodu zwłaszcza jak jest film nagrany. ToPLM001406075 powoduje że masz ochotę zmienić telewizję na inną. Internet też nie jest rewelacyjny. A nagrywarka nagrywa za mało filmów.
    WadyWcześniej UPC było ok,ale odkąd jest telewizja internetowa to non stop się zawiesza,jak oglądasz film to nie da się przesunąć do przodu zwłaszcza jak jest film nagrany. To powoduje że masz ochotę zmienić telewizję na inną. Internet też nie jest rewelacyjny. A nagrywarka nagrywa za mało filmów i zaraz je kasuje.
    MiejscowośćKielce
  • ~bvb / 2022-08-08 21:56
    Ocena: 2.00 / 5
    Beznadziejna obsługa klienta - szukanie haków na umowie aby nie móc nawet zawiesić
  • ~CHris / 2016-10-12 20:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf, kiła i mogiła. Prędkość wysoka, ale ciągle skoki, kontakt z obsługą na przyzwoitym poziomie natomiast cena i niezawodność dramat.
  • ~Customer / 2014-11-25 23:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie wiem jak z innymi warszawskimi operatorami w dzisiejszych czasach, ale.. jeżeli szukasz internetu do gier typu FPS w Warszawie, to z własnego doświadczenia odradzam UPC. Ping do zagranicznych serwerów dość wysoki, dla mnie za wysoki(60 ms do Niemiec, 70 ms do Szwecji, Brytanii,), na dodatek niestabilny. Do polskich serwerów w Warszawie ping 15-25ms, do innych miast powyżej 30 ms, również niestabilny. Ponadto, zdarza się, że pakiety nie docierają do serwera albo nie wracają od serwera bo serwery na routingu UPC czasami wysiadają na kilka chwil, a to strasznie przeszkadza w grach i w ogóle nie powinno się dziać. Lagi są takie, że w gry, które nie mają chamskiego netcode jak CS:GO(który tylko nie wiele pomaga w przypadku mojego łącza)nie da się przyjemnie grać, wszyscy widzą mnie o wiele wcześniej i jeszcze mi często na replayu pokazuje, że nawet kuli nie wystrzeliłem. Ogólnie parametry łącza, routing, bardzo słabe, korzystają z dziadowskiego sprzętu i okablowania, chociaż pewnie w tych kategoriach inni providerzy są nie wiele lepsi, o ile w ogóle są lepsi, mam jednak nadzieję, że są. UPC ma jednak tą ich wspaniałą taktykę - przepustowość łącza ponad wszystko. Na dodatek ich sieci są strasznie przeciążone, często zrywa internet i czasami strony otwierają się po kilka minut, czego właściwie można było się tego spodziewać po tych ich mega ofertach jakie serwują. Dlatego też do grania sugerowałbym jakiegoś providera, który nie oferuje takich dużych prędkości przez co na bank ma mniej abonentów w twojej okolicy i może też lepsze parametry. Jakieś 8 lat temu, korzystałem z Astera i parametry łącza były znacznie lepsze. Odkąd przesiadłem się na UPC, nie miałem już tak przyjemnych sesji gejmerskich jak na Asterze, a w tamtych czasach w mojej okolicy prawie wszyscy korzystali z Astera, co bardzo źle świadczy o jakości UPC. Niestety, z UPC zrezygnować nie mogę bo moja rodzinka nie potrafi już żyć bez tych 200 Mb/s. I tutaj UPC mogę polecić, bo mam ofertę do 250 Mb/s i osiągam 220 Mb/s co jeszcze jest w porządku, bo w ofercie jest do 250 Mb/s. Sciągając pliki z odpowiednich serwerów transfery rzędu 20 Mb/s. Ale poza tym klapa. Nie będę nawet mówił o jakości ich obsługi klienta bo na to nie mam po prostu słów, tak okropna jest ich obsługa. Gdyby nie to, że rodzina chce tak szybki internet to zwiałbym z UPC 7 lat temu. Teraz jest nawet jeszcze gorzej niż kiedyś, taki jest u nich postęp. Chociaż nie wiem jak jest u innych providerów i raczej nie prędko się dowiem, jednak jedno wiem na pewno - ich podejście do klienta jest najgorsze.
    ZaletyWysoki transfer( Usługa 250 Mb/s, osiągam 220 Mb/s).
    WadyKiepskie parametry łącza(duża przepustowość łącza nie równa się dobrej jakości łącza), routing, ogólnie słaby internet do gier, żałosna obsługa klienta i brak jakiegokolwiek szacunku, ciągle próbują ci wcisnąć kit, ich pracownicy nie mają żadnych kwalifikacji, jedynie potrafią naciągać na nowe oferty i odpowiedzieć "wszystko u nas jest w porządku", starych klientów traktują jak śmieci, musisz robić im szopkę w dziale podtrzymywania klienta żeby cokolwiek od nich uzyskać.
    8 lat za długo, nie mogę odejść, ponieważ reszta rodziny chce jak największą przepustowość, płacę mniej więcej 100 zł miesięcznie.
  • ~czero / 2013-05-03 20:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Totalni złodzieje ! Płacę za internet 25Mb ale sprawdzona prędkość nie przekracza nawet 1 Mb. Czasami w porywach przy małym obciążeniu sieci mam to co w ofercie. Reklamuję , a oni piszą że jak zlecę im przyście sprawdzające i wszystko będzie ok to zapłacę 50 zl. Ze speed testów robię zrzuty ekranów i zapisuje na dysku jako dowód, ale na nich to nie robi wrażenia,liczy się ich autorytarna ocena .
    Zaletybrak,
    Wadyniepweny internet częto muszę resetowac ruter, telewizja denna, słaba oferta z filmami do zamówienia
    3 lata 150 zł
  • ~D / 2018-01-09 10:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam. Problemy przy rozwiazaniu umowy. Nowi klienci otrzymują o połowę niższy abonament.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Daga / 2023-08-20 19:37
    Ocena: 2.00 / 5
    Internetowo Jesteśmy w UPC chyba już od ponad 12 lat, samym UPC znacznie więcej. Może się mylę, ale przejęcie UPC przez Play sprawia wrażenie, że ten internet nie chodzi. Do tej pory chwaliłam sobie ich usługi, wszystko było tak jak miało być. Umowa obecnie całe szczęście jest już na czasie nieokreślonym, czekam na dobrą ofertę innego dostawcy i uciekam. W dobie dzisiejszych czasów, wstyd że kiedyś mniejszy wykupiony pakiet chodził lepiej niż ten niby większy i szybszy. Jest znacznie gorzej. NIE POLECAM. Przykro mi, że tak się podziało. Z Play nie miałam dobrych doświadczeń i omijam tą firmę szerokim łukiem. Jak usłyszałam o przejęciu to wiedziałam, że zaczną się problemy ... i ... nie myliłam się. Dziękuję za wspólne lata, czas na rozwód!
    Zalety- obecnie brak
    Wady- internet nie adekwatny do usługi od momentu połączenia firmy z Play
    MiejscowośćZabrze
  • ~Dana / 2018-04-08 17:56
    Ocena: 2.00 / 5

    Jest mi niezmiernie przykro, że postanowiłam zakupić u Państwa usługi telekomunikacyjne, tj. telewizję + multiroom + internet. 16 marca br. zamówiłam wyżej wymienione usługi UPC i po 3 dniach, tj. 19 marca br. pojawił się instalator i od tego dnia zaczęły się problemy. Zacznijmy od tego, że Państwa pracownik był niesamowicie bezczelny i niesympatyczny, nie wspominając o jego braku profesjonalizmu i wiedzy, na temat tego, co robi. Montując multiroom popsuł telewizor, do którego miał być podłączony. Po jego wyjściu zgłosiłam całą sprawę na infolinię i zostałam poinformowana, że w ciągu 48h ktoś się do mnie odezwie. Niestety nikt tego nie uczynił. Następnie zadzwoniłam 21.03.18 próbując uzyskać informację, co w takiej sytuacji zrobić i jak otrzymać rekompensatę za zniszczenia, których dokonał Państwa pracownik, gdyż nikt nie wykonał żadnego kroku, żeby sytuację wyjaśnić czy chociażby przeprosić za zniszczenie ściany i zepsucie telewizora. W związku z czym ponowiłam próbę kontaktu i wykonałam telefon do firmy UPC w okolicy 3-4 kwietnia br., aby ponownie wyegzekwować zajęcie się moją sprawą i tym razem otrzymałam informację, iż rozpatrzenie skargi zajmuje 30 dni, a Pani która ze mną rozmawiała nie miała dostępu do wglądu w moją sprawę, jak twierdziła bynajmniej, więc teraz spróbuję swoich sił na Facebooku, aby inni klienci mogli zobaczyć jak traktujecie swoich nowych klientów. Na dzień dzisiejszy sprawa wygląda następująco: telewizor nie działa, multiroomu brak, wielka dziura w ścianie( do wglądu zdjęcie).

    Z poważaniem D. K.
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Darek / 2018-09-24 21:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Naciaganie klienta wprowadzanie w błąd pezy kazdej ofercie telefonicznej zawsze przy rozmowie przedstawiane sa inne warunki a potem okazuje się ze ze trzeba za cos placic chociaz w ofercie praciwnicy twierdza ze jest okres próbny
    ZaletyDla stalego klienta żadne
    Wadywprowadzanie w blad przy telefonicznych ofertach niby okres probny jest oferoeanu a potem okazuje sie ze trzeba placic kary za odstapienie naciaganie i oszukiwanie
    MiejscowośćKraków
  • ~Darek / 2019-05-26 00:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Niestety 2 lata użytkowania, a 3 razy reklamacje już składałem. 3 razy wymieniali dekoder - kompletna porażka.
    MiejscowośćNowy Sącz
  • ~Darek / 2023-08-14 14:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Syf to mało powiedziane
    Trzeci dzień nic nie działa a technik może przyjść za 4 dni
    Porażka to mało powiedziane
    MiejscowośćGdynia
  • ~Darek / 2023-09-25 17:45
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem usługę 300Mb/s z nowym routerem i jest tragedia. Zrywa łącza jest wolny (61Mb/s) a obsługa kiepska. Wcześniej miałem router w Horizon i było dużo lepiej.
    ZaletyŻadnych zalet
    WadyWszystko
    MiejscowośćOpole
  • ~Dariusz / 2019-08-28 15:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Jestem w UPC już kilka lat i zdecydowanie odradzam tę firmę. Rozważam wypowiedzenie umowy. Zakupiłem szybszy internet i chyba nigdy nie osiągnął deklarowanych parametrów, w porównaniu z innymi sieciami, chodzi jak z innej epoki. Coraz częstsze problemy z sygnałem, nagle podczas pracy potrafi nie działać w ogóle. Z sygnałem tv również problemy, normą jest zanikanie obrazu. Zgłaszałem to, z UPC nie chce wziąć za to odpowiedzialności. Dopiero jak sam zapłaciłem, przyszedł "technik". "Technik", bo profesjonalistą to on raczej nie był. Stwierdził, że już w porządku. Po wyjściu dalej było to samo i mam zanikający sygnał codziennie od kilku lat. Przyzwyczaiłem się do tego, bo mało oglądam i nie mam czasu na spory z nimi, chociaż oni chyba na to liczą. Obsługa klienta to AMATORSTWO. Próbują stosować pseudo-psychologiczne sztuczki, by podwyższyć abonament. I w tej sprawie to potrafią dzwonić niemalże na życzenie i kilka razy dziennie. Dzisiaj też. Ale w momencie, kiedy jasno i wyraźnie odpowiedziałem, że nie zgadzam się na przyjęcie nowych warunków ( czyli żebym drożej płacił ), to skończyła się uprzejmość konsultanta i nawet nie było go stać na powiedzenie "do widzenia", najzwyczajniej odłożył słuchawkę. Jako psycholog ( bo nim jestem ) to mogę powiedzieć państwu z UPC, że Państwa "szkolenia" dotyczące sprzedaży to AMATORSTWO I PRZEDSZKOLE. Nie macie państwo z UPC o tym pojęcia. Zero poziomu. Pseudo-psychologia i całkowity brak kultury. To są dorobkiewicze. Nawet opis wyświetlanych programów zawiera błędy stylistyczne, błędy ortograficzne i gramatyczne. Zgłaszałem to i nic. Jak publicznie można dopuścić do pisania informacji, publikowanych potem na całą Polskę, przez osoby, które nie znają poprawnej pisowni??? Żenada!!!
    ZaletyTylko takie, że coś jakoś działa, ale ponieważ to, że coś jakoś działa jest niewystarczające, to trudno uznać to za zaletę, chyba że w Korei Północnej, gdzie dostęp do internetu jest praktycznie niemożliwy.
    WadyCałe mnóstwo:
    - przerwy w dostawie internetu
    - zanikanie sygnału internetu
    - zanikanie sygnału tv w ciągu dnia wielokrotnie
    - podczas oglądania filmów obraz potrafi nagle zawiesić się i słyszymy głos toczącej się akcji, ale wszystkie postacie są zatrzymane
    - lekceważenie reklamacji klienta
    - totalne amatorstwo, nastawienie na zysk, próby podwyższania abonamentu
    - brak kultury w kontakcie z klientem, jeśli okazuje się, że klient nie przyjmuje proponowanej oferty
    MiejscowośćKraków
  • ~Dariusz / 2024-01-03 23:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Zauwazalny spadek jakosci po przejeciu przez play (predkosc mam 500mb a na wifi download pokazuje 16mbs upload 4 MBS w porywach czasami 8Mbs, zrywanie polaczen podczas gier oline, trudnosci w korzystaniu z tv podlaczonego do internetu np netflix)
    Wadyproblemy w korzystaniu z gier online, netfilxa
    MiejscowośćMielec
  • ~Didi / 2022-02-21 20:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Najdroższy pakiet w ofercie a czuje jakbym korzystał z internetu na początku jego ery :)
    WadyPing skacze od optymalnych 30 do nawet kilku tysięcy przy czym z perspektywy czasu niestety przeważają wyższe wartości
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Długoletni klient / 2023-11-23 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Od czasu przejęcia przez Play - DNO. Pozbawili mnie dostępu do konta, nie mogę się zalogować, nie mogę sprawdzić rachunku. Modem trzeba resetować kilka razy dziennie bo przestaje nadawa sieci. Obsługa klienta - DNO, radzą przywracać modem do ustawień fabrycznych co chwilę, co i tak nic nie daje.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266