Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aleksander / 2023-10-22 15:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Odkąd Play przyjął UPC co chwilę awarie internetu lub telewizji. Wcześniej jakąś awaria zdarzała się raz na 2-3 miesiące teraz 2-3razy w tygodniu. Masakra jakaś
    ZaletyBrak
    WadyPlay
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Aleksandr / 2022-08-31 08:24
    Ocena: 2.00 / 5
    To było moje najgorsze doświadczenie, w ciągu przeprowadzenia do innego mieszkania z niewiadomego powodu wyłączyli internet wcześniej niż koniec miesiąca i telefon, teraz już trzeci dzień mówią, że wrócą numer telefonu, ale tego nie robią i jestem zupełnie zablokowany, nie mogę nic zamówić lub załatwić sprawy z bankiem.
    Przekierowali 5 razy i w ciągu tego kilku razy konsultanci skłamali, chamstwo, monopol i nieprofesjonalizm.
    ZaletySą usługi, działają
    WadyNajgorsze wsparcie i podejście do klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Aligator / 2020-01-05 12:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Przy przejściu z internetu dla osoby prywatnej na ofertę na DG dział sprzedaży dorzucił do umowy przejście z umowy na czas nieokreślony na dwuletni cyrograf.
    ZaletyJeśli działa, to z pełną prędkością.
    WadyCzęste awarie na pół dnia lub dłuższe.
    Do działu pomocy jako osoba prywatna nie da się dodzwonić.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Amen / 2023-11-28 02:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Co dziennie jest buferowanie a teraz jak ogladalam film po powrocie z pracy hj pokazuje sie problem cs9004 i jest napisane ze modem zosyal odlaczony na kilka dni sprawdz czy kable sa prawidlowo podlaczone lub sprobuj ponownie uruchomic modem ,ja nic nie tykam tak jak podlaczyl technik,jak upc weszlo z play do km.. nic nie dziala prawidlowo
    WadyPo 12 w nocy wylaczacie sygnal i nad ranem i po poludniu buferowane od 2 tyg
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anastasia / 2023-12-07 13:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Moja znajoma miała problem z telewizją a raczej było brak jakichkolwiek programów...zadzwoniłam po specjalny numer i było mi dane rozmawiać z Wirtualną konsultantka . Śmiech na sali .a raczej ciężko rozmawiać z nie człowiekiem ...po paru dobrych minutach udało mi się skonsultować z realna obsługa klienta ,,pomoc techniczna ,,odezwał się pan w niezbyt dobrym humorze, wytłumaczyłam mu w czym problem i krok po kroku tłumaczył mi co mam zrobić ,, trwało to jakiś czas , zabawa na zasadzie włącz i wyłącz kabelek . Gościu był irytujący , wkurzający i niezbyt miły ...taki młody cham. Na koniec rozmowy podziękowałam oczywiście za pomoc , on chciał bym wyraziła zgodę na jakieś promocje w telewizji , internecie itp - stanowczo odmówiłam bo on sam nie wiedział o jakie promocje chodziło a kit chciał mi wcisnąć ot tak by sobie kieszeń nabić za kolejnego ,, jelenia ,, który się zgodzi na coś o czym nie ma pojęcia .
    ZaletyNa razie działa wszystko jak powinno
    WadyPoczątkowa rozmowa z robotem ,
    Konsultanci niezbyt mili uprzejmi ,
    Częste usterki w sieci telewizyjnej...
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Andrzej / 2021-12-29 21:15
    Ocena: 2.00 / 5
    Dno i 2 metry mułu, nie polecam, tydzień temu podpisałem umowę. Jedna z usług nie działa! Dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemu nie przynosi żadnego rezultatu. Kontakt z Panem Handlowcem zero nawet na maile nie raczy odpowiedzieć! Wypowiadam umowę i idę do innego operatora. Nie polecam tego usługodawcy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Aneta / 2019-10-10 13:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma dramat! W moim odczuciu oszuści i wyzyskiwacze. Jeśli jesteś nowym klientem możesz podpisać umowę i korzystać z usług już w kilka dni, a nawet zawrzeć ja przez telefon. Jednak kiedy chcesz rozwiązać umowę, oooo to już inna sprawa. Wtedy firma preferuje wyłącznie własnoręcznie podpisane wypowiedzenie wysłane pocztą. Wtedy nie można już przez telefon, ani przez internet, ani mailem w PDFie, a nawet uwaga - osobiście w oddziale też nie. Poza tym regulamin mówi, że rozwiązać umowę można z jednomiesięcznym okresem wypowiedzenia, który rozpocznie się na koniec okresu rozliczeniowego po jego otrzymaniu. W skrócie, jeśli złożysz wypowiedzenie 2 października to okres wypowiedzenia rozpocznie się 31.10 i potrwa do końca listopada. Ale firma zawiera umowy od środka miesiąca, kończące się również w środku miesiąca, ale nie można ich tego dnia rozwiązać.... Przeprowadzaliśmy się, firma nie dała nam możliwości odstąpienia od umowy przed jej końcem mimo, że nie mogliśmy korzystać z usług. 6 miesięcy płaciliśmy za nic, żeby uniknąć kary za zerwanie umowy. W naszej nowej lokalizacji nie było jeszcze ich kabli, więc nie było możliwości przeniesienia. Teraz już jest, ale teraz to my chcemy się od firmy wyłącznie uwolnić.
    Inna sprawa - pracownik firmy zadzwonił do mojej mamy i wcisnął jej to samo co miała za większą kasę. Kiedy mama przyznała mi się na co zgodziła się przez telefon było już oczywiście za późno żeby cokolwiek zmienić. Do tego jeszcze jakaś opłata aktywacyjna i fv na ponad 200 zł.
    Sama mam to szczęście, że właśnie jestem na wypowiedzeniu, ale razem z mężem już dopilnujemy, żeby nasi rodzice również zrezygnowali kiedy będzie taka możliwość. Dobrze się zastanówcie, bo nie będzie odwrotu. Zasada jest prosta, w trakcie umowy możecie zawsze zmienić pakiet usług tak żeby płacić więcej, ale nigdy w drugą stronę.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Anka / 2022-01-16 19:08
    Ocena: 2.00 / 5
    Banda złodzie, nic więcej. Dowalają kary za przedwczesne rozwiązanie umowy, mimo, że to nie Twoja wina ze pod nowym adresem nie ma dostępu do upc. Ostatecznie odwołałam wypowiedzenie, na ten sam adres zaczęli dostarczać następnej osobie usługi, palili głupa, że nic nie odwoływałam (mimo że rozmowy mają nagrywane), i sami rozwiązali ze mną umowe (!) Do tej pory nie wiem na jakiej podstawie i dorzucili kare 200zl... każdemu będę odradzać tych cwaniaków.
    ZaletyNie ma
    WadyNie mam tyle czasu, żeby wymieniać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Anna / 2024-01-23 18:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Czekam z niecierpliwością aż skończy mi się umowa . Nie polecam z tego względu ,że ciągle mi się zawiesza internet , kanały i pilot . To jakiś dramat !
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~aobonent / 2017-07-19 10:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Gratulacje dla UPC ich "Dobra Zmiana" powoduje tak upierdliwe korzystanie z usług, że mając u nich dużo usług będę rezygnował zaraz po zakonczeniu umowy.
  • ~Arek / 2023-04-03 16:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Intenrt zrywalo 5x w godzinę albo ping skakał do takich wartości że nie dało się pracować lub oglądać filmów na platformach stremingowych. Technicy odwlekał w czasie przyjazd technika, informowali mnie, że za to zapłacę z własnej kieszeni. Jako inżynier systemów teleinformatycznych mogę śmiało powiedzieć że technicy na słuchawkach absolutnie nie mają pojęcia o sieciach WiFi i ich głupie tłumaczenia spowodowały, że zrezygnowałem z ich usług. Mam teraz innego dostawce i wssytsko działa jak należy
    ZaletyBrak
    WadyInternet niestabilny, niekompetentna pomoc techniczna
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arekooooo / 2019-11-30 10:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy dostawca Internetu jakiego kiedykolwiek miałem nieprzyjemności poznać. Ciągle problemy, przerwy w dostawie. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyCzęste awarie, słaba jakość świadczonych uslug
    MiejscowośćKraków
  • ~Artur / 2020-02-19 23:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Serdecznie nie polecam, od 2 miesięcy użeram sie z debilami z biura obsługi klienta odnosnie działania sieci.
    Oni twierdza ze działa poprawnie lecz tak nie jest i nie racza wysłać nikogo aby to sprawdził bo ewidentnie nie jest ok.
    ZaletyBrak
    WadyOlewka Klienta / 0 zaangażowania w rozwiązaniu problemu.
    MiejscowośćŚląsk
  • ~askulk / 2015-12-15 13:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeśli chodzi o dział techniczny to wszystko ok ale obsługa klienta po prostu fatalna. Z gorszą nie spotkałam się dotychczas nigdzie. Po negocjacji warunków w biurze przychodzi technik z umową i okazuje się, że cena jest wyższa. Po kolejnej rozmowie w biurze i podpisaniu umowy telefon z Biura Obsługi Klienta z centrali. Pracownica twierdzi, że ona żadnej umowy nie widzi w systemie czyli żadnej umowy nie ma. Bo nieważne jest to co robią w oddziale regionalnym, przyjęła nas sprzątaczka i ta umowa się nie liczy. Oni tzn. centrala mają lepszą ofertę. Ok, jest nasza zgoda. Za jakiś czas przysyłają potwierdzenie i co się okazuje, że oczywiście promocja jest tylko na 2 miesiące a potem 2 razy tyle. To jest po prostu zbieranina przypadkowych ludzi wyjętych z czarnej d...bo inaczej tego nie można nazwać. Ludzie trzymajcie się od tego z daleka.
  • ~AW / 2012-07-27 11:38
    Ocena: 2.00 / 5
    Odradzam internet UPC. Mam od pół roku. Najpierw podwyższyli abonament pod pozorem zwiększenia szybkości. Po pierwsze - w zupełności wystarczała mi poprzednia prędkość, po drugie - żadnej różnicy po zmianie nie zauważyłam.
    Teraz dodatkowo zlikwidowali mi dostęp do kilku programów TV przez internet, które mieli w ofercie kiedy podpisywałam umowę i je wtedy bardzo reklamowali. Teraz na moją reklamację odpisali, że to było tylko testowo. Śmieszne... Generalnie mam wrażenie, że nie szanują klienta.
    Jeśli chodzi o jakość łącza to zdarzają się awarie i przez kilka godzin ze 2 lub 3 razy w ciągu ostatniego półrocza nie było dostępu do internetu. Wcześniej byłam w Aster i tam awarie zdarzały się dużo rzadziej i nigdy nie na tak długo.
    pół roku, kupiłam za 56zł/mies. - teraz płacę 61zł za mniej niż było
  • ~Bambino / 2017-12-04 06:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Bez przerwy, od lat są problemy z połączeniem. Za każdym razem szukają przyczyny u mnie w domu, zamiast na łączu.
    ZaletyNie ma. W drugim mieszkaniu mam Vectrę i nie ma. problemów.
    WadyTransfer ciągle spada z 45 do 1Mb. Nigdy nie osiągnął prędkości z umowy.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartek / 2021-01-21 20:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Jedyne co jest na dobrym poziomie w tej firmie to obsługa klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~Bartek / 2023-10-04 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Bardzo słaby operator/dostawca usług internetowych, choć nie mogę powiedzieć, że gorszy niż firma Netia.
    Niestety po osobistych wrazeniach i niedawnym rebrandingu totalna załamka. Zmiana warunków umowy.
    ZaletyLepsi od Netii
    WadySłabsi od reszty, poza Netią.
    Zmienili warunki po zmianie nazwy.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartek White / 2021-03-14 21:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet z UPC to największy żart. Korzystanie i próba zrobienia czegokolwiek przez łącze WIFI to jak walka z wiatrakami. Szkoda pieniędzy, czasu i nerwów
    WadyCena, Obsługa klienta, Działanie internetu
    MiejscowośćChorzów
  • ~Beata / 2012-10-03 11:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Biuro obsługi nieobsadzone prze bandę kretynów nie potrafiących wyjaśnić najprostszej sporawy. Nie życzę nikomu załatwiania z nimi spraw. Kolejna sprawa to rachunki - nie raczą ich nawet wysłać ale powiadamiania o braku wpłaty owszem.
    Zanim podpiszecie umowę z UPC radzę głęboko się zastanowić.
    Zaletybrak
    WadyObsługa, prędkośc Internetu to ściema
    75 zł/mies od 6 miesięcy
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266