Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zeenek / 2016-06-30 13:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet jest, telewizja i telefon również. Instalacja nawet ok, ale BOK to masakra, każdy mówi co innego, ofert dla starych klientów bez nadziejene, lepiej zrezygnować niż przedłużać u nich umowę. Jak wyglądał moj proces rezygnacji:
    1. Dzwonie telefonicznie dając im ostatnią szansę na lepszą ofertę, schodza z 92zł na 80zł gdzie u konkurencji mam to co potrzebuje za 60zł i 3 miesiące free. Więc dalej rezygnuje i pytam się jak mogę złożyc wypowiedzenie, miła Pani odpowpoiada że osobisćie w punkcie lub listownie.
    2. Następnego dnia daje tacie do podpisania rezygnację(bo na niego jest umowa) i myślę sobię że zadzwonie do BOK'u zapytać czy w takim i takim punkcie UPC moge złożyc wypowiedzenie aby nie było niespodzianek że musze jechac w inne miejsce. Miła Pani mówi że mogę w takim miejscu złożyć wypowiedzenie.
    3. Jadę do tego miejsca bo mam najbliżej i gościu mi mówi że u niego nie można... myślałem ze wybuchne... nie obyło się bez wyzwisk że pracują debile na infolini.
    4. Gościu z tego miesjca gdzie byłem powiedział mi gdzie moge złożyc rezygnację... więc tam jadę , wchodzę do środka, ludzi od groma(50+ lat) biore bloczek i jakas baba mi mówi że mam to zrobić w domu przez internet, to jej mówie że jest trzecią osobą która mi mówi co innego i że juz poczekam i to załatwie tutaj.
    5. Czekam czekam, w między czasie słysze jak babka obsługująca Pana koło 70lat mówi coś o aplikacji na iPhone'a... już wiedziałem że znajduję się w siedzibie debli. Doczekałem się swojego numerka(która kolejność jest jakaś dziwna...). Gościu zadał pare pytań i chce mu dać wypowiedzenie umowy z zawartymi wszystkimi potrzebnymi infomarcjami i podpisem taty. Co się okazuję, nie mogę tego zrobić bo nie mam upoważnienia i mówi mi żebym to zrobił przez internet + wysłał skan z podpisem i będzie ok. To mówie to tego imbecyla że przez internet nie potrzebuje upoważnienia a na miejscu potrzebuje? Wróciłem do domu i zrobiłem to przez internet...

    - nie straciłbym 2 godzin gdyby pierwsza babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez neta.
    - nie straciłbym 2 godzin gdyby druga babka z infolini powiedziała mi że mogę to zrobić przez internet i że w miejscu o które pytałem nie można składać wypowiedzenia.
    - nie straciłbym godziny gdyby gosciu z punktu UPC gdzie pojechałem za pierwszym razem powiedział mi że można zrobić to przez internet.

    już pominę to ze oprócz tego że sam chciałem dać im szansę na lepszą ofertę dla mnie to nikt nawet nie zapytał czemu odchodzę od nich aby zapropnować coś lepszego...

    Rezygnuje z upc na zawsze i większość moich znajomych też. A jak będą do mnie dzownić to będę im cisnął aby ludzie którzy tam pracują, nie chcieli pracować w UPC. mam nadzieje że ten szit upadnie albo wróci do poziomu osiedlowego dostawcy.
    Zaletydają internety...
    Wady- Obsługa klienta gorsza niż za komuny
    - Drogo
    - Niedoinformowani pracownicy
    - część pracowników to debile
  • ~ZNeta / 2023-02-08 21:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Przysyłają techników jak z koziej d*** trąba, wiertarkę każdy potrafi trzymać, trzeba jeszcze wiedzieć co się robi, a w Krakowie przysyłają takich co nie dość ze przychodzą jak najpóźniej, dziurawią ściany, partolą, każda kobieta lepiej to sama zrobi niż takie g***** i niszczenie budynku
    ZaletyObsługa klient
    WadyWszystko inne!!
    MiejscowośćJeszcze nie korzystam!!!
  • karol28 / 2010-11-02 09:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z internetu UPS i muszę powiedzieć, że ogólnie większych problemów nigdy nie miałem. Ostatnio jednak zacząłem rozglądać się po ofertach firm konkurencyjnych i muszę przyznać , żę ceny u konkurencji są o wiele niższe. Jak skończy mi się umowa to poszukam czegoś tańszego
    Zaletydobry zasięg
    Wadywysoka cena
  • ~ mozelon3 / 2023-04-13 13:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet słaby niestabilny posiadam jeden z najlepszych pakietów danych dostępnych a mój internet mobilny działa lepiej. Nie polecam
    Zaletynie ma
    Wadynie stabilny słaby
    MiejscowośćRadom
  • ~_oo_00 / 2019-11-02 19:29
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet potrafi się w ciągu dnia zerwać kilkadziesiąt razy od kilku minut do kilkudziesięciu. Stanowczo nie polecam! Obsługa klienta to jakieś dno czekam tylko na koniec umowy.
    Zaletybrak
    Wadywszytsko
    Miejscowośćwarszawa
  • ~. / 2022-03-02 15:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Szczerze to bede odradzac każdemu kogo spotkam jesli chodzi o uslugi tej firmy, chcesz zrezygnować to odsylaja Cie do strony internetowej mimo ze jestes na miejscu i powinno sie to zrobic bez problemu od reki... dodatkowe oplaty za cos czego w ogóle nie bylo w umowie i dażac do oceny samej usługi katastrofa, problemy techniczne z ich strony, przerwane polaczenia, człowiek nie byl w stanie pracowac. Jedno duże NIE.
  • ~~były klient / 2013-02-21 20:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam UPC. Rutynowym działaniem jest ignorowanie i okłamywanie stałych klientów, narażanie na koszty nie związane z okazaniem usług (np. po odłączeniu usług w czasie wypowiedzenia umowy). Trzeba pilnie uważać na każdy szczegół umowy - przy każdej okazji UPC bezwzględnie wykorzystuje każdy kruczek w umowie wyłącznie na niekorzyść dla klientów. Dręczenie zniechęconych klientów natrętnym telefonicznym "namawianiem" do pozostania w UPC - oczywiście na warunkach związanych z podwyższoną opłatą za usługi. Nie ma możliwości negocjacji. Zasłużona negatywna opinia.
    Zaletyusługi działają
    WadyBrak szacunku do klientów
    2 lata
  • ~0387376 / 2020-03-23 13:06
    Ocena: 2.00 / 5
    Zbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Podwyższają kwotę rachunku nie informując klienta
    (niby to zwiększając prędkość internetu)
    Zaletynie ma
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~150 na klate / 2024-02-12 12:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Od 6 lat jestem użytkownikiem upc. Nigdy nie narzekałem, ping był niski mogłem grać w w CS go. Od stycznia problemy z lagami, głównie wieczorem. U UPC wszystko dobrze, technik był 2 razy, wina nie leży po ich stronie. Także dlaczego problem jest gównie po 20? Jak zaczyna się godzina szczytu. Masakra....
    ZaletyAktualnie żadne.
    WadyPing w godzinach wieczornych
    MiejscowośćKatowice
  • ~A / 2022-02-02 18:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet osiąga zawrotne 15Mb/s w pakiecie 300Mb/s
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~abcdefg / 2021-01-25 16:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Używam UPC internet od ponad półtora roku i zdecydowanie nie polecam. Internet jest powolny strony ładują się minutami a centrum obsługi klienta twierdzi że wszystko jest okej. Nie da się grać w gry online ponieważ jest za duże opóźnienie. Zdecydowanie nie polecam
    Zaletybrak
    WadyPowolne działanie internetu
    Duże opóźnienie w grach
    MiejscowośćKalisz
  • ~Adam / 2015-07-22 21:20
    Ocena: 2.00 / 5
    dotyczy uslugi Horizon. Beznadzieja w kazdym calu. Meczy sie z tym bublem od marca br. Kilkadziesiat razy telefonowalem do tzw. konsultatow- nic nie pomogli. Wzywany byl swreisant, wymienil dekoder i.... dalej dno. Co jakis czas nie dziala telefon-internet. Luzdie oszukanie przez UPC skrzyknijmy sie aby tych oszustow skarzyc!!!!!!
    Zaletynie ma
    Wadyjw.
    od marce br
  • ~Adam / 2018-11-13 21:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Z UPC już kilka razy umowę podpisywałem i kilka (4) razy umowę rozwiązywałem. Zawsze ta sama historia. Na początku problemy z łączem, przy zgłaszaniu tych problemów proponują wizytę technika, przy czym zaznaczają, że jeśli technik nie stwierdzi problemów, to opłatę ponosi klient. Oczywiście od momenty zgłoszenia problemy ustają, więc pewnie co mniej biegła osoba da się naciągnąć. Przy rozwiązywaniu umowy, usługi cudownie się aktywują i dezaktywują kilkukrotnie za każdym razem naliczając opłatę aktywacyjną, o której dowiadujesz się dopiero od firmy windykacyjnej współpracującej z UPC (za pierwszym razem - przy kolejnych byłem już bardziej czujny). Oczywiście wszelkie takie kwestie sporne można rozwiązać wyłącznie listowanie (sic!) albo infolinią. Nikt nigdy nie odebrał ode mnie na infolinii UPC, połączenie potrafiło trwać 2-3 godziny bez odzewu. Praktyki jakie uprawia UPC powinny być karane...
    Dodatkowo, posiadają jedną z najgorzej funkcjonujących stron internetowych. Ciągle problemy z logowaniem, kilkunastominutowe wczytywanie nawet najdrobniejszych sekcji strony...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Adam / 2021-11-30 23:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Najgorszy internet jaki jest, co chwile problem, brak internetu to norma, nikt już nawet pomóc nie może, nic sie nie da zrobic, interneru nir ma i nie ma, i tak godzinami, cho chwile, codziennie, żenada brak slow okropne
    Wadywszystko
    MiejscowośćKatowice
  • ~Adoniran / 2022-05-10 18:24
    Ocena: 2.00 / 5
    Usługa działała dobrze, kiedy z niej korzystałem. Ale teraz odsyłam modena i list z informacją, że anuluję usługi, jak proszą, ale wysyłają mi więcej rachunków i nie mogę rozmawiać z prawdziwym człowiekiem (tylko automatyczny czat na ich stronie internetowej). To jest okropne.
  • ~Adrian / 2015-03-22 02:05
    Ocena: 2.00 / 5
    Ciągle mi przerywa internet, na konsoli komunikat nieznany problem sieci. Po długim czasie dodzwoniłem się do technika, ten kazał mi zresetować modem, tłumacząc że to pomoże. Fakt zadziałało, na całe 30 minut. Mam pakiet internetu 60MB/S, i w sumie średnio pobiera mi ok. 25mb/s, NA KABLU WIĘC TU RÓWNIEŻ TNĄ. Na całe szczęście niedługo kończy mi się umowa i ją zerwę bez minuty zastanowienia NAWET JAK BY MI PROPONOWALI 120MB/S za 50 zł bo te 120MB to tylko na papierze. Stanowczo odradzam, chyba że masz stalowe nerwy, i mam nadzieje ze więcej osób doda opinie na ten temat by USTRZEC przed dego typu kiszkami.
    ZaletyKończy mi się umowa
    WadyKorzystałem z ich usług 4 lata
    4 lata
  • ~Agata / 2022-10-21 00:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam złe doświadczenia. 1) dziś czekałam w domu na montera, nagle dostałam smsa, że z powodu mojej nieobecności instalacja jest anulowana. Pewnie technikowi nie było do mnie po drodze. Następny wolny termin montera za 6 dni. Szkoda, że nie mogłam dostać tel do technika jak ma to miejsce przy kurortach 2) byłam klientka od ponad 20 lat i wciąż miałam bardzo nieatrakcyjna ofertę. Dopiero jak zakończyłam umowę i zawarłam nowa dostałam dobrą ofertę. Stałych klientów źle traktują. 3) zachodzi kompletna dezinformacja pomiędzy pracownikami i dzialam... Źle poinformowani pracownicy na infolinii, często wprowadzają w błąd.
    ZaletyOferta Wifi i tv
    WadySorry ale brak dobrej woli i kompetencji pracowników.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Agnieszka / 2018-12-10 09:58
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC jako dostawca Internetu to najgorszy wybór. Kontakt tragiczny, niekompetencja pracowników. Ciągle, długie oczekiwanie na połączenie . Naprawde nie polecam UPC.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Ak / 2022-01-24 17:46
    Ocena: 2.00 / 5
    O ile obsluga w punkcie byla bardzo mila i profesjonalna to usługa jest beznadziejna. W dniu dzisiejszym monter zainstalowal mi internet predkosc do 500mb/s i tv dzialalo to wszystko jakas godzine po montażu pozniej niestety ani internetu ani co za tym idzie tv nie ma. W umowie wpisana minimalna predkosc pobierania 140mb/ lub 200mb/s w zaleznosci od infrastruktury niestety speed testy pokazywaly max 22mb/s czyli 1/10 tego co powinnam minimum miec dodzwonic sie na infolinie techniczna graniczy z cudem najpoerw zglasza sie boot z ktorym nie da sie dogadac pozniej laczy z konsultantem czekasz 38 mimut na polaczenie zeby sie dowiedziec ze boot polaczyl Cie ze zlym doradca i czelasz kolejne 23 minuty na polaczenie z wlasciwa osoba
    ZaletyBrak
    WadyCala masa wymieniona wyzej
    MiejscowośćŚwidnik
  • ~Aleksander / 2021-11-25 15:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Mam pakiety usług tv/interenet w dwóch domach w okolicy Warszawy -gdyby nie był to jedyny dostawca światłowodu dawno bym rozwiązał te umowy.
    Zaletyświatłowód
    Wady1. sieć na miarę 3 śwata rozciągnięta jak pajęczyna pomiędzy latarniami, 2. Awarie średnio raz na tydzień, a raz w miesiącu kilkugodziny brak dostaw, 3. niestabilny sygnał od 1-300Mb/s, 3. Obsługa klienta to farsa, problem z dodzwonieniem sie, podczas zgłaszanej awarii w okolicy za każdym razem mówią, że nie mieli wcześniej zgłoszeń, serwisantów umawiają na z tygodniowym terminem, w 9 na 10 przypadków serwisant jest spóźniony albo nigdy się nie pojawia.
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266