Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~ta / 2022-03-27 18:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 3 dni nie mam internetu a osoba na infolinii powiedziała że potrwa to jeszcze do 4 dni. czyli tydzień bez internetu. A płacę 90 zł za miesiąc ale nikt mi 1/4 tej kwoty nie zwróci...
    WadyAwarie itp.
    MiejscowośćChorzów
  • ~tata / 2019-11-01 01:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo zła usługa, reklamacje nie są uwzględniane, w zamian panowie chcą oszukać i proponują nową, bardzo niekorzystną umowę. W przypadku gier komputerowych przerwy w dostawie internetu powodują dotkliwe straty punktów i pieniędzy. Gorąco odradzam
    ZaletyBRAK
    WadyPrzerwy w dostarczaniu internetu
    MiejscowośćTychy
  • ~Tede / 2021-12-27 11:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety wiekszosc kanalow nie da sie ogladac poza siecia. W domu to mozemy ogladac na TV a nie tablecie albo telefonie. Kolejny duzy minus to brak mozliwosci nagrywania coraz wiekszej ilosc kanalow. Oszustwo na calego, zmienili dobre dekodery z nagrywarkami na nagrywanie w chmurze, gdzie polowy kanalow nie da sie nagrywac a reszte po nagraniu nie da sie przewinac i trzeba ogladac tą chorą swirowirusową propagande i reklamy typu sucha pochwa.
    MiejscowośćZabrze
  • ~Tomasz / 2022-04-04 09:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma umawia się na instalacje na określony dzień i przedział godzinowy, po czym w trakcie tego terminu dzwoni i bez żadnych przeprosin proponuje przełożenie instalacji o 3 dni. Po próbach dopytanie o co chodzi konsultant nie poczuwa się w ogóle do przeprosin za zaistniałą sytuację. Jeśli tak dbają o osobę, która chce zostać ich klientem to jak musi wyglądać obsługa obecnych klientów?
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomasz / 2023-06-12 14:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam korzystanie z usług internetowych - Internet potrafi zerwać kilka razy dziennie, jakość wifi w mieszkaniu kończy się na pierwszej napotkanej ścianie. W przypadku rezygnacji z jakiejkolwiek usługi przed czasem jest równoznaczne z karą umowną. W moim przypadku za próbę zerwania umowy rok przed czasem naliczono mi ponad 1400 zł (TV+Internet). Przy rezygnacji z pakietu Canal+ naliczono mi karę umowną 50 zł nie informując mnie o tym podczas rezygnacji z usługi. Przy przedłużaniu umowy traktowanie klientów jak wszędzie - żadnych ulg czy profitów. Obsługa klienta zależna od tego gdzie się dodzwonimy, jedni coś ogarniają, inni wiedzą jedynie tyle, co widzą na ekranie swoich komputerów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Tomek / 2022-02-26 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Po namowie konsultanta uległem ofercie,ale nie polecam stary router w miarę chodził nieraz trzeba było zrestartowac, nowy to porażka gdybym mógł wrócił bym do poprzedniego. Płacę więcej, a mam mniej nie polecam.
    ZaletyNie ma
    MiejscowośćŻory
  • ~ToMoS / 2022-05-05 20:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie problem z internetem UPC zaczął się około 2-3 miesiące po założeniu. Mam światłowód od nich i problemy były takie że nie raz nie było zupełnie internetu dzwoniłem na nr UPC (pomijając fakt że przez 4-5 minut trzeba "rozmawiać" z automatyczną asystentką) i po odebraniu telefonu przez kogoś od UPC dowiadujesz się mniej więcej tyle że trzeba wyłączyć i włączyć ruter a jak nic nie da to trzeba hard reset. Ja rozumiem że oni nie mają zbyt dużej możliwości zdalnie czegoś zrobić więcej, aczkolwiek gdy już dzwoni się do nich po kilkanaście razy w ciągu 2 tygodni to mogli by podjąć trochę inne kroki i odnaleźć w czym leży problem... Na napisanie tej opinii przekonał mnie dzień dzisiejszy bo to już totalna porażka, ogólnie wczoraj około 23-24 brakło całkowicie internetu i patrzyłem jeszcze o godzinie 1-2 też brak potem 4-5 w dalszym ciągu był brak. Internetu niema od 20 godzin. Patrzyłem na stronie czy są jakieś awarie fakt jest wpisane że jest awaria aczkolwiek o 6 rano było było napisane że do 10 naprawią, po godzinie 10 jak spojrzałem na stronę pisało że do 14, po 14 że do 20, teraz patrzę to się okazuje że będzie dopiero jutro o 6 rano. Jako że mieszkam w dosyć Małej miejscowości nie mam tu możliwości na lepszego dostawcę, jak dla mnie porażka całkowita
    MiejscowośćBilczów
  • ~TOTALANALDEWASTATOR / 2019-07-04 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet zanikał kilka razy w ciągu dnia, nawet po wizycie serwisanta problem pojawił się po drugim dniu. Ostatnio internetu nie było dwa tygodnie i musiałem sobie udostępniać z telefonu... obiektywnie - nie polecam.
    Zaletyładny router xD
    Wadyregularne znikanie internetu (zasięg jest, lecz zerowwa transmisja danych)
    MiejscowośćTychy
  • ~Trevor / 2019-07-02 13:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Duże skoki predkosci :(

    A teraz Kolejna awaria I brak odpowiedzi kiedy bedzie naprawiona

    Lublin
    MiejscowośćLublin
  • ~ufo / 2015-04-24 15:51
    Ocena: 2.25 / 5
    To jest firma, która działa jak P.P. Poczta, Telegraf, Telefon z czasów komuny. Zamówiłem w ich punkcie (M!-Bytom) instalację internetu. Pani Patrycja bardzo sprawnie mnie załatwiła (nawet uzyskałem zniżkę za instalację za 1 zł.), ale dała mi ofertę, która była o 10 zł/mieś. droższa od oferty, która była dostępna przy zamówieniu przez -net. Pod koniec uzgodnionego terminu, z dokładnością do 2h był Wielki Piątek) przyszedł instalator i stwierdził, że nie poprowadzi kabla bo klatka schodowa jest po remoncie i może odpaść farba z pomalowanych korytek i on musi mieć dokument, że nie będzie musiał przywracać "stanu poprzedniego" w przypadku uszkodzenia malatury. W adm spółdzielni popatrzyli na mnie jak na idiotę i zaproponowali napisanie pisma do działu technicznego o treści "Proszę o zgodę na instalację internetu kablowego przez firmę UPC" co uczyniłem. Po kilku dniach zadzwonił do mnie kierownik tego działu z pytaniem o co mi chodzi, przecież oni mają zgodę spółdzielni (mają w bloku własną infrastrukturę - blok ma 110 mieszkań/11 kondygnacji). Moich wyjaśnień słuchał z niedowierzaniem. Jest rzeczą oczywistą, że złożyłem skargę na instalatora (byle gnój nie może decydować o polityce tak dużej firmy) i dostałem maila potwierdzającego mi to co powiedział instalator (z wyglądu przypominał kablarza telefonicznego z czasów komuny). Tego maila wysłałem jako FW do ww. kier. w spółdzielni. Agentka UPC, która sporządziła zamówienie bardzo naciskała na założenie mi tego netu, nawet załatwiła mi możliwość podpisania umowy na warunkach oferty netowej "online". Wszystko na nic. Na spotkanie zainicjowane przez spółdzielnię, na której był obecny kierownik działu technicznego spółdzielni i inspektor nadzoru budowlanego adm budynków mojego osiedla (a więc osoby funkcyjne) przyszedł tylko robol (instalator) z firmy, która wykonuje instalację na zlecenie UPC). Jest rzeczą oczywistą, że nie będę malować/pokrywać kosztów uszkodzeń poza lokalem do, którego mam tytuł prawny. Szczerze mówiąc to boję się wpuścić tego instalatora do domu - a co będzie jak przy wierceniu dziury w ścianie uszkodzi przewód instalacji elektrycznej (brak światła w domu)? Powie "sorry Winnetou - napraw sobie sam - to nie moja wina, że on tam był).
    Zaletybrak
    Wadybrak informacji przy zamawianiu o dodatkowych warunkach jakie mogą pojawić się w trakcie realizacji zamówienia
    produkt nie został mi dostarczoany
  • ~Upc to najgorszy wybór / 2022-12-10 13:57
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko jest dobrze do czasu kiedy coś się zepsuje .
    Fatalna obsługa, niemające ludzi do pracy .
    Najgorszy wybór dla osób którzy potrzebują internet do pracy .
    Czeka się tygodniami na naprawienie .
    Miałem przypadek ze monter przyjechał 20 minut wcześniej i mogłem zapomnieć. Zniknął nie odpowiadał .
    Ta firma to porażka żałuje że wcześnie nie przeczytałem opinii.
    ZaletyJak działa . Wszystko jest dobrze .
    WadyObsługa dramat .
    Traktowanie klienta olewczo
    Podpisz umowę i się martw ty, oni ci nie pomogą .
    Jeśli potrzebujesz internet do pracy katastrofa .
  • ~UPCwtf / 2020-05-16 00:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy nie działa internet twierdzą że trzeba zrobić hard reset...gdy mówiesz że godzinę temu to robiłeś zgodnie z ich zaleceniem to Pani twierdzi że wcześniej to powiedział jej kolega a teraz to ona mówi zrobić reset.
    W przypadku kontaktu z infolinią z powodu małej prędkości dostaje informacje że 'PROSIMY PODŁĄCZYĆ SIĘ KABLEM'...2020 rok a UPC nie jest w stanie dostarczyć ruter z dobrym WIFI ???
    W każdym bądź razie zawsze całą winę zrzucają na to że coś robisz złe lub masz zły sprzęt....tylko że ja pracuje w IT i wiem że 100% problem po ich stronie.

    Zdecydowanie NIE polecam i ja osobiście już wypowiedziałem umowę...
    ZaletySzybkie podłączenie
    WadyPrędkość internetu jest niższa od tej za którą się płaci nawet gdy korzystamy wyłącznie z kanału 5G
    Internet nie stabilny codziennie znika po kilka razy i tak tra już prawie miesiąc! (oba kanały)
    Obsługa uważa klientów za d@beli!
    MiejscowośćKraków
  • ~Viki / 2021-01-07 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Szybko działają tylko w momencie, kiedy chcą ci zaoferować nowy produkt. Spróbuj się do nich dodzwonić - niemożliwe. Usiłowałam częściowo rozwiązać umowę to tak lawirują i wyliczają termin, że jest to możliwe po 1,5 miesiącu. Czekam na końcowy termin umowy.
    Zaletybrak
    Wadybez liku
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Wiktoria / 2021-01-20 10:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Pięć razy trzeba było rozmawiać z konsultantem, aby czegokolwiek się dowiedzieć. Za każdym razem otrzymywaliśmy tę samą informację, że do pięciu dni ktoś oddzwoni do nas z informacją zwrotną. Lekceważące podejście do stałych klientów i niespójne informacje. Najpierw poinformowano nas, że internet będzie można podłączyć za dodatkową opłatą, a następnie okazuje się, że taka usługa nie może zostać zrealizowana. Co konsultant inna opinia.
    ZaletyPopularność usługi
    MiejscowośćChorzów
  • ~Wirave / 2020-04-27 19:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja dziewczyna, do której ostatnio się wprowadziłem, jest klientem UPC. Niestety usługa jest tragiczna. Internet kilka razy dziennie po prostu przestaje działać, zupełnie jakby przesył danych wyłączał się na jakiś czas i dopiero potem wracał do normy. Dziewczyna zadzwoniła na infolinię ze skargą i zaproponowano jej gratis zwiększenie pakietu z 20 do 100 mb/s, ale problem pozostał. Oglądanie filmów i rozmowy przez internet potrafią być katorgą, bo internet po prostu przestaje działać w losowych momentach.
    Zalety(Jeśli działa to) dobra prętkość internetu
    WadyPrzesył danych wyłącza się w losowych momentach
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wnerwiony / 2017-07-18 19:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Nic z ludzlmi z leczyckiej nie mozna zalatwic maja wszystko i wszystkich w d.... Caly czas odsylaja mnie na ich dziadowska infolinie a jak internet ledwo chodzi tak ledwo chodzi .Dziekuje za takie troszczenie sie o klienta jestem zmuszony zerwac z nimi umowe.
    Bydgoszcz
  • ~Zawiedziony klient / 2022-02-16 18:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa na najniższym możliwym poziomie. Czas oczekiwania na kontakt z infolinią długi, bądź niemożliwy.
    Nie reagują na zgłaszane problemy. Internet przez Wifi co jakiś czas rozłącza, pingi skaczą. Nie polecam. Konkurenci mają lepsze oferty i lepiej dbają o klienta.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćWrocław
  • ~Zażenowany podejściem do klienta / 2023-05-26 22:10
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet podłączony 2.05. nie działał, więc został zgłoszony problem. Po kilku dniach dzwonienia dostaliśmy informację że firma naprawiająca awarie ma czas do 18.05. Więc czekaliśmy. Po tym terminie niestety nic się nie zmieniło, codziennie jesteśmy odsyłani z informacją, że jutro będzie naprawione i ktoś do nas zadzwoni. Minął prawie miesiąc, a dostępu nie Internetu nadal brak. Osoby z infolinii każdorazowo przekazują informację, że wysyłają maila ponaglajacego do naprawiających awarie i tyle. Podejście do klienta porazka, oczywiście konsultanci są mili, jednak żadnych kroków naprzód, terminy nic dla nich nie znaczą.
    MiejscowośćDomaniew
  • ~zbig / 2021-11-18 20:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobrze już było, teraz po wykupieniu UPC przez PLAY będzie jak w PLAY czyli drogo, byle jak, na od..ol. Jednym słowem repolonizacja trwa i mamy nowy, dziadowski ład.
    Zawarłem umowę na 2 lata a po dwóch tygodniach zacząłem wydzwaniać do UPC bo coś mi nie pasowało w płatnościach. Mija mnie nie połączy nigdzie bo jej coś nie pasuje, to taka dziadowska nowość. Dobiłem się wreszcie do konsultanta i okazuje się że zawartą umowę anulowano!!! Coś niebywałego. Więc wszystko od nowa pod warunkiem wymiany dekodera. Przystałem, nie wiedząc jakie g..no zostanie mi wciśnięte. Flagowe urządzenie pod tytułem Media Box. Nie wiem, ale podejrzewam że to są urządzenia z jakiegoś second hand albo wręcz ze śmietnika. Uruchamia się toto pół godziny, pilot to jakiś zbędny nie działający dodatek, przepraszam działa ale klawiatura pod spodem wpisując jakieś głupoty i zwiecha gotowa. Znowu pół godziny jak toto wstanie. Odnaleźć kanały to sztuka tajemna a w ogóle intuicyjność obsługi tego czegoś nie do ogarnięcia.
    Teraz w PLAY-u będzie tylko gorzej. Nie dajcie się ludziska naciągać, trzeba poczekać dwa lata jak ten dziadowski ład przestanie sponsorować PLAY i wrócą zdrowe zasady biznesu. PLAY padnie szybciej niż to się komuś wydaje a pingwiny będą się turlały ze śmiechu. Czytając poniższe posty zyskuję potwierdzenie że tak będzie.
    Zaletyna chwile obecną już brak
    WadyMija podejmuje jedynie słuszne decyzje
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Zbigniew / 2021-11-14 18:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Zanikaja programy zwiazane z polsatem.Od 24/09/21 do dnia dzisiejszego 14/11/21 .Kontakt z biurem obslugi klienta przez robota na poziomie 2 w skali 1-10.Osoby po kontakcie przez robota brak kompetencji przelaczaja od jednego do drugiego (unikaja decyzji)(dowiedzenie sie czegos okolo 25 minut najwiecej muzyki i ofert).26/09/21 zgloszona awaria a technik naprawia zdalnie uszkodzone przewody (przewody maja ok12 lat). Czy to kpina czy robienie ludzi w kase. pozwole sobie zareklamowac panstawa firme szerzej
    Zaletypoza awaria od 24/09/2011 bylo bardzo dobrze
    WadyBrak kontaktu z kompetentnymi ludzmi
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266