Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pepe / 2023-06-19 12:30
    Ocena: 2.25 / 5
    Przedłużałem umowę w grudniu informując że zmieniam w międzyczasie lokalizację i dopytałem czy nie będzie problemu z przeniesiem - podałem nawet adres - zapewniali że nie będzie żeby tylko przedłużyć umowę, po umówieniu się na przeniesienie technik nie przyszedł, po kontakcie z infolinią zasłaniali się błedem, ustalili drugi termin - znowu nie przyszedł. Sam musialem dojśc do tego że na nowej lokalizacji jest inna przyłącz i muszą wymienić np router. Na infolinii dostałem informację że faktycznie tak jest i z racji tego będę płacił 20/30 zł więcej ;) - tutaj to był +/- mój 40 telefon na infolinię. Po długiej drodze przez mękę uznali "częściowo" reklamację i w czerwcu płacę ostatni raz (chociaż od końca kwietnia nie mam od nich internetu) - tragiczna firma
    Zaletypo 40 telefonach idzie coś im wytłumaczyć
    WadyObsługa klienta leży - proszą się o UOKIK :)
    MiejscowośćKraków
  • ~Petlona / 2019-08-25 13:47
    Ocena: 2.25 / 5
    jak chcesz zamówić coś z upc to od razu są przy telefonie. a jak mam problem z rozłączającym się routerem, czyli wyrzuca internet i łączy na nowo, jakby się go wyłączało i włączało i to od 10 do 12 aż 3 razy mi się trafiło. Czekałem jak idiota na słuchawce słuchając tej dennej muzyczki przez 5 minut dzwoniąc na 813813813, że aż mi się odechciało już wszystkiego. Przez internet nie można zamówić pomocy technicznej. a Najlepsze jest to że można sprawdzić czy jest wszystko okej z moim połączeniem, no ale mam neta tylko z upc czyli sprawdzić mogę dopiero jak mi net wróci i pokazuje że wszystko jest ok. I dla klientów którzy zakładają kolejną umowę po pierwszej, nie obowiązują ich oferty jak dla nowych klientów, jak w reklamie z tym nonsensem
    Zaletyw miarę ceny co do prędkości
    Wadybardzo ciężki kontakt z pomocą techniczną, a żeby się skontaktować z nimi to miej lepiej przynajmniej 15 zł na koncie, bo mniej może nie wystarczyć
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Pingwin / 2016-01-31 15:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet działa jak każdy inny, ale obsługa klienta to esencja kurewstwa.
    Jeżeli chcesz być traktowany jak gówno załóż internet UPC.
    ZaletyBrak - to samo co u konkurencji
    Wadyobsługa klienta.
    2lata
  • ~Pitong / 2022-11-16 12:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Naganiacze pracujący w UPC zrobią i obiecają wszystko aby zwerbować nowego klienta. W momencie podpisania umowy czar pryska i człowiek zostaje pozostawiony sam sobie. Jakakolwiek awaria, jakikolwiek problem to godziny jak nie dni spędzone w oczekiwaniu na reakcję ze strony UPC. Czarę goryczy przelał fakt wystawienia faktury osobie zmarłej, pomimo wcześniejszego zgłoszenia zgonu i otrzymania dokumentu potwierdzającego rozwiązanie umowy.
    ZaletyDo puki wszystko działa to jest ok
    WadyRozwiązywanie problemów, utrudniony kontakt, ogólnie obsługa klienta
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~podsapieniec / 2013-11-08 12:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam niekończący się problem z UPC. Kłopoty zaczęły się gdy zawiesiłem internet na dwa miesiące. Początkowo nie wykonali polecenia. Musiałem interweniować 3 razy w tym 2 razy osobiście. Następnie pojawił się zamęt w rachunkach. W koło naliczają mi opłatę za miesiąc gdy internet był wyłączony i opłatę za zawieszenie usługi którą już zapłaciłem. Nie wystawili bieżącej opłaty. A najlepsze jest to że na stronie UPC gdzie jest moje saldo konta kwota całkowicie odbiega od rzeczywistości i oni nic z tym nie mogą zrobić. Bardzo trudno dodzwonić się do biura obsługi ale na dział sprzedaży nie ma problemu. To najlepiej pokazuje szacunek firmy do klienta.
    ZaletyMało awarii łącza,
    WadyBeznadziejna obsługa, patologiczne konto klienta na UPC
    Od 2011 roku. Cena abonamentu stale pnie się w górę
  • ~Przemek / 2022-06-22 16:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Odkąd UPC zostało kupione przez Play non-stop zrywa połączenie. Od godziny porannych do wieczora, w nocy jest ok, ale w dzień - koszmar!
    ZaletyJak działa to jest w porządku. Ale musi działać.
    Wadynon-stop zrywające się połączenie
    MiejscowośćGdańsk
  • ~qubabos / 2018-03-16 19:44
    Ocena: 2.25 / 5
    syf:

    W rejonie ulicy **** obserwujemy ograniczenia jakości dostarczanych Państwu usług

    - Internet
    - Telefon stacjonarny
    Nasi technicy pracują nad usunięciem usterki. Przepraszamy za niedogodności.

    W związku z jakością usług internetu i tv oraz restartami modemu otrzymałem odpowiedź od działu technicznego, że :
    "Dziękuję za cierpliwość.
    Oprogramowanie modemu nie ma związku z w/w restartami. Odpowiada za nie wspomniana przez Pana degradacja w rejonie.
    Wspomniana degradacja to problem z okablowaniem w Pana budynku. Rozwiązanie tego problemu przewidziane jest na 30 maja."
    Zaletybrak
    Wadywszystko co jest zawarte w pakiecie nie działa tak jak powinno :)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rafallo17 / 2011-09-04 12:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Jesli kupiłeś jakąś ofertę to nie możesz jej zmienić bo wszystkie ich promicje są dla nowych klientów lub tych co mają 2 usługi. Jak chcesz zmienić ofertę to płacisz krocie za instalację 150 zł (dla nowych 1zł) i abonament ok 30 zł więcej.
    Wadynie ma ofert dla stałych klientów
    2009
  • ~Rafał / 2022-07-17 09:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od prawie kilkunastu lat. W mojej lokalizacji do niedawna nie było lepszego dostawcy internetu - awarie, jeżeli jakieś były to może ze dwa razy w roku, nie dłużej niż godzinę - dwie. UPC było chwalone jako jeden z najstabilniejszych dostawców internetu.
    Niestety od momentu gdy Play wykupił UPC ich usługi to jakaś porażka - co dwa do trzech dni awaria, nie działa internet, telewizja. Awarie trwają po kilka godzin. Przy pracy zdalnej jest to nie do pomyślenia.
    A kilka dni temu, o zgrozo, w trakcie trwania awarii zadzwonili z propozycją podwyższenia usług - normalnie kpina jakaś.
    Żałuję, że przedłużyłem z nimi umowę, bo teraz zmiana operatora nie będzie łatwa.
    ZaletyObecnie brak
    WadyStabilność, bardzo częste awarie i całkowity brak dostępu do usług.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Raist / 2011-09-27 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam tej firmy ze względu na bardzo złą obsługę klienta i częste oszukiwanie przez ich pracowników.Potrafią również skasować nagrania z twojego dekodera które zbierasz przez rok czasu nie dając żadnej rekompensaty.Firmie nie zależy na utrzymaniu klienta,tylko na pozyskaniu nowego,później jesteś już dla nich nieważny.Serdecznie odradzam
  • ~Robert / 2016-11-20 20:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Niezgodność ceny z warunkami ustalanymi przez telefon.
  • ~Robert / 2020-11-24 16:03
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra odkąd zmieniłem modem na 1 giga nic nie działa. Internet bardzo zaniżony i niestabilny i informacja ze ciagle trwają naprawy które są codziennie przedłużane. Porażka jakaś zeby przez kilkanaście dni nie umieć naprawić usterki. Technik nieuprzejmy na sile chce udowodnić ze wszystko jest ok jak nie jest. Jestem maksymalnie zawiedziony
    MiejscowośćZąbki
  • ~Robert / 2021-09-12 16:59
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie nędza. Namówili mnie na internet 500Mb przez telefon. Mam od początku 250Mb. Dekoder 4k ale nie ma takich stacji, nagrywarka działa jak internet bo musi, nagrane filmy się nie przewijają a cofanie do 30 min. Teraz nie ma od kogo egzekfować parametrów. Infolinia nic nie wie, przysłali instalatora po półgodzinnym kursie bez sprzętu, który umie tylko postawić ruter. A jak coś słabo chodzi to wina moja i mam złą instalację. Ogólnie strata kasy. A miałem horaizona i byłem zadowolony.
    Zaletybrak
    Wadymnóstwo
    MiejscowośćPiotrków Trybunalski
  • ~roman / 2021-12-04 17:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem aktywować viaplay.Zalogować się do mMoje upc po kilku latach, to droga przez mękę.Czy was pogięło? Do banku jest łatwiej.Dziękuję, ale odechciało mi się viaplay.
    Miejscowośćgdynia
  • ~Rozczarowana / 2016-12-28 18:14
    Ocena: 2.25 / 5

    Jeszcze kilka lat temu UPC było ok. W tej chwili to jakaś porażka. Niestety, nie mając tej świadomości, przedłużyłam umowę w lipcu.

    1. Człowiek, który przyszedł zamontować nowy dekoder nie mógł uruchomić TV, trochę się wkurzyłam (od tamtej pory telewizor włączał się gdy chciał), bo dopóki facet go nie ruszył to działał bez zarzutu chociaż to stary trup. Widocznie coś poruszył i się zepsuło, no trudno tv już jest na śmietniku. Ale nic to - facet był tak przerażony, że prawie płakał i prosił by tego nie zgłaszać bo go zwolnią. Co tam się dzieje, że pracownicy tak się zachowują?

    2. Z wyjątkiem pierwszej faktury przez kolejne miesiące musiałam reklamować abonament, bo ciągle naliczali zbyt wysoki. Zgłaszałam to na infolinii - każdy konsultant zapewniał, że już będzie dobrze, że zapisano, odnotowano, poprawiono i ....lipa! Gdy to nie skutkowało, to odwiedziłam biuro stacjonarne - też niby poprawiono, naliczono właściwie, "odjęto" różnicę.... a i tak kolejna faktura przyszła zbyt wysoka. Do tego dostawałam smsy z windykacji, że zalegam z płatnością na "odjętą" kwotę. Za każdym razem oczywiście musiałam zapłacić więcej z góry, a w kolejnym miesiącu miano uwzględnić różnicę. Nic z tego, nigdy nie otrzymałam zwrotu za nadpłacony abonament. Już nie chce mi się użerać. Ostatnio usłyszałam, że miałam niby włączony inny pakiet i to dlatego. Ale to przecież nie moja wina!!! Umowę podpisałam na co innego - to nie klient ponosi odpowiedzialność za poprawność danych w ich systemie.
    Po 4 miesiącach wreszcie przyszła faktura opiewająca na kwotę zgodną z ustaleniami.

    3. Internet: do końca poprzedniej umowy działał bez najmniejszego zarzutu - chociaż był słabszy. Teraz działa już tylko gdy chce. Są dni, że zrywa co 10-15 minut.

    4.Horizon Go: pomijam fakt, że nie można oglądać wszystkich kanałów z pakietu (bo podobno umowy licencyjne zbyt wysokie itp.), ale też można osiwieć jeśli chodzi o ciągłość emisji.
    W niektóre dni można oglądać 24 godziny bez przerwy, w inne działa tylko przez kilka godzin (a potem ciągle trzeba restartować), a już następnego dnia nie odbiera żaden kanał.

    Ogólnie nie polecam tego usługodawcy:

    -brak kompetencji u pracowników infolinii (a wiem o czym mówię bo kilka lat pracowałam w call-center)
    -brak skuteczności działu reklamacji
    -wadliwie działające usługi (klient płaci za pełen produkt, a go nie otrzymuje)

    Chaos, chaos................chaos !!!


    Zaletytylko telewizja
    WadyInternet, HorizonGo, BOK
  • ~smartmart / 2023-08-22 19:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet ok, ale obsługa klienta ma chyba zakaz odbierania telefonów w sprawie rezygnacji z usług... Na infolinii można wisieć w nieskończoność a rozwiązać umowy się nie da. Nie polecam.
    WadyTrudności z rozwiązaniem umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Stanisław / 2017-11-24 17:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem bardzo podpiąć internet w bloku 15 na ul. Westerplatte w Tarnowie. Ludzie jak można komuś robić termin w terminie przyłączenia internetu. Co za firma każe tracić czas tylko i zawraca głowę i się z niczego nie wywiązuje!!
    Zalety500mb/s
    MiejscowośćTarnów
  • ~Stanisław / 2022-07-20 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Od czasu gdy upc przeszło do play cały czas interet albo nie działa, albo ma problemy. Wygląda to tak, że wi-fi wyłącza się w godzinach 11-12 i potrafi nie działać przez kilkanaście godzin. Jakby to powiedzieć.. To działa, internet działa ale strasznie źle, logowanie zajęło mi 30 minut a wczytanie strony 10. Czyli jakby internet jest ale go nie ma. Wczoraj mogłem normalnie skorzystać z internetu dopiero o 22 bo o 11:30 się obraził. Ludzie z obsługi klienta nie pomagają. Ja już do nich nie dzwonię, ponieważ wiem że nic mi to nie da. Pół roku temu dzwoniłem do nich aby do mnie przyjechali i naprawili jakiś błąd z wifi. Przyjechali? Pewnie że nie. Następnym razem zadzwoniłem miesiąc później z powodu kolejnego problemu. Miła pani pokierowała mnie co powinienem gdzie kliknąć i po 40 minutach internet znowu działał bez zacięć. Niestety, następnego dnia problem wrócił. Obsługa klienta nie działa, osoby tam nie pomagają naprawić błędów TRWALE tylko tymczasowo. Na koniec dodam że od początku umowy, wifi znikało w losowym momencie na krótki czas, alee ani ikona sygnału czy połączenia wifi się nie zmieniała.
    ZaletyBrak
    WadyWifi znika w losowym momencie na 30 sekund, obsługa klienta nie pomaga, ciągłe wady z internetem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Sylwek / 2023-11-23 12:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Reklamacje w play są obsługiwane przez bota, który na zadane pytanie bezustannie zaleca użycie przycisku reset.
    Oczekiwanie na konsultanta wiąże się z 20 minutowym oczekiwaniem.
    W przypadku awarii technik pojawi się za tydzień i sześć dni.
    Na szczęście sam technik zna się na rzeczy i jako jedyny potrafi obronić Play swoim profesjonalizmem.
    Wsparcie klienta zarówno na czacie jak i telefoniczne to nieporozumienie, nie mogą nic zrobić poza powtarzaniem, że rozumieją zdenerwowanie ale mam być bez internetu przez ten ponad tydzień ale też co ciekawe, mam płacić tak jakbym tą usługę miał cały czas dostępną.
    ZaletyStałe łącze, zwykle działa chociaż często łącze jest znacznie wolniejsze niż być powinno.
    WadyCzęsto rozłącza niektóre urządzenia mobilne.
    Brak realnego wsparcia w przypadku usterki.
    Brak korekt za okres kiedy nie ma usługi.
    Raczej trzeba się domagać niż ci zaoferują rozwiązanie problemu.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Szuler / 2021-10-27 12:04
    Ocena: 2.25 / 5
    Od ponad tygodnia internet raz jest a raz go nie ma i dodatkowo przyjęcie reklamacji nie wchodzi w grę,
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266