Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Michał / 2023-09-22 11:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak działa, to jest spoko - niestety przeważnie nie działa
    ZaletyNic, czego nie ma do zaoferowania konkurencja
    WadyBrak niezawodności dostępności
    MiejscowośćWrocław
  • ~Mik / 2022-03-11 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Potwierdzam - brak poszanowania stałego klienta. Oferta na następne 24m tragiczna. Po zakończeniu poprzedniej umowy, co pewien czas podnoszenie opłat o parę złotych bez jakichkolwiek konsultacji z klientem. Składam rezygnacje z zakazem dalszego przetwarzania moich danych osobowych. Nie tylko UPC jest na świecie. A znam firmę telekomunikacyjna, która tak samo traktowała stałych klientów - teraz wydaje setki tysięcy złotych na reklamę aby ktoś chciał z nimi cokolwiek podpisać. I tak będzie z UPC. Nie polecam.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Mikolaj / 2023-03-09 09:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Internet po zamontowaniu nie został doprowadzony światłowodowo, internet cały czas przerywał i przerywał - tyczyło się to każdego urządzenia które się łączyło z ta siecią.
    Zaletybrak
    WadyPrzerywanie
    Brak doprowadzonego światłowodowu do mieszkania
    MiejscowośćKraków
  • ~mikrobi / 2021-03-16 00:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno i wodorosty...
    Poniżej cytat z wypowiedzenia usług

    "Ponieważ nie szanujecie Państwo firm i klientów, a wyłączenie bez przyjęcia dokumentów opłaty jest celowym działaniem na szkodę kontrahenta, rezygnuję w dniu dzisiejszym z Państwa usług. Partnerstwo z firmą która celowo działa na szkodę klienta (wyłączając biuro) jest logicznie szkodliwe i jako takie nie może mieć miejsca. Podejście na Państwa Infolinii nie pozwala nawet na przesłanie dokumentów weryfikujacych płatność, a co dopiero dalej kontynuować znajomość biznesową z UPC."
    Miałem wyłączoną usługę i chciałem wysłać potwierdzenie bankowe przelewu..... UPC takiego nie honoruje... Oczywiście opinię opieram na opinii specjalisty z infolinii UPC

    Piszę ku ostrzeżeniu, nierzetelny partner biznesowy, działa bez zasad i szacunku do zawartej umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~miro / 2015-01-09 20:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Resety co godzinę. brak stabilności połączenia internetowego,kontakt z dostawcą to prawdziwa żenada. Odradzam.
    Zaletyszybkość - jak już jest
    Wadyprzerwania w dostępie do sieci
    03/2013 odnowiona umowa [ ostatni raz ]
  • ~NERO / 2023-09-29 14:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Jak to możliwe, że UPC pozbawia klientów dostępu do poczty e-mailowej bez uprzedniego podania ostatecznego terminu zakończenia swojej działalności.
    Informację mailową, że ma to nastąpić w dniu 1 września br. UPC, przesłano mi na pocztę Gazeta.pl w dniu 19 września br.
    Próby odzyskania dostępu do poczty i utraconej korespondencji trwają już ponad dwa tygodnie. Każda próba zalogowania się na stronę poczty kończy się pojawieniem załączonego linku LGI-0006 Categories=USER_INPUT Message='Invalid credentials.'exceptionID=1747477345-24407769
    i przekierowaniem na stronę PLAY. Rozmowy telefoniczne z konsultantami też nic nie wnoszą do rozwiązania problemu, kończą się jedynie obietnicami bez pokrycia. Oczywiście zgodnie z zapewnieniami przedstawiciel UPC wykonał
    w krótkim czasie cztery połączenia z moim numerem telefonu, jednak po odebraniu połączenia zamiast głosu osoby dzwoniącej usłyszałam sygnał
    „tzw. zrzucenia abonenta”. Rozumiem – Pracownik UPC wykonał próbę kilkakrotnego połączenia się z klientem, jednak klient nie odebrał – w systemie będzie to odnotowane, ale fakt, że pracownik rozłączył się tuż po odebraniu telefonu przez klienta to już nie. WSZYSTKIEMU WINNY JEST KLIENT.
    PLAY umywa ręce informując, o braku możliwości rozwiązania problemu, kieruje klientów do UPC. Wszyscy mają nas w „dostojności” zarówno UPC, jak i PLAY.
    Zastanawiam się, jak można w tak nonszalancki sposób traktować klientów, dzięki którym przez długie lata UPC utrzymywało się na rynku Polskich Sieci Kablowych. Jak można w taki sposób traktować klientów w stosunku do których rola OPERATORA jest służebna. Bo to pracownicy Operatora są dla klienta, a nie odwrotnie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
    Ocena: 2.25 / 5
    UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ????
    ZaletyJak działa to działa.
    WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nick / 2021-09-02 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Gówno totalne, nic nie dziala internet z miesiaca na miesiac coraz gorzej, nie polecam.
    ZaletyBrak.
    WadyWszystko.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~nick / 2023-11-27 10:58
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa klienta to dramat. Technik nie przyjechał, zamknął zlecenie i nic mu nie zrobisz. Na infolinii nie mogą go cofnąć, bo to zautomatyzowany proces. Czekam 5dni bez neta, bo zepsuł się router.
    ZaletyPóki działa jest ok
    WadyObsługa klienta, instalatorzy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!!
    Zaletybrak
    Wadyobsługa
    MiejscowośćPłock
  • ~Nikita / 2014-12-15 08:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Właśnie zrezygnowałem z usług upc ponieważ uważałem, że proponowane przez nich ceny są zbyt wysokie. Przenosłem się do gigakablówki od netii. Płacę trzy razy niższy rachunek. Ale gdybym mógł wrócić to zrobiłbym to bez wachania. Internet nie daje nawet 20 % nominalnej przepustowości. W niedzielę wieczorem nie dział wcale. Ruter tv z netii w porównaniu do upc to różnica 10 lat w technologii. Ciagle coś nie działa albo się wiesza. Za rok wracam do upc i trzy razy wyższych rachunków.
    ZaletyDziała
    WadyMają wszystkie wady korporacji
    10 lat ostatnia faktura 230 pln
  • ~Norbert / 2020-12-07 22:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~nux1 / 2011-02-22 11:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Od 5 tygodni mam ciągłe kłopoty z UPC. Mam internet 50MB i dwa telefony. Wszystko działało dobrze jakieś 6 tygodni. Potem przestał działać 1 telefon i spadł Internet. Grzecznie i szybko przyjechali i zmienili modem. Działał tylko 1 telefon. Drugi aktywowali po 2-ch dniach. Nie pomogło - na drugim przerywane rozmowy. Dwóch równocześnie nie dało się używać. Używałem więc 1 telefon. Kolejne pismo. Przyjechali znowu i wymienili kolejny modem. Po tej wymianie nie mam w ogóle żadnego telefonu. Wczoraj tj. 21.02.11 zadzwonili i stwierdzili, że może będę miał oba telefony do 2 tygodni. I powinienem się cieszyć, że mi Internet funkcjonuje. Napisałem łącznie 7 pism wysłanych do nich i mailem i faxem. Dzwonię do nich codziennie. Teraz zastanawiam się czy nie odejść od nich w ogóle.
    Mój znajomy walczył z nimi 5 miesięcy. Wymienili mu 10 modemów i dopiero jak opisał wszystko na necie to naprawili. Dlatego robię to samo.
    Obsługa niby grzeczna, modemy wymieniają ale co z tego. Ta firma jest już za duża, ma swoje procedury i nic się nie poradzi.
    Moje 2 córki mają każda neostradę 2 MB i ona chodzi na wifi lepiej niż te moje 50MB w UPC. I zero kłopotów. Gdyby nie to, że nie cierpię TPSA ze starych czasów to bym do nich poszedł. Ale niewykluczone że będę musiał
    Generalnie niestety odradzam UPC chociaż z początku dobrze chodziło. Jednak jeśli pojawią się kłopoty to tygodniami nie są w stanie ich usunąć. Dzwoni się do nich zmieniają kolejny modem i nie szukają przyczyny.
    Dla tych pracowników z UPC, którzy mają za zadanie czytać posty podaję maila: biorezonans@tlen.pl
    Jeśli szybko usuniecie awarię to wyrzucę posty – jeśli nie to ten opis będzie wszędzie.
    Zaletyw miarę szybko przyłają montera, można się do nich dodzwonić
    Wadymonter zmienia modem a problem zostaje
    2 miesiące
  • ~OstroWkurzony / 2016-07-11 18:54
    Ocena: 2.25 / 5
    11 lipca UPC zlikwidowało wiele kanałów w pakiecie "analogowym" nie informując wcześniej klientów, jakie kanały będą usunięte. Wysłali jedynie przez pewien czas informacje w postaci alfanumerycznej na dole TV o zbliżającej się "rewolucji". Na dodatek, wraz z ulotką reklamową zachwalającą UPC jako lidera rynku dostałem informacje o... podwyżce abonamentu. BOK kłamie i nieudolnie oszukuje klientów, że to (cytat) "w ramach postępu, cyfryzacji i nieopłacalności transmisji kanałów analogowych". BTW Wszystkie kanały (analogowe i cyfrowe) "idą" do telewizora z UPC w postaci zmodulowanej, więc tak naprawdę różnicy w transmisji nie ma żadnej. Zlikwidowali TVN24 i PolastNEWS, ale przecież one są nadawane w postaci cyfrowej (MPEG). Kolejne zamydlanie oczu biednym klientom. Na dodatek, zainteresowałem się zawartością MUX'ów w DVB-T (darmowa TV na częstotliwościach pierwotnie zarezerwowanych przez TV analogową) i okazało się że tak naprawdę od 11 lipca każą płacić za DOKŁADNIE te same kanały w pakiecie "analogowym" (Na DVB-T są darmowe) + TV lokalna PSL'u (polityczna) i Polonia1, której nie mogę znaleźć, a i tak bym tego chłamu nie oglądał. Szczyt złodziejstwa i bezczelności!!!
    ZaletyKiedyś dbali o klienta, jak jeszcze moja kablówka nie należała do UPC. Zalet praktycznie BRAK, no... może poza małą awaryjnością sieci, ale to nie zasługa UPC...
    WadyNiedomówienia, chowanie głowy w piasek, brak aneksu do umowy po "rewolucyjnych" zmianach.
    Korzystam z infrastruktury należącej teraz, niestety, do UPC od 23 lat.
  • ~oszukany / 2012-11-15 18:43
    Ocena: 2.25 / 5
    BANDA J..NYCH OSZUSTÓW
    Zaletyszybki internet
    Wadywciskają na siłę dodatkowo płatne "usługi", o których nie informują i nie ma jak z nich zrezygnować
    za długo
  • ~PaolitoGringo / 2015-08-17 16:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Codzienne przerwy w dostawie netu co godzinę po kilkanaście nawet sekund,dla wprowadzającego dane na serwer on-line to porażka.Dobrze,że zrezygnowałem z UPeCe.Ceny.......kosmicznie wysokie.Popowiększali się i się w d..pach poprzewalało.
    ZaletyNie wiem.Za wysoką cenę oczekuję TOP usługi.
    WadyBrak w dostawie netu,przerywające programy TV
  • ~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda.
    WadyFatalna obsługa klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Patryk / 2024-02-07 10:51
    Ocena: 2.25 / 5
    brak prędkości( około 10% tego co powinno być a nawet mniej, przerwy w dostawie około 10-20min tak o bez powodu
    Zaletybrak
    Wadybrak prędkości, przerwy w dostawie
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paweł / 2019-08-31 15:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystałem z usług UPC ok. 6 lat. W ostatnich latach na dekoderze horyzont. Po przejściu na umowę na czas nieokreślony zostałem oszukany. Telefonicznie bez biuro obsługi klienta. Kwota uzgodniona tel. Znacznie różniła się od kwoty którą dostałem po m-c. Ze 170 do 225 ok. Rozwiązałem umowę. I chyba dobrze zrobiłem. Przeszłe do V....try płacę o połowę mniej i jakoś dekodera horyzont do obecnego w 4k nie ma co porównywać
    MiejscowośćWarszawa
  • ~pcadmin / 2020-02-10 20:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Wrzucam oryginalna wiadomosci, która otrzymalem od UPC - oceńcie sami ...

    Szanowny Kliencie,

    nawiązując do dzisiejszej rozmowy, potwierdzam, że w przypadku rozwiązania Umowy z dniem 2020-02-01, kwota do zapłaty, wynikająca z konieczności zwrotu ulg przyznanych w promocji, wyniesie 3399.99 zł.

    Prosimy nie odpowiadać na tę wiadomość. Jeżeli masz pytania, użyj wygodnych i szybkich narzędzi samoobsługowych na www.upc.pl/pomoc lub skorzystaj z wiedzy doświadczonych użytkowników UPC spolecznosc.upc.pl


    Z poważaniem

    Bartosz Milde
    Doradca ds. Utrzymania Klientów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266