MiejscowośćBydgoszcz
strona 43 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »
-
~Michal / 2018-08-04 08:22
caly dzien bez internetu i telewizji, zdawkowa informacja o awarii po zalogowaniu na portalu. ze 120 megabitow max po kablu albo 5 gigowym wifi to 80 megabitow. na 2 gigowym wifi czyli takie jakie obsluguje wiekszosc slabszych urzadzen mozecie liczyc na 40 gigabitow czyli 1/3 wykupionej predkosci. co do tv to co z tego ze macie ponad setke kanalow skoro to samo nadawane o danej porze na 3 z nich wiec defacto macie do dyspozycji ze 30- 40 kanalow zduplikowanych pod roznymi nazwami. kompetencja technikow od awarii pozostwia wiele do zyczenia - wciskaja kity po prostu. -
-
~Michał / 2013-11-25 21:56
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować. Konsultanci podają błędne dane, a przy odstąpieniu od umowy są duże problemy. Długo by pisać, a szkoda mi czasu. Jeżeli ktoś rozważa UPC to jestem z tych co zdecydowanie nie polecają. Zaletyczasami działał internetWadyniekompetentna obsługa, dezinformacja, sprzeczne dane podawane zarówno telefonicznie jak i pisemnie, nie przychylne stanowisko względem klienta, pracownicy nie posiadają podstawowych umiejętności komunikacji.1 rok, 69zł miesięcznie -
~Michał / 2023-09-22 11:24
Jak działa, to jest spoko - niestety przeważnie nie działa ZaletyNic, czego nie ma do zaoferowania konkurencjaWadyBrak niezawodności dostępnościMiejscowośćWrocław -
~Mik / 2022-03-11 11:52
Potwierdzam - brak poszanowania stałego klienta. Oferta na następne 24m tragiczna. Po zakończeniu poprzedniej umowy, co pewien czas podnoszenie opłat o parę złotych bez jakichkolwiek konsultacji z klientem. Składam rezygnacje z zakazem dalszego przetwarzania moich danych osobowych. Nie tylko UPC jest na świecie. A znam firmę telekomunikacyjna, która tak samo traktowała stałych klientów - teraz wydaje setki tysięcy złotych na reklamę aby ktoś chciał z nimi cokolwiek podpisać. I tak będzie z UPC. Nie polecam. MiejscowośćZielona Góra -
~Mikolaj / 2023-03-09 09:34
Internet po zamontowaniu nie został doprowadzony światłowodowo, internet cały czas przerywał i przerywał - tyczyło się to każdego urządzenia które się łączyło z ta siecią. ZaletybrakWadyPrzerywanie
Brak doprowadzonego światłowodowu do mieszkaniaMiejscowośćKraków -
~mikrobi / 2021-03-16 00:02
Dno i wodorosty...
Poniżej cytat z wypowiedzenia usług
"Ponieważ nie szanujecie Państwo firm i klientów, a wyłączenie bez przyjęcia dokumentów opłaty jest celowym działaniem na szkodę kontrahenta, rezygnuję w dniu dzisiejszym z Państwa usług. Partnerstwo z firmą która celowo działa na szkodę klienta (wyłączając biuro) jest logicznie szkodliwe i jako takie nie może mieć miejsca. Podejście na Państwa Infolinii nie pozwala nawet na przesłanie dokumentów weryfikujacych płatność, a co dopiero dalej kontynuować znajomość biznesową z UPC."
Miałem wyłączoną usługę i chciałem wysłać potwierdzenie bankowe przelewu..... UPC takiego nie honoruje... Oczywiście opinię opieram na opinii specjalisty z infolinii UPC
Piszę ku ostrzeżeniu, nierzetelny partner biznesowy, działa bez zasad i szacunku do zawartej umowyMiejscowośćWarszawa -
~miro / 2015-01-09 20:58
Resety co godzinę. brak stabilności połączenia internetowego,kontakt z dostawcą to prawdziwa żenada. Odradzam. Zaletyszybkość - jak już jestWadyprzerwania w dostępie do sieci03/2013 odnowiona umowa [ ostatni raz ] -
~NERO / 2023-09-29 14:11
Jak to możliwe, że UPC pozbawia klientów dostępu do poczty e-mailowej bez uprzedniego podania ostatecznego terminu zakończenia swojej działalności.
Informację mailową, że ma to nastąpić w dniu 1 września br. UPC, przesłano mi na pocztę Gazeta.pl w dniu 19 września br.
Próby odzyskania dostępu do poczty i utraconej korespondencji trwają już ponad dwa tygodnie. Każda próba zalogowania się na stronę poczty kończy się pojawieniem załączonego linku LGI-0006 Categories=USER_INPUT Message='Invalid credentials.'exceptionID=1747477345-24407769
i przekierowaniem na stronę PLAY. Rozmowy telefoniczne z konsultantami też nic nie wnoszą do rozwiązania problemu, kończą się jedynie obietnicami bez pokrycia. Oczywiście zgodnie z zapewnieniami przedstawiciel UPC wykonał
w krótkim czasie cztery połączenia z moim numerem telefonu, jednak po odebraniu połączenia zamiast głosu osoby dzwoniącej usłyszałam sygnał
„tzw. zrzucenia abonenta”. Rozumiem – Pracownik UPC wykonał próbę kilkakrotnego połączenia się z klientem, jednak klient nie odebrał – w systemie będzie to odnotowane, ale fakt, że pracownik rozłączył się tuż po odebraniu telefonu przez klienta to już nie. WSZYSTKIEMU WINNY JEST KLIENT.
PLAY umywa ręce informując, o braku możliwości rozwiązania problemu, kieruje klientów do UPC. Wszyscy mają nas w „dostojności” zarówno UPC, jak i PLAY.
Zastanawiam się, jak można w tak nonszalancki sposób traktować klientów, dzięki którym przez długie lata UPC utrzymywało się na rynku Polskich Sieci Kablowych. Jak można w taki sposób traktować klientów w stosunku do których rola OPERATORA jest służebna. Bo to pracownicy Operatora są dla klienta, a nie odwrotnie.MiejscowośćWarszawa -
-
~net_w_wawie / 2023-05-05 09:37
UPC ma tragiczną jakość obsługi klienta. Już się nie da porozmawiać z człowiekiem jak nie działa Internet. Mi padł na 3 dni - od czwartku po południu do niedzieli po południu i to w centrum W-wy. Wszelkie próby przedarcia się przez boty były bezskuteczne (próbowałem przez chat, telefon i twitter) ????. Trzeciego dnia, po godzinie straconego czasu na próby kontaktu złożyłem w końcu reklamacje. Otrzymałem zadośćuczynienie w kwocie UWAGA 3,30 zł a na moją odpowiedź, że są śmieszni napisano mi: "Szanujemy Klientów, jednak nie spełniamy roszczeń odszkodowawczych." oraz że jak mi się nie podoba to mogę iść do sądu ???? ZaletyJak działa to działa.WadyJak nie działa to można sobie tylko z botem porozmawiać.MiejscowośćWarszawa -
~Nick / 2021-09-02 18:06
Gówno totalne, nic nie dziala internet z miesiaca na miesiac coraz gorzej, nie polecam. ZaletyBrak.WadyWszystko.MiejscowośćGdańsk -
~nick / 2023-11-27 10:58
Obsługa klienta to dramat. Technik nie przyjechał, zamknął zlecenie i nic mu nie zrobisz. Na infolinii nie mogą go cofnąć, bo to zautomatyzowany proces. Czekam 5dni bez neta, bo zepsuł się router. ZaletyPóki działa jest okWadyObsługa klienta, instalatorzyMiejscowośćWarszawa -
~Niezadowolony klient / 2018-01-19 11:33
Obsługa UPC Płock w Atrium Mosty to porażka! Facet, który tam siedzi to totalna nieporozumienie! Jest gburowaty, nieprofesjonalny i tak odpowiada, że nie wiadomo o co mu chodzi.... Nie polecam!!! ZaletybrakWadyobsługaMiejscowośćPłock -
~Nikita / 2014-12-15 08:18
Właśnie zrezygnowałem z usług upc ponieważ uważałem, że proponowane przez nich ceny są zbyt wysokie. Przenosłem się do gigakablówki od netii. Płacę trzy razy niższy rachunek. Ale gdybym mógł wrócić to zrobiłbym to bez wachania. Internet nie daje nawet 20 % nominalnej przepustowości. W niedzielę wieczorem nie dział wcale. Ruter tv z netii w porównaniu do upc to różnica 10 lat w technologii. Ciagle coś nie działa albo się wiesza. Za rok wracam do upc i trzy razy wyższych rachunków. ZaletyDziałaWadyMają wszystkie wady korporacji10 lat ostatnia faktura 230 pln -
~Norbert / 2020-12-07 22:19
Obsługa dno. NIE MOZNA SIE DODZWONIĆ. ANJAK SIE DODZWOJIE TO POZIOM POJIŻEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ. ZaletyBrakWadyObsługa, brak kompetentnych pracownikow.MiejscowośćWarszawa -
~nux1 / 2011-02-22 11:01
Od 5 tygodni mam ciągłe kłopoty z UPC. Mam internet 50MB i dwa telefony. Wszystko działało dobrze jakieś 6 tygodni. Potem przestał działać 1 telefon i spadł Internet. Grzecznie i szybko przyjechali i zmienili modem. Działał tylko 1 telefon. Drugi aktywowali po 2-ch dniach. Nie pomogło - na drugim przerywane rozmowy. Dwóch równocześnie nie dało się używać. Używałem więc 1 telefon. Kolejne pismo. Przyjechali znowu i wymienili kolejny modem. Po tej wymianie nie mam w ogóle żadnego telefonu. Wczoraj tj. 21.02.11 zadzwonili i stwierdzili, że może będę miał oba telefony do 2 tygodni. I powinienem się cieszyć, że mi Internet funkcjonuje. Napisałem łącznie 7 pism wysłanych do nich i mailem i faxem. Dzwonię do nich codziennie. Teraz zastanawiam się czy nie odejść od nich w ogóle.
Mój znajomy walczył z nimi 5 miesięcy. Wymienili mu 10 modemów i dopiero jak opisał wszystko na necie to naprawili. Dlatego robię to samo.
Obsługa niby grzeczna, modemy wymieniają ale co z tego. Ta firma jest już za duża, ma swoje procedury i nic się nie poradzi.
Moje 2 córki mają każda neostradę 2 MB i ona chodzi na wifi lepiej niż te moje 50MB w UPC. I zero kłopotów. Gdyby nie to, że nie cierpię TPSA ze starych czasów to bym do nich poszedł. Ale niewykluczone że będę musiał
Generalnie niestety odradzam UPC chociaż z początku dobrze chodziło. Jednak jeśli pojawią się kłopoty to tygodniami nie są w stanie ich usunąć. Dzwoni się do nich zmieniają kolejny modem i nie szukają przyczyny.
Dla tych pracowników z UPC, którzy mają za zadanie czytać posty podaję maila: biorezonans@tlen.pl
Jeśli szybko usuniecie awarię to wyrzucę posty – jeśli nie to ten opis będzie wszędzie.Zaletyw miarę szybko przyłają montera, można się do nich dodzwonićWadymonter zmienia modem a problem zostaje2 miesiące -
~OstroWkurzony / 2016-07-11 18:54
11 lipca UPC zlikwidowało wiele kanałów w pakiecie "analogowym" nie informując wcześniej klientów, jakie kanały będą usunięte. Wysłali jedynie przez pewien czas informacje w postaci alfanumerycznej na dole TV o zbliżającej się "rewolucji". Na dodatek, wraz z ulotką reklamową zachwalającą UPC jako lidera rynku dostałem informacje o... podwyżce abonamentu. BOK kłamie i nieudolnie oszukuje klientów, że to (cytat) "w ramach postępu, cyfryzacji i nieopłacalności transmisji kanałów analogowych". BTW Wszystkie kanały (analogowe i cyfrowe) "idą" do telewizora z UPC w postaci zmodulowanej, więc tak naprawdę różnicy w transmisji nie ma żadnej. Zlikwidowali TVN24 i PolastNEWS, ale przecież one są nadawane w postaci cyfrowej (MPEG). Kolejne zamydlanie oczu biednym klientom. Na dodatek, zainteresowałem się zawartością MUX'ów w DVB-T (darmowa TV na częstotliwościach pierwotnie zarezerwowanych przez TV analogową) i okazało się że tak naprawdę od 11 lipca każą płacić za DOKŁADNIE te same kanały w pakiecie "analogowym" (Na DVB-T są darmowe) + TV lokalna PSL'u (polityczna) i Polonia1, której nie mogę znaleźć, a i tak bym tego chłamu nie oglądał. Szczyt złodziejstwa i bezczelności!!! ZaletyKiedyś dbali o klienta, jak jeszcze moja kablówka nie należała do UPC. Zalet praktycznie BRAK, no... może poza małą awaryjnością sieci, ale to nie zasługa UPC...WadyNiedomówienia, chowanie głowy w piasek, brak aneksu do umowy po "rewolucyjnych" zmianach.Korzystam z infrastruktury należącej teraz, niestety, do UPC od 23 lat. -
-
~oszukany / 2012-11-15 18:43
BANDA J..NYCH OSZUSTÓW Zaletyszybki internetWadywciskają na siłę dodatkowo płatne "usługi", o których nie informują i nie ma jak z nich zrezygnowaćza długo -
~PaolitoGringo / 2015-08-17 16:44
Codzienne przerwy w dostawie netu co godzinę po kilkanaście nawet sekund,dla wprowadzającego dane na serwer on-line to porażka.Dobrze,że zrezygnowałem z UPeCe.Ceny.......kosmicznie wysokie.Popowiększali się i się w d..pach poprzewalało. ZaletyNie wiem.Za wysoką cenę oczekuję TOP usługi.WadyBrak w dostawie netu,przerywające programy TV -
~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda. WadyFatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Patryk / 2024-02-07 10:51
brak prędkości( około 10% tego co powinno być a nawet mniej, przerwy w dostawie około 10-20min tak o bez powodu ZaletybrakWadybrak prędkości, przerwy w dostawieMiejscowośćWarszawa
strona 43 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 41
- 42
- 43
- 44
- 45
- nastepna »