Wykupiłam najszybszy 1Gb/s . Test na na stronie UPC pokazuje ok 880 mbps (no i ok)
Najciekawsze jest jednak to, że wszystkie inne strony z testami predkości, oraz połaczenie z różnymi serwerami, to predkość rzeczywista max 350mbps.
Coś tu mocno "śmierdzi" ... sprawdzcie jak ta sprawa wygląda u was i napiszcie.
To oczywiste że na ich stronie bedzie blisko 1Gb/s w koncu testuje ich produkt.
Ale czy to możliwe że wszyscy "inni" kłamią ? :)
MiejscowośćWarszawa
~Magdalena / 2023-12-06 16:08
Ocena: 2.25 / 5
Moja ocena to 0, mój problem nie został rozwiązany. Jestem stałym klientem od lat zwiazanym zarówno z Play jak i UPC i nie ukrywam że chciałabym być traktowana jak stały klient który na czas dokonuje opłat za usługi i mieć do nich stały dostęp. Bardzo jestem zawiedziona tym ile muszę czekać na usunięcie usterki. Internet nie działa mi od soboty zgłosiłam to w niedzielę ( dodam że wezeanie serwisu jest naprawdę dla cierpliwych ludzi) z zaproponowanych mi wizyt nadogodniejszy był wtorek między 15 a 18 i wtedy zjawił się serwisant, dokonał on jakiś pomiarów sprawdził coś na klatce schodowej i stwierdził że już jest wszystko naprawione, na moje pytanie co było powodem braku internetu niestety nie doczekałam się odpowiedzi. Niestety 15 minut po wyjściu serwisanta problem z internetem powrócił i procedura ta sama wydzawnianie na infolinię umawianie kolejnej wizyty (niestety dopiero na czwartek) gdzie moim zdaniem serwisant powinien być zawrócony i przyjechać jeszcze tego samego dnia. Koniec końców 6 dni będę bez dostępu do internetu który jest mi potrzebny ponieważ prowadzę firmę i wiele rzeczy wykonuje z domu. Jestem bardzo niezadowolona i rozważam zmianę usługodawcy. Na koniec taka mała uwaga przydałoby się żeby serwisant zakładał ochraniacze na buty zwłaszcza w taką pogodę.
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~MagdaWA / 2019-09-07 11:01
Ocena: 2.25 / 5
Co jakiś czas zdarzają się kilkudniowe awarie. Rekord został pobity bodajże w maju, kiedy usługi nie działały przez tydzień. Prowadzę firmę z domu i brak internetu jest dużym utrudnieniem, do tego dochodzą koszty internetu mobilnego. Rozważam rozwiązanie umowy ze względu na nienależyte wykonywanie usług.
ZaletyBrak.
MiejscowośćWarszawa
~Maras z Gdyni / 2017-06-17 23:35
Ocena: 2.25 / 5
Jestem abonentem UPC już chyba z 8 lat. Na początku wszystko grało i nie było źle, grałem sobie w internetowe MMO bez żadnych problemów (ping w grze rewelacja) potem zaczął się problem z Pingiem (od 100 do 1000 na Wifi) w grze. Dzwoniłem do UPC ze 4 razy (każde połączenie +10zl bo mój abonament akurat ich numeru nie przewiduje). W końcu Pani z infolini zdecydowała się do mnie wysłać serwisanta, żeby łaskawie przyjechał ale oczywiście pod groźbą, że jak wzywam bez powodu do zapłace za przyjazd serwisanta (już po takiej samej gadce chce się wypowiedzieć umowę). Serwisant przyjechał i mi mówi :
1. UPC nie ma obowiązku zapewnić, żadnej jakości WiFi.
2. Na pewno wina gry.
3. I ogólnie na pewno nie ich wina.
Po moich groźbach rezygnacji (bo już się wkurzyłem zwyczajnie) pan monter wymienił mi modem - i k..... eureka ping znowu niski i po problemie ...
Przez 4 miesiące (około) podziałało dobrze, a potem znów problemy z pingiem, grać mogę jedynie na kablu, a że standardowo gram w drugim pokoju przez WiFi no to nie gram kiedy chce tylko kiedy Pan PING pozwala.
Ceny u mnie drogo za 60 mbit/s + podstawowa telewizja = 119 pln miesięcznie
U innych około 90 pln.
Także chyba dorosłem do zmiany (a jestem leniwy więc nie tak łatwo mnie przekonać do zmiany operatora) ...
ZaletyTelewizja stabilna
WadyDostępność infolini.
Lekceważący stosunek do klienta.
Cena.
PING na wifi - no ale przecież UPC za to nie odpowiada - no comment ...
~Marcin / 2020-02-28 17:21
Ocena: 2.25 / 5
Problem z internetem od początku niby jest ale zanika .Mam 150Mb i zeby ogladac steram przy 720 na 60 hd tnie niemiłosiernie, rano transfer tragedia pod wieczór to samo.Mimo niskiego pingu w BFV tnie laguje itp na zwykłym czarnym boxie brak możliwości otwarcia portów.Nie polecam.A specjaliści z biura obsługi ha pożal się Boże
Zaletycena w promocji
Wadysłaby internet
MiejscowośćPłock
~Marcin / 2021-04-13 20:40
Ocena: 2.25 / 5
Kiedyś było dobrze.
Dziś i od kilku miesięcy jest dramatycznie źle, nie pamiętam już kiedy - przy opcji 120Mbit - łączę dawało więcej niż 40, po kablu!
Nie polecam i sam nie przedłużę umowy.
WadyDramatycznie wolne i niestabilne łącze.
MiejscowośćZabrze
~Marcin / 2024-01-23 13:09
Ocena: 2.25 / 5
Miałem w pakiecie telewizję, internet oraz telefon. Dodatkowo Polsat Sport i Eleven. Płaciłem prawie 140 zł. Zrezygnowałem z telewizji i okazało się, że teraz mój rachunek wynosi 390 zł i nikt mnie o tym nie poinformował kiedy rezygnowałem z kanałów telewizyjnych. To podstępna technika. Kiedy tylko skończą mi się zobowiązania to uciekam od was.
MiejscowośćLeszno
~Marczles / 2019-04-10 13:54
Ocena: 2.25 / 5
moim zdaniem jest to bardzo słaby internet , na wakacjach w 2018 roku internet wyrzucało co 20 minut , często bardzo zamulony
Zaletycena
Wadywyrzuca internet co pół godziny
MiejscowośćBolesławiec
~Mario / 2023-12-31 14:47
Ocena: 2.25 / 5
Brak słów jak traktuje się klienta. Od jakiegoś czasu mam problem z wifi, niestety nie dolatuje do drugiego pokoju ????. Konsultanci twierdzą że nie ma takiego obowiązku aby zapewnić pewien poziom usług,bo na kablu jest ok. Się pytam czy mam podłączyć kabel do telefonu??????
Konsultanci zbywają klientów i chyba od ilości frajerów mają płacone.Od 15 lat jestem klientem UPC ale nigdy nie było tak źle.
MiejscowośćGdańsk
~MariuszR / 2012-12-30 16:41
Ocena: 2.25 / 5
UPC dyma ludzi jak tylko sie da ..na wszystkim , majac unich yelefon , dopisują sobie jakieś dziwne opłat ,ktorych nie ma na rachunku, a jeśli chcesz uzyskać szczegółowy rachunek musisz zapłacic, Ogólnie złodziejska firma, nie polecam , co kilka miesięcy dodaja sobie 2 lub 3 zł . nie informując Cie o tym . Totalna załśc , złodzieje i nic wiecej ..teraz jak nie mozna odpisac internetu czekam tylko do konca umowy i mowie IM DOWIDZENIA ! namawiaja na brani szybkiego internetu który z szybbkim ma wspolną tylko nazwe !!
Zaletyw miare stabilny
Wadynaciagaja oszukuja na rachunkach
5 lat
~Mark / 2022-03-16 12:16
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC już ponad 8lata i nie mogę nadal pojąć sposobu w jaki traktuje się straych klientów. Proponuje się podwyżkę o prawie 30%. Lepiej przecież zachować starych niż ciągle polować na nowych naiwnych. Ten sztuczny podział terytorium miedzy operatorami wreszcie się skończy. Czekam na działanie UOKIK.
MiejscowośćWarszawa
~Marta / 2021-12-22 10:09
Ocena: 2.25 / 5
Od lat korzystamy z UPC i do tej pory wszystko działało sprawnie. Niestety, ze względu na śmierć najbliższego członka rodziny, złożyliśmy wszystkie potrzebne dokumenty, by zrezygnować z zawartych przez zmarłą usług, (wraz aktem zgonu), a w dalszym ciągu, regularnie!, otrzymujemy telefony kierowane do zmarłej z zapytaniem, czy nie chce wrócić do UPC. Ile razy mamy przez to przechodzić? Czy konsultanci nie mają ze sobą kontaktu? Nie wpisujecie powodu rezygnacji? Chyba nie ulega wątpliwości, że nie może dalej korzystać? Ogarnijcie się i uszanujcie naszą żałobę i smutek.
MiejscowośćGdańsk
~Marzena / 2016-03-19 11:29
Ocena: 2.25 / 5
Tragedia jesli chodzi o instalacje. Od 2 miesiecy probowalam przeniesc pod inny adres zgodnie z oferta. Dodam ze pod nowym adresem zgodnie z informacja na stronie internet upc jest dostepny. Przyszlo 4 instalatorow kazdy mowil ze nie ma tyle czasu ze zalatwic instalacje. Postanowilam wiec kupic nowy abonament bo myslalam ze bedzie Im zalezalo. Przed zakupem zapytalam konsultanta na czacie jak odbywa sie instalacja bo sa bardzo slabe opinie w internecie nt instalacji, Panieodpowiedziala, ze nie maja wplywu na instalatorow. Po 2 miacach prob poddalam sie. Wybralam innego operatora. Szkoda czasu na proszenie upc o mozliwosc skorzystania z ich oferta. To niebywale ze taka Firma nie am pojecia o obsludze klienta. znajomi Odradzali mi ale nie wiedzialam, ze bedzie az tak Zle. Na klienta has z pewnoscia im nie zalezy
ZaletyNie wiem
WadyBrak instalacji, brak reagowania instalatorow na jakiekolwiek , brak reakcji Firmy na sklade prosby, nie doczekalam sie instalacji
~Mateusz / 2015-07-03 23:11
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam ciągle problemy z internetem przerwy oraz błędy połączenie się z serwerami w niektórych grach problem leży po stronie UPC bo tylko osoby mające internet od tego dostawcy mają ten problem. NIE POLECAM
ZaletyBrak
WadyPrzerwy w internecie, modem sam mniej więcej raz w tygodniu sam się recconectuje, jak chcesz grać w league of legends to nie pograsz bez większych problemów.
ponad 2 lata 120
~Mateusz / 2023-03-18 13:12
Ocena: 2.25 / 5
Regularne awarie. Nie polecam dla ludzi, którzy potrzebują internetu do pracy zdalnej, handlowania na giełdzie, grania online w weekend lub wieczorami.
Spotkanie w pracy lub rozmowa z szefem? - Awaria w środku dnia. Piątek wieczorem jakiś film, może gra? - "Awaria" od 24:00-6:00 rana.
WadyZbyt częste "awarie" i brak sieci.
MiejscowośćKęty
~mb11 / 2021-11-16 18:45
Ocena: 2.25 / 5
UPC cały czas oszukuje na prędkościach z Internetu, umowa na 300 Mb/s w rzeczywistości 1 test:
ledwo 41 Mb/s i pierdoły wypisują na swoich stronach: sprawdź kabel, sprawdź kartę sieciową itd... Sporadycznie się zdarza, że prędkość jest zgodna z umową, może raz na miesiąc jest taki dzień. Oszustwo i tyle.
Kolejny test i prędkości nieco lepsze, ale też sporo zaniżone:
Oczekiwana 300 Mb/s
Rzeczywista 142 Mb/s
Ocena połączenia
Prędkość pobierania 20 Mb/s
Prędkość wysyłania 29.6 Mb/s
MiejscowośćWarszawa Bemowo
~meloman / 2021-06-07 09:38
Ocena: 2.25 / 5
Jestem związany z tą firmą od wielu lat. Niestety dbałość o klienta jest na ostatnim miejscu. Awarii uległ router, który zakłócał całą sieć. Przyszli panowie z UPC odłączyli i kazali się umówić z serwisem na wymianę routera pozostawiając mnie na prawie tydzień bez internetu. Nie było tłumaczenia, że jeśli jest zepsuty z WINY UPC to można to było usunąć na miejscu. NIE DA SIĘ!!!!!!!! SKANDAL NIE POLECAM TEJ FIRMY ABSOLUTNIE!!!!!!!
MiejscowośćSosnowiec
~Meow / 2022-10-12 21:36
Ocena: 2.25 / 5
Internet sypie się jak piasek. (Częste spadki prędkości lub braki internetu). Po zadzwonieniu na infolinie mówią, aby zresetować ich router-modem (2w1) do ustawień fabrycznych, ponieważ według UPC wina leży po stronie routera klienta (mimo że to ich modem ma ciągle problemy albo nie loguje się do ich sieci, albo sam z siebie się restartuje kiedy akurat nie powinien, albo po prostu się psuje i trzeba wołać technika, który powie, że to wina sprzętu klienta np. karty sieciowej w komputerze bądź kabla Ethernet. Mimo że to ich wina to za wszelką cenę będą wmawiać, że to problem ze sprzętem klienta). Ogólnie jeśli macie w swojej okolicy lepszego dostawce to nawet nie patrzcie na ofertę UPC. Pozdrawiam.
ZaletyBrak.
WadyPraktycznie codzienne problemy z internetem, bardzo słaby support.
MiejscowośćGdańsk
~Michal / 2018-08-04 08:22
Ocena: 2.25 / 5
caly dzien bez internetu i telewizji, zdawkowa informacja o awarii po zalogowaniu na portalu. ze 120 megabitow max po kablu albo 5 gigowym wifi to 80 megabitow. na 2 gigowym wifi czyli takie jakie obsluguje wiekszosc slabszych urzadzen mozecie liczyc na 40 gigabitow czyli 1/3 wykupionej predkosci. co do tv to co z tego ze macie ponad setke kanalow skoro to samo nadawane o danej porze na 3 z nich wiec defacto macie do dyspozycji ze 30- 40 kanalow zduplikowanych pod roznymi nazwami. kompetencja technikow od awarii pozostwia wiele do zyczenia - wciskaja kity po prostu.
MiejscowośćBydgoszcz
~Michał / 2013-11-25 21:56
Ocena: 2.25 / 5
Najgorsza firma z jaką miałem nieprzyjemność współpracować. Konsultanci podają błędne dane, a przy odstąpieniu od umowy są duże problemy. Długo by pisać, a szkoda mi czasu. Jeżeli ktoś rozważa UPC to jestem z tych co zdecydowanie nie polecają.
Zaletyczasami działał internet
Wadyniekompetentna obsługa, dezinformacja, sprzeczne dane podawane zarówno telefonicznie jak i pisemnie, nie przychylne stanowisko względem klienta, pracownicy nie posiadają podstawowych umiejętności komunikacji.