Ciągłe problemy z internetem, brak rozwiązania tematu przez pół roku. Brak możliwości kontaktu, jeżeli nie jest się właścicielem usługi. Wysyłanie spamu na telefon, z którego nie można zrezygnować.
WadyKiepska jakość, spam, olewanie klienta
MiejscowośćGdynia
~deseczka / 2015-09-13 10:01
Ocena: 2.25 / 5
Za wieczne braki sygnału powinna być najniższa ocena, no aby w niedzielę o 10:00 były problemy z sygnałem to już jest paranoja. Już dwa razy pomimo mailowej wymiany zdań, błędnie podłączone opcje. Oczywiście reklamacja rozpatrzona zawsze pozytywnie z bonusami, ale wielu ludzi na pewno daje się nabrać na takie zagrywki.
Zaletystosunek ceny do teoretycznej prędkości łącza
Wadybraki połączenia, PINGi skaczące do wartości rzędu 500-800ms
Wa-wa 120mb, od 6 lat z braku innej opcji.
~Dominik / 2022-07-18 20:05
Ocena: 2.25 / 5
Korzystam z UPC już od bardzo dawna. Nie jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, natomiast jest lekko naciągany marketingowo a nawet mocno. Po pierwsze nie wspominają o spadkach prędkości w godzinach nocnych, kiedy wiele osób korzysta - z 600mb/s na 350mb/s, oczywiście, źle nie jest, ale nadal naciągane. Po drugie nie posiadają intersujących ofert dla stałych klientów, uważają, że jak stały to można doić do końca. Dodatkowo nie wymieniają sprzętu, który już ma 2-3 lata a dają zawsze nowy na początku abonamentu. Tutaj ta sama zasada, działa, zacina się? Ale działa to działać po działa niech u pana ten zostanie a jak nowy to 150zł.
ZaletyDosyć stabilna prędkość
Stabilny Ping
Dobry ruter w abonamencie
WadySłaba komunikacja z klientem
Brak światłowodu do mieszkania a nie do bloku a potem już miedziakiem do mieszkania
Skoki prędkości w godzinach mocnego obciążenia
Brak atrakcyjnych ofert, brak docenienia kontynuacji abonamentu - nie starają się o klienta
Brak wymiany sprzętu na nowy pomimo zgłaszania awarii
Brak Internetu synchronicznego - mam 1gb/s pobierania a wysyłania 30mb/s jaja jak berety
Brak aktualizowania struktury informatycznej - jak działa to działa!!!
MiejscowośćBydgoszcz
~Dominik / 2023-02-11 20:06
Ocena: 2.25 / 5
Po raz 4 mnie rozłączyło po rozmowie z botem, ogólnie szkoda pisać zapomniałem opłacić rachunek i zablokowali mi internet, opłaciłem rachunek internet został odblokowany po 5 dniach. Do kolejnego rachunku została doliczona opłata 30 zł za wznowienie usług. Śmiech na sali
ZaletyŻadne
WadyWiele
MiejscowośćGdańsk
~Dorota / 2013-04-10 14:55
Ocena: 2.25 / 5
Firma UPC to faktycznie jakieś "czyste techno" Infolinia to koszmar, a na dodatek za te wielominutowe połączenia Klient płaci. Dowiedzieć się czegoś, lub załatwić, to po prostu niemożliwe, gdyż osoby pracujące tam wykazują się beznadziejnym wręcz brakiem kompetencji i z każdą sprawą i tak muszą się zwracać do przełożonych, człowiek czeka a licznik bije.... Pierwsza i ostatnia umowa z UPC. Nigdy więcej!
Zaletybrak
Wadygeneralnie ogólny "bajzel"
trzy miesiące
~Drdr / 2021-12-30 12:51
Ocena: 2.25 / 5
Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno.
MiejscowośćWarszawa
~ed / 2011-02-05 10:03
Ocena: 2.25 / 5
witam, ostatnio podpisałem umowę na 50mb, pierwszego dnia chodził 30/33mb/s, mówię mam słaby komputer trudno, i tak głównie potrzebuje do grania na xboxie, pierwszego dnia też działał znakomicie na xie. teraz mam 23mb/s kiedy robię test, również jakość gry się pogorszyła więc to nie wina tylko starego komputera. więc jak to może być, że płacę za 50mb, mam nowy router, a nie mam 25mb/s jak niższa oferta? dodatkowo telewizja i internet lubi co jakiś czas wysiadać, nagrywarka hd przyniesiona do domu była z góry obita, czasami przez h nie ma internetu, albo nagrywarka się zawiesza podczas nagrywania.
Wady- drogi - częste awarie
około 5 lat
~Erych / 2019-07-17 15:14
Ocena: 2.25 / 5
Od sześciu lat jestem klientką UPC. Od jesieni zeszłego roku internet działa bardzo wolno a od 2 miesięcy prawie wcale. Reklamuję usługę od listopada. Taką odpowiedź dostałam: "potwierdzam, że sprawa dotyczy wymiany kabla, jednak aby zrealizować tą naprawę UPC musi pozyskać wiele zgód, na podstawie których takie działania naprawcze mogą zostać zrealizowane i zakończone" Mieszkam w centrum Bytomia.Przez 8 miesięcy nie są w stanie naprawić usterki i namawiają mnie do rezygnacji z usługi. Nie polecam tej firmy!
ZaletyTV
MiejscowośćBytom
~franek s / 2017-04-11 17:34
Ocena: 2.25 / 5
Banda naciągaczy. Co innego na umowie, co innego na rachunku. Wpychają usługi na próbę za które trzeba płacić, a nie można wyłączyć czy nie uzywać. Bublowaty sprzęt z demobilu -po naprawach.
Nie Polecam w Bydgoszczy-Błonie Koszarowa.
Jedynie download zasługuje na plus w tej firmie nie biorąc po uwagę telewizji.Przez cały okres użytkowania miałem problemy gdy korzystałem z gier online - w moim przypadku World of Warcraft bo pingi jakie osiągałem minimalnie wynosiły 60ms i to w nocy.Tak od godziny 9 tej do północy czasy opóźnień potrafiły wynosić 1500ms z tego powodu strasznie się zawiodłem.Niestety kontakt z konsultantami nic nie wniósł i za każdym razem wmawiali mi że problem jest po mojej stronie.W tej chwili korzystam z usług konkurencyjnej firmy , z którą nie mam problemów a czasy opóźniej w wyżej wymienionej grze wynoszą 30ms
ZaletyDownload
WadyWysoki ping w grach , Upload
Miałem dwa lata
~gi3zo91 / 2013-12-08 10:42
Ocena: 2.25 / 5
Nigdy więcej internetu w UPC. To jest jakaś porażka. Każdego dnia zawsze występują zerwania połączenia. W ciągu minuty potrafi kilka razy na kilka sekund zerwać połączenie. Nie wspominam o telefonie bo to kolejna żenada. Jedynie na plus to telewizja. Czekam do końca umowy i żegnam tą firmę na zawsze.
~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
Ocena: 2.25 / 5
mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
Zaletybraak zalet
Wadysame wady
28 miesięcy
~Hcfbvf / 2021-10-01 19:22
Ocena: 2.25 / 5
Pracownicy niektórzy tej firmy w Krakowie na kapelance posiadają kradzione dane osobowe i mają podejrzane kontakty
ZaletyNo
WadyA mi komentarz
MiejscowośćKraków
~idler73 / 2014-06-25 06:46
Ocena: 2.25 / 5
Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem mieć taniej i mam za swoje.
Wady.
1. Bardzo wysoka awaryjność sieci w mojej lokalizacji, brak dostępności usług 3-4 razy w miesiącu, przez kilkanaście godzin na dobę. Najczęściej między 6.00 - 17.00. 2. Spadki prędkości. Co prawda umowa mówi o prędkości do 15 mb/s (więcej nie potrzebuję), więc realna prędkość może spaść do 12, nawet 10 mb/s. Tym czasem bardzo często spada do 512, a nawet 256 kb/s. Po wielu interwencjach przyczyna nie ustalona do dzisiaj. 3. Fatalna obsługa klienta, oczekiwanie na zgłoszenie doradcy sięga niekiedy 30 minut. Obsługa pozbawiona wiedzy technicznej, natomiast mocno nastawiona na sprzedaż. 4. Dołączony router/modem Technicolor TC 7200, o ile działa dość stabilnie o tyle możliwości konfiguracji są zerowe.
Zalety:
1. Nie znajduję.
Szczerze odmawiam korzystania z usług internetowych UPC.
14 miesięcy
~jack / 2018-05-15 15:25
Ocena: 2.25 / 5
Jestem jakieś 15 lat klientem UPC .Bywało różnie .Ale to co mi sie przytrafiło wprawiło mnie we wściekłosc Zaczołmi zanikac sygnał w tel ,myslalem ze to ruter.Po obejrzeniu wtyczki tel którą sie podłacza do rutera zauważyłem że jeden z przewodów w tej przeżroczysyej wtyczce jest luzny Dzwonie do konsultanta z działu twchnicznego i słyszę ze to nie ich sprzet i mam to sam naprawic .Widocznie ich sprzet jest niazawodny i niema prawa sie zużyć.
NIE ICH SPRZET ? wszystko montowali ICH monterzy z ICH kable ,wtyczki i wszystko nawet otwory wiercili ONI A paniusia wmawia mi ze to nie prawda ze kłamie ŻE MONTERZY NAWET NIE MAJĄ TAKIEGO SPRZĘTU!! .A po chwili mówi ze mogą to naprawić ale odpłatnie .TO JA SIE PYTAM. SKĄD NAGLE WEZMĄ ODPOWIEDNI SPRZET ? KONSULTANTKA NIEMA ZIELONEGO POJECIA ALBO TAK JĄ WYSZKOLILI
ZaletyDLA , NIEWYMAGAJĄCEGO KLIENTA MOŻE BYĆ
MiejscowośćRUMIA ,GDYNIA
~Jakub / 2018-06-30 06:35
Ocena: 2.25 / 5
Jestem klientem UPC od +10 lat. Niestety ostatni rok to na prawdę dno :(
Niezawodność internetu nie istnieje. Codziennie awaria. Eksperymentują z ipv6.
Ponadto bez jakichkolwiek uzgodnień resetują router o różnych porach.
Wprowadzają po cichu proxy, które powoduje, że czasami zamiast żądanej strony wyświetla Ci się treść UPC.
Obsługa klienta miła, ale absolutnie nieskuteczna.
WadyDuża awaryjność
Naruszanie prywatności
Mnóstwo błędów w obsłudze klienta
MiejscowośćWarszawa
~janosik / 2023-12-10 16:57
Ocena: 2.25 / 5
po przejęciu UPC przez Play tracę całkowicie połączenie kilka razy dziennie. wcześniej internet działał niezawodnie. nie będę przedłużał umowy
MiejscowośćWarszawa
~Janusz / 2020-08-11 12:34
Ocena: 2.25 / 5
Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
Zaletybrak
MiejscowośćBydgoszcz
~Jar46 / 2023-01-27 18:48
Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
Zaletydziala
Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
MiejscowośćMińsk Mazowiecki
~jotka / 2022-06-20 11:41
Ocena: 2.25 / 5
OGÓLNIE lipa jestem klientem od wielu lat a podejście do klienta olewające!
Ja tylko dlatego zostałem w UPC ze względu na internet Ogólnie nie polecam bo każda najmniejsza zmiana zmusza do przedłużenia umowy na następne dwa lata!
WadyTrudno się dodzwonić i słaba wiedza w większości konsultantów!