Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dawid / 2020-02-05 14:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciągłe problemy z internetem, brak rozwiązania tematu przez pół roku. Brak możliwości kontaktu, jeżeli nie jest się właścicielem usługi. Wysyłanie spamu na telefon, z którego nie można zrezygnować.
    WadyKiepska jakość, spam, olewanie klienta
    MiejscowośćGdynia
  • ~deseczka / 2015-09-13 10:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Za wieczne braki sygnału powinna być najniższa ocena, no aby w niedzielę o 10:00 były problemy z sygnałem to już jest paranoja. Już dwa razy pomimo mailowej wymiany zdań, błędnie podłączone opcje. Oczywiście reklamacja rozpatrzona zawsze pozytywnie z bonusami, ale wielu ludzi na pewno daje się nabrać na takie zagrywki.
    Zaletystosunek ceny do teoretycznej prędkości łącza
    Wadybraki połączenia, PINGi skaczące do wartości rzędu 500-800ms
    Wa-wa 120mb, od 6 lat z braku innej opcji.
  • ~Dominik / 2022-07-18 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Korzystam z UPC już od bardzo dawna. Nie jest to najgorszy internet z jakiego korzystałem, natomiast jest lekko naciągany marketingowo a nawet mocno. Po pierwsze nie wspominają o spadkach prędkości w godzinach nocnych, kiedy wiele osób korzysta - z 600mb/s na 350mb/s, oczywiście, źle nie jest, ale nadal naciągane. Po drugie nie posiadają intersujących ofert dla stałych klientów, uważają, że jak stały to można doić do końca. Dodatkowo nie wymieniają sprzętu, który już ma 2-3 lata a dają zawsze nowy na początku abonamentu. Tutaj ta sama zasada, działa, zacina się? Ale działa to działać po działa niech u pana ten zostanie a jak nowy to 150zł.
    ZaletyDosyć stabilna prędkość
    Stabilny Ping
    Dobry ruter w abonamencie
    WadySłaba komunikacja z klientem
    Brak światłowodu do mieszkania a nie do bloku a potem już miedziakiem do mieszkania
    Skoki prędkości w godzinach mocnego obciążenia
    Brak atrakcyjnych ofert, brak docenienia kontynuacji abonamentu - nie starają się o klienta
    Brak wymiany sprzętu na nowy pomimo zgłaszania awarii
    Brak Internetu synchronicznego - mam 1gb/s pobierania a wysyłania 30mb/s jaja jak berety
    Brak aktualizowania struktury informatycznej - jak działa to działa!!!
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Dominik / 2023-02-11 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Po raz 4 mnie rozłączyło po rozmowie z botem, ogólnie szkoda pisać zapomniałem opłacić rachunek i zablokowali mi internet, opłaciłem rachunek internet został odblokowany po 5 dniach. Do kolejnego rachunku została doliczona opłata 30 zł za wznowienie usług. Śmiech na sali
    ZaletyŻadne
    WadyWiele
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Dorota / 2013-04-10 14:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Firma UPC to faktycznie jakieś "czyste techno" Infolinia to koszmar, a na dodatek za te wielominutowe połączenia Klient płaci. Dowiedzieć się czegoś, lub załatwić, to po prostu niemożliwe, gdyż osoby pracujące tam wykazują się beznadziejnym wręcz brakiem kompetencji i z każdą sprawą i tak muszą się zwracać do przełożonych, człowiek czeka a licznik bije.... Pierwsza i ostatnia umowa z UPC. Nigdy więcej!
    Zaletybrak
    Wadygeneralnie ogólny "bajzel"
    trzy miesiące
  • ~Drdr / 2021-12-30 12:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Po kilkunastu latach rezygnuje z usług, coraz bardziej zawodnych, w nieadekwatnej cenie. Decyzje pomogła mi podjąć chamska obsługa klienta, zwłaszcza pana Artura z działu rezygnacji, który skutecznie pozbywa się klientów firmy, w której został zatrudniony. Dno.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ed / 2011-02-05 10:03
    Ocena: 2.25 / 5
    witam, ostatnio podpisałem umowę na 50mb, pierwszego dnia chodził 30/33mb/s, mówię mam słaby komputer trudno, i tak głównie potrzebuje do grania na xboxie, pierwszego dnia też działał znakomicie na xie. teraz mam 23mb/s kiedy robię test, również jakość gry się pogorszyła więc to nie wina tylko starego komputera. więc jak to może być, że płacę za 50mb, mam nowy router, a nie mam 25mb/s jak niższa oferta?
    dodatkowo telewizja i internet lubi co jakiś czas wysiadać, nagrywarka hd przyniesiona do domu była z góry obita, czasami przez h nie ma internetu, albo nagrywarka się zawiesza podczas nagrywania.
    Wady- drogi
    - częste awarie
    około 5 lat
  • ~Erych / 2019-07-17 15:14
    Ocena: 2.25 / 5
    Od sześciu lat jestem klientką UPC. Od jesieni zeszłego roku internet działa bardzo wolno a od 2 miesięcy prawie wcale. Reklamuję usługę od listopada. Taką odpowiedź dostałam: "potwierdzam, że sprawa dotyczy wymiany kabla, jednak aby zrealizować tą naprawę UPC musi pozyskać wiele zgód, na podstawie których takie działania naprawcze mogą zostać zrealizowane i zakończone" Mieszkam w centrum Bytomia.Przez 8 miesięcy nie są w stanie naprawić usterki i namawiają mnie do rezygnacji z usługi. Nie polecam tej firmy!
    ZaletyTV
    MiejscowośćBytom
  • ~franek s / 2017-04-11 17:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Banda naciągaczy. Co innego na umowie, co innego na rachunku. Wpychają usługi na próbę za które trzeba płacić, a nie można wyłączyć czy nie uzywać. Bublowaty sprzęt z demobilu -po naprawach.
    Nie Polecam w Bydgoszczy-Błonie Koszarowa.
    Wadybublowaty sprzęt, słaba jakość usług, niejasne umowy.
    15 dni
  • ~Gatts / 2014-10-29 16:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jedynie download zasługuje na plus w tej firmie nie biorąc po uwagę telewizji.Przez cały okres użytkowania miałem problemy gdy korzystałem z gier online - w moim przypadku World of Warcraft bo pingi jakie osiągałem minimalnie wynosiły 60ms i to w nocy.Tak od godziny 9 tej do północy czasy opóźnień potrafiły wynosić 1500ms z tego powodu strasznie się zawiodłem.Niestety kontakt z konsultantami nic nie wniósł i za każdym razem wmawiali mi że problem jest po mojej stronie.W tej chwili korzystam z usług konkurencyjnej firmy , z którą nie mam problemów a czasy opóźniej w wyżej wymienionej grze wynoszą 30ms
    ZaletyDownload
    WadyWysoki ping w grach , Upload
    Miałem dwa lata
  • ~gi3zo91 / 2013-12-08 10:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej internetu w UPC. To jest jakaś porażka. Każdego dnia zawsze występują zerwania połączenia. W ciągu minuty potrafi kilka razy na kilka sekund zerwać połączenie. Nie wspominam o telefonie bo to kolejna żenada. Jedynie na plus to telewizja. Czekam do końca umowy i żegnam tą firmę na zawsze.
  • ~Grzegorz / 2012-08-21 09:02
    Ocena: 2.25 / 5
    mam łącze UPS na psim polu we wrocławu . nie polecam same dziadostwo nie ma miesiąca bez awarii. a w sezonie letnim co co 2 tygodnie. szkoda pieniędzy na nich i nerwów.
    Zaletybraak zalet
    Wadysame wady
    28 miesięcy
  • ~Hcfbvf / 2021-10-01 19:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Pracownicy niektórzy tej firmy w Krakowie na kapelance posiadają kradzione dane osobowe i mają podejrzane kontakty
    ZaletyNo
    WadyA mi komentarz
    MiejscowośćKraków
  • ~idler73 / 2014-06-25 06:46
    Ocena: 2.25 / 5
    Posiadam UPC, od ponad roku, przed kablówką, miałem przez 7 lat neostradę, chciałem mieć taniej i mam za swoje.

    Wady.

    1. Bardzo wysoka awaryjność sieci w mojej lokalizacji, brak dostępności usług 3-4 razy w miesiącu, przez kilkanaście godzin na dobę. Najczęściej między 6.00 - 17.00.
    2. Spadki prędkości. Co prawda umowa mówi o prędkości do 15 mb/s (więcej nie potrzebuję), więc realna prędkość może spaść do 12, nawet 10 mb/s. Tym czasem bardzo często spada do 512, a nawet 256 kb/s. Po wielu interwencjach przyczyna nie ustalona do dzisiaj.
    3. Fatalna obsługa klienta, oczekiwanie na zgłoszenie doradcy sięga niekiedy 30 minut. Obsługa pozbawiona wiedzy technicznej, natomiast mocno nastawiona na sprzedaż.
    4. Dołączony router/modem Technicolor TC 7200, o ile działa dość stabilnie o tyle możliwości konfiguracji są zerowe.

    Zalety:

    1. Nie znajduję.

    Szczerze odmawiam korzystania z usług internetowych UPC.
    14 miesięcy
  • ~jack / 2018-05-15 15:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem jakieś 15 lat klientem UPC .Bywało różnie .Ale to co mi sie przytrafiło wprawiło mnie we wściekłosc Zaczołmi zanikac sygnał w tel ,myslalem ze to ruter.Po obejrzeniu wtyczki tel którą sie podłacza do rutera zauważyłem że jeden z przewodów w tej przeżroczysyej wtyczce jest luzny Dzwonie do konsultanta z działu twchnicznego i słyszę ze to nie ich sprzet i mam to sam naprawic .Widocznie ich sprzet jest niazawodny i niema prawa sie zużyć.
    NIE ICH SPRZET ? wszystko montowali ICH monterzy z ICH kable ,wtyczki i wszystko nawet otwory wiercili ONI A paniusia wmawia mi ze to nie prawda ze kłamie ŻE MONTERZY NAWET NIE MAJĄ TAKIEGO SPRZĘTU!! .A po chwili mówi ze mogą to naprawić ale odpłatnie .TO JA SIE PYTAM. SKĄD NAGLE WEZMĄ ODPOWIEDNI SPRZET ? KONSULTANTKA NIEMA ZIELONEGO POJECIA ALBO TAK JĄ WYSZKOLILI

    ZaletyDLA , NIEWYMAGAJĄCEGO KLIENTA MOŻE BYĆ
    MiejscowośćRUMIA ,GDYNIA
  • ~Jakub / 2018-06-30 06:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od +10 lat. Niestety ostatni rok to na prawdę dno :(
    Niezawodność internetu nie istnieje. Codziennie awaria. Eksperymentują z ipv6.
    Ponadto bez jakichkolwiek uzgodnień resetują router o różnych porach.
    Wprowadzają po cichu proxy, które powoduje, że czasami zamiast żądanej strony wyświetla Ci się treść UPC.
    Obsługa klienta miła, ale absolutnie nieskuteczna.
    ZaletyDobre parametry usług (jak działają)
    Łatwa dostępność
    WadyDuża awaryjność
    Naruszanie prywatności
    Mnóstwo błędów w obsłudze klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~janosik / 2023-12-10 16:57
    Ocena: 2.25 / 5
    po przejęciu UPC przez Play tracę całkowicie połączenie kilka razy dziennie. wcześniej internet działał niezawodnie. nie będę przedłużał umowy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Janusz / 2020-08-11 12:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam usługę w UPC od kilku lat,zbliża się koniec aktualnej umowy,której na pewno nie odnowię.Mam internet 150mb i nie zdażyło się żeby kiedykolwiek na niezależnym mierniku miał tą szybkośc.Używałem go w jednym pokoju na wifi lecz musiałem ciągnąć kabel .ponieważ zrywał połączenie.Nie polecam tej firmy.Im bardzo szybko idzie tylko przypominanie o płatności.
    Zaletybrak
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Jar46 / 2023-01-27 18:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam.Wprowadzili na rynek Horizon który jest niedopracowany.Jestem klientem od kilkunastu lat ale juz moja cierpliwość się wyczerpuje.Co najmniej raz w tygodniu Horizon wymaga resetu ponieważ nie reaguje na pilota.Nie wiem kto jest odpowiedzialny,kogo zatrudniają do opisu filmów i programow.Opis jest inny niż emitowany film.W programie Zaproszenie w opisie jest,że będzie dotyczył Lublina,a program jest o Lubinie.Zdarza się,że zaprogramowane filmy do nagrywania nie nagrywają się i wyświetla się info że sie nie powiodło.Żenada
    Zaletydziala
    Wadycena i funkcjonowanie Horizonu
    MiejscowośćMińsk Mazowiecki
  • ~jotka / 2022-06-20 11:41
    Ocena: 2.25 / 5
    OGÓLNIE lipa jestem klientem od wielu lat a podejście do klienta olewające!
    Ja tylko dlatego zostałem w UPC ze względu na internet Ogólnie nie polecam bo każda najmniejsza zmiana zmusza do przedłużenia umowy na następne dwa lata!
    WadyTrudno się dodzwonić i słaba wiedza w większości konsultantów!
    MiejscowośćBotkowo
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266