Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~zniesmaczona / 2014-11-17 09:20
    Ocena: 2.50 / 5
    do usługi nie mam zastrzeżeń - działa dobrze (kilka mniejszych awarii było, ale poza tym wszystko ok).

    Co do "działu utrzymania klienta" (dzwonią do Ciebie jak złożysz wypowiedzenie umowy) - dzwoni pracownik zupełnie nieprzygotowany (nie wie kiedy kończy się umowa, jakie prawa Ci przysługują), wmawia jakieś niestworzone rzeczy, które są nieprawdą. Szkoda, że nie nagrywałam rozmowy - sprawa nadaję się co najmniej do zgłoszenia do odpowiednich służb.

    Nie mówiąc o tym, że coś kręcą (wmawiają dłuższy okres wypowiedzenia). Czytajcie dokładnie regulamin i nie słuchajcie co mówią.

    Nigdy więcej UPC - ściemniacze gorsi niż w bankach.
    Zaletyinternet działa - zgodnie z warunkami umowy
    Wady"dział utrzymania klienta" - brak kompetnecji, brak wiedzy, chamstwo, naciąganie.
    o dwa lata za długo, 70zł
  • ~Дудова / 2022-08-07 09:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Очень недобросовестно выполнена работа.Долго ждали установку.Купили пакет с телевидением.Пришёл мастер,я ему говорю,что телевизор будет в гостинной и кабель нужно проложить туда.Мне ответили-нет телевизора,кабель прокладывать не буду.В коридоре просверлил отверстие,отпала штукатурка,кабель оставил меньше 1метра,развернулся и ушёл.Вёл себя некорректно,пользуясь по видимому тем,что я плохо знаю язык.Да,я из Украины,но я плачу такие же деньги,как и граждане Польши.Почему такое отношение? Мне же не бесплатно его устанавливали.
    MiejscowośćNysa
  • ~barnaba56 / 2011-02-25 23:42
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezadowolony i bardzo żałuję, że podpisałem umowę z upc. w dodatku dowiaduję się, że cyfrówka to nie jest właściwie jeszcze ale pracują nad tym! Pieniązki jednak zbierają jak za cyfrową tv.
    Zaletynie zauważylem
    Wadyinternet do bani, wiesza nawet na wp.
    3 tygodnie
  • ~Darocha / 2018-11-27 15:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem niezwykle rozczarowana firma UPC , 3 podejścia do zamontiwania internetu . Trwało to ok 2,5 miesiąca !!!!
    Wykupiony internet 120 mb/s działał czasami z prędkością 3 lub 7 mb/s .
    Po złożeniu reklamacji przez 30 dni cisza . Jeżeli firma nie jest w stanie świadczyć usług w centrum stolicy wystarczy oświadczyć to przed podpisaniem umowy .
    Jako klient czyje się zignorowana i rozczarowana Państwa postawą .
  • ~G / 2018-11-08 13:52
    Ocena: 2.33 / 5
    Na cale szczescie przez nieudolnosc monterow nie podpisalam umowy z UPC. Umawialam sie z Nimi kilkakrotnie, a Oni albo nie przychodzili, albo zmieniali termin zalozenia. Trwalo to 2 tygodnie. Zadzwonilam do UPC i zrezygnowalam, bardzo nieprofesjonalne podejscie do klienta. Az strach sie bac co byloby potem... Nie polecam
    MiejscowośćZawiercie
  • ~jmak / 2013-11-14 13:40
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystałam z UPC 2 lata, przez rok sam internet, kolejny net+tv+tel. Sama usługa działała dobrze, ale obsługa klienta beznadziejna. Dodzwonić się do nich da (nie zawsze oczywiście) ale czeka się co najmniej 10 minut na samo połączenie z konsultantem, który nie ma o niczym pojęcia, do tego każdy ma swoją wersje odpowiedzi. Kiedy chciałam przenieść umowę jedna pani stwierdziła, że usułga na innym adresie jest już dostępna (bzdura), druga powiedziała, że ona nie wie i trzeba się udać do biura. Po rozwiązaniu umowy, co nie odbyło się bez komplikacji, bo przez ich źle działający system musiałam zapłacić za kolejny miesiąc ( informacja nie wiedzieć czemu do nich nie dotarła...), kilkadziesiąt telefonów, czy może jednak chcielibyśmy przedłużyć umowę, albo dokonać cesji, za każdym razem odp NIE i proszę więcej nie dzwonić ( nie pomogło). Miała zostać wysłana informacja odnośnie oddania sprzętu, w jaki sposób i w jakim terminie. Po 2 tyg czekania, znów trzeba było do nich zadzwonić, po 15min konsultantka łaskawie odebrała i mąż uzyskał informację, że termin mija dzisiaj!! i oni preferują zwrot przez firmę kurierską a nie w firmie ( to klient powinien decydować co jest dla niego wygodne!). Jeszcze jedno musieliśmy odkupić kabel HDMI, bo jak się okazało niby miał być z dekoderem i jest to faktycznie na umowie jednak my go nie otrzymaliśmy, cóż nasze niedopatrzenia, polecam czytać umowy. Podsumowjuąc NIE POLECAM! Jak chcą wcisnąć komuś ofertę to dzwonią i wszystko da się załatwić, ale później t r a g e d i a
    Zaletyusługa działa dobrze
    Wady-beznadziejna obsługa klienta, co jest podstawą dobrego działa tego typu firmy
    2 lata, ok 80,poźniej 130
  • ~Kociu86 / 2022-01-14 02:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Miała być oferta petarda jest niewybuch - czyli jak nie zostałem klientem UPC. Zamówiłem usługi UPC przed sylwestrem. Już na wstępie zaczęło się nieciekawie. Jako były wieloletni pracownik sprzedaży nie chciałem klikać zamówienia przez internet, tylko dać zarobić prowizję człowiekowi, nie ukrywam też, że miałem kilka pytań. Pan na część nie był w stanie odpowiedzieć, umówiliśmy się więc na drugi kontakt. Jak możecie się spodziewać konsultant już się nie odezwał.
    Dalej mocno zdesperowany aby korzystać z UPC postanowiłem jeszcze w starym roku złożyć zamówienie internetowe. Instalacja miała się odbyć 4/1. Dzień wcześniej otrzymalem maila informującego, że wybrany termin nie jest dostępny. Myślę sobie trudno rozumiem może ktoś się pochorował i wybieram kolejny termin, niestety okazuje się ponownie niedostępny. Historia powtarza się trzykrotnie. Wreszcie za czwartym razem udaje się, umawiamy termin na 13/1.
    Do pewnego momentu wszytko idzie sprawnie. Dzień wcześniej SMS z przypomnieniem, o umówionej godzinie SMS z informacją, że instalator będzie za 15 minut. I na tym moje szczęście z posiadania UPC się kończy bo po kolejnych 10 minutach, siedząc na kanapie pod wskazanym adresem dostaje kolejnego smsa o treści instalator nie zastał mnie w domu. Albo nie przyjechał albo pomylił adres nie wiem. Moja wściekłość jest przeogromna ale moja desperacja jest jedak wielka. Wszak w sobotę KSW chce viaplay,a teraz za gorszy pakiet w vectrze place o 1/3 więcej. Dzwonię więc na numer z którego przychodziły smsy nie da rady. Dzwonię na 813 813 813 licząc, że go jesze cofną. Okazuje się to niemożliwe ale na szczęście jest termin na jutro. Po godzinie od rozmowy na maila przychodzi koleje potwierdzenie warunków umowy a tam kolejny Zonk. Zamawiałem dekoder a w zamówieniu jest moduł. Ponownie dzwonię na infolinię po raz nie wiem który odbiera ktoś inny. Dowiaduje się że ten ktoś może jedynie napisać maila do koleżanki. Nie jest w stanie tego poprawić. Jak ta koleżanka nie będzie pracowała od rana to jutro być może instalator będzie jechał niepotrzebnie, bo nawet jak raczy do mnie trafić to ze sprzętem którego nie przyjmę, więc firma straci pieniądze za przyjazd technika. Ja już jestem tak zmęczony, że nawet jak zaproponują kolejny termin to chyba zostanę przy starej droższej vectrze która też nie jest święta. Sam pracowałem w obsłudze klienta i sprzedaży naprawdę zdaje sobie sprawę że bład może sieć przydarzyc każdemu. Ale na głowie stawałem żeby takowe odkręcić. Zdarzały się też różne nieścisłości w innych firmach z którymi współpracuje, ale też były szybko odkręcane. Tu miałem kontakt z czterema konsultantami, automatem, technikiem który rzekomo nie zastał mnie w domu, z taką skala błędów bądź olewania klienta nie spotkałem się nigdy.
    ZaletyOferta petarda jest o niebo lepsza od całej gamy innych które przejrzałem.
    WadyCo z tego skoro jakiś technik olewa temat i stwierdza ze nie ma mnie w domu. Jeżeli naprawdę był pod klakta mógł zadzwonić.
    Konsultanci albo robią błędy, albo nic nie mogą zrobić, lub nie oddzwaniają w umówionym terminie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Marlena Kozlowska / 2012-08-30 17:36
    Ocena: 2.33 / 5
    Chyba najgorsza telewizja kablowa, nie polecam, ciagle brak sygnalu a jak się dodzwonisz to oczywiscie NIC NIE WIEDZĄ!!!! Porażka i żal bo to była kiedys dobra firma! Szlag mnie trafia bo człowiek przyjdzie z pracy, chce odpocząć przy tv a tu NIE MA!
    Zaletybrak
    Wadyzakłocenia i częsty brak
    ok. 3-4 lat
  • ~MR / 2020-12-02 20:21
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem nowym klientem. Już chcę zakńczyć umowę. Rwie film i Cyfrowy Polsat. Słaby zasięg wi-fi. PIerwsza firma od 20 lat- po lokalnej, małej i porażka. NIe polecam.
    MiejscowośćTrzebień koło Bolesławca
  • ~piotrek / 2017-04-20 12:22
    Ocena: 2.33 / 5
    mój syn będąc studentem w Warszawie, i wynajmując mieszkanie szukał firmy wtedy ASTER obecnie UPC aby mieć możliwość rozwiązania umowy po 12 miesiącach bo nie wiedział czy będzie mieszkał pod danym adresem. Pracownik firmy bardzo miły zamontował sieć dał do podpisy umowę gdzie syn laik, i naiwniak nie zauważył, że facet zakreślił mu 24 miesiące. Po roku czasu oddał ruter do biura na ul. Marynarskiej 13 w warszawie gdzie nikt go nie uprzedził, że jeśli rozwiąże umowę przed czasem to zapłaci karę. Po kilku miesiącach zaczęły przechodzić nakazy do zapłaty kwoty ponad 100zł jako kary za rozwiązanie przedwczesne umowy. W rozmowie pracownik firmy powiedział, że umorzą karę jeżeli syn podpisze umowę na 24 miesiące na internet, i telewizor, czego syn nie chciał. Następnie zwróciwszy się pismem już do UPS w Katowicach aby prosić o umorzenie kary bo przecież rachunki były płacone w terminie sprzęt oddany, a w odwiedzi uzyskano informację, że rozumieją nasze rozczarowanie, ale długu nie umorzą. Syn podał adres do korespondencji jeżeli sprawa trafiłaby do sądu ze strony UPC, a tu bez wezwań,i powiadomień w listopadzie 2015r komornik z SR w Legionowie z konta syna ściąga kwotę 2000zł twierdząc, że działa w granicach prawa tylko czyjego na pewno nie konsumenta. Firma oszustów, i naciągaczy niemal Amber Gold.
    Zaletyjedynie sieć bo na pewno nie kadra pracownicza
    Wadynieuczciwość, oszustwa
    brak
  • ~Piwcio / 2012-08-19 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Firma fatalna jakość usług fatalna.
    Po przejęciu Aster obiecywali ze nie wzrosną mi opłaty a juz mam kolejną podwyżkę w ciągu ostatnich 3 miesięcy.Nikt nie informuje że nastąpiła podwyżka opłat za internet który więcej nie działa niz działa.
    Co dziwniejsze podpisana mam umowę od czerwca 2012 z UPC ( przejecie Aster) a naliczono mi wyrównanie za miesiące wstecz gdy miałem umowę z Aster. Kieruję sprawę do rzecznika inaczej nie dojdę swoich praw.
    Zaletybrak
    Wadymozna wyliczać i wyliczać
    -
  • ~Sqrczybyk / 2019-02-07 22:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Niestety jestem użytkownikiem waszych usług. Mimo, że connect box(chyba do tej pory mój najgorszy modem) jest obok komputera, połączenie jest zrywane praktycznie codziennie. Połączenie jest zrywane na około 1-2h. Nie pomagają liczne resety. Ostatni raz zdecydowałem się na ofertę od UPC.
    ZaletyJak już wyjątkowo zadziała to połączenie potrafi być szybkie.
    WadyCodzienne braki internetu dochodzące do 2 h.
    "Dławienie" się połączenia, ping potrafi skakać między 50ms a 900ms przez kilkanaście minut.
    MiejscowośćKraków
  • ~Aaaa / 2019-02-20 10:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Pracownicy to debile. Czekałem tydzień żeby się w końcu dowiedzieć że jednak nie da się podłączyć drugiej instalacji . Jeden mówi tak drugi inaczej
  • ~Adam / 2020-02-08 01:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Pragnę uprzedzić przede wszystkim nowych klientów UPC TVK w przypadku przedłużania, lub zawierania nowych umów na przyszłość przez telefon, ponieważ po za wiedzą klienta wciskane są do umowy usługi o których mowy, wzmianki nie było w trakcie rozmowy klienta z osobą która dzwoniła z TVK UPC. Piszę to na przykładzie moim, gdzie (dobrze, że sprawdziłem dokładnie przed potwierdzeniem umowy przesłanej na email) dodano mi do umowy bez mojej wiedzy, zgody usługę telefon stacjonarny a za razem nie zwiększono mi szybkości internetu przewidzianej dla mojego abonamentu, gdzie powinienem mieć szybkość zwiększoną do 500 Mb/s pobierania w abonamencie w zamian tego dano mi na umowie 300 Mb/s. Największą groteską, wręcz czarną komedią w wykonaniu przez TVK UPC jest to, że klient ma sam sprzątać bejzel zrobiony przez pracowników UPC, precyzyjniej, przez TVK UPC, bo to przecież pracownicy wykonują polecenia pracodawcy.
    ZaletyDobrej jakości obraz TV
    WadyBrak możliwości sortowania kanałów telewizyjnych przez abonenta.
    Niższa prędkość internetu, do tej pory miałem mieć 120 Mb/s, było w okolicach 94 Mb/s.
    Kiepska obsługa na infolinii.
    MiejscowośćRzeszów
  • ~and / 2019-01-20 14:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Używam internetu od UPC dość dawna. Mam łącze 250 Mb/s dekoder Horizon. Pomiar prędkości przez Wi-Fi to około 26 Mb/s. Po kablu do 80 Mb/s. Oczywiście o umownych 250 Mb/s nie ma mowy. Od jakiegoś czasu strony Google Maps , You Tube a nawet Gmail otwierają się bardzo wolno. Laptop podłączyłem do innej sieci i nie widzę tych wad szybkości wczytywania stron. Zgłosiłem problem do UPS. Zadzwonił jakiś pan z UPC , któremu w szczegółach wyłuszczyłem problem. Wg niego nie jest to sprawa UPC bo gdy inne programy chodzą dobrze to problem jest po stronie właściciela Google. Jeżeli się to nie zmieni noszę się z zamiarem rozwiązania umowy. Myślę iż firma Google nie pozwoliła by sobie na takie usterki. Wina jest raczej po stronie UPC. Proszę o odpowiedź czy i u Was taki problem występuje ?
    Zaletybez uwag ????
    Wadyjw
    MiejscowośćDąbrowa Górnicza
  • ~Andrzej / 2021-01-12 00:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Jestem klientem UPC od ładnych kilku lat. Zacznę od zalet. Możliwość oglądania dwóch telewizorów w dwóch pokojach Horizon i Multiroom oraz Internet do komputera PC Modem Connect Box z wifi. Do jakości przesyłu sygnału telewizyjnego raczej nie mam zastrzeżeń. Niestety proponowany pakiet programów zawiera bardzo dużo programów, które powtarzają się. Ten sam program jest np. kanale 20 i 310. na Ale to co UPC wyrabia z Internetem to jest skandal. Podpisałem umowę na na prędkość do 500Mb/s. Po emailu jaki otrzymałem z UPC, że odbiorcy wybrali UPC za najlepszego dostarczyciela telewizji kablowej i internetu zacząłem sprawdzać prędkość. Okazało się, że prędkość jaką otrzymywałem to 25% zagwarantowanej prędkości. Na początku gdy interweniowałem przekazano mi, że w umowie jest do 500Mb/s. A 160Mb/s mieści się w "do 500%Mb/s" . Nie ustąpiłem i poprosiłem o kontrole. Przyjechał fachowiec i swoim telefonem sprawdził prędkość. Stwierdził, że jest dobra prędkość i zapłacę za jego usługę. Po wyjeździe pracownika UPC sprawdzałem na komputerze prędkość i znowu wychodzi, że nawet nie ma połowy z 500Mb/s. Zadzwoniłem do UPC i poprosiłem aby dział techniczny od siebie sprawdził jaka jest prędkość. Wyszło na moje. Prędkość fatalna. Napisałem do UPC skargę. Przeprosili i obiecali poprawę. Przecież ja płacę za zwiększoną szybkość internetu i nie chcę być oszukiwany. Jeżeli chodzi o WiFi to bardzo często zawiesza się. Nie ma dnia aby można było oglądać w telewizorze nap. YouTube bez zawieszania się sygnału.
    Zaletymiła obsługa w informacji.
    WadyBrak dbałości o klientów, którzy podpisali z UPC, którąś z kolei umowę. Zniżki i lepsze pakiety są tylko dla nowych klientów. Jak jesteś stałym klientem to mają cię w nosie.
    Powtarzalność kanałów telewizyjnych ( na dwóch różnych kanałach te same programy.
    Prędkość przesyłu internetu kompletnie nie pokrywa się z prędkością wynikającą z umowy.
    Zawieszanie się WiFi.
    MiejscowośćBieruń
  • ~Angryman / 2018-11-16 14:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Wiecznie się psuje, nie ma połączenia z internetem przez kilkanaście minut, co powtarza się nawet kilka razy w tygodniu. ciągle trzeba restartować to wspaniałe urządzenie. Coraz to nowe routery nic nie dają i nie wiem czy jeszcze nie pogarszają sytuacji. Telewizję też mam z upc i dekoder psuje się jeszcze częściej niż router - nie polecam.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anna / 2018-11-22 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsluga klienta pozostawia wiele do zyczenia!!!!! Jak to mozliwe ze co 2 dzień jest w mojej okolicy awaria i nie mam dostepu do internetu ani telewizjii srednio okolo 4 godziny??? TO KPINY JAKIES!!! CZEKAM AZ UMOWA SIE SKONCZY I ZMIENIAM DOSTAWCE DEFINITYWNIE!!!!
    MiejscowośćKatowice
  • ~Anna / 2018-11-25 13:34
    Ocena: 2.25 / 5
    Niestety trafiam cały czas na niesympatyczne osoby w UPC. Dziś dzwoniłam o 12:12 i chciałam tylko zapytać, gdzie znajdę numer identyfikacyjny, żeby się zalogować, pan odpowiedział mi, że dziś pracuje tylko dział sprzedaży i mi nie pomoże. Gdyby miał mi coś sprzedać to by odnalazł, bo by musiał, a tak... mam zadzwonić w poniedziałek.

    Poprzez liczne awarie (po dwa dni bez internetu, lub wiele godzin kilka razy w m-cu) i zgłaszanie reklamacji przeze mnie i całe osiedle, otrzymałam w ramach zadośćuczynienia 50% abonamentu (79pln - mój abonament) za okres od czerwca do 25.10.2018r. Początkowo się ucieszyłam z tak rzetelnego podejścia. Po czym okazało się, że otrzymałam 50% rabatu, lecz tylko na abonament internetowy, który wynosi cały 11 pln, czyli 5 pln za m-c. Dodatkowo będzie to odliczone dopiero w grudniu, a najbliższą fakturę mam płacić w całości.

    Czyli nie polecam.

    Ja nie mam wyjścia, tylko UPC funkcjonuje na moim osiedlu, chyba, że zamontuje nc+
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ArbuZ / 2024-02-19 10:28
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdy Play przejął UPC zakończył się bez stresowy dostęp do internetu.40% umownej prędkości to codzienny standard.znikanie fifi nascie razy dziennie też gwarantowane.unikać przedłużenia umowy na usługi byłego UPC teraźniejszego Play!!
    ZaletySkończyły się wraz z przejęciem przez Play.
    WadyPraktycznie wszystkie które mają związek z prędkością internetu i stabilnością usługi.
    MiejscowośćChorzów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266