Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tom / 2020-03-21 08:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Wprowadzili po cichu ograniczenie transferu. Mam 600 a po tescie wychodzi ze 45. Kto za to odpowiada?. Chca by placic a nie wywiazuja sie z umowy.
  • ~Tom / 2022-05-20 21:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Cóż. Wszedłem tutaj się wyżalić, bo po raz n-ty wieczorem nie mogę korzystać z internetu. Jest tak wolny, że przypominają mi się czasy modemów i początków kablówek. Portal regionalny nie ładuje się... fb nie ładuje się, muzyka ze spotify nie ciągnie... Piszę tego posta... bo udostępniłem sobie Wifi z telefonu. Dramat. Do końca miesiąca zmieniam. Jak ktoś się waha - nie polecam.
    ZaletyCena byłaby OK, gdyby internet działał (działa rano i w ciągu dnia).
    Wadybrak internetu wieczorami
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Tomasz / 2015-04-25 23:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Jezeli jestes masochista, ten internet jest dla Ciebie. Jezeli jak ja jestes fanem stałego 300 pingu i braku mozliwosci obejrzenia filmu na youtube w 1080p mimo internetu 120mb/s serdecznie polecam.

    Tomasz Kurzyński.
    ZaletyPrzystępna cena.
    WadySzybkość a raczej jej brak
    Rok, za jakieś grosze.
  • ~Top / 2022-03-10 16:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Parametry łącza dobre. Cena dla starych klientów niedopuszczalna - bardzo złe traktowanie - praktycznie żadnej rozsądnej oferty. W porównaniu z nowym klientem stary może płacić nawet dwa razy tyle za podobną usługę. Obsługa klienta ogólnie dość miła, ale ma ograniczone możliwości. Przykład sytuacji: w rozmowie telefonicznej w czasie której złożono ofertę na którą wyraziłem zgodę - wiązała się ona z wymianą sprzętu i nieco zmniejszonymi opłatami. W umówionym dniu technik nie pojawił się, ani nie zadzwonił. Po skontaktowaniu się z nim, tłumaczył się wypadkiem losowym i prosił aby przedzwonić ponownie na infolinię (wydaje się oczywiste że jeżeli nie mógł przyjść, to ktoś inny powinien przejąć jego zadanie). Po skontaktowaniu się z infolinią okazało się, że obsługujący ją pracownik nie wie jak sprawę załatwić. Poprosiłem więc aby się dowiedział i zadzwonił sam albo przekazał komuś kompetentnemu. Minęło klika lat a telefonu jak nie było tak nie ma.
    Co do niezawodności to pojawiają się nagłe przerwy, czasami krótkie, czasami nieco dłuższe.
    ZaletyNiezłe parametry techniczne łącza.
    WadyFatalna obsługa i oferta dla starych klientów.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~upcusermobile / 2022-05-04 10:55
    Ocena: 2.50 / 5
    Straty pakietów 24/7. Pobieranie czegokolwiek na 2 komputerach powoduje lagi w całej sieci.
    Na dodatek każdy router tworzy własną sieć Wi-Free o której większość abonentów nie wie.
    Telewizja nie działa w dekoderze. TV Go nie posiada Canal+.
    ZaletySzybki download
    WadyStraty pakietów
    Słaby download
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Vatras892 / 2014-05-22 00:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Stanowczo odradzam wiązania się umową z UPC. Robią problemy, wykorzystują swoją pozycję monopolową po wchłonięciu Aster. Raz zdarzyło mi się przekroczyć połączenia na telefonie co wiązało się z nałożeniem blokady na internet gdzie na początku miesiąca opłaciłem fakturę za 3 usługi, zamiast zablokować mi telefon lub tv to dostałem blokadę na internet gdzie jest on mi potrzebny do pracy. Na dzień dobry zdjęcie blokady +10zł Także odradzam stanowczo!
    ZaletyJakość świadczonych usług
    WadyKontakt z klientem, ceny, wykorzystywanie pozycji monopolowej
    4
  • ~Vinie / 2019-10-31 21:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Było dobrze przez parę lat ale teraz co się dzieje z UPC to jakiś kabaret.
    Internet non stop awaria jakaś a dziś brak cały dzień neta i tv. 7 lat u tego operatora a cena jaką mnie proponuje na przedłużenie umowy to plucie w twarz.Jestemzeniu i myślałem nad nowym operatorem i teraz UPC ułatwiło mnie decyzje. Żegnam
    ZaletyPtzypomnienia o zapłaceniu rachunku :-)
    WadyStabilność łącza ostatnim czasy oraz nieposzanowanie stałych klientów
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Webdev / 2015-02-13 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC robiło mi wielkie problemy przy próbie przejścia z usługi power fiber 30 na power fiber 60. Wydzwaniałem kilka razy i dowiadywałem się najpierw, że w ogóle nie mogę mimo, że mam modem spełniający warunki. Potem jak już udało mi się dowiedzieć, że jednak się da to oprócz oczywistej podwyżki abonamentu kazali dodatkowo płacić za przejście na opcję wyżej (przez stronę 100 zł, na chacie 20zł i dopiero telefonicznie po którejś z kolei rozmowie 10 zł). Machnąłem ręką i zapłaciłem ale co się na użerałem to moje.
    Zaletydziała
    Wadytragiczna obsługa klienta, sami podwyższają abonament
    3 lata, najpierw 59 zł, potem 66 zł, teraz 70 zł
  • ~Winaxy / 2017-06-16 15:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie polecam. Upload w każdym pakiecie 10mb/s SKANDAL.
    Zaletyznośna cena
    WadyParametry pracy, interfejs telewizji i lagi podczas przełączania programów
  • ~Wkurw10ny klient / 2023-02-10 11:02
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam nadzieję, że UOKiK ich dojedzie. Już w listopadzie 2022 zapłacili pare ładnych milionów. Internet założony 1.02 do dnia 08.02 internetu nie ma, przerzucają się ticketami na pomocy, technik przyjeżdża po 2 dniach a ty se człowieku siedź na bezpłatnym bo ci się zachciało pracować zdalnie. Serdeczny kij im w oko.
    ZaletySpoko prędkości
    WadyPoza prędkościami wszystko leży, a i tak prędkości to zasługa orange w moim przypadku.
    MiejscowośćPyskowice
  • ~Wkurzony użytkownik UPC/Play / 2023-10-10 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Płacisz za 1Gb dostajesz 100Mb... i to tylko, jak przez przypadek działa w miarę stabilnie.
    Jak lubisz hazard i życie na krawędzi, to łącze jest zdecydowanie dla Ciebie!
    ZaletyKabel jeszcze nie odpadł ze ściany.
    WadyBeznadziejna jakość łącza. I nawet jak chcesz tylko i wyłącznie łącze do internetu to i tak musisz płacić za pakiet jakichś beznadziejnych kanałów TV
    MiejscowośćKatowice
  • ~woj / 2010-10-21 11:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Generalnie jak działa, to działa. Natomiast - padł mi telefon. Iluśkrotne dodzwanianie się do biura tzw. obsługi (razem jakieś 25 minut połączeń komórkowych na mój koszt, oczywiście - chyba są na prowizji u innych operatorów), dwie rozmowy z konsultantami (zmień Pan kabel, zmień Pan telefon... o nadal nie działa...), umówienie technika, zaraz potem cudowne uruchomienie numeru, który na drugi dzień rano znowu padł.
    Od zgłoszenia - tydzień czekania na technika - to już nawet nie zwyczaje z TP SA, tylko z dobrej socjalistycznej firmy Poczta-Telegraf - Telefon.
    Kontakt z biurem obsługi - najlepiej dzwonić koło północy.
    Czas na wysłuchanie mantry, jaką konsultant musi wygłosić, zanim zacznie słuchać co się do niego mówi. Delikatnie mówiąc - wkurzające, zwłaszcza że to ja płacę za połączenie.
    Parę lat temu byli na poziomie lepszym do błękitnej linii tepsowej. A teraz - chyba czas się zacząć rozglądać za innymi dostawcami.
    Zaletyjak działa to działa
    Wadydennie rozwiązane wsparcie techniczne i kontakt
    z 5 lat
  • ~Wojtek / 2016-03-24 08:21
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam jestem z Warszawy rzeczywiście internet zamiast 120 mam 3 mega , Instalatorzy idą pod jeden adres dwa dni opłaty są drogie wciskają dekoder HORAJZON który przy najmniej u mnie był wadliwym sprzętem jest to u nich nowość więc ceny są Bardzo Wysokie wciskają do umów telefon ja płaciłem po 160 złotych i Umowy wciskają na dwa lata Konkurencja daje mi za 60 złotych i ewentualnie na ROK Umowę
    Zaletyżenada
    WadyObsługa miła ale Wciskają to co Nakdroższe
    2 lata
  • ~woterim / 2020-04-13 15:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Deklarowana prędkość łącza to żart. Rozumiem że teraz więcej osób korzysta z internetu ale płacę za 200mb a wg speed test mam niecałe 2. Dodatkowo od samego początku internet potrafi przerywać. Co prawda nie są to długie przerwy (od 30sec do 2min) ale wystarczająco uciążliwe. Technik z upc próbował mi mówić że problemem jest pasmo na którym nadaje router więc sprawdziłem po kolei wszystkie dostępne(poczynając od tych najmniej obciążonych). Oczywiście poprawy brak.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~wow23 / 2017-10-25 13:32
    Ocena: 2.50 / 5
    Biuro obsługi klienta Katowice beznadzieja. Wmawiano mi że miałem rozwiązać umowę na gratisowe miesięczne HBO miesiąc przed podpisaniem umowy a tak muszę płakać i płacić dodatkowo jeden miesiąc. Coś nie bywałego 2 10 2017 podpisana umowa na tv, która miałem wypowiedzieć we wrześniu aby zachować miesiąc wypowiedzenia. Całkowity brak kompetencji, brak logiki itp szkoda słów. Dopiero na infolinii dało się załatwić. Pytanie po co ci ludzie tam siedzą chyba, że ich zadaniem jest odstraszanie potencjalnych klientów. Trzeba uważać co wciskają i sprawdzać bo potem jest tylko kłopot.Wypowiedzenia nie chcą podpisać odsyłają w siną dal okropne!!!!!.
    ZaletyInternet w miarę śmiga.
    WadyDekoder horizon się zawiesza. Zmiana kanałów wolna
    Tychy
  • ~Xxx / 2018-06-20 20:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Problemy z logowaniem na stronę internetową, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują.
    WadyProblemy z logowaniem, poczta nie jest przystosowana do obsługi telefonem, w szczególności przy odzyskiwaniu zapomnianego hasła, denerwujące wyskakujące okienka pomocy które tylko utrudniają i komplikują
    MiejscowośćChorzow
  • ~Yoshi / 2021-12-09 20:24
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety gdyby nie fakt że maja klienta w przysłowiowej d...e to nie było by tak źle.
    Po wypowiedzeniu umowy zero kontaktu z klientem. A gdybyś chciał jednak sobie zamówić ponownie to ci nie wolno przez 31 dni. No porażka .
    MiejscowośćMikołów
  • ~Zawiedziona / 2023-02-27 11:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam bardzo zadowolona z usług UPC, z internetem w domu nie miałam żadnych problemów, tak samo z abonamentem na telefon było wszystko ok. Odkąd PLAY przejął UPC to jest jakaś TRAGEDIA, albo zrywa połączenie kilka razy dziennie, albo jest połączenie, ale brak internetu. Tak samo z telefonem, wieczny brak zasięgu. NIE POLECAM
  • ~Zbychoo / 2018-10-09 01:59
    Ocena: 2.50 / 5
    Od około 2 tygodni nie ma dnia, w którym usługa byłaby należycie świadczona. Pomoc techniczna u nich nie istnieje, nie ma możliwości zgłaszania takich zdarzeń. Na stronie WEB nie można znaleźć żadnego kontaktu do kompetentnej osoby, ani formularza do zgłaszania awarii bądź reklamacji, jest tylko jakieś głupkowate FAQ. Co mam iść i zrobić wam kipisz w biurze przy nowych klientach?
  • ~Zdzichupazur88 / 2019-12-20 19:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Dramat i tragedia z obsługą klienta i wizyta w domu. Przyjechał gowniarz który nie wie nic o podłączeniu kablówki nie polecam
    MiejscowośćRumia
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266