MiejscowośćRumia
strona 35 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
-
~Magdalena / 2020-04-19 20:32Ocena: 2.50 / 5
Usługa od dwóch miesięcy. Notorycznie brak internetu,albo internetu i telewizji. Dział techniczny robi co może ale pomaga to na godzinę lub dwie. Albo wcale.nigdy nie spotkałam się z tak marna jakością usługi.szok -
-
~Malina / 2018-09-23 21:29Ocena: 2.50 / 5
Odkąd wcisneli mi Mediboxa notoryczne problemy z internetem ..codziennie brak dostepu lub calkowity brak netu... Zglaszane z 10 razy brak poprawy ZaletyZalet brakWadyProblemy z netem to codziennoscMiejscowośćLeszno -
~Maniek / 2023-01-16 16:57Ocena: 2.50 / 5
Obsługa klienta to totalne dno, nikt nie jest w stanie pomóc i udzielic rzetelnej odpowiedzi. Moja sprawa wylądowała u rzecznika praw Konsumenta. Chodziło o zaksięgowanie nadpłaty, po dwóch tygodniach pisania i dzwonienia okazałao się, że jednak się nie da. Wadyobsługa, proceduryMiejscowośćSzczecin -
~Mardagg / 2023-12-19 18:28Ocena: 2.50 / 5
Internet masakra ! Unikać ! Non stop awarie. Gwałtownie spada prędkość albo nie działa w ogóle. ZaletyBrakWadyBardzo częste awarieMiejscowośćLublin -
~Marek / 2020-02-18 18:59Ocena: 2.50 / 5
Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM ZaletyBRAKWadyOszukiwanie klientaMiejscowośćWarszawa -
~Marek / 2020-04-18 12:00Ocena: 2.50 / 5
Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami. MiejscowośćWrocław -
~Marianna / 2021-09-18 13:48Ocena: 2.50 / 5
podpisalam umowe z upc pan co mi dal do podpisu jakis formularz w domu dziwnie na mnie patrzyl, jak wyszedl zobaczylam ze brakuje mi kluczy na wieszaku nie wiem jak go teraz odnalezc. nie wpuszczajcie upc do domu. Zaletyjeden dekoder i ruterWadyobsluga kradnaMiejscowośćkatowice -
~Mariusz / 2022-09-11 23:42Ocena: 2.50 / 5
Jeżeli szukasz przygody - wybierz UPC.
Już początek relacji dostarczył wielkiej dawki emocji. Jak to w filmach, na wejściu "bum" niczym u Hitchcocka. Zamówiona instalacja miała obsuwę w czasie - jakieś dwa miesiące. Oj tam oj tam, trzeba było kombinować papierologię z poprzednim dostawcą usług, bo inaczej człowiek by został bez telewizji i internetu. W końcu pojawił się zbawca i zamontował kabel. Niestety w worku z prezentami zabrakło modemu i całej reszty, bo UPC fizycznie nie dostarczyło podwykonawcy całej tej elektroniki. Na infolinii nikt nie potrafił określić, ile czasu potrwa dostarczenie sprzętu. Czeski film - nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. W końcu Święty Mikołaj przyjechał ze spóźnionymi podarunkami. Ale to oczywiście nie koniec epopei. UPC nie tylko dostarcza usługi, ale i uczy. Na przestrzeni kilku dni, wykonałem masę telefonów dotyczących problemów z internetem. Już wiem, jaka jest różnica między 2,4 GHz a 5 GHz, wiem, że istnieją specjalne programy do śledzenia WI-FI, że mogę podłączyć drugi modem do tego pierwszego od UPC i dużo dużo więcej. Człowiek głupi, chciał po prostu podłączenia internetu i śmigania po necie. A dzięki UPC trzeba troszkę wiedzy liznąć, co by ten internet mieć. Na infolinii nie powiem, odbierają dość szybko i są pomocni. Raz tylko pan jeden stracił cierpliwość, że my tutaj nie będziemy oglądać "obcych" sieci WI-FI od sąsiadów. Bo wiecie, WI-FI mają swoje kanały i one mogą się zagłuszać. Na szczęście kolejny pan z infolinii był milszy i prześledziliśmy jak się sprawy mają. Jutro kolejny dzień i już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań pt: "szukamy internetu".MiejscowośćPłock i okolice -
-
~markopolo / 2016-11-25 15:53Ocena: 2.50 / 5
To naciągacze jak wszystkie te firmy. Ja chcę konkretny pakiet a oni tak , ale najpierw weź Pan ten droższy na próbę to w nagrodę po 14 dniach jak przypilnujesz otrzymasz ten ,który chcesz tańszy.Ciekawa praktyka , idziesz do sklepu i pokazujesz ,że chcesz ten telefon , a sprzedawca tak nie ma sprawy ale w pierwszej kolejności musi Pan kupić ten na 14 dni i jak Pan nie zapomni zgłosić sie do nas to wtedy sprzedam Panu ten tańszy . No żyć nie umierać jak można przymuszać klienta do takich zachowań , ilu jest takich co zapomni i już trzy dyszki więcej do zapłaty. ZaletybrakWadyfirma nastawiona na nabijania klienta w butelkę. nie zawierają umów tylko zarys podparty regulaminem , oczywiście korzystnym tylko dla nich -
~Marta / 2018-06-12 15:54Ocena: 2.50 / 5
Miał być szybki a często jest tak, że zacina się w jakości 720p. Poza tym jest okropnie wolny. WadyWolnyMiejscowośćZielona Góra -
~Marzena / 2022-12-22 13:29Ocena: 2.50 / 5
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TVWadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TVMiejscowośćWarszawa -
~Mason / 2013-11-08 21:10Ocena: 2.50 / 5
Niestety ostatnimi czasy jakość usługi internetu w UPC spadłą drastycznie w godzinach pomiędzy 18-22 nie da się korzystać z internetu takie rzeczy w stolicy to jest porażka. Zaletybrak10 -
~Mateusz / 2015-12-21 18:17Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. Jak szybko zamówiłem, tak szybko zrezygnowałem. Zamówiłem w czwartek i umówiłem się, że technik z podłączeniem przyjdzie dnia następnego między 13, a 15. Przygotowałem mieszkanie na instalację, zmieniałem swoje plany i oczekiwałem ekipy. Około godziny 16 mieszkanie przywróciłem do normalnego stanu, a sam pojechałem na zakupy przedświąteczne. Godzina 17 telefon, czy mogą przyjechać za jakiś czas. Nie, bo mieliście być Panowie między 13-15. Dopiero co dostaliśmy zlecenie, mieliśmy awarię i u jednego klienta siedzieliśmy 5 godzin. potem oddzwoniłem do ekipy, czy da rade na sobotę z rana ok 8 rano. Po jakimś czasie dostaję telefon, że dyspozytor przydzielił inną ekipę między 9, a 11. To samo, czekam z gotowym mieszkaniem. Godzina 13, telefonu wcześniejszego brak jak dnia poprzedniego. Nie czekając dalej pojechałem na zakupy. Wróciłem, posiedziałem, a o godzinie 16 dzwoni telefon. Możemy przyjechać o 19? Mieliście być Panowie 9-11. Dopiero zlecenie dostaliśmy. Nie, nie będziecie mi Panowie wiercić w sobotę wieczorem, kiedy chcę po całym tygodniu i pracującej sobocie odpocząć, może w poniedziałek? Dobrze 100% między 12-13 będziemy u Pana. Na pewno? 2 razy już mnie olano, a ponoć teraz nie możecie wiercić od poniedziałku. 100% Będziemy. Poniedziałek godzina 11 dzwonię się upewnić, czy aby na pewno ekipa się zjawi. Słabo gościa słyszałem, ale zrozumiałem, że mam zadzwonić na centralę i coś mi wytłumaczą. Dałem sobie spokój. Przez 4 dni monterzy UPC olali mnie 3 razy. Nie mam zamiaru marnować jeszcze na nich pieniędzy. Wybiorę innego dostawcę. Najśmieszniejsze jest to, że w sobotę kolega 2 bloki dalej też miał montaż w godzinach 15-17 i mimo, że ja montaż miałem mieć pierwszy, to i tak pojechali najpierw do niego. On ma UPC, a ja zostałem z niczym. Miałem mieć montaż w promocji za 10 PLN. Gdybym płacił standardowo 90 PLN pewnie by się zjawili szybko. ZaletybrakWadyOlewanie klienta przez instalatorów. -
~MaXio / 2014-07-09 08:28Ocena: 2.50 / 5
NIGDY WIĘCEJ UPC !!
Jestem klientem od około 5 lat i obserwuję postępującą degradację/pogarszającą się jakość obsługi Klienta.
Ci ludkowie w swej nadętej arogancji zapomnieli że to Klient jest podstawą egzystencji firmy !
Od MIESIĄCA reklamuję nieotwierającą się w elektronicznej fakturze zakładkę bilingu rozmów międzynarodowych.Naliczyli mi jakieś kosmiczne kwoty, ale ZA CO ?? sprawdzić nie mogę bo zakładka się nie otwiera !!
Mimo 4 rozmów z konsultantami i około 10 emaili sprawa do dziś nie została załatwiona !
Powtarzają Wiejski Głupek mantrę: "Nasz dział techniczny zajmie się problemem" - i dalej nic.
Jeden mądruś odpowiedział - odpowiedź była calkowicie nie związana z problemem - tak jakby chłoptaś w ogóle nie czytał czego sprawa dotyczy !
Jak poradziłem matołkom by poprosili jakiegoś gimnazjalistę z zacięciem do komputerów, aby im ten problem rozwiazał, to przestali ostatnio w ogóle się odzywać - pewnie dlatego że gimnazjaliści na wakacje powyjeżdżali.
Całe szczęście że umowa się kończy za 2 miesiące - dość mam lekceważenia, zwłaszcza że płacę za pakiet około 250 zł miesięcznieWadyBrak reakcji na reklamacje -
~Michał / 2023-10-29 16:06Ocena: 2.50 / 5
Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!! -
~Mikołaj / 2017-07-11 16:43Ocena: 2.50 / 5
To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam. -
-
~Mirosław / 2021-06-04 09:03Ocena: 2.50 / 5
Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają. MiejscowośćRadom -
~Misza / 2022-03-10 18:14Ocena: 2.50 / 5
Zdecydowanie odradzam.
Ciągłe krótkotrwałe przerwy w dostawie internetu.
Po wymianie starego modemu na nowszy model, odczuwam znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi. Modem resetuje się 20 minut (co wg działu obsługi klienta jest normą, stary resetował się w kilka minut), połączenie zrywane jest kilka razy dziennie. Dłuższe przerwy zdarzają się rzadko, ale kilkukrotne przerwy w ciagu dnia, nawet krótkotrwałę są uciążliwe zwłaszcza dla osób pracujących z domu.
Podstawowy pakiet tv jest "ruchomy" tzn kanały pojawiają się i znikają wedle uznania, zgadza się tylko liczba kanałów.
Panel klienta mało intuicyjny, zdarzają się błędy systemu.
Jedyną zaletą tej firmy jest Dział Obsługi Klienta, który jest bardzo pomocny i uprzejmy.ZaletyObsługa klientaWadyPrzerwy w dostępie do internetu kilka razy dziennie.Miejscowośćwarszawa -
~Moja opinia / 2023-07-05 11:36Ocena: 2.50 / 5
Wygląda na to, że ludzie, którzy tam pracują, zarabiają bardzo mało, więc naprawdę nie obchodzi ich, czy ich usługi działają, czy nie - „nie ponosimy odpowiedzialności za niedziałający internet” Słyszałem to od techników, którzy przyjechali to zainstalować i od "call service". Neistety tak zle robią że są monopolistami. Naprawdę nienawidzę tej firmy i sposobu świadczenia usługi. Internet sam w sobie nie jest taki zły, jeśli uda ci się namówić ludzi, aby go zainstalowali. WadyNiegrzeczni, nieodpowiedzialni ludzie, nie działający internet, nie dbają o opinieMiejscowośćKraków -
~MP / 2021-07-23 21:40Ocena: 2.50 / 5
Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość... MiejscowośćBydgoszcz
strona 35 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 33
- 34
- 35
- 36
- 37
- nastepna »
