Internet masakra ! Unikać ! Non stop awarie. Gwałtownie spada prędkość albo nie działa w ogóle.
ZaletyBrak
WadyBardzo częste awarie
MiejscowośćLublin
~Marek / 2020-02-18 18:59
Ocena: 2.50 / 5
Tragedia i olewanie klienta. Ponadto piszą np. gratulujemy ma pan od dzisiaj 300Mb/s po czym sie okazuje że owaszem ale 30Mb/s czyli nic się nie zminiło! po zgłoszeniu piszą "nie zauwazliśmy problemów technicznych" i nadal olewka. NIE POLECAM
ZaletyBRAK
WadyOszukiwanie klienta
MiejscowośćWarszawa
~Marek / 2020-04-18 12:00
Ocena: 2.50 / 5
Często internet nie działa z powodu awarii. Zdarzają się też prace techniczne w weekendy albo wieczorami.
MiejscowośćWrocław
~Marianna / 2021-09-18 13:48
Ocena: 2.50 / 5
podpisalam umowe z upc pan co mi dal do podpisu jakis formularz w domu dziwnie na mnie patrzyl, jak wyszedl zobaczylam ze brakuje mi kluczy na wieszaku nie wiem jak go teraz odnalezc. nie wpuszczajcie upc do domu.
Zaletyjeden dekoder i ruter
Wadyobsluga kradna
Miejscowośćkatowice
~Mariusz / 2022-09-11 23:42
Ocena: 2.50 / 5
Jeżeli szukasz przygody - wybierz UPC.
Już początek relacji dostarczył wielkiej dawki emocji. Jak to w filmach, na wejściu "bum" niczym u Hitchcocka. Zamówiona instalacja miała obsuwę w czasie - jakieś dwa miesiące. Oj tam oj tam, trzeba było kombinować papierologię z poprzednim dostawcą usług, bo inaczej człowiek by został bez telewizji i internetu. W końcu pojawił się zbawca i zamontował kabel. Niestety w worku z prezentami zabrakło modemu i całej reszty, bo UPC fizycznie nie dostarczyło podwykonawcy całej tej elektroniki. Na infolinii nikt nie potrafił określić, ile czasu potrwa dostarczenie sprzętu. Czeski film - nie ma i nie wiadomo kiedy będzie. W końcu Święty Mikołaj przyjechał ze spóźnionymi podarunkami. Ale to oczywiście nie koniec epopei. UPC nie tylko dostarcza usługi, ale i uczy. Na przestrzeni kilku dni, wykonałem masę telefonów dotyczących problemów z internetem. Już wiem, jaka jest różnica między 2,4 GHz a 5 GHz, wiem, że istnieją specjalne programy do śledzenia WI-FI, że mogę podłączyć drugi modem do tego pierwszego od UPC i dużo dużo więcej. Człowiek głupi, chciał po prostu podłączenia internetu i śmigania po necie. A dzięki UPC trzeba troszkę wiedzy liznąć, co by ten internet mieć. Na infolinii nie powiem, odbierają dość szybko i są pomocni. Raz tylko pan jeden stracił cierpliwość, że my tutaj nie będziemy oglądać "obcych" sieci WI-FI od sąsiadów. Bo wiecie, WI-FI mają swoje kanały i one mogą się zagłuszać. Na szczęście kolejny pan z infolinii był milszy i prześledziliśmy jak się sprawy mają. Jutro kolejny dzień i już nie mogę się doczekać kolejnych wyzwań pt: "szukamy internetu".
MiejscowośćPłock i okolice
~markopolo / 2016-11-25 15:53
Ocena: 2.50 / 5
To naciągacze jak wszystkie te firmy. Ja chcę konkretny pakiet a oni tak , ale najpierw weź Pan ten droższy na próbę to w nagrodę po 14 dniach jak przypilnujesz otrzymasz ten ,który chcesz tańszy.Ciekawa praktyka , idziesz do sklepu i pokazujesz ,że chcesz ten telefon , a sprzedawca tak nie ma sprawy ale w pierwszej kolejności musi Pan kupić ten na 14 dni i jak Pan nie zapomni zgłosić sie do nas to wtedy sprzedam Panu ten tańszy . No żyć nie umierać jak można przymuszać klienta do takich zachowań , ilu jest takich co zapomni i już trzy dyszki więcej do zapłaty.
Zaletybrak
Wadyfirma nastawiona na nabijania klienta w butelkę. nie zawierają umów tylko zarys podparty regulaminem , oczywiście korzystnym tylko dla nich
~Marta / 2018-06-12 15:54
Ocena: 2.50 / 5
Miał być szybki a często jest tak, że zacina się w jakości 720p. Poza tym jest okropnie wolny.
WadyWolny
MiejscowośćZielona Góra
~Marzena / 2022-12-22 13:29
Ocena: 2.50 / 5
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej
ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TV
Wadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TV
MiejscowośćWarszawa
~Mason / 2013-11-08 21:10
Ocena: 2.50 / 5
Niestety ostatnimi czasy jakość usługi internetu w UPC spadłą drastycznie w godzinach pomiędzy 18-22 nie da się korzystać z internetu takie rzeczy w stolicy to jest porażka.
Zaletybrak
10
~Mateusz / 2015-12-21 18:17
Ocena: 2.50 / 5
Nie polecam. Jak szybko zamówiłem, tak szybko zrezygnowałem. Zamówiłem w czwartek i umówiłem się, że technik z podłączeniem przyjdzie dnia następnego między 13, a 15. Przygotowałem mieszkanie na instalację, zmieniałem swoje plany i oczekiwałem ekipy. Około godziny 16 mieszkanie przywróciłem do normalnego stanu, a sam pojechałem na zakupy przedświąteczne. Godzina 17 telefon, czy mogą przyjechać za jakiś czas. Nie, bo mieliście być Panowie między 13-15. Dopiero co dostaliśmy zlecenie, mieliśmy awarię i u jednego klienta siedzieliśmy 5 godzin. potem oddzwoniłem do ekipy, czy da rade na sobotę z rana ok 8 rano. Po jakimś czasie dostaję telefon, że dyspozytor przydzielił inną ekipę między 9, a 11. To samo, czekam z gotowym mieszkaniem. Godzina 13, telefonu wcześniejszego brak jak dnia poprzedniego. Nie czekając dalej pojechałem na zakupy. Wróciłem, posiedziałem, a o godzinie 16 dzwoni telefon. Możemy przyjechać o 19? Mieliście być Panowie 9-11. Dopiero zlecenie dostaliśmy. Nie, nie będziecie mi Panowie wiercić w sobotę wieczorem, kiedy chcę po całym tygodniu i pracującej sobocie odpocząć, może w poniedziałek? Dobrze 100% między 12-13 będziemy u Pana. Na pewno? 2 razy już mnie olano, a ponoć teraz nie możecie wiercić od poniedziałku. 100% Będziemy. Poniedziałek godzina 11 dzwonię się upewnić, czy aby na pewno ekipa się zjawi. Słabo gościa słyszałem, ale zrozumiałem, że mam zadzwonić na centralę i coś mi wytłumaczą. Dałem sobie spokój. Przez 4 dni monterzy UPC olali mnie 3 razy. Nie mam zamiaru marnować jeszcze na nich pieniędzy. Wybiorę innego dostawcę. Najśmieszniejsze jest to, że w sobotę kolega 2 bloki dalej też miał montaż w godzinach 15-17 i mimo, że ja montaż miałem mieć pierwszy, to i tak pojechali najpierw do niego. On ma UPC, a ja zostałem z niczym. Miałem mieć montaż w promocji za 10 PLN. Gdybym płacił standardowo 90 PLN pewnie by się zjawili szybko.
Zaletybrak
WadyOlewanie klienta przez instalatorów.
~MaXio / 2014-07-09 08:28
Ocena: 2.50 / 5
NIGDY WIĘCEJ UPC !! Jestem klientem od około 5 lat i obserwuję postępującą degradację/pogarszającą się jakość obsługi Klienta. Ci ludkowie w swej nadętej arogancji zapomnieli że to Klient jest podstawą egzystencji firmy ! Od MIESIĄCA reklamuję nieotwierającą się w elektronicznej fakturze zakładkę bilingu rozmów międzynarodowych.Naliczyli mi jakieś kosmiczne kwoty, ale ZA CO ?? sprawdzić nie mogę bo zakładka się nie otwiera !! Mimo 4 rozmów z konsultantami i około 10 emaili sprawa do dziś nie została załatwiona ! Powtarzają Wiejski Głupek mantrę: "Nasz dział techniczny zajmie się problemem" - i dalej nic. Jeden mądruś odpowiedział - odpowiedź była calkowicie nie związana z problemem - tak jakby chłoptaś w ogóle nie czytał czego sprawa dotyczy ! Jak poradziłem matołkom by poprosili jakiegoś gimnazjalistę z zacięciem do komputerów, aby im ten problem rozwiazał, to przestali ostatnio w ogóle się odzywać - pewnie dlatego że gimnazjaliści na wakacje powyjeżdżali. Całe szczęście że umowa się kończy za 2 miesiące - dość mam lekceważenia, zwłaszcza że płacę za pakiet około 250 zł miesięcznie
WadyBrak reakcji na reklamacje
~Michał / 2023-10-29 16:06
Ocena: 2.50 / 5
Jeden wielki dramat, myślałem że winna jest moja karta sieciowa, ale po zmianie komputera nic się nie zmieniło. KATASTROFA!!!!!!
~Mikołaj / 2017-07-11 16:43
Ocena: 2.50 / 5
To jest firma, która nie znosi jak klient chce zrezygnować z jakiejś usługi. Próbowałem zrezygnować z jednego numeru telefonu, (miałem 4 numery). Jaką drogę przebyłem i ile nerwów straciłem nie jest warte opisywania. Po roku naliczania za niechciany numer wyłączyli go przy rocznicy umowy jak powiedziałem, że nie przedłużę umowy. Oczywiście pieniędzy nie zwrócili. W tym roku naliczyli mi przy rocznicy abonament bez promocji. Jest lipiec i sprawa jest dalej nie wyjaśniona, choć przy każdej fakturze się upominam. Wyjątkowi oszuści. Nie polecam.
~Mirosław / 2021-06-04 09:03
Ocena: 2.50 / 5
Lekceważenie klienta i naciąganie na rachunek. Konsultanci umawiają się na kontakt ze swojej strony, ale oczywiście nie oddzwaniają.
MiejscowośćRadom
~Misza / 2022-03-10 18:14
Ocena: 2.50 / 5
Zdecydowanie odradzam.
Ciągłe krótkotrwałe przerwy w dostawie internetu.
Po wymianie starego modemu na nowszy model, odczuwam znaczne pogorszenie jakości świadczonej usługi. Modem resetuje się 20 minut (co wg działu obsługi klienta jest normą, stary resetował się w kilka minut), połączenie zrywane jest kilka razy dziennie. Dłuższe przerwy zdarzają się rzadko, ale kilkukrotne przerwy w ciagu dnia, nawet krótkotrwałę są uciążliwe zwłaszcza dla osób pracujących z domu.
Podstawowy pakiet tv jest "ruchomy" tzn kanały pojawiają się i znikają wedle uznania, zgadza się tylko liczba kanałów.
Panel klienta mało intuicyjny, zdarzają się błędy systemu.
Jedyną zaletą tej firmy jest Dział Obsługi Klienta, który jest bardzo pomocny i uprzejmy.
ZaletyObsługa klienta
WadyPrzerwy w dostępie do internetu kilka razy dziennie.
Miejscowośćwarszawa
~Moja opinia / 2023-07-05 11:36
Ocena: 2.50 / 5
Wygląda na to, że ludzie, którzy tam pracują, zarabiają bardzo mało, więc naprawdę nie obchodzi ich, czy ich usługi działają, czy nie - „nie ponosimy odpowiedzialności za niedziałający internet” Słyszałem to od techników, którzy przyjechali to zainstalować i od "call service". Neistety tak zle robią że są monopolistami. Naprawdę nienawidzę tej firmy i sposobu świadczenia usługi. Internet sam w sobie nie jest taki zły, jeśli uda ci się namówić ludzi, aby go zainstalowali.
WadyNiegrzeczni, nieodpowiedzialni ludzie, nie działający internet, nie dbają o opinie
MiejscowośćKraków
~MP / 2021-07-23 21:40
Ocena: 2.50 / 5
Dramat. Zainstalowałem 1GB Internet oraz najszerszy pakiet tv . Czyli największy pakiet na rynku. Dekoder 4k. Modem giga box. Mój test trwał 3 dni . Na wszystkich urządzeniach mobilnych (laptop telefon z górnej półki) w domu Speed test pokazywał max od 150 do 300mb w pomieszczeniu z giga boxem. W innych pomieszczeniach od 50 do 100mb. Oczywiscie usłyszałem ze 1GB to tylko przez sztywny kabel a nie przez wifi itp... Jeśli to ma być super Internet to dziękuję bardzo .... Odstapiłem od umowy i odesłałem cały sprzęt . Po 3 dniach dramatu miałem dość...
MiejscowośćBydgoszcz
~Niezadowolony / 2018-11-15 17:55
Ocena: 2.50 / 5
Przez większość czasu nie mogłem narzekać, poza natarczywymi telefonami odnośnie podłączenia telewizji.. W październiku jednak zadzwoniła pani z infolinii i namówiła, żeby zamienić internet ze 120 na 300 Mb/s i jedynie 5-6 zł więcej do rachunku oraz nowy dekoder, żeby odbierać szybszy internet. Mówię "ok". Pani powiedziała, że prześle na maila potwierdzenie i warunki umowy. Po czym "co ja pacze" na mailu w rubryce "Zamówione usługi": TV Pakiet Start, płatne od 1 miesiąca 28 zł! Wow! Myślę, ooo nie potwierdzę i niech się kontaktują. Nie kliknąłęm więc przycisku "Potwierdzam", nie odesłałem odpowiedzi TAK na trzy przysłane smsy i dodatkowo skontaktowałem się przez czat w celu wyjaśnienia problemu. Pani konsultantka, dość opornie, ale zrozumiała, o co chodzi i niestety nie mogła rozwiązać problemu, więc powiedziała, że wycofa całą usługę (nawiasem: czy gdzieś zapisują się te czaty, żeby mieć dowód jej zapewnienia???). Dalej jeszcze ciekawiej: kurier chciał mi dostarczyć paczkę, ale nie przyjąłem, bo przecież już anulowałem usługę. Firma kurierska powiedziała, że wyjaśni z UPC i już myślałem, że wszystko oki, a tu fakturka przychodzi: 68,85 zł, za zmianę zasad i usługę Internet 300. Zrobiłem speedtesty, wykazują najwyżej 95 MB/s, net działa jak działał, nowego dekodera nie mam, ale najważniejsze: po rozmowie telefonicznej (przez którą prawnie jest zabronione zawarcie umowy) i przy braku potwierdzenia nowych zasad z mojej strony, ktoś to wszystko olał i "podpisał" umowę za mnie... Złożyłem już reklamację, a z innymi dzielę się ku przestrodze - NIE ZGADZAĆ SIĘ NA NIC PRZEZ TELEFON, ŻADNE WPROWADZANIE ZMIAN, ŻADNĄ USŁUGĘ, DOPÓKI NIE OTRZYMACIE PEŁNYCH WARUNKÓW. Jak dla mnie UPC złamało prawo.
ZaletyDziała z reguły bezawaryjnie.
WadyŁamanie prawa i zmiany w umowie bez potwierdzenia, "wciskanie" na siłę usług, których się nie chce, brak kontaktu z klientem, niekompetentni pracownicy (zwłaszcza infolinia i czat).
MiejscowośćWrocław
~Obywatel Nikt / 2011-06-24 13:55
Ocena: 2.50 / 5
Witam wszystkich Mam 6 lat doświadczenia z UPC i NIE POLECAM !!!!
Uwazajcie gdy będziecie zamawiali usługi przez telefon. Powiedzą Wam co chcecie usłyszeć. Jak to zareklamujecie to się dowiecie że musieliście ich źle zrozumieć a tak wogóle to jesteście jacyś dziwni bo wszyscy ich chwalą za to co Wy ich krytykujecie.
Czekam jeszcze ostatnie 20 miesiące i wywale ich z domu. Już naprawdę wole zapłacić innym więcej za coś gorszego, ale nie mieć z już UPC nic wspólnego.
Pewnie będzię mie czekała droga przez mękę z wypowiedzeniem umowy, bo liczę się z tym że wpędzą mnie jakiś kuczek prawny, który będzie mi kazał płacić im jeszcze ileś miesięcy bo za późno lub za wcześnie wypowiedziałem umowę.
pozdrawiam
Zaletyniezawodność
WadyObsługa klienta. Żyjesz po to by być ich klientem.
6 lat
~Oszukany / 2019-06-14 22:58
Ocena: 2.50 / 5
Internet ani nie jest światłowodowy, lecz kablowy, a prędkość nigdy nie przekracza 40 Mbit/s. Dziś jest 10 Mbit/s, więc filmu nie obejrzysz. Gdzie jest zatem prędkość między 150 a 300 Mbit/s? Tylko w reklamie UPC. Żeby było śmieszniej, nie podpisuje się żadnej umowy, tylko potwierdza podłączenie przez montera (to facet spoza UPC). Jedna wielka ściema!