Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~irminka / 2023-02-16 14:57
    Ocena: 2.50 / 5
    PO BLISKO 13 LATACH ROZSTAJEMY SIĘ...PONIEWAŻ NIKT NIE PRÓBUJE NAWET UDAWAĆ ŻE KLIENT JEST KIMŚ WAŻNYM , ŻE TO ON PŁACI WASZE PENSJE ŻE CZASAMI WARTO SŁUCHAĆ CO MÓWI... ROZUMIEM WY TAM TYLKO PRACUJECIE !!! PRÓBA ZMIANY PAKIETU NA MNIEJSZY(taki jaki oferuje się nowym klientom 300mb i 34 kanały za 49.99)-nie dla nas - NA SZCZĘŚCIE NIE OFERUJECIE SZYNKI ANI NAWET CHLEBA I BEZ WASZEGO UPC PRZEŻYJEMY...JA i MAZ ZROBIMY WAM REKLAMĘ (1000 pacjentów usłyszy szczegóły)zrobię Wam reklamę jak się patrzy...pozdrowienia z Lublina
    WadyBrak elastyczności...no niestety ulubiony zwrot...
    MiejscowośćLublin
  • ~Isa / 2014-10-23 21:05
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem bardzo zawiedziony z usług UPC, pracownik który do mnie przyszedł zakładać internet nie miał bladego pojęcia o tym jak to się robi, przy czym na sama instalację internetu musiałem czekać ponad miesiąc(własnie z powodu niekompetentnego montera).Do tego dochodzą częste problemy z internetem. Jest mi przykro z powodu ,że jeden z głównych dostawców internetu w Polsce nie dba o swoich klientów...
    ZaletyNawet atrakcyjne oferty
    WadyBardzo duża niekompetentność pracowników
    6 miesięcy
  • ~JA / 2023-07-04 01:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Mamy internet i telewizję w upc od 17 lat.Do tej pory wszystko pięknie śmigało,obsługa klienta jak najbardziej na plus.Odkąd upc przejęło play,dramat.Internetu potrafi nie być kilka razy na dobę,co za tym idzie telewizji też.Dałam się namówić na przeniesienie numeru,ale to jest moja ostatnia umowa z nimi.
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu,telewizji zamiast obsługi klienta automat
    MiejscowośćKrakòw
  • ~Jacek / 2018-01-14 06:26
    Ocena: 2.50 / 5
    W moim przypadku na montaż czekałem 8 dni,po tym czasie monter przyszedł podłączyć internet praktycznie nie przygotowany. I stwierdził że teraz tego nie zrobi tylko za kolejny tydzień,nie podał konkretnej przyczyny dlaczego. I to właśnie mnie zirytowało.
    ZaletyInternetowe biuro obsługi Super
    WadyMonter,totalna katastrofa
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Jacek / 2022-06-28 18:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Drodzy, chciałbym Was przestrzec o praktykach, i UPC, ale pewnie i innych dostawców. Mnie to spotkało z UPC. Zamówiłem online - uwaga - zamówienie online to DZIEŃ ZAWARCIA UMOWY, a nie ten - kiedy przychodzi do Was monter. Za chwilę dzwoni telefon: " Pod Pana adresem już mamy Umowę". Tłumaczę, że to nowe mieszkanie i jestem jedynym właścicielem i właśnie zakładam net. A oni: "jak nie wyśle Pan skanów z aktu notarialnego, to nie wyślemy montera". No to jest OK, ale zwróćcie uwagę, że UMOWA zawarta, a pani z Katowic mówi (nie pisze, a mówi!) - montera nie wysyłamy. Wiecie co to oznacza? Że jak szybko nie wyślecie skanów, i jak oni nie raczą ich odebrać - to macie Umowę, a nie macie nawet sprzętu do odbioru usługi, a oni Wam fakturę i tak wystawią. W sądzie wygracie, za 2-3 lata :) przez ten czas będą Was nazywać dłużnikiem, a internet będziecie mieli, ale od innego dostawcy.
    MiejscowośćGdańsk
  • ~jan / 2021-02-19 22:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Z ofeowanej w umowie prędkości 300 Mb/s faktycznie 45 góra 50 Mb/s w miesiącu jak pojawi się prędkośc 150 mb/s na 3-4 dni to można to nazwać szczęściem.
    ZaletyJest
    Wadypowolny
    MiejscowośćSiemianowice Śląskie
  • ~Jarosław / 2022-08-16 00:43
    Ocena: 2.50 / 5
    Szczecin. Skończyła mi się umowa. Złożyłem rezygnację. Po tygodniu zadzwonili z utrzymania klienta i zaproponowali jakiś tam pakiet, na który się zgodziłem. Konieczna była w związku z tym zmiana dekodera. Umówiłem instalatora na za tydzień, na 13. O godz. 15 z automatycznego numeru, na który nie można odpowiedzieć, przyszła wiadomość, że technik przyjedzie z opóźnieniem. To było we czwartek, mija tydzień i żadnego info. No idioci. Chcą, żebym podpisał nową umowę i mnie olewają. Jak z tak nieprofesjonalną firmą podpisywać nową umowę?
    ZaletyBRAK!!!
    WadyTYLKO!!!
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Jerzy / 2021-11-08 19:18
    Ocena: 2.50 / 5
    telefoniczna, obsługa klienta totalna porażka, konsultanci odbiorą telefon i przełączają dalej z braku uprawnień, a tam wpada się jak do studni bez dna i czeka się, czeka się żenada po 30 min i więcej (ja nie doczekałem więcej)
    Wadyinternet przycina się
    MiejscowośćWrocław
  • ~jotka / 2022-06-20 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabo-blokowanie przewijania treści i reklam!
    Na niektórych stacjach!
    Zaletyinternet
    WadyBrak przewijania treści i reklam!
    Ciężko się dodzwonić i uzyskać konkretną pomoc!
    MiejscowośćKowale
  • ~js8 / 2021-05-08 00:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie szanują klienta. Zwróciłem się o przeniesuenie usługi pod mój nowy adres (zmiana mieszkanie). Ta same miejscowość tylko inna dzielnica. Mówią nie mozemy co jest dziwne, że po drugiej strony ulicy świadczą usługi. Dzwoni jakiś mie spełna chyba rozumu człowiek i mówi że mogą tylko odłączyć usługi a mnie naliczyć karę, która 4 krotnie przekraczaa kwotę jaką zapłaciłbym za jeszcze rok trwania umowy. No z taką propozycją mógł wystąpić chyba "debil" wątpiący w moją inteligencję.
    Zaletyświadczone usługi w miarę dobre. tylko dekoder Horizon dupny.
    Wadypodejście do klienta
    MiejscowośćLublin
  • ~K-a / 2024-02-25 15:53
    Ocena: 2.50 / 5
    Odkąd UPC zostało przejęte przez Play ten internet to dramat ;) Lepiej rozważyć czy przystępna cena usługi przeważa nad jej słabą jakością.
    ZaletyCena
    WadyCzęsty brak sygnału
    Słaby sygnał
    MiejscowośćKatowice
  • ~Kam / 2018-01-14 19:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Muszę przyznać, że na początku byłem zadowolony z internetu, ale teraz uważam, że internet jest po prostu słaby. Ma niestabilne połączenie, często trzeba go resetować a ponad to czasami nie da się z nim połączyć.
    ZaletyCena
    WadyNiestabilne połączenie, problemy z połączeniem
    MiejscowośćŻory
  • ~Kamila / 2016-08-28 09:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet często przerywa, zacina się i rozłącza. Często działa o wiele wolniej niż wykupiony pakiet.
    24 miesiące
  • ~Katherine / 2016-04-17 00:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie mogłam się nie podzielić opinią, bo normalnie przez cały czas mam problem z internetem i to się powtarza codziennie. To jest nie internet, a porażka. Nigdy nie mogę liczyć na to, że w odpowiedzialnej chwili mnie nie zawiedzie
  • ~Kinga / 2023-02-11 09:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Ledwo nowy rok, a już kilkukrotnie zrywało internet. Jak działa to osiągi są dobre, ale nigdy nie wiadomo kiedy zniknie. Obsługa klienta przede wszystkim z ofertą Play i radą resetu dekodera. No i w gratisie znikają programy-jednego dnia program Junior Music jest, by drugiego nie być i wyskakuje info "zamów", choć oferta w tych dwóch dniach się nie zmieniała. Wstyd!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Kisiel / 2019-11-06 18:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Upc horizon Internet 250mb/s + telewizja
    Nie dość że poblokowali większość kanałów w telewizji to jeszcze laptop komputer telefon ani inne urządzenie w domu nie widziało takiej prędkości internetu max 50mb/s porażka i za to 120zł na miesiąc
    ZaletyŻe coś tam działa niby
    WadyPrędkość internetu
    MiejscowośćNysa
  • ~kj1220 / 2017-12-07 01:48
    Ocena: 2.50 / 5
    W ostatnim czasie internet działa tragicznie, obejrzenie czegoś na internecie wymaga dużo cierpliwości. Nie jest wart swojej ceny.
    MiejscowośćKraków
  • ~Klient / 2020-04-27 20:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Ciągłe przerwy w dostawie internety, dekoder " wiesza się" brak chęć z bok w pomocy klientowi
    MiejscowośćLubin
  • ~Koala / 2023-05-06 20:31
    Ocena: 2.50 / 5
    Używam internetu UPC od roku i regularnie coś się psuje, średnio 3/4 razy w miesiącu występują duże komplikacje z połączeniem. Internet się rozłącza i nie dostarcza obiecanych mb/s.
    Wadysłabe połączenie, przerwy w dostawie internetu
    MiejscowośćSosnowiec
  • ~Kojon / 2017-12-07 00:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Regularnie przerywa dostawe w godzinach nocnych bez uprzedzenia.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264