Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ech / 2023-07-23 22:22
    Ocena: 2.50 / 5
    Zgadzam się w zupełności z opinią ~JA / 2023-07-04 01:40
    Niestety, potwierdzam to, co przedmówczyni. Korzystam z UPC od 7 lat. Od kiedy UPC połączyło się z Play wszystko się zmieniło na niekorzyść klienta. Niekompetentna obsługa, czekanie na serwis kilka dni, przed fuzją usunięcie usterki trwało kilka godzin. Awaryjność również wzrosła, co zmusiło mnie do rozwiązania umowy. Tu - bezproblemowo, na szczęście. Szkoda, bo do czasu połączenia z Play, wszystko było OK.
    ZaletyDo fuzji z Play - wszystko na plus.
    WadyOd fuzji z Play - wszystko na minus.
    MiejscowośćKraków
  • ~Ela / 2014-10-24 20:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo nie poważna firma. Dwukrotnie próbowałam podpisać umowę i w obydwu przypadkach osoba przyjmująca zlecenie, źle sporządziła umowę. Za pierwszym razem składałam zamówienie telefonicznie, i pan zwyczajnie oszukał mnie co do treści umowy. Monter, który przyszedł podłączyć pakiet (telewizje, telefon i internet) spędził u mnie 1,5 godziny po czym podstawił umowę do podpisania, na szczęście ją przeczytałam. Za drugim razem oszukano mnie w punkcie sprzedaży, do mojej umowy dodano usługi, na które wyraźnie nie wyraziłam zgody. Jeśli w umowie musiały pojawić się dodatkowe usługi (robią tak np. w Play-u) to z pewnością powinnam być o tym poinformowana. Próbowałam zadzwonić na infolinie i wyjaśnić sprawę, ale po 15 min. dowiedziałam się, cytuje "Czas połączenia uległ wydłużeniu. Połączenie nie może być zrealizowane.". Z drugiej strony jeżeli UPC oszukuje tak każdego klienta to trudno się dziwić, że nie można się do nich dodzwonić...
    Zaletyniska cena,
    Wadydwie próby oszustwa
  • ~enigma / 2016-01-29 21:40
    Ocena: 2.50 / 5
    Tv ok - mało zakłóceń, internet- trochę gorzej, ale na poziomie. Infolinia tragiczna, ale to norma. CENA- NIEDOPUSZCZALNA, horrendalne ceny za coś co konkurencja ma 2 razy taniej..... Dobrzę, że zmieniają program, to wypowiadam natychmiast.
    ZaletyDziała przyzwoicie
    WadyCENA
    2 lata 120zł
  • ~Eva / 2019-09-11 17:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Chcą załatwić wszystko przez tel. (Klient od 3 lat) przez szybkość i niedokładność obsługi dochodzi do wielu niedomówień, ciężko się porozmawiać żeby coś wyjaśnić trzeba złożyć skargę.. po dokonaniu transakcji brak ciągłości kontaktu chyba że chodzi o płatność i próbę naciągnięcia... Nie polecam. Sam w sobie internet w miarę ale przy takiej obsłudze i kontakcie bardzo słabo w stosunku do klienta!
    WadyKoszmarna obsluga, brak profesjonalizmu i szacunku do klienta
    MiejscowośćWarszawa
  • ~ewa / 2018-10-16 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    ostatnio czesto brak internetu. dzisiaj brak nie tylko nie internetu,ale w tv brak programu tv-występuje jakiś bład sc9997. nie można się zalogować na Moje UPC.
    MiejscowośćChorzów Batory
  • ~frodohb / 2016-10-08 19:19
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam umowę z UPC już dosyć długo przy kolejnych proponują ulgi więc z ceną nie jest źle.Natomiast horizon to dno poprzedni był trochę lepszy choć też miał braki.Przy przełączaniu kanałów obraz zasypany grafiką trudno się poruszać.Najbardziej brakuje możliwości własnego ustawienia kanałów nawet funkcja ulubione tu nie pomaga bo trzeba skakać po kanałach w takiej kolejności jak ustawiło UPC.
    Zaletycena
    Wadyw dalszym ciągu nie można sobie ustawić samemu kolejności kanałów,obsługa dekodera fatalna.
    10 lat
  • ~Gadar / 2014-09-29 22:44
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta jest fatalna. Przedstawiciele bez przerwy próbowali naciągać mnie na różne opcje. Niektórzy mówili nawet, że tylko ich oferta jest prawdziwa a pozostali najprawdopodobniej mnie próbują oszukać!! Absurd! Jak w końcu wynegocjowałem warunki dla stałego klienta (mam UPC od 3 lat) to przechodząc na umowę na czas nieokreślony okazało się, że nikt już nie pamięta o rozmowie i mam standardową ofertę dla nowych klientów. VECTRA ma o niebo tańszy internet więc przenoszę się do nich. Jednak przede mną jeszcze walka z UPC bo nie bedą chcieli mnie puścić łatwo. Z DALEKA!!!
    ZaletyNie widziałem rażących przerw w dostawie neta
    WadyObsługa klienta fatalna, drogi internet, niesłowni oferenci, naciągacze telefoniści... to nie jest tego warte
    3 lata
  • ~Gamer2000 / 2024-02-11 20:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem UPC od 10 lat i wszystko było git kiedy nagle... "UPC przeszło do Play", bruh. Play kupiło UPC, i reklamuje że "UPC przeszło do Play". Kogo to obchodzi. Mam internet domowy do 750MB/s i do tej pory było wszystko git, skasował Play: UPC i, gdzie mój internet domowy do 750MB/s? Wyniki speedtestu "95MB/s". brak słów, szczęka opada. "62,99zł za badziewie które nie działą?! Telewizja do 29 kanałów, przepraszam, ale do 0 kanałów, telewizja wogóle nie działa. Na infolinii zaoferowali mi "technika" i jedynie jest on na "środę o 15:00 - 18:00". Obsługa klienta ogólnie nic nie mam ale... @PlayPolska, NIECH UPC WRÓCI A NIE JAKIEŚ BADZIEWIE SPRZEDAJECIE! możecie się @PlayPolska mnie nie słuchać, bo i tak złożyłem wniosek o Orange Światłowód i jak się wprowadzą to koniec, rezygnuje z was @PlayPolska.
    ZaletyPrzynajmniej obsługa miła
    WadyWszystko oprócz nawet miłej obsługi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Giguś / 2021-10-28 15:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Kompletna żenada
    Infolinia za PRL
    Technicy żenada
    Nie polecam awarie po 7 dni co chwilę ,zero reakcji UPC omijać szerokim łukiem Ruda Śląska
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćRuda Śląska
  • ~GOSIA / 2019-08-16 17:25
    Ocena: 2.50 / 5
    Tragedia. Co roku kombinują z umową. 2 razy rachunek podniesiony tłumacząc że tak niskiego internetu który kupowałam już nie ma. Handlowcy kłamią bardzo naciągajac na usługi. Nie mogę się doczekać rozwiązania umowy.
    WadyUmowy. Handlowcy którzy nie mogą mówić prawdy
    MiejscowośćPiotrków
  • ~gracz BF4 na xbox 360 / 2016-04-01 01:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Są takie dni że nie ma się czego przyczepić pomijając fakt że płacę za 120MB a rzadko kiedy mam 30MB oczywiście na kablu z WI-FI nie korzystam. Zdarza się, że korzystam z internetu w telefonie bo nie raz działa lepiej niż kabel w UPC. Ogólnie mówiąc to do grania usługi UPC POLSKA się nie nadają
    ZaletyUłatwiasz granie innym graczom online
    WadySam dobrze nie pograsz online
    korzystam ok 0,5 roku place 70 zł w domu
  • ~Grazia / 2017-07-02 15:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Na przestrzeni lat korzystałam z kilku różnych dostawców Internetu. Bywały problemy, ale to, co dzieje się teraz w upc jest po prostu niewiarygodne. Mam najnowszy pakiet, najdroższy ze wszystkim co tylko można mieć, a Internetu w kółko nie ma. Bez przerwy się rozłącza. Był fachowiec. Stwierdził, że skorodowane wtyczki, wymienił na nowe. Dwa dni było ok, a teraz znowu. Reklamują prędkość jako 125 mb/s, a ja mam 11,4 mb/s!!!! Odradzam wszystkim. Wiem od znajomych, że też mają problemy. Drogie upc, CO SIĘ DZIEJE?!?! Kiedyś byliście na poziomie, a teraz?????
  • ~Grazyna / 2018-12-07 10:10
    Ocena: 2.50 / 5
    wszystko bylo ok przy podpisywaniu umowy a teraz zabieraja kanaly jak TV 5 brzydko z waszej strony jak dzwonili to namawiali a teraz kanaly zabieraja po co teraz placic
    MiejscowośćKatowice
  • ~Grzegorz / 2017-04-22 10:37
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to moim zdaniem nieprzyjazna użytkownikowi w prostych sytuacjach firma. Wszyscy inni moi dostawcy (Orange, Play, T-Mobile) podają w powiadomieniu o wystawieniu faktury nr konta. Po prostu.

    W UPC muszę wejść do "moje UPC". Muszę pamiętać nazwę, kod dostępu, itp. Rewelacyjnie robi się to spoza domu i z komórki. Chcę wysłać maila - też muszę mieć te dane. Chcę zadzwonić - wiszę długo na linii i nic.

    Czy nr rachunku bankowego to tajemnica?
    ZaletyDobra jakość sygnału, brak awarii
    WadyNajprostsze sprawy nie są proste a kontakt jest utrudniony
    Długo, już chyba ponad 10 lat...
  • ~heno111 / 2011-04-14 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Mieliśmy pakiet cyfrowy z nagrywarką i zachciało nam się telewizji HD i internetu, i telefonu od jednego dostawcy. Do momentu podpisania umowy UPC było "do rany przyłóż", a teraz gdy są problemy techniczne kompletna cisza. UWAŻAJCIE!!!! Monteży blokują router dla jednego dostrojonego komputera a potem żądaja pieniedzy za niby naprawę sieci domowej. Haslo do ustawien routera - password - natomiast login - admin -. Wystarczy samemu wejść w ustawienia routera i odznaczyć ptaszka w zakładce kontrola dostępu. MÓDLCIE SIE , by nic Wam się w czasie trwania umowy nie zepsuło, bo na załatwienie reklamacji sie nie doczekacie AMEN
  • ~hts / 2016-12-02 21:43
    Ocena: 2.50 / 5
    po zakonczeniu umowy z 60mb spadla do 30mb,do tego przerywanie czeste internetu
    Zaletybrak
    Wadysame wady
  • ~i've had it / 2021-06-20 13:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Słabej jakości usługa i dbanie o jej jakość również na niskim poziomie. Zaczęło się od niezamontowania tv podczas montowania światłowodu. Musiałam sobie później zamówić Pana oddzielnie i dopłacić, bo “z reklamacjami to wie Pani, zależy na kogo się trafi”. Internet notorycznie się rozłącza lub zwalnia. Od kilku miesięcy nagle płacę 6 zł więcej, ponieważ UPC stwierdziło, że zwiększy mi prędkość, żebym była bardziej zadowolona z tej usługi najwyższej jakości, w związku z czym będę płacić więcej, chyba że sobie odwołam w wyznaczonym terminie (!). Wspaniała polityka wciskania ludziom kosztów. Współczuję wszystkim staruszkom, którzy nie ogarniają na tyle, żeby takiego maila przeczytać i zdążyć się wypisać. Od czasu rzekomego zwiększenia prędkości – jeszcze częstsze problemy z siecią. Po wykonaniu telefonu okazuje się, że jest za dużo modemów podpiętych do jednego sygnału i już mi Pan konfiguruje. Dlaczego nie jest to konfigurowane z automatu dla wszystkich użytkowników danego sygnału? Dziś drugi dzień siedzę bez Internetu. Wczoraj awaria, naprawiona o 21, dzisiaj jest znów, i znów planowany czas naprawy 21. NIE POLECAM NIKOMU!!!
    MiejscowośćWarszawa
  • ~i32 / 2013-04-19 14:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Przez kilka lat korzystałam z Aster i nigdy nie było żadnych problemów, odkąd UPC przejęło Aster i dali swój sprzęt ciągle coś się dzieje, zwłaszcza z telewizją. Dekodery to totalny szmelc, ucinają zaprogramowane do nagrywania programy, z pikselami, że niektórych nie da się w ogóle oglądać, a gdy reklamuję usługę twierdzą, że jakość i siła sygnału jest dobra, bez zakłóceń, a wszystko zostało zarejestrowane przeze mnie jak dowód. Mam pakiet w promocji ale bardzo żałuję bo jakość telewizji jest beznadziejna a cena promocji za taką jakość wcale nie jest atrakcyjna.
  • ~irena / 2016-11-22 12:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC NIE UTRUDNIA WYPOWIEDZENIA UMOWY " do działu rezygnacji nie mozna sie połączyć po 30 minutach "wiszenia " na telefonie sympatyczna sekretarka mówi, że połączenie nie może być zrealizowane , proszę zadzwonić w póżniejszym terminie a wszystko dlatego , że podpis na wypowiedzeniu jest drukowanymi literami tak jak podpisuje sie abonent .
    pismo z UPC na maila przyszło

    uprzejmie informujemy, iż nie mamy podstaw do przyjęcia złożonej rezygnacji.
    Pragniemy wyjaśnić, iż wypowiedzenie Umowy Abonenckiej składane za pośrednictwem poczty elektronicznej powinno zawierać skan oświadczenia wraz z następującymi danymi:

    - Imię i Nazwisko Abonenta,
    - Numer Identyfikacyjny,
    - Adres instalacji usług,
    - Odręczny podpis Abonenta.
    Wadykontakt jest bardzo utrudniony jesli chce sie wypowiedzieć umowę . Co do zmiany pakietu to połączenie jest natychmiastowe.
    5 lat
  • ~Irena / 2024-01-25 23:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Korzystam z upc dosść dlugo i zwykle jakosc usługi była naprawdę dobra. Od roku tosie zdecyzdowanie zmieniło. Średnio raz w miesiącu jest problem z dostępem do internetu a o praramertach nawet nie wspomnę, znacznie pniżej wymaganych w umowie Nicierpliwie czekam na zakończenie terminu umowy by podziękować i odejść.
    Zaletyawarie w dostępie dointernetu i tv
    Wadyawarie w dostępie dointernetu i tv, zaniżoone parametry usług
    MiejscowośćWołomin
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264