Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
strona 32 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~Татьяна / 2022-12-30 17:29
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!! -
-
~Anna / 2022-12-29 14:03
Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie! ZaletyNiezawodnośćWadyBrak komunikacji i dbania o klienta.MiejscowośćKatowice -
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5 ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznejMiejscowośćWarszawa -
~yer / 2022-12-25 22:44
a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak MiejscowośćGdańsk -
~Ok / 2022-12-24 20:52
Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic.. ZaletyBrakWadyPołączenie z internetemMiejscowośćGdynia -
~Marta / 2022-12-23 21:09
Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam. MiejscowośćSzczecin -
~Darek / 2022-12-23 13:15
Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange. ZaletyNie maWadyWszystkie możliweMiejscowośćSzczecin -
~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa ZaletybrakWadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)MiejscowośćWarszawa -
-
~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.ZaletyNieWadyTak bardzo czestoMiejscowośćSzczecin -
~Marek / 2022-12-22 15:59
Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!! ZaletyBrakWadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludziMiejscowośćBydgoszcz -
~Marzena / 2022-12-22 13:29
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TVWadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TVMiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
Nie polecam tej firmy.ZaletyCena, zasięg.WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej. -
~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda. WadyFatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Saper / 2022-12-21 09:21
Może mieszkam w dobrej dla usługi lokalizacji ale nie doświadczyłem nigdy żadnych problemów. MiejscowośćSzczecin -
~dd / 2022-12-20 19:29
Masakra, juz 48 nie ma internetu a serwisant jedzie do 4-5 dni ( w stolicy ! ) w dupie mają ludzi ZaletybrakWadyod gromaMiejscowośćWarszawa -
~Rut / 2022-12-20 15:27
Płacimy 500 zl miesięcznie za internet i telewizję, a niczego normalnie oglądać sie nie da, ciagle jakas niska przepustowość... To za co płacimy 5 stów????!!!! Za niską przepustowość,??!!! musimy zrezygnowac, bo to złodziejska firma, nie polecamy przenosimy sie gdzie indziej ZaletyNie ma żadnych zaletWadySame wadyMiejscowośćGryfino -
-
~Lolo / 2022-12-18 13:16
Predkosc wi-fi dramat. Od 14 mb do 35 a konsultant mowi ze trzeba czytac umowe. Jak zamawialem usluge nikt nie mowil ze predkosc ktora podaja to predkosc na kablu a bezprzewodowo ich nie interesuje. Porazka. Szukam mozliwosci do rozwiazania umowy. Bylem w Toya i wszystko bylo OK ZaletyDobry pakiet tvWadyWi - fiMiejscowośćPabianice -
~JedzPietruszke / 2022-12-17 19:39
Co chwila awaria, na infolinii trzeba przeczekać bota, który wygłasza stałe formułki, jak już w końcu połączy z konsultantem, to oczywiście nie widzą żadnego problemu. Dopiero za trzecim razem po długim czekaniu dowiaduję się, że jest awaria, która zostanie zlikwidowana już za trzy dni. I tak w kółko. A teraz hit - dziś próbowałam zgłosili awarie przez czat. Dostaję odpowiedź "mam problem techniczny, spróbuj za chwilę". ZaletyBrakWadyNie działaMiejscowośćWarszawa -
~Anna / 2022-12-17 10:21
W Kółko się wiesza i przerywa. Nie można normalnie niczego obejrzeć czy posłuchać dokumentu. Strony stają lub Się nie otwierają. Przy oglądaniu czegokolwiek z YouTube w kółko przerywa lub staje. Oszuści namówili nas z prędkości 500 lub 1000 a jest gorzej niż 100 MB !!!!!! NIE POLECAM!!!!! NAJGORSZY Internet jakiego używałam. ZaletyBRAKWadyNic nie działa dobrze a w nocy w ogóle!!!!!!!MiejscowośćSzczecin -
~231231231 / 2022-12-16 21:56
Głupie śmiecie nie roby z jakieś nory złodzieje i tyle nie da się połączyć z siecią robią ludzi na kasę i są frajerami ZaletyBRAKWadyMNÓSTWOMiejscowośćKatowice
strona 32 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »