Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3514 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Staszek / 2023-01-05 12:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Umowa reklamowana jako umowa na czas określony, zawarta z myślą korzystania z internetu przez rok. W regulaminie jest zapis o tym, że ulega automatycznemu przedłużeniu na czas nieokreślony jeśli nie złoży się rezygnacji przynajmniej 7dni przed końcem umowy. Niestety okazuje się, że tak naprawdę jest to umowa na czas nieokreślony, a jedynie cena usługi jest gwarantowana przez podany termin. Totalny bezsens, więc w momencie rezygnacji z usługi obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia liczony od ostatniego dnia okresu rozliczeniowego. W moim przypadku oznacza to opłatę za ponad 1,5 miesiąca usług z których nie potrzebuję, a co najważniejsze nie mam nawet jak skorzystać. O czym zresztą UPC zostało poinformowane przy podpisywaniu umowy gdy wymagali dokumentów potwierdzających prawa do lokalu.

    Dodatkowo sama usługa jest kiepska, internet bardzo często przerywa, na kilka sekund, czasem na minutę, co powoduje rozłączenie usług potrzebujących stałe połączenie.

    Generalnie nie polecam tego dostawcy
    MiejscowośćKraków
  • ~Łukasz / 2023-01-04 14:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Po zgonie abonament chciałem (według informacji na stronie) zachować ciągłość świadczenia usług i kontynuować umowę lub podpisać nową jednak przy zachowaniu tej samej oferty i sprzętów. Czy według UPC ciągłość świadczenia usług polega na nagłym wyłączeniu usługi i poinformowaniu mnie o tym listem? Jak tak to gratuluję bo właśnie straciliście klienta. Nikt się ze mną nie skontaktował aby ustalić szczegóły i warunki nowej umowy tylko z dnia na dzień została mi wyłączona usługa. Kontakt ze mną był o tyle istotny że ja mieszkam w Łodzi a miejsce świadczenia usług to Zakopane. Nie ma mnie na miejscu, tym samym nie mam możliwości podpisania nowej umowy. Wyłączając usługę pozbawiliście również moich klientów telewizji ponieważ mieszkanie jest w najmie krótkoterminowym.
    Wystarczyło wykazać się odrobiną jakiegokolwiek myślenia i chociażby skontaktować się ze mną telefonicznie (numer podałem wraz z aktem zgonu) ale widzę że osobom w dziale cesji nie zależy na utrzymaniu klientów. Bardzo Wam dziękuję, podjęliście decyzję za mnie, od stycznia będę korzystał z naziemnej tv cyfrowej.
    Zwróćcie jeszcze uwagę na to że na stronie wprowadzacie klienta w błąd ponieważ to zachowanie w żaden sposób nie zawiera w sobie znamion ciągłości usług.
    https://pytania.upc.pl/?q=zgon

    Zaletybrak
    Wadybeznadziejna obsługa klienta, nikomu nie zależy na utrzymaniu klienta.
    MiejscowośćZakopane
  • ~Napik / 2023-01-04 11:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Dopóki posiadałem umowę na czas okreslojy nie miałem problemów z internetem, z momentem kiedy moja umowa przeszła na czas nieokreślony i zaproponowali mi dużo gorsza ofertę od aktualnej(nawet na warunkach czasu nieokreślonego) to zaczęły się dziać problemy z internetem i kablówka, zgłosiłem, były próby podjęte naprawy przez serwis telefoniczny, niestety nie pomagało to nic, następnie został wezwany serwisant, on wymienił wyłącznie router i tyle, nawet nie poczekał sprawdzić czy działa już, po prostu sobie wyszedł zostawiajac to wszystko, internet niestety w ogóle zdechł No i dostałem informacje, ze niestety najbliższy wolny termin serwisanta to 2 tyg, pogodziłem się z tym , jako ze miałem jeszcze u nich internet w telefonie tak z niego dalej pracowałem, niestety internet szybko się skończył, zadzwoniłem na infolinie z prośba o jednorazowe doładowanie internetu, oczywiście za dopłata, Pani mi odmowila tego, stwierdzając ze nie przysługuje mi taka pomoc. Po czym, zaczęła mnie zachęcać bym przedłużył umowę, to są jaja jak berety i nie szanowanie klienta, który jest od wielu lat z nimi, No cóż… zacząłem się rozglądać na nowym dostawca internetu, telewizji i 5 abonamentów na telefonów, skoro nawet nie potrafią własnemu klientowi pomoc.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Anita / 2023-01-04 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłam 4 dekodery , 2 działaja na pół gwizdka , dwa nie działają wogóle .
    Od miesiąca wydzwaniam na infolinię i umawiam wizytę ludzi którzy maja mnie podłazyć do kabla .
    Dwie umówione wizyty z technikami -stracone dni , nawet brak powiadomienia że wizyta się nie odbędzie .
    Jak chcesz tracić nerwy i płacić komuś za darmo -zamów UPC
    Zaletybrak
    Wadywszystko
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~po / 2023-01-03 20:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień.
  • ~Meu / 2023-01-02 10:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
    Uciekam z tej firmy naj najszybciej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Maddd / 2023-01-02 01:03
    Ocena: 2.00 / 5
    Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy.
    ZaletyCena
    WadyAwaria brak pomocy
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Meeko / 2022-12-31 22:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zasrany ziemnior, gdyby nie umowa to juz dawno ten router by był za oknem co za gowno
    Zaletyjak sie wyłączy to nie działa
    Wadyco za gowno
    MiejscowośćKrosno
  • ~Norbert / 2022-12-31 18:41
    Ocena: 2.00 / 5
    UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
    Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
    Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.
    ZaletyOszuści
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pawel / 2022-12-30 20:45
    Ocena: 1.50 / 5
    Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes .
    ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zalet
    WadySamo dno wszystko źle działa ----
    MiejscowośćKielce
  • ~Татьяна / 2022-12-30 17:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!!
    Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка
  • ~Anna / 2022-12-29 14:03
    Ocena: 3.50 / 5
    Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie!
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak komunikacji i dbania o klienta.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Jarosław / 2022-12-26 23:01
    Ocena: 2.00 / 5
    Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5
    ZaletyCena
    Parametry (gdy w ogóle działa)
    WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznej
    MiejscowośćWarszawa
  • ~yer / 2022-12-25 22:44
    Ocena: 3.25 / 5
    a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Ok / 2022-12-24 20:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic..
    ZaletyBrak
    WadyPołączenie z internetem
    MiejscowośćGdynia
  • ~Marta / 2022-12-23 21:09
    Ocena: 1.50 / 5
    Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Darek / 2022-12-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange.
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie możliwe
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
    Ocena: 2.00 / 5
    wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa
    Zaletybrak
    Wadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
    Ocena: 1.25 / 5
    Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
    Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
    Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.
    ZaletyNie
    WadyTak bardzo czesto
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Marek / 2022-12-22 15:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!!
    ZaletyBrak
    Wadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludzi
    MiejscowośćBydgoszcz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4623
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2256
T-Mobile Internet
Ocena: 1.87, ilość opinii: 2100
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4929
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4091
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3169
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2711
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2067
Mobile Vikings
Ocena: 4.53, ilość opinii: 1347