strona 32 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »
-
~po / 2023-01-03 20:05
Zamówiłem internet światłowodowy UPC. Nie doszło jednak do założenia usługi. Monter nie przyszedł 3 razy w przeciągu miesiąca a ja zmarnowałem tylko swój czas zmieniając swoje plany. U konkurencji monter przyszedł na następny dzień. -
-
~Meu / 2023-01-02 10:36
Systen pada kilka razy na godzinę. Komputrowa pani z telefonu doradza reset modemu. Nie pomaga. Pomaga wyłączenie i modemu i komputera na kilka minut. Od tygodnia nie ma sieci. Modem błyska na czerwono. Umieszczałem wiele negatywnych wypowiedzi, ale żadna się nie pokazała. Na stronie upc opinie kończą się na 2020. I raczej same pochlebne.
Uciekam z tej firmy naj najszybciejMiejscowośćWarszawa -
~Maddd / 2023-01-02 01:03
Internet"światłowodowy"po koncentryku działa dobrze do póki nie ma awarii, niestety awaria jest każdego dnia kilkanaście razy. Od kilku miesięcy internet działa gorzej niż radiowy. ZaletyCenaWadyAwaria brak pomocyMiejscowośćWarszawa -
~Meeko / 2022-12-31 22:35
Zasrany ziemnior, gdyby nie umowa to juz dawno ten router by był za oknem co za gowno Zaletyjak sie wyłączy to nie działaWadyco za gownoMiejscowośćKrosno -
~Norbert / 2022-12-31 18:41
UPC wprowadza klientów w błąd tzn. Sprzedaje internet z prędkością np 750MB gdzie ruter nie ma możliwości osiągnięcia takiej prędkości. Jak złożyłem reklamcje to powiedzieli że mam podłączyć kabel. Ciekawe jak podłączyć do telefonu?
Przecież wszyscy teraz korzystają z wifi.
Dodatkow jak zawierałem umowę przez telefon to powiedzieć że zalezy mi na wifi. Jeszcze 7 misuecy i zminleniem operatora. A teraz skrga do UOKiK.ZaletyOszuściMiejscowośćWarszawa -
~Pawel / 2022-12-30 20:45
Brak słów oszuści i naciągacze . Brak pomocy już od 3 lat to samo . Internet co chwilę zrywa nie ma nawet prędkości gwarantowanej minimalnej . Telewizja jakość fatalna . W czasie trwania mojej umowy mam już 5-ty dekoder i już nie wiem ile zmian miałem ruterów . Obsługa dno dno dno . Chyba za kare pracują . Serwis już od 4 tygodni jedzie i dojechać nie może . Nie polecam nikomu naprawdę samo dno. Z nimi to nawet muchy bym nie ubił a co dopiero interes . ZaletyBrak brak brak i jeszcze brak zaletWadySamo dno wszystko źle działa ----MiejscowośćKielce -
~Татьяна / 2022-12-30 17:29
Bardzo nie odpowiada Firma przyjechał kurier nie zadzwonił nie napisał i pojechał i Zabrał paczkę i cały dzień chciałam odebrać normalnie tą paczką i nie dało rady to zrobić!!! Miejscowośćсело Петропа́вловская Борщаго́вка -
~Anna / 2022-12-29 14:03
Kończy mi się umowa. Jestem klientem przeszło 10lat. Dostałam ofertę o 10 zł droższą niż dla nowych klientów. UPC myśli, że stary klient musi zostać, w ogóle nie dba o stałych klientów. Dlatego wypowiadam wam umowę i twierdzę, że stary klient nie musi zostać i brać co mu wciśniecie! ZaletyNiezawodnośćWadyBrak komunikacji i dbania o klienta.MiejscowośćKatowice -
-
~Jarosław / 2022-12-26 23:01
Zdecydowanie nie polecam. Internet raz jest, raz nie ma, na infolinii jest automat który proponuje twardy reset urządzenia, co chwilowo pomaga, ale nie rozwiązuje problemu - po kilku dniach jest to samo. Pomoc techniczna również nie jest skuteczna. Jeśli komuś nie zależy na niezawodności, to nawet można spróbować- cena jest niska, ale jakość -niestety- również. Słabe 2/5 ZaletyCena
Parametry (gdy w ogóle działa)WadyCzęsty brak usługi oraz brak realnej pomocy technicznejMiejscowośćWarszawa -
~yer / 2022-12-25 22:44
a ja to jestem dziwny jakiś - nie mam powodów narzekac na upc - internet śmiga, nie pamiętam by kiedyś była jakas awaria na dłuższy okres czasu, musi cóś ze mną nie tak MiejscowośćGdańsk -
~Ok / 2022-12-24 20:52
Fatalne połączenie... cały czas problemy nie da sie zrobić kompletnie nic.. ZaletyBrakWadyPołączenie z internetemMiejscowośćGdynia -
~Marta / 2022-12-23 21:09
Ta firma i ich usługi to totalna porażka. Internet zacina się co chwilę. Nie można jednego programu na streamingu bez przerw obejrzeć, a porada od aroganckich konsultantów jest taka, żeby się łączyć przez kabel, bo oni nie gwarantują jakość przez wifi. Ciekawe kto w tych czasach łączy się przez kabel. Chyba czas zamykać biznes. Kto się nie rozwija ten się zwija. Nie polecam. MiejscowośćSzczecin -
~Darek / 2022-12-23 13:15
Trudno mi ocenić jakość internetu, ponieważ dwukrotnie byłem umówiony z ekipą monterów: 9 grudnia 2022 między 13-tą a 15-tą i dziś, między 11-tą a 13-tą. NIKT nie przyjechał, żadnego telefonu, sms-a. Jeżeli UPC już na wstępie traktuje ludzi jak szmaty, to strach pomyśleć, co będzie, jak się z nimi podpisze umowę. Czułem się tak, jakbym się cofnął do czasów komuny; cytując Bareję: "ja tu jestem kierownikiem szatni, nie mamy Pana płaszcza i co Pan nam zrobi?" Spróbuję w Orange. ZaletyNie maWadyWszystkie możliweMiejscowośćSzczecin -
~Katarzyna / 2022-12-23 07:47
wieczna udręka, obsługa klienta nie istnieje wiec w przypadku jakiegokolwiek problemu (techniczny, rozliczeniowy) zajmuje ok 1 godziny zeby się z kims porozumiec. chat bot wprowadzono w mojej ocenie jedynie po to aby zniechęcic klienta do proby rozwiązania problemu. nie mam nawet jak wypowiedziec umowy bo nie moge sie dodzwonić a moje upc nie działa ZaletybrakWadydramatyczna obsługa klienta (lub jej brak)MiejscowośćWarszawa -
~Wkurzona / 2022-12-22 23:23
Oglądanie tv i korzystanie z internetu to loteria.
Masakra co to za firma człowiek płaci i ma problemy z odbiorem.
Jak można tak traktować odbiorce .Modem wumienuany.Technik nie ogarnia chyba problemu.Jeszcze chwile i nie beda miec klientow .tyle skarg i uwag wstyd wstyd wstyd.Moim zdaniem firma nie earta polecenia.ZaletyNieWadyTak bardzo czestoMiejscowośćSzczecin -
~Marek / 2022-12-22 15:59
Umowę wypowiedziałem we wrześniu nadal otrzymuje faktury kilka razy sprawa zgłaszana na infolinii a nadal dostaje ponaglenia . Nie polecam naciągacze czyhają na tych co nie zauważą i zapłacą. Odradzam !!!! ZaletyBrakWadyniestabilny internet , infolinia tragedia , naciągają ludziMiejscowośćBydgoszcz -
-
~Marzena / 2022-12-22 13:29
Internet mam niby 1 GB, ale słaby router i sygnał nie przechodzi nawet przez cienką ściankę działową do innego pokoju. korzystam jeszcze od innego dostawcy, niby Internet wolniejszy, ale działa bardzo dobrze i przechodzi spokojnie. Sygnał TV też słaby, dźwięk w TV muszę nastawiać prawie na max, jak odbieram TV z Internetu, czy innego kabla to jest dużo głośniej ZaletyOdpowiada mi dobór stacji TVWadysłaby router (wi-fi), słaby sygnał TVMiejscowośćWarszawa -
~niezadowolony / 2022-12-21 23:05
Przez parę miesięcy wszystko było dobrze. Potem coraz większe problemy ze stabilnością łączą/sygnału telewizyjnego. Ruter 3 lub 4 razy wymieniany (na ten sam model, używkę), teraz co pół godziny kilkuminutowa przerwa w sygnale.
Problem zgłaszany kilkukrotnie na infolinię, wysyłają wiadomość, że rozwiązali problem, ale nic się nie zmienia.
Nie polecam tej firmy.ZaletyCena, zasięg.WadyBardzo niestabilny sygnał. Udają, że rozwiązują problem, następnie wysyłają wiadomość, że już jest ok, gdy jest wręcz jeszcze gorzej. -
~Papa Smerf / 2022-12-21 21:29
Fatalna obsługa klienta, konsultanci nie potrafią pomóc klientowi w najprostszych sprawach jak np. problem z logowaniem do konta na stronie UPC jak również z samym opłaceniem salda. WadyFatalna obsługa klientaMiejscowośćWarszawa -
~Saper / 2022-12-21 09:21
Może mieszkam w dobrej dla usługi lokalizacji ale nie doświadczyłem nigdy żadnych problemów. MiejscowośćSzczecin
strona 32 z 176
- « poprzednia
- 1 ...
- 30
- 31
- 32
- 33
- 34
- nastepna »