Nie wiem skąd oni biorą decodery ale to jajaś żenada, moja 10l lodówka szybciej reaguje na polecenia. Rozpacz
ZaletyŻadnych
MiejscowośćBydgoszcz
~Artur Orzychodzen / 2018-11-23 07:42
Ocena: 2.50 / 5
Internet ok, ale sugeruje aby przy jego zamawianiu kierować się również poziomem obsługi klienta. Telefoniczne i internetowe biuro obsługi klienta to jest prawdziwy koszmar. Czeka się długo na kino, menu jest zawiłe i zwodzace klienta, na czacie nie ma dostępnych konsultantów. Pomimo, że posiadam konto w e-bok do tej pory nie mam wglądu w moje rachunki, prędkość Internetu i umowy. Nikt z obsługi nie aktywowal mi tego i nie pomógł przy tym. Po podpisaniu umowy firma zgodnie z amerykańskimi standardami ma wylane na klienta.
ZaletyInternet, cena
WadyBiuro obsługi klienta i e-bok to po prostu tragedia
MiejscowośćGdynoa
~atrej51 / 2023-10-25 20:09
Ocena: 2.50 / 5
UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
MiejscowośćRadom
~B / 2023-05-08 22:21
Ocena: 2.50 / 5
W UPC jestem od nastu lat, ostatni rok to porażka, szukam innego dostawcy.. już z tej złości rozwaliłam tableta, bo mieli i mieli, zamula, zrywa łącze, dziadostwo.. a kiedyś mieli internet jak dzwon
ZaletyJuż nic
WadyJakość łącza internetowego
MiejscowośćWarszawa
~barsun / 2022-02-28 20:14
Ocena: 2.50 / 5
Co chwile zrywa polaczenie a w coahu miesiaca co cheile awarie..
zrywanie polaczenia...ja nie place zeby sie w sciane patrzec...ani pracowac zdalnie...ogladac filmy..
kgrsc w gry..nie polecam nikomu upc najgorszy internet w tych czasach
Zaletytani i bez umowy
Wadyzrywa poloaczenie co pare godzin..a czasem wogole nie ma internetu...awaria za awaria
MiejscowośćGdynia
~Bartezzi / 2019-12-18 12:26
Ocena: 2.50 / 5
Internet bardzo często się rozłącza i trzeba czekać na ponowne połączenie po kilka minut. Zasięg w innym pokoju niż jest ruter jest bardzo słaby. Przekonują klienta, że są lepsi bo podpisanie umowy następuje po podłączeniu rutera i przetestowaniu go, a w rzeczywistości osoba montująca oznajmia nam, że ruter potrzebuje 24 godzin żeby się "rozgrzał"
MiejscowośćWarszawa
~Bartosz / 2019-05-08 15:38
Ocena: 2.50 / 5
Internet w centrum Wrocławia, oferta 350mb/s, światłowód wszystko pięknie na papierku. Trzy osoby w mieszkaniu nie mogą korzystać jednocześnie w tym samym momencie z internetu, ponieważ jest to awykonalne. Internet zacina, w godzinach popołudniowych nie potrafi załadować filmu, tylko wieczorem działa poprawnie i z pełną prędkością. Dzisiaj "wywaliło" internet w ciągu 5 minut jakieś kilkanaście razy, rozłącza i łączy na nowo i rozłącza i tak w kółko.
Według Pana, który przyszedł sprawdzić co z ruterem stwierdził, że wszystko gra i z laptopem jest problem, kiedy nigdzie indziej takiej sytuacji nie miałem, a laptop nowy...
ZaletyDobra cena
Wadysłabe łącze
traci zasięg
MiejscowośćWrocław
~Bartosz / 2021-10-07 21:45
Ocena: 2.50 / 5
Czasem działa dobrze, a czasem zupełnie do niczego.
MiejscowośćWarszawa
~Basia / 2016-11-06 23:34
Ocena: 2.50 / 5
Połączenie z internetem przez wifi w moim komputerze praktycznie nie działa. W innych komputerach wifi działa słabo i niknie w miarę oddalania się od routera (mieszkanie ok. 50 m^2).
Obsługa klienta nie była pomocna, kiedy się do niej zwracaliśmy. Za pierwszym razem wezwaliśmy specjalistę do domu, w sprawie wolnego internetu przez wifi, to jeszcze miał pretensję, że przyjechał na darmo, bo w UPC po prostu mają takie routery i to jest normalne działanie tego internetu.
Za drugim razem telefonicznie w tej samej sprawie, konsultantka zaproponowała samodzielną zmianę kanałów. Ten zabieg zakończył się także fiaskiem.
Płacę słono za usługę, to wymagam jakości. Firma UPC nie wywiązuje się z tej prostej umowy, ponieważ nie zapewnia choć poprawnej jakości.
Nie polecam nikomu firmy UPC!!
ZaletyBrak
WadyBrak połączenia przez wifi
~bemowo warszawa / 2013-01-31 17:48
Ocena: 2.50 / 5
Totalne dno. Po tym jak uzyskają twój podpis na umowie zlewają klienta ciepłym moczem. aroganccy w kontakcie mailowym, załatwienie czegoś przez telefon graniczy z cudem. z mojego doświadczenia z tą firmą nie polecałbym jej nikomu.
~Bobek / 2023-09-02 02:13
Ocena: 2.50 / 5
Wywala się w najmniej oczekiwanych momentach. Stabilność tragiczna, raz działa 5/5 raz 1/5.
WadyBrak stabilności czy ostrzeżeń o modernizacji.
~Bobrzanin / 2020-11-16 13:51
Ocena: 2.50 / 5
Witam z miasta Bolesławiec
ostatnio z sygnałem UPC to walka o przetrwanie, zrywa co kilka minut już od kilku miesięcy, od kiedy UPC przejęło wcześniejszego dostawcę AzartSat to szału nie ma, zasłaniają się awarią, rozumiem raz może raz na rok ale non-stop to przesada, mam UPC w domu i w firmie ten sam efekt :-((( porażka jak dla mnie
Zaletynic nie wyróżnia od konkurencji czyli zalet brak
Wadyzrywa sygnał non stop
MiejscowośćBolesławiec
~Bolek / 2019-07-10 23:18
Ocena: 2.50 / 5
Dodają jakiś pakiet niby na próbę, do usług, ale liczą że klient zapomni odmówić i potem będzie bulil za to badziewie.
Jeszcze mówią że w pierwszym miesiącu nie mozna zrezygnować .
Zwykle , chamskie naciąganie i traktowanie klienta jak głupka.
ZaletyNet działa
WadyNieprzyjemni konsultanci , tacy którzy traktują klienta jak oszusta i dają mi to odczuć. Tych ludzi rekrutują chyba z sortu który zawiódł na kasie w markecie.
MiejscowośćWarszawa
~CCC / 2020-11-09 18:49
Ocena: 2.50 / 5
Lokalizacja Szczecin Centrum - jak działa jest ok ale bardzo często zrywa połączenie i brak możliwości dodzwonienie się na infolinię. NIE POLECAM
WadyBARDZO CZĘSTO ZRYWA POŁĄCZENIE
MiejscowośćSZCZECIN
~Coma / 2023-04-14 10:36
Ocena: 2.50 / 5
Posiadam najlepszy pakiet. Od miesięcy występują spadki o ponad połowę. Doradcy klienta potrafią jedynie powiedzieć "prace nad problemem powinny potrwać do ..." i zmieniać ten termin CODZIENNIE. W dodatku występują u mnie problemy z modemem, internet przestaje działać. Sieć widnieje na liście, jednak po połączeniu informacja "połączono, brak dostępu do internetu". Reset nawet do ustawień fabrycznych nic nie dał, podobnie jak złote rady doradców klienta tyou "wyjmij kabel i dmuchnij". Za ÓSMYM razem udało mi się wreszcie doprosić o serwisanta. Miał się kontaktować w celu ustalenia terminu. Nikt nie zadzwonił, więc ponownie nawiązałam czat z obsługą klienta, a koleś proponuje mi umówienie rozmowy telefonicznej, ale z Działem Sprzedaży. XDDD No tragedia, ci ludzie chyba w ogóle nie wiedzą nawet jak mają na imię. Dzisiaj wreszcie dostałam telefon w celu umówienia serwisu, serwisant ma się jutro pojawić. Zobaczymy co z tego wyniknie. :)
Zalety+ Cena za dostępne pakiety
Wady- Często dysponujemy jedynie połową danego pakietu
- Tragiczna obsługa klienta, zero kompetencji
MiejscowośćChorzów
~D / 2019-02-16 10:45
Ocena: 2.50 / 5
Mam upc biznes 300/30 w praktyce jest 35/25. Reklamacje parametrów pozostają ignorowane, w zamian podsyłają handlowców aby kupić większy transfer. Oferta obiecuje również wi-free oraz chmurę 1Tb, jedno i drugie nie działa. Zwykły dostęp jest niezawodny ale niezgodny z umową.
ZaletyUpc dostarcza mi usługi od 10 lat praktycznie bez awarii
WadyDownload to 10% obiecanych warunkow z umowy
MiejscowośćWarszawa Bemowo
~Daria / 2018-12-07 13:08
Ocena: 2.50 / 5
Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę
WadyCzęste naprawy techniczne
MiejscowośćBydgoszcz
~Dawid / 2019-01-01 15:25
Ocena: 2.50 / 5
UPC jest NIEUCZCIWY !
UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.
Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.
Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.
E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).
Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.
Przypadek ?
A może błąd "systemu" ?
Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
MiejscowośćGłogów
~dot / 2020-10-22 16:43
Ocena: 2.50 / 5
Jeśli już działa to jest ok. Problem w tym, że częściej nie działa niż działa.
ZaletyBrak
WadyNie działa
MiejscowośćWrocław
~Dymek227 / 2019-04-17 12:12
Ocena: 2.50 / 5
Kupilem dekoder HORIZON nie dziala w nim internet ktory tez zamowilem w zestawie i nikt nie udzielil nam pomocy z upc