Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3509 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anna / 2023-03-17 00:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeśli tylko macie możliwość wyboru, to nie wybierajcie internetu ani telewizji UPC. Obsługa klienta to najczęściej dno dna (z małymi wyjątkami w osobach niektórych konsultantów). Ceny usług bardzo wysokie (płacę 164 zł miesięcznie), a w razie awarii nie ma kto pracować. Skontaktować można się cudem, a czas oczekiwania na naprawę to minimum tydzień. UPC zabetonowało się bardziej niż firmy ubezpieczeniowe. Na stronie brak danych kontaktowych. Nie da się napisać maila, ani normalnie zadzwonić. Jedyny numer telefonu to 813813813, gdzie rozmawia się z robotem. Gdy mówię (robotowi), że chcę zgłosić awarię, bo kabel od internetu jest zerwany i leży na ulicy, robot pyta co wyświetla się na telewizorze i czy dekoder jest podłączony do odpowiedniego wejścia. Ponadto każe resetować router. Dopiero po kilku minutach łączy z żywym człowiekiem. Klient traktowany jest w UPC jak zło konieczne. Od tygodnia nie mam internetu ani telewizji i nie będę mieć jeszcze minimum przez drugi tydzień, bo obsługa techniczna też jest okrojona. 10 marca wysoki pojazd zerwał kabel światłowodowy na mojej ulicy. 14 marca technicy naprawili kabel, jednak zawiesili go za nisko. 15 marca kabel na ulicy został znowu zerwany, nie utrzymał się nawet przez dobę. Udało mi się dodzwonić do żywego człowieka z obsługi klienta. Nie mogłam jednak zgłosić nowej awarii, bo technicy zaklepali termin wizyty u mnie na 16 marca (nie wiem po co, skoro 14 marca naprawili awarię). Pan na infolinii, na moje prośby o przyjęcie zgłoszenia nowej awarii zachowywał się po chamsku i rozłączył się, mówiąc, że nie da się ze mną merytorycznie rozmawiać. 16 marca czekałam na techników, dostałam smsa, że będą o 12.45. Nikt nie przyjechał. Udało mi się znowu dodzwonić do żywego człowieka i umówić kolejną wizytę na za tydzień 23 marca. Czyli nie będę mieć internetu ani telewizji, za które płacę, minimum przez 2 tygodnie. Jest to moje narzędzie pracy, jestem adwokatem, dokupuję cały czas nowe pakiety internetu na telefon w Play, ale ile można? Jeśli kabel zostanie zerwany po raz trzeci, czwarty itd. to mam cały czas nie mieć usług, płacić UPC faktury za nic i dokupować pakiety internetu? A co z telewizją? UPC to monopoliści, więc wiedzą, że nawet jeśli potraktują klienta jak śmiecia, to ten klient nie zrezygnuje z usług, bo nie ma żadnej alternatywy. Mogę jedynie zrezygnować z abonamentu na telefon w Play, bo przynajmniej w tym zakresie mam jakiś wybór. Nie mam pretensji do szeregowych pracowników (z wyjątkiem tych zachowujących się po chamsku), bo nie oni są winni, a osoby, które wymyśliły ten chory system i okrojenie załogi. Jeśli tylko można, zalecam trzymać się z daleka od UPC.
    ZaletySzybki internet, dużo programów tv - zakładając że nie ma awarii!
    WadyTragiczna obsługa klienta, oczekiwanie 1-2 tygodnie na naprawę awarii (zerwany swiatłowód na ulicy), chamskie odzywki konsultanta na infolinii, traktowanie klienta jak zło konieczne, brak możliwości normalnego skontaktowania się (trzeba przejść przez rozmowę z robotem), za mało pracowników na liczbę abonentów liczoną w milionach
    MiejscowośćMichałowice
  • ~Anna / 2023-08-30 21:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kiedy połączyli się z Play totalne dno. Jak się dzwoni na infolinię przełączają od osoby do osoby. Moja mama chciała wziąść u nich internet i telewizję jako nowy klient. Instalacja na dwa razy i oczywiście za instalacje 2 razy trzeba zapłacić. Ja osobiście do nich juz nie wrócę,bo kontakt z nimi jest naprawdę slaby.nie potrafili przedstawić nawet żadnej konkretnej oferty. Pan który miał do mnie oddzwonić na drugi dzień nie zrobił tego. Nie powiem bo internet mają super I telewizję również, korzystałam z ich usług 12 lat i bylam zadowolona,natomiast teraz jeżeli chodzi o obsługę jednym słowem masakra.
    ZaletyDobry internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKędzierzyn-Koźle, Kędzierzyńsko-kozielsk
  • ~Artur / 2018-11-06 18:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie wiem skąd oni biorą decodery ale to jajaś żenada, moja 10l lodówka szybciej reaguje na polecenia. Rozpacz
    ZaletyŻadnych
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Artur Orzychodzen / 2018-11-23 07:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet ok, ale sugeruje aby przy jego zamawianiu kierować się również poziomem obsługi klienta. Telefoniczne i internetowe biuro obsługi klienta to jest prawdziwy koszmar. Czeka się długo na kino, menu jest zawiłe i zwodzace klienta, na czacie nie ma dostępnych konsultantów. Pomimo, że posiadam konto w e-bok do tej pory nie mam wglądu w moje rachunki, prędkość Internetu i umowy. Nikt z obsługi nie aktywowal mi tego i nie pomógł przy tym. Po podpisaniu umowy firma zgodnie z amerykańskimi standardami ma wylane na klienta.
    ZaletyInternet, cena
    WadyBiuro obsługi klienta i e-bok to po prostu tragedia
    MiejscowośćGdynoa
  • ~atrej51 / 2023-10-25 20:09
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC to teraz PLAY i zaczęło się. Brak internetu i telewizji przez z dekodera APOLLO. Awaria wywołana zakłóceniami, ale z jakiej przyczyny??? Umówiona wizyta technika. Internet i TV działają, ale tylko 40 Mb/s i buforuje, a płacę za 750 Mb/s. W panelu konfiguracyjnym COMPAL informacja na czerwono: DEGRADACJA USŁUGI TYLKO DS. Infolinia, dzwonię, oczywiście najpierw gaduła...Jest połączenie z konsultantem, reset routera i...to samo. Jeszcze raz z konsultantem i informacja: mamy zakłócenia w Pana rejonie, potrwają jeszcze 6 dni, teraz "twardy" reset. Proszę poczekać 20 minut. Czekam. Sprawdzam do 20 minutach, to samo. Szkoda, ale to chyba ostatnia umowa. Może UPC wykupi PLAY, to wtedy się zastanowię. Klient upadły...Pozdrawiam.
    MiejscowośćRadom
  • ~B / 2023-05-08 22:21
    Ocena: 2.50 / 5
    W UPC jestem od nastu lat, ostatni rok to porażka, szukam innego dostawcy.. już z tej złości rozwaliłam tableta, bo mieli i mieli, zamula, zrywa łącze, dziadostwo.. a kiedyś mieli internet jak dzwon
    ZaletyJuż nic
    WadyJakość łącza internetowego
    MiejscowośćWarszawa
  • ~barsun / 2022-02-28 20:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Co chwile zrywa polaczenie a w coahu miesiaca co cheile awarie..
    zrywanie polaczenia...ja nie place zeby sie w sciane patrzec...ani pracowac zdalnie...ogladac filmy..
    kgrsc w gry..nie polecam nikomu upc najgorszy internet w tych czasach
    Zaletytani i bez umowy
    Wadyzrywa poloaczenie co pare godzin..a czasem wogole nie ma internetu...awaria za awaria
    MiejscowośćGdynia
  • ~Bartezzi / 2019-12-18 12:26
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet bardzo często się rozłącza i trzeba czekać na ponowne połączenie po kilka minut. Zasięg w innym pokoju niż jest ruter jest bardzo słaby. Przekonują klienta, że są lepsi bo podpisanie umowy następuje po podłączeniu rutera i przetestowaniu go, a w rzeczywistości osoba montująca oznajmia nam, że ruter potrzebuje 24 godzin żeby się "rozgrzał"
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Bartosz / 2019-05-08 15:38
    Ocena: 2.50 / 5
    Internet w centrum Wrocławia, oferta 350mb/s, światłowód wszystko pięknie na papierku. Trzy osoby w mieszkaniu nie mogą korzystać jednocześnie w tym samym momencie z internetu, ponieważ jest to awykonalne. Internet zacina, w godzinach popołudniowych nie potrafi załadować filmu, tylko wieczorem działa poprawnie i z pełną prędkością. Dzisiaj "wywaliło" internet w ciągu 5 minut jakieś kilkanaście razy, rozłącza i łączy na nowo i rozłącza i tak w kółko.
    Według Pana, który przyszedł sprawdzić co z ruterem stwierdził, że wszystko gra i z laptopem jest problem, kiedy nigdzie indziej takiej sytuacji nie miałem, a laptop nowy...
    ZaletyDobra cena
    Wadysłabe łącze
    traci zasięg
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bartosz / 2021-10-07 21:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Czasem działa dobrze, a czasem zupełnie do niczego.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Basia / 2016-11-06 23:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Połączenie z internetem przez wifi w moim komputerze praktycznie nie działa. W innych komputerach wifi działa słabo i niknie w miarę oddalania się od routera (mieszkanie ok. 50 m^2).
    Obsługa klienta nie była pomocna, kiedy się do niej zwracaliśmy. Za pierwszym razem wezwaliśmy specjalistę do domu, w sprawie wolnego internetu przez wifi, to jeszcze miał pretensję, że przyjechał na darmo, bo w UPC po prostu mają takie routery i to jest normalne działanie tego internetu.
    Za drugim razem telefonicznie w tej samej sprawie, konsultantka zaproponowała samodzielną zmianę kanałów. Ten zabieg zakończył się także fiaskiem.
    Płacę słono za usługę, to wymagam jakości. Firma UPC nie wywiązuje się z tej prostej umowy, ponieważ nie zapewnia choć poprawnej jakości.
    Nie polecam nikomu firmy UPC!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak połączenia przez wifi
  • ~bemowo warszawa / 2013-01-31 17:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Totalne dno. Po tym jak uzyskają twój podpis na umowie zlewają klienta ciepłym moczem. aroganccy w kontakcie mailowym, załatwienie czegoś przez telefon graniczy z cudem. z mojego doświadczenia z tą firmą nie polecałbym jej nikomu.
  • ~Bobek / 2023-09-02 02:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Wywala się w najmniej oczekiwanych momentach. Stabilność tragiczna, raz działa 5/5 raz 1/5.
    WadyBrak stabilności czy ostrzeżeń o modernizacji.
  • ~Bobrzanin / 2020-11-16 13:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam z miasta Bolesławiec
    ostatnio z sygnałem UPC to walka o przetrwanie, zrywa co kilka minut już od kilku miesięcy, od kiedy UPC przejęło wcześniejszego dostawcę AzartSat to szału nie ma, zasłaniają się awarią, rozumiem raz może raz na rok ale non-stop to przesada, mam UPC w domu i w firmie ten sam efekt :-((( porażka jak dla mnie
    Zaletynic nie wyróżnia od konkurencji czyli zalet brak
    Wadyzrywa sygnał non stop
    MiejscowośćBolesławiec
  • ~Bolek / 2019-07-10 23:18
    Ocena: 2.50 / 5
    Dodają jakiś pakiet niby na próbę, do usług, ale liczą że klient zapomni odmówić i potem będzie bulil za to badziewie.
    Jeszcze mówią że w pierwszym miesiącu nie mozna zrezygnować .

    Zwykle , chamskie naciąganie i traktowanie klienta jak głupka.
    ZaletyNet działa
    WadyNieprzyjemni konsultanci , tacy którzy traktują klienta jak oszusta i dają mi to odczuć. Tych ludzi rekrutują chyba z sortu który zawiódł na kasie w markecie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~CCC / 2020-11-09 18:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Lokalizacja Szczecin Centrum - jak działa jest ok ale bardzo często zrywa połączenie i brak możliwości dodzwonienie się na infolinię. NIE POLECAM
    WadyBARDZO CZĘSTO ZRYWA POŁĄCZENIE
    MiejscowośćSZCZECIN
  • ~Coma / 2023-04-14 10:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Posiadam najlepszy pakiet. Od miesięcy występują spadki o ponad połowę. Doradcy klienta potrafią jedynie powiedzieć "prace nad problemem powinny potrwać do ..." i zmieniać ten termin CODZIENNIE. W dodatku występują u mnie problemy z modemem, internet przestaje działać. Sieć widnieje na liście, jednak po połączeniu informacja "połączono, brak dostępu do internetu". Reset nawet do ustawień fabrycznych nic nie dał, podobnie jak złote rady doradców klienta tyou "wyjmij kabel i dmuchnij". Za ÓSMYM razem udało mi się wreszcie doprosić o serwisanta. Miał się kontaktować w celu ustalenia terminu. Nikt nie zadzwonił, więc ponownie nawiązałam czat z obsługą klienta, a koleś proponuje mi umówienie rozmowy telefonicznej, ale z Działem Sprzedaży. XDDD No tragedia, ci ludzie chyba w ogóle nie wiedzą nawet jak mają na imię. Dzisiaj wreszcie dostałam telefon w celu umówienia serwisu, serwisant ma się jutro pojawić. Zobaczymy co z tego wyniknie. :)
    Zalety+ Cena za dostępne pakiety
    Wady- Często dysponujemy jedynie połową danego pakietu
    - Tragiczna obsługa klienta, zero kompetencji
    MiejscowośćChorzów
  • ~D / 2019-02-16 10:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam upc biznes 300/30 w praktyce jest 35/25. Reklamacje parametrów pozostają ignorowane, w zamian podsyłają handlowców aby kupić większy transfer. Oferta obiecuje również wi-free oraz chmurę 1Tb, jedno i drugie nie działa. Zwykły dostęp jest niezawodny ale niezgodny z umową.
    ZaletyUpc dostarcza mi usługi od 10 lat praktycznie bez awarii
    WadyDownload to 10% obiecanych warunkow z umowy
    MiejscowośćWarszawa Bemowo
  • ~Daria / 2018-12-07 13:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Jak pierwszy raz brałam upc wszystko fajnie i ładnie aż do momentu zmiany dekodera non stop awarie trwające po kilka a nawet kilkanaście godzin zarówno telewizji jak i Internetu jestem coraz bardziej nastawiona na zmianę
    WadyCzęste naprawy techniczne
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~Dawid / 2019-01-01 15:25
    Ocena: 2.50 / 5
    UPC jest NIEUCZCIWY !

    UPC chyba zrobi wszystko abyś zmęczył się w procesie zgłaszania reklamacji i w przemyślany sposób unika kontaktu z klientem.

    Z racji iż zgodnie z prawem nie może pozbawić kontaktu klienta z którym ma zawartą umowę, to chociaż utrudni mu życie.

    Infolinia - zapłacisz nawet kilkadziesiąt złotych za rozmowę pomimo, że dzwonisz zgłosić niedziałającą usługę - czyli płacisz dodatkowo za to że upominasz się o coś za co już zapłaciłeś i tego nie dostałeś.

    E-maila nie napiszesz bo nie wiadomo do kogo - w umowie brak takiej informacji (brak wskazanego adresu).

    Z koleji o Twoje zgody i oświadczenia - aby mogli wejść Ci na głowę kliencie - zadbają w pierwszej kolejności.

    Przypadek ?
    A może błąd "systemu" ?
    Może to wszystko wymyślił i wdrożył "system" ?
    MiejscowośćGłogów
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4550
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3509
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2250
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2090
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4763
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3994
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3087
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2644
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2044
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1307