Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marianson / 2022-01-14 17:04
    Ocena: 2.75 / 5
    1. Pani z infolinii nie dzwoni w umówionym terminie
    2. UPC zaśmieca skrzynki ulotkami, nawet jeśli ktoś już ma internet
    ZaletySzybki internet i niezawodny
    WadyŚmieci i fatalna obsługa na infolinii
    MiejscowośćKraków
  • ~Masza / 2019-01-10 15:42
    Ocena: 2.75 / 5
    Co do kwestii technicznych jest ok. Natomiast infolinia dno dna. Jakiś debil sprawdzał dziś, czy zlecenie się 'zamkło'. Internet podłączyli 28 grudnia opłaty naliczają od 27. I wg. nich wszystko gra. Amatorką zalatuje.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Mateusz / 2022-11-21 12:30
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo fajna oferta i obsługa w momencie popdisywania umowy.

    Praca zdalna 1-2 osoby kabel + wifi + 1-2 telefony na wifi.
    Wszystko super bez jakichkolwiek zakłóceń.

    Mija kilka, kilkanaście miesięcy to o ile pracy na kablu względnie okey, aczkolwiek dało się odczuwać zawirowania: streaming , gry online multiplayer to na wifi jakaś tragedia.
    Zrywa połaczenia strasznie muli: ping 50ms, download 3mb, upload 0,8mb nawet takie wyniki testów.

    Co odpowiada konsultant nigdy żaden dostawca internetu nie da gwarancji że na wifi będzie podobna jakośc połaczenia jak na kablu jeżlei hcodiz o ping i transfer.

    Oczywiscie mam swiaodmosc i nic takiego nie oczekuje, oczekuje że będzie chodziło dobrze stabilnie wystaczy 10mb stabilnego łącza.
    Nie wiem czy inny dostawcy też tak mają ale UPC pod tym względęm to jakaś tragedia.
    ZaletyDobra oferta w momencie podpisywania umowy.
    WadyBardzo kiepskie działanie na wifi
    MiejscowośćWarszawa
  • ~MB / 2014-07-25 14:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Potwierdzam. UPC nie szanuje stałych klientów. Na przedłużenie umów proponuje dużo mniej korzystne warunki od dotychczasowych (w czasie gdy usługi telekomunikacyjne ciągle tanieją).
    Nie interesują ich potrzeby klienta. Są zainteresowani tylko sprzedażą kolejnych usług.
    Zaletyw miarę stabilny internet
    Wadyczasami obniżone pasmo/transfer
    4 lata, ostatnia umowa to (3x0PLN + 9x60PLN)/12 mc za 30 Mb
  • ~melon / 2016-05-15 02:00
    Ocena: 2.75 / 5
    UPC było super... kiedyś, za czasów chello, kiedy biło niezawodnością i parametrami neostradę. Teraz kiedy orange udostępniło światłowody 300 i 600Mb/s nie ma porównania, 2 miesiące temu przeszedłem z UPC 60Mb/s na Orange 300Mb/s i nie dość że lepszy transfer (cena praktycznie ta sama), to jeszcze lepsze pingi, praktycznie w każdej grze i na każdym serwerze, nie wiem czemu tak jest, ale jest. Jak dotąd nie zerwało mi połączenia ani razu, a w UPC miałem średnio raz na tydzień.
    Zaletyzadowalająca jakość
    Wadysłaby stosunek jakości do ceny
  • ~meu / 2022-07-09 10:49
    Ocena: 2.75 / 5
    System pada kilka razy na godzinę.
    Ps
    I po co wam adtes mailowy jak i tak wiecie kto i skąd do was pisze???
    I kolejna "perełka".... bez żadnego osttzeżenia PODWYŻSZONO SAMOWOLNIE OPŁATĘ za korzystanie z tej tzw sieci. SAMOWOLNIE !!@! bez mojej wiedzy i zgody !@!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyJak działa, to działa. Żadna rewelacja
    WadySystem pada bardzo często. Nawet kilka razy na godzinę. Reset serwera NIE POMAGA !!@ tak samo jak reset kompa. Jak się namyślito zadziała po 3,4,5 minutach. A jak nie,to godzinę czekałem,aż zacznie działać.... i nie zaczęło. I lubi padac jak wciskamopcję internetową ZAMÓW.
    I DUPA Z KRÓLIKA
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Michał / 2020-09-13 11:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Jestem u nich qpe lat, odkąd się przeprowadziłem zaczął się cyrk jak u "Barei"
    Zwiększyłem neta do 1000mb/s , po zmanie routera na connet boxa , wifi spadło o 60%, i nic z tym nie zrobią twierdząc że w umowie są prędkości "do", i nie szkodzi że na starym routerze do 500 mb miałem osiągi 3 razy lepsze . Firma zewnętrzna która świadczy usługi dla upc w krakowie w zakresie instalacji to klauny i krętacze.Miałem dwa razy umówioną instalacje i dwa razy instalator nie przyszedł bez jakiegokolwiek kontaktu. Ciągłe telefony i reklamacje do obsługi klienta nic poza zapewnieniami. Za lepszę ofertę Netia chce 100 pln net 1gb/s + tel + multiroom + hbo, Upc za to samo chce 150pln, i jeszcze nie mogą dojechać by zainstalować KPINA!!!
    ZaletyNet , ale tylko po KABLU
    WadyWifi tragedia, obsługa klienta masakra, instalatorzy mega masakra
    MiejscowośćKraków
  • ~mike / 2019-01-17 16:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet bardzo dobry . Cenowo wychodzi to słabo
    Zaletydobry internet
    Wadybrak szybkiej pomocy technicznej
    Cena
    MiejscowośćZAWIERCIE
  • ~mir / 2014-02-18 19:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Umowa skończyła się w ub roku. Przez przypadek dowiedziałem się o ofercie dla dotychczasowych klientów.
    Niestety nie obejmowała mnie bo powodowałoby to obniżenie mojego rachunku o 2 złote :)
    Chwilę po tym spojrzałem na ofertę dla nowych klientów.
    W kwocie którą płacę, pakiet z nagrywarką, 6 x szybszy internet i czasowe obniżenie (6 miesięcy) rachunku o 40 zł.
    Czy może być lepszy przykład na totalne olewanie "starych" klientów?
    Podziękowałem wypowiedzeniem i zachęcam do tego samego.
    Zakup czegokolwiek ma być przyjemnością. Pozostawianie niesmaku zniechęca do jakiejkolwiek oferty.
    Wolę sam skompletować swoje potrzeby nawet gdyby to miało kosztować więcej lub spowodowało ograniczenie możliwości.
    W przeciwnym razie czułbym się jak wydymany dureń.
    Firma nie ma pojęcia o lojalności.
    ZaletyTechnicznie niezła usługa
    WadyObsługa klienta dramatycznie zła
    5 lat 146 zł
  • ~Mm / 2022-04-27 11:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Oferta na stronie jest a u pani z działu obsługi niema czyli mają dwie strony internetowe jedna dla nich a druga dla klientów połączenie z drugim doradca oferta niby jest ale wyparowało viaplay porażka
    ZaletyNie jest tragicznie
    WadyKlienta stałego mają w dupie tylko promocję dla nowych
    MiejscowośćWarszaea
  • ~Nicram / 2023-05-04 09:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Odkąd PLAY przejęło UPC jest coraz gorzej.
    Transfer, który powinien być w okolicy 500 Mb, przeważnie ledwo powyżej 300 Mb.
    Oczywiście cena jest wyższa ni u konkurencji a usługi coraz gorsze.
    ZaletyObecnie brak
    WadyDrogo i coraz gorzej, słabe rzeczywiste transfer, bardzo różniące się od deklarowanych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Nicram / 2023-12-10 15:10
    Ocena: 2.75 / 5
    Po przejęciu UPC przez PLAY jakość usług coraz gorsza.
    Bardzo częste awarie lub przerwy chwilowe w dostawie internetu.
    Zaletybrak
    Wadyczęste awarie, przerywany internt
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Paczek / 2018-10-09 15:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Witam. Tak jak przedmówca napisał. Nie ma miesiąca gdzie nie było by awarii!! Przynajmniej 2-5 dni w miesiącu brak internetu gwarantowany.
    WadyCo chwilę awaria!!
    MiejscowośćLubin
  • ~Paweł / 2021-07-14 17:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Na co dzień Internet chodzi przyzwoicie. Niestety dość często zdarza się że zacina, a czasami pojawiają się dłuższe okresy jego braku. Bywa to szczególnie frustrujące w momencie załatwiania ważnych spraw typu przelewy bankowe. W czasie awarii ciężko skontaktować się z obsługą klienta.
    ZaletyDobra jakość szybkości sieci
    WadyCzęsto przerywa, czasami na dłużej
    MiejscowośćGdańsk
  • ~ping / 2013-08-29 14:36
    Ocena: 2.75 / 5
    Gdy wszystko działa i nie trzeba nic załatwiać, to jest świetnie, ale niech tylko coś się zepsuje albo nie daj Boże trzeba do nich zadzwonić, zaczyna się przepychanka. Fatalna obsługa klienta. Odsyłanie od jednego do drugiego. Obiecują, ze oddzwoni ktoś kompetentny, nie oddzwania. Długi czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem. Różnicowanie dostępności urządzeń dla obecnych i nowych klientów (np. odmowa wymiany dekodera na moduł CI+). Często trzeba straszyć wypowiedzeniem, aby coś uzyskać. Ukrywanie promocji przed klientami.
  • ~Piotr / 2014-04-12 13:45
    Ocena: 2.75 / 5
    Korporacja która nie potrafi się dostosować do życiowych warunków. Zmieniasz mieszkanie w ciągu 2 tygodni to musisz wziąć pod uwagę że za internet będziesz płacił jeszcze 2 miesiące! a za rozwiązanie umowy dostaniesz karę.
    ZaletyMało rozłączeń
    WadyObsługa klienta, brak indywidualnego podejścia do prawy.
    ponad 2 lata
  • ~Piotr / 2020-08-06 12:20
    Ocena: 2.75 / 5
    UPC na osiedlu B.Prusa w Pruszkowie. Istnieją tu od kilku lat i ciągle są problemy z jakością łącza. Objawia się to tym że w ciągu dnia przerywa połączenie najczęściej na kilka, kilkanaście sekund. Takich przerw w ciągu dnia jest czasem kilkadziesiąt. Jak to widać? Wystarczy na komputerze otworzyć okienko przez prawy prz.myszy na Start -> Uruchom-> CMD, nastęnie wpisać komendę np. ping -t www.google.pl (strona dowolna). Będzie pokazywał czy ping przechodzi czy nie. Przykład z teraz:

    C:UsersPiotr>ping -t www.google.pl

    Pinging www.google.pl [216.58.215.99] with 32 bytes of data:
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=8ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=16ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=12ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=3021ms TTL=118
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Request timed out.
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=11ms TTL=118
    Reply from 216.58.215.99: bytes=32 time=9ms TTL=118

    Przy takich przerwach często urządzenia podłączane po Wifi jak np. drukarka (a mam bardzo dobrą) mają później problem żeby pracować poprawnie. Drukarkę trzeba restartować. Żeby sobie wszystko ustawiła znów poprawnie....

    Inny objaw to spowolnienie łącza. Trzeba restartować router (czyli wyłączyć i włączyć) żeby zaczęło znowu działać dobrze. Bywały miesiące że musiałem to robić co kilka dni. Ostatnio fakt - żadziej ale i tak 2-3 razy w miesiącu.

    Wiem że naprawiali te problemy kilkukrotnie (były informacje na stronie że w mojej okolicy są problemy i pracują nad tym). Nie rozumiem jednak jak można coś naprawiać tyle razy i żeby wciąż były problemy. Ktoś nie wyciąga właściwych wniosków. Brak profesjonalizmu albo ktoś źle tym zarządza serwisem w tym rejonie. Słabe to jest.

    Składałem reklamacje gdzie zgadzali się nie pobierać opłat za dany dzień kiedy była awaria. Polecam tą opcję wszystkim którzy będą mieli podobne problemy. Jednak wpływ finansowy to chyba najskuteczniejsza metoda wywierania wpływu.

    Przyglądam się jakości łącza do końca okresu umowy i rozważam przejście do innego dostawcy. Mam to szczęście że taki jest tylko czy będzie lepiej?

    Szkoda bo w UPC zakres usług jest ciekawy i pracują nad ofertą, niestety są braki w podstawach. Może mam niefart do lokalizacji. Może po prostu sekcja serwisowa obsługująca Pruszków jest słaba i sobie nie radzi.

    Smutne przy tym jest to że na stronie UPC poziom zadowolenia klientów jest wielki, szkoda tylko że nie ma miejsca na komentarze.
    MiejscowośćPruszków
  • ~Piotr / 2021-04-03 15:29
    Ocena: 2.75 / 5
    Przez 2 lata trwania umowy względnie okey. Internet może 2-3 razy dał ciała, TV ok. Okres zobowiązania się skończył dobrałem sim z telefonem i zaczeła się tragedia. Telefon zaginą i nikt nie powiedział co się z nim stało, a raty przychodziły. Grube godziny na infolini i zero konkretów , a co dopiero "przepraszam". Po prawie dwóch miesiąca dopiero dostałem telefon. Przeniesienie nr tragedia, tydzień byłem bez swojego nr. Zdecydowałem zrezygnować z TV i znowu tragedia, oferty na przedłużenie internetu nie mogą przedstawić. Wypowiedzieć i czekać aż zadzwonią... a jak zadzwonili to jakaś pinda zaczeła straszyć karami umownymi (okres zobowązania był zakończony) i pokazywać co ona nie jest. Właśnie spakowałem im wszystkie sprzęty i będę odsyłać. Kazali sobie odesłać nawet używaną kartę sim. Pierwszy raz się z czym takim spotkałem. Paranoja... Infolinia do bani, nikt nic nie wie i odsyłanie z działu do działu. Nie polecam.
    ZaletyPuki działa jest okey, gorzej jak trzeba coś z nimi załatwić.
    WadyObsługa niby pięknie ładnie, ale jak jest problem to potrafią tylko przełączać między działami. Zawsze wina nie leży po ich stronie...
    MiejscowośćRzeszów
  • ~Pulser / 2022-07-28 15:08
    Ocena: 2.75 / 5
    Kiedy Play przejął UPC spada jakość internetu, TV (tzn. sygnału). Ilość a nie jakość ale farmazony dalej cisną że NAJ hahaha
    Zaletynie wiem
    Wadyjakość sygnału ewidentnie spadła
    MiejscowośćKatowice
  • ~qoko / 2013-01-30 21:13
    Ocena: 2.75 / 5
    Wszystko ok, jednak przy zerwaniu umowy należy uważać na to czy czasem za parę miesięcy nie zadzwoni do nas firma windykacyjna ( i ku naszemu jeszcze większemu zdziwieniu) nie poinformuje nas o konieczności uiszczenia opłaty za wyrównujący miesiąc wypowiedzenia. A my przecież taką fakturę/faktury już zapłaciliśmy, jednak okazuje się, że jeszcze za jakiś okres naliczona jest kolejna. Skoro zamawiam elektroniczną fakturę, która ma mnie informować o konieczności zapłaty, to czemu ona nie przychodzi również w okresie wypowiedzenia? Nie każdy klient nałogowo loguje się na panel użytkownika, sprawdzając co musi zapłacić. Osoba, z którą rozmawia się na ten temat przed zerwaniem umowy powinna o tym poinformować- a UPC(nie pierwszy raz) tego nie robi.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264