Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

UPC Internet opinie

Ocena na podstawie 3497 opinii

1.81 / 5

  • Niezawodność
    1.66
  • Obsługa klienta
    1.64
  • Cena
    2.01
  • Parametry
    1.96
  • Cena/Jakość
    3.00
  • Oferta
    5.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wojtek / 2020-03-20 08:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Bardzo ciężko uzyskać połączenie z obsługą w przypadku awarii. Za to obsługa jest bardzo miła i konkretna. Często są kłopoty z telefonem, słyszymy nie ma takiego numeru, lub abonent niedostępny, podczas gdy w tym samym momencie z komórki uzyskujemy połączenie.

    ZaletySpora korzyść przy korzystaniu z trzech usług. Duży wybór programów.
    WadyZbyt mała dbałość o stałego klienta. Jest on zaniedbywany w stosunku do nowego klienta. Jestem pewien, że tracą z tego powodu starych klientów, gdyż przechodzą oni do nowych dostawcow. Zresztą tak naprawdę, jest to wada u wielu dostawcow, nie tylko medialnych.
    MiejscowośćKarczew
  • ~zez / 2023-02-03 14:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dwóch dni staram sie dodzwonić do punktu w Opolu , potwierdzając problem z telefonem stacjonarnym informując o tym w poczcie głosowej . Cami dniami telefon punktu jest niedostepny.
  • ~Zgred / 2011-01-04 19:35
    Ocena: 3.00 / 5
    Dałem się nabrać UPC na internet 25 Mb. W porywach osiągał prędkość pobierania 15 Mb, przy szybkości wysyłania 1,5 Mb. 25 Mb to czysta fikcja. Gdybym mógł zmienić umowę to zdecydowałbym się na 10 Mb - tę szybkość trzyma. Obsługa w BOK to podejście do klienta z poprzedniej epoki.
    ZaletyNiezawodność
    WadyBrak deklarowanych parametrów łącza
    Kiepska obsługa w biurze
    6 miesięcy 40 zł
  • ~abc / 2019-08-05 22:55
    Ocena: 2.75 / 5
    Ostatnie miesiące to ciągłe resety rootera i nie wiele dające wizyty serwisantów. Porażka.
    Wadyjakość usługi
    MiejscowośćW-wa Ursus.
  • ~Administrator SERWERÓW firmowych / 2016-11-27 12:21
    Ocena: 2.75 / 5
    Nie polecam. Od półtorej miesiąca ciągłe zaniki internetu. Wrocław okolice placu Grunwaldzkiego. Firma ma spore problemy z Utylizacją pakietów (sprzedaje więcej produktu niż jest w stanie obsłużyć). Pazerna polityka firmy zmusza nas do wypowiedzenia umowy z winy dostawcy i poszukania lepszego stabilniejszego usługodawcy w tym rejonie. Szkoda, ale kilka lat było dobrze. Widocznie chęć zysku przerosło firmę UPC. Z żalem ale nie POLECAMY!!!!!
    ZaletyMiła obsługa zirytowanego klienta biznesowego
    WadyZaniki internetu i ciągłe awarie co najmniej 2-3 razy w tygodniu w godzinach szczytu(17-21).
    Jest to nasza 3 umowa (na 2 lata)
  • ~Adrian / 2015-10-14 11:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Co do usług świadczonych nie mam zastrzeżeń jedna awaria na 6 lat naprawiona w ciągu 40 minut ale chęć zmiany pakietu usług to już totalny absurd. Zmieniać można dowolnie w górę czyli an droższe ale nie ma co słuchać przedstawicieli jeśli chcesz obniżyć koszty i przejść np na tańszy pakiet, nawet z dniem końca umowy jest to po prostu dla nich niemożliwe... zmarnowałem prawie 3 godziny na dzwonienie na infolinie pisanie na czatach itp... masakra. Po 6 latach korzystania z ich usług jedyne co mogą dla mnie zrobić to obniżyć opłatę o 10 złotych oczywiście zabierając prawie 40 kanałów telewizji lub przyjąć rezygnację... Brak słów.
    (nie korzystam z najtańszego pakietu, wręcz przeciwnie)
    Zaletyniezawodność
    Wadykompletna biurokracja, bezsensowne zasady zmiany usług
    6 lat
  • ~Agathka / 2021-11-02 10:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa klienta to jakie żart 20 min czekałam aż ktoś łaskawie odbierze i pomoże mi w problemie po czym zostałam przekazana z rozmowa do informatyków do których oczywiście się nie dodzwoniłam
    Obsługa to wielki żart !
    ZaletySzybko internet
    WadyObsługa klienta
    MiejscowośćKraków
  • ~Alek / 2019-03-12 18:01
    Ocena: 2.75 / 5
    Internet to porażka, zamiast 400/40, wyciąga ledwo 50/18. Wieczorami,co kilka dni 1-2 godz. awarie. Aby oglądać telewizję,trzeba mieć mocne nerwy, gdyż co 18-20 minut 15 minutowe bloki reklamowe z "progmatorami", po których 2 raz leci ten sam blok reklam. 1/2 programów występuje na co najmniej 2 różnych kanałach, a pozycje na nich lecą przez tydzień takie same. O powtórkach już nie wspomnę. Ogólnie, jak za teką cenę to porażka. Zakupię satelitę i nie będę wiązał się na kolejne 2 lata, więc zaoszczędzę w tym czasie 24x160=3840zł.
    Zaletyposiadam już okablowanie
    Wadywszystkie wymienione powyzej
    MiejscowośćSzczecin
  • ~And2 / 2019-05-28 15:15
    Ocena: 2.75 / 5
    Wi fi w UPC to jakieś nieporozumienie i firma o tym wie ,bo w umowie nie odpowiada za sygnał.Masz w umowie 300 MB internetu ,w rzeczywistości dostajesz 175 MB . Jak zgłaszasz problem to w zależności na kogo trafisz jesteś traktowany jak albo idiota, albo próbują ci wepchnąć większą prędkość lub dodatkowe kanały , jak by to miało pomóc w niezawodności .Cena dla stałych klientów dwa razy wyższa niż dla nowych , to jakieś nieporozumienie i prędzej to się zemści na firmie .Ja czekam jeszcze miesiąc na uruchomienie światłowodu w orange i po 10 latach znikam z tej firmy . Dekoder Horizon ,ponoć najlepszy zawiesza się co i rusz ,wyłączanie go i resetowanie to jego ukryte przed klientem cechy. Firma dzwoni tylko wtedy jak kończy się umowa i mami. Nie proponuje dla stałych klientów obniżek ,tylko wręcz namawia do zakupu jeszcze droższych pakietów.
    Zaletybrak
    Wadycena, jakość i sposób traktowania klientów
    MiejscowośćKraków
  • ~Anders / 2015-01-15 17:02
    Ocena: 2.75 / 5
    Mam tylko internet, tylko stacjonarny, od około 4-5 lat. Jakieś 2 lata temu zwiększyli mi 2-krotnie prędkość, przy zachowanej takiej samej kwocie rachunku co miesiąc. Spoko, internet ma być coraz lepszy, szybszy, coraz bardziej powszechny i coraz tańszy.
    Na chwilę obecną mam net 25Mb/s. W grudniu 2014 dostałem maila z info, że znowu mi zwiększą prędkość 2-krotnie, ALE!!! będę musiał płacić więcej, a jeżeli nie chcę, to mogę rozwiązać umowę. A ja nie potrzebuję 50Mb/s, wystarcza mi 25Mb/s i nie chcę płacić więcej. ALE!!! nie ma takiej możliwości, żebym wciąż miał łącze 25MB/s i płacił nadal tyle samo. Czyli WCISKAJĄ MI NA CHAMA coś czego NIE CHCĘ I NIE POTRZEBUJĘ byle tylko doić ze mnie kasiorę.
    ALE!!! przeliczyli się, ponieważ idę do nich i rozwiązuję umowę. Tym bardziej, że kiedyś internet działał całkiem dobrze, przy obiecanych 25Mb/s wyciągał 22-23Mb/s. ALE!!! od połowy 2014 roku ciągle są problemy, czasem kilka razy w miesiącu, a czasem kilka razy w tygodniu. Zrywa połączenia, sieci nie ma przez 15 minut do godziny, a czasami nawet 1-2 dni. Dzieje się tak zwłaszcza wieczorami i w nocy. Nie wiem jak jest w ciągu dnia, wtedy jestem w pracy. Dla ścisłości, te problemy z brakiem sieci są w centrum Warszawy. Internet mam na kabelku, a nie mobilne "fifi":-) więc nie powinienem mieć żadnych problemów.
    ZaletyPrawie osiąga obiecane prędkości łącza.
    WadyOd pół roku NOTORYCZNE czasowe braki dostępu do sieci, kilkukrotnie nie przysłali mi faktur, więc nie mogłem zapłacić, ALE!!! od razu straszyli windykatorami.
    Internet od około 4-5 lat. W tej chwili 25Mb/s za 60zł miesięcznie.
  • ~Artur / 2018-04-15 01:25
    Ocena: 2.75 / 5
    Warszawa Bemowo.
    Od tygodnia nie działa internet w nocy. Od ostatniej dużej "naprawy" ...
    Dziwne, w dzień działa w nocy nie.
    WadyNIE DZIAŁ INTERNET W NOCY
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Atta / 2012-10-22 11:58
    Ocena: 2.75 / 5
    Największym dramatem jest próba połączenia się z biurem obsługi. Zjadło mi prawie 15 zł. zanim udało mi się z kimkolwiek połączyć. A potem jeszcze kazali mi zapłacić za usługę, chociaż zawinił instalator.
  • ~berek / 2015-03-14 12:11
    Ocena: 2.75 / 5
    net u mnie działa być może dlatego ze blok i kable nowe
    obsługa klienta - tragedia trzeba się o wszystko upominać, lekceważą klientów, oferta dla nowych klientów tańsza niż dla dotychczasowych, problem z infolinią non stop zajęta, brak informacji na np fb o awariach, technicy tylko są ok
    Zaletyze 120 mb po kablu mam 105 mb
    Wadyobsługa klienta
    2 lata
  • ~Bobsavik / 2017-05-23 08:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Telefoniczna jakość obsługi klienta jest na bardzo niskim poziomie. Konsultantki nie domawiają o szczegółach oferty (np o okresie wypowiedzenia), kiedy dzwoni się i prosi się o wyjaśnienia, "szybkość" reakcji oraz jakość podawanej informacji jest okropna. W odpowiedź na reklamację dostałem zwyklego maila o treści "przepraszam, a tu pan ma regulamin", bez odniesienia się do konkretnego paragrafu oraz podania wyraźnej odpowiedzi typu "Pana reklamacja nie została uznana z powodu...".
    ZaletySzybki internet, w miarę dobra cena
    WadyTelefoniczna jakość obsługi, zwrot sprzetu (dostarczenie do biura lub pocztą) - przyjście konsultanta kosztuje 50 zł!
    4 m-ce. Planowany wyjazd za granicę nagle sprawił dużo problemów z UPC
  • ~bobus / 2017-02-11 23:14
    Ocena: 2.75 / 5
    Fatalny internet. Zamiast 120 osiąga 13 a czasami 3
  • ~cathy / 2020-02-08 08:09
    Ocena: 2.75 / 5
    Horizon zbyt często się wiesza. Net zwłaszcza wieczorami strasznie muli lub zrywa połączenia
    Zaletynie mam pomysłu
    WadyZbyt częste awarie.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~CDIV / 2023-07-30 02:35
    Ocena: 2.75 / 5
    Obsługa, jeśli uda się do niej dodzwonić, jest uprzejma i stara się pomóc, chociaż nie są w stanie nic zrobić. Nie mają żadnej sprawczości, ani żadnych kompetencji poza przyjmowaniem zgłoszeń i wprowadzaniem korekt płatności za dni w których występowały awarie. Skargi i zgłoszenia do niczego nie prowadzą, jakość się nie poprawia.

    Zakładając, że internet by nie padał średnio co drugi dzień (i ja nie przesadzam w tej chwili, w samym lipcu internet padł 14 razy), cena by była przeciętna, może nieznacznie atrakcyjniejsza od średniej, ale niestety internet siada co moment i nie można na nim kompletnie polegać, więc stosunek cena/jakość jest bardzo niekorzystny.

    Gdy akurat internet działa, mają bardzo konkurencyjne prędkości światłowodów.
    Wszystko na dobrą sprawę się rozbija o wysoką zawodność i brak chęci poprawy. Ciągle są awarie i odnoszę wrażenie, że nie ma chęci wprowadzenia trwałych rozwiązań.
    Zalety+ Miła i uprzejma obsługa.
    Wady- Obsługa niezdolna do pomocy.
    - Wysoka zawodność.
    - Brak chęci do ulepszania jakości usług.
    - Uparty bot na infolinii któremu trzeba kilka razy powiedzieć "połącz mnie z doradcą" żeby porozmawiać z człowiekiem.
    MiejscowośćWrocław
  • ~chujeUPC / 2023-09-22 11:07
    Ocena: 2.75 / 5
    W losowych momentach po prostu odcina internet. Podczas pracy przy poważnych projektach jest to dla mnie niedopuszczalne.
    ZaletyNie ma, internet jak od każdego innego dostawcy
    MiejscowośćBydgoszcz
  • ~crooleecheck / 2016-02-20 12:39
    Ocena: 2.75 / 5
    Byłem klientem przez 6 lat .I chciałem przedłużyć umowę .W sumie nie było tak źle .Internet po kablu 120 Mb/s (oczywiście nigdy nie było takiej szybkości) . WIFI max 30 Mb/s . Mierzyłem setki razy. Średnio 80 - 85 Mb/s.
    Serwis - 7/10 . KOntakt z klientem - 3/10 .Płaciłem 170,00 zł.Ponieważ są tańsze oferty za podobny pakiet ,
    chciałem negocjować obniżenie ceny za zmniejszenie szybkości internetu i gorszy pakiet TV.Okazało się , że nie da rady.Za obniżenie internetu do 30 Mb/s i gorszy pakiet TV i tak musiałbym płacić 150,00 zł.
    Ostatnio dostawałem oferty zmiany umowy z ceną taką samą lub znacznie wyższą.Jednym słowem nowi klienci proszę bardzo , starzy won! jak się niepodoba.
    ZaletyTV Ok, stabilny internet chociał znacznie słabszy niż w umowie
    WadyBrak szacunku dla stałych klientów
    6 lat , 170 zł za pakiet Internet + TV + telefon stacjonarny
  • ~Damian / 2018-11-04 19:52
    Ocena: 2.75 / 5
    W niedzielę już nawet nie próbuję obejrzec jakiegoś filmu czy serialu,bo jest to praktycznie niewykonalne.Internet zwalnia do poziomu,który uniemozliwia loading filmu ...w ogóe w weekend to szybkość neta to ponury żart...strony się ładują tak powoli,ze można iśc walnąć flaszkę,wrócić,nadal się będa łądowac a potem i tak dupa bo internet kaput.Myślałem,ze Vectra jest gówniana...ale UPC przebiło ich na kazdej płaszczyźnie.Nie polecam.P{s niby mi właczyli 5GHz,miało być na to samo hasło,ale hasło nie działa,nowego nie chcą podac hahaha xDKabaret
    ZaletyObsłyga klienta baaardzo spoko
    WadyLejek
    MiejscowośćRadom
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264