Chciałem dokupić pakiet, niestety nie dokupiłem bo żeby to zrobić trzeba mieć nerwy ze stali przełączają z działu do działu . Nie wiem ile ich mają ale napewno dużo szkoda że nie mają tego odpowiedniego . Po tłumaczeniu kolejny raz co chce i próbie przełączenia mnie do kolejnego działu zrezygnowałem.
ZaletyBrak
WadyDużo
MiejscowośćPiaseczno
~Przemysław / 2022-01-31 21:10
Ocena: 3.00 / 5
Po 24 regularnie przerwy w dostawie internetu co kilka minut 1 minuta przerwy. Niezwykle denerwujące.
Poza tym modem wifi bardzo bardzo... ...bardzo długo loguje się do sieci.
Zaletydobre parametry
Wadyregularne przerwy w dostawie szczególnie po g. 24.
MiejscowośćChełm
~Rafał / 2018-01-16 21:16
Ocena: 3.00 / 5
Internet z UPC posiadm od kilku lat, działa przeciętnie - raz lepiej raz gorzej. Problem jest kiedy działa gorzej bo wtedy trzeba zgłosić awarię w telefonicznym biurze obsługi klienta. W tym przypadku podejście do klienta niestety jest mierne - obsługa niekompetentna albo mają niesamowity bałagan w przepływie informacji miedzy przyjmującymi zgłoszenia a technikami albo coś innego tam szwankuje. Efekt jest taki że awarię internetu trwającą 7 (!) dni zgłaszać trzeba było 3-krotnie. Za każdym razem informacja że zgłoszenie zostało przyjęte i technik pojawi się o określonej porze dnia - niestety nie pojawił się. BOK nie umiał wytłumaczyć dlaczego. Jakość usług przeciętna ale obsługa techniczna fatalna. NIE POLECAM.
Wadysłaba obsługa klienta
słaby serwis
MiejscowośćKraków
~SET / 2018-03-04 17:41
Ocena: 3.00 / 5
Brak nowych ofert traktowanie starych klientów jak ZŁO konieczne
Zaletyw miarę niezawodny
Wadycena prędkość
MiejscowośćLeszno
~Student5rok / 2016-06-17 18:03
Ocena: 3.00 / 5
Przez kilka lat korzystałem z tej samej promocji (darmowe wakacje), gdyż i tak w tych miesiącach nie używałem internetu. Zawsze były jakieś małe problemy aby przedłużyć tą promocje na następne lata ale w 2016 obsługa UPC, a przynajmniej osoby na które trafiłem to totalne dno. W salonie uzyskałem informacje, że takiej promocji już nie ma ale mogę jeszcze zadzwonić na infolinie - zadzwoniłem i otrzymałem tą samą informacje. Po 10 minutach wróciłem do salonu i zdecydowałem się zrezygnować z usługi - promocja naglę się znalazła! Jakość łącza internetowego jest bardzo dobra ale pracownicy salonów upc bądź Ci którzy siedzą za słuchawkami aparatów telefonicznych są mili dopiero jak zostaną przyciśnięci do ściany.
Zalety+ jakość łącza
Wady- obsługa
- obsługa
- obsługa
Internet 60mbs
~Syriinx / 2019-02-27 13:37
Ocena: 3.00 / 5
Wszystko dobrze do czasu aż nie skończy się umowa. Mają w d...e lojalnych klientów. Osoby nowe mają to samo za 25% taniej.
MiejscowośćWarszawa
~Szym / 2021-10-27 18:00
Ocena: 3.00 / 5
Przeszedłem z Netii na UPC. Obsługa jest porażająca, nie da się dodzwonić 20 min gra melodia. Czat? Obecnie wszyscy nasi konsultanci są zajęci.
MiejscowośćKraków
~Szymon / 2021-07-09 10:17
Ocena: 3.00 / 5
Od trzech miesięcy występują problemy z internetem. Przez kilka lat wszystko było okej, z kolei od marca, to jest jakiś dramat. Internet regularnie zrywa połączenie kilkanaście razy w ciągu dnia na 15-30 sekund, co jest bardzo odczuwalne, szczególnie w godzinach wieczornych. Zarówno po kablu jak i bezprzewodowo, po prostu pada wszystko. Kilkukrotnie był u mnie technik, connect box wymieniany za każdym razem, a problemy wciąż są. Najwidoczniej firma nie radzi sobie z własną infrastrukturą (albo ich serwery nie mają w ogóle chłodzenia? heh). Konsultanci oczywiście mówią, że wina jest po mojej stronie, pomimo tego, że wina leży 100% po stronie UPC. Z kolei prędkość zawsze była taka jak na umowie, nieważne czy było to 5, 25 czy 250mb/s. Kiedyś bym polecił, obecnie odradzam całkowicie, problemy ze stabilnością są zbyt duże na komfortową pracę czy rozrywkę. Przez 10 lat nie było żadnych problemów, ale od tych 3 miesięcy jest dramat. Internet niby jest, ale co z tego, skoro ciągle rozłącza? :)
Nie polecam, i mam nadzieję, że upc się ogarnie i zrobi coś w kwestii stabilności, bo to już podchodzi pod niewywiązywanie się z umowy.
Zaletyprędkość
Wadystabilność, internet wariuje kiedy robi się cieplej
MiejscowośćWarszawa
~Tadeusz / 2019-05-09 08:26
Ocena: 3.00 / 5
Nie polecam UPC,naciągaja nowych klientów promocją,starych klientów mają w D.... Nowa umowa o na tych samych zasadach 40zl drożej.
MiejscowośćDąbrowa Górnicza
~Teco / 2017-06-03 01:50
Ocena: 3.00 / 5
Korzystając z usług UPC traciłem internet co 15-30 minut. Zazwyczaj wystarczyło zresetować router, ale z dnia na dzień coraz częściej trzeba było kombinować-raz korki całkowicie wyłączyć, raz zmienić kabel mimo iż działał. Po dwóch miesiącach postanowiłem zmienić operatora.
WadyCiągła utrata internetu
~Tom / 2017-12-04 15:15
Ocena: 3.00 / 5
Parametry są zgodne z ofertą. Potrafią ni z gruchy ni z pietruchy podnosić o parę zł opłaty (które są w porównaniu z konkurencją dość wysokie), pod pretekstem że podnieśli szybkość łącza i że niby informowali o tym listownie - trzeba prostować reklamacją.
Zaletyszybkość zgodnie z ofertą
Wadycena
MiejscowośćWarszawa
~Tom / 2022-02-26 18:10
Ocena: 3.00 / 5
Firma nie rzetelna podłączenie sobota 13-15 o godzinie sms o13.38 że pracownik będzie o 14 godz a o 13,50 drugi sms że instalacja się nie odbędzie ponieważ montażysta nie zastał nikogo w domu i instalacja się nie odbyła z mojej winy czekałem od 13 masakra cały dzień zmarnowany .Pani na infolini nic nie wie ,jeżeli wam się nie chce pracować w sobote to nie umawiajcie się z klientami na ten dzień .Nie szanują klientów a z ludzi robią idiotów .Dodam że to nie pierwszy raz na innym mieszkaniu podobna sytuacja za trzecim razem dopiero podłączyli internet .
MiejscowośćBytom
~Tomek / 2022-02-03 22:48
Ocena: 3.00 / 5
Próbuje od rana wgrać nowy system do komputera. Ciagle wyskakuje mi informacja ze jest błąd. Dzwonię do Apple ze maja dziadowski system. Okazuje się ze to UPC zrywa połączenia. Zero uprzedzenia ze są jakieś prace. DNO. Przełączam się na inna stacje
MiejscowośćWarszawa
~tomtom / 2012-03-12 20:39
Ocena: 3.00 / 5
Od poczatku wejscia jestem ich klientem i nie mialem zadnych problemów. Wszystko się zmieniło gdy pod konieczeszłego roku zamówiłem u nich neta. mialem placić 65 zł przychodza i rachunki na 78zł i do tego awarje są czesto a dodzwonic sie nie można. Co sie dzieje, zmienili politykę?
Zaletysykosci są dobre przy sciaganiu plików.
Wadyyoutube sie tnie przy 25MB ??????????????
~ttt / 2022-03-08 22:16
Ocena: 3.00 / 5
tak wszyscy narzekają na internet od upc- a ja nie pamiętam kiedy miałem jakąs awarię, internet śmiga az miło
Zaletydziała
Wadycena
MiejscowośćGdańsk
~Tyszanin / 2023-08-13 12:43
Ocena: 3.00 / 5
Jakość usług odkąd UPC zostało wchłonięte przez PLAY mocno spadła. Wcześniej było bez zarzutu. Mam nadzieję, że z czasem się to jakoś unormuje gdy play ostatecznie połączy systemy upc ze swoimi. Boję się jednak, że moje usługi nie będą już działały tak dobrze jak to było wcześniej.
Dużym plusem jest cena abonamentu. Mam pakiet tv, internet 300 mb/s, telefon stacjonarny minuty do wszystkich max oraz dwie karty sim bez limitu połączeń i sms z internetem 24 GB każda i płacę za to wszystko miesięcznie 98,98zł. Oczywiście numery komórkowe i internet w nich bez zarzutu ale net na kablu koncentrycznym wypada już słabo.
Zanim doszło do fuzji operatorów net w testach miałem 275 mb/s i ping 9 ms a obecnie to około 100 mb/s przy pingu 21 ms. Do tego dochodzą częste braki internetu, czasami kilka razy w tygodniu po paręnaście minut. Wcześniej brak internetu zdarzał się dosłownie raz na rok a nawet rzadziej.
ZaletyBardzo niska cena abonamentu
WadyNiestabilne łącze poniżej parametrów umownych
MiejscowośćTychy
~Warszawa-Wola / 2016-10-09 17:27
Ocena: 3.00 / 5
Internet 250mb rewelacyjny, modem wifi bardzo dobry - ale pod warunkiem, że w ogóle jest internet :). Do wakacji (korzystam od kilku lat) internet był rewelacyjny (pingi, downolad/upload na maksa) - teraz do bani: w godzinach szczytu spadki do 100% (internet stoi w miejscu), niestabilność (w ciągu jednej minuty downolad skacze od 15 do 80 mb/s, o grach sieciowych, skype, yotube itp można zapomnieć, pingi do niedawno 8-15, teraz 15-800. Istny koszmar. Praktycznie w godzinach wieczornych, poza sprawdzeniem poczty i przeczytaniu wiadomośći nic więcej "nie idzie" na kablu (komputer z najwyżśzej półki, sprawdzony przez serwis upc). Infolinia UPC - ja oceniam bardzo dobrze kontakty z nimi - poza tym, że efektów nie widać :). Niby coś się u nich dzieje, miałem już 1-szy termin poprawy jakości (minął) teraz 2-gi termin znacznie odległy. Szukam nowego operatora - na szczęście umowa wkrótce się kończy.
pozdrawiam
do niedawna wielbiciel
internetu UPC
Zaletyteraz brak, wcześniej były - opisane powyżej
WadyOpisane powyżej
nie pamiętam dokładnie, ładnych parę lat.
~wiikti / 2023-02-16 13:17
Ocena: 3.00 / 5
Internet działa tylko w jednym pokoju, w którym znajduje się modem. Prędkość jest straszna, Internet ciągle znika. nie da się pracować, a filmy w ogóle się nie ładują
~wijtak / 2015-01-28 17:49
Ocena: 3.00 / 5
Płacę za 15 MB.a czasami jak jest dobrze to jest 12 .Średnio miedzy 8 a 9 MB .
Zaletybrak
WadyNajdrozsza sieć usługowa w tym naszym złodziejskim kraju .
17-miesięcy
~Wojciech / 2023-12-18 21:18
Ocena: 3.00 / 5
Od czasu połączenia play i UPC usługi dostarczane są na najniższym poziomie.. Używałem lUPC od dwóch lat i nie miałem tyle awarii co w ciągu kilku ostatnich miesięcy po przejęciu przez play. Obsługa klienta to kpina, żarty, Żenada. NIE polecam nikomu, odradzam, trzymajcie się z daleka.